Bluźnisz mówiąc, że cbr wyglada jak rower ><
Najmniejsza optycznie 125ccm. Naprawde niektore rowery są większe. NSR wygląda 100x lepiej, może starszy design, ale przynajmniej wielkością. Mówie o CBR125, a nie CBR600 np
gs 500 palnalem bo mi sie taki motor podoba ;] i jakbym mial sobie kupowac cos uzytkowego to bylby to najprawdopodobniej ten. a jak ich jest najwiecej(tego nie wiem) to tym lepiej.
nie wyglada jak zabawka ale wydaje dzwieki jak zabawka. i obaczaj ta nsr z frontalnego ujecia (juz nie bedzie tak super wygladac)
chodzi mi o to ze 125 moze i sa fajne ale ciagle sa to 125, pojemnosc tylko dla crossa , a te 2 lata juz lepiej dojezdzic skuterem(jak sie ma ) lub rowerem (tez cos zawsze pomoze)
trafienie gs500 za normalna cene z niepadnietym silnikiem albo z takim ktory zaraz nie padnie to cud, a jak juz sie trafi to sie okazuje ze honda i kawasaki z tej samej klasy beda mlodsze i tansze niz ten rodzynek Suzuki. Akurat ten model chodz strasznie popularny, to mocno srednio udany. Blad w sztuce Suzuki. Yamaha Division bardzo fajne motorki, z fabryczną owiewką bardzo ładnie się prezentują. Nie wiele już im do Fazerów brakuje.
Skuter to jest mega wieś. Już nie mów, że 125ccm z normalnym tłumikiem z gościem co jedzie w skórze, wygląda mniej jak motor, niż 50-125ccm kosiarka. Nie przesadzajmy. Skutery strasznie tracą na wartości swoją drogą. Porównywanie roweru do motoru to bez sensu. To tak jakby dla dziecka co jest za małe, żeby wygodnie grać w tenisa ziemnego polecać pingponga. To 2 inne sporty, o co innego chodzi, 2 różne filozofie, 2 różne pasje i już napewno zupełne techniki i zasady w ruchu drogowym.
Dziecinnie aż tak?
http://www.youtube.com/watch?v=hOt0igYarR4&feature=relatedNa Crossa nie potrzeba prawa jazdy
O_o
Jak to jest?
Motor Crossowy nie posiada homologacji - nie moze sie poruszac po drogach publicznych. A prawo jazdy jest dokumentem ktory daje prawo do jazdy do poruszania sie po drogach publicznych. Jezdzac Crossem jest ono nie potrzebne. Jezdzac Enduro tak