z racji tego, że cały czas info z aiona są z najprzeróżniejszych beta phases, nie ma
na razie buildów itp., gdyż wiele się jeszcze może zmienić.
Warrior
Reprezentanci School of Warriors, dzielą się na Templara i Gladiatora. Ich głównym zadaniem jest tankowanie i DD, przystosowani są do używania broni białej i Plate armorów. Po dolevelowaniu się na 9lvl robimy q na class change(wybierając między Gladim a Templarem).
Warriorzy zaczynają z takimi statystykami początkowymi:
Strength: 110
Constitution: 110
Agility: 100
Accuracy: 100
Intelligence: 90
Spirit: 90
Gladiator Najbardziej elastyczna klasa, pozwalająca graczowi na dopasowanie broni i skilli do stylu gry. Gladiator (jak każdy warrior) jest połączeniem tanka i melee fightera, z tym, że w przypadku gladiatora nieco większy nacisk został położony na damage dealing. Gladi może(przynajmniej to wynika z zapowiedzi) używać każdej broni białej.
StigmyGreater Health I :(lvl20): Odnawia 20% HP. Zwiększa Max HP o 20%, shield block rate o 150, parry chance o 100; trwa 120 sekund.
Hold I :(lvl28): Rootuje w obrębie 10m na 10 sekund oraz zmniejsza dodge ability targetu o 1000. Cooldown 120 sekund.
Intimidating Howl I :(lvl 34): zmniejsza siłę fizycznego ataku wrogów w przestrzeni 7m o 300 przez 15 sekund.
Balanced Armour I :(lvl 37): Self-buff. Zwiększa opór na omdlenie, push backs/knock backs (odepchnięcia), spin i przytrzymanie w powietrzu o 1000 przez 90 sekund.
Pin IV :(lvl40): Zadaje 507-511 fizycznego dmg na przewróconego enemy. (Niższe levele stigmy możliwe do nauczenia na 20, 28 i 34 lvl)
Dual Weapon Mastery II :(lvl40): Mastery na walkę dwiema broniami. (Niższy level stigmy możliwy do nauczenia na 20 lvl)
Destroy Gate I :(lvl40): Zadaje 16-20 fizycznego dmg na target. Jeżeli target jest bramą zamku, to zostaje zadany dodatkowy dmg w sile 2300 fizycznego dmg.
Forced Grip III :(lvl43): Zadaje 65-69 fizycznego dmg na target. Target jest zrootowany przez 3 sekundy. (Niższe levele stigmy możliwe do nauczenia na 31, 37 lvl)
Earthquake I :(lvl44): Zadaje 288-292 fizycznego dmg na enemy w obrębie 10m i zmniejsza ich speed o 8 na 10 sekund(chyba, oryginalnie było "decreases their movement speed for 8~10 seconds." i nie jestem pewien, czy dobrze przetłumaczyłem)
Blade Wave I :(lvl45 Elyos): Zadaje 288-292 fizycznego dmg na target w odległości 15m a także na enemy w obrębie 10 metrów(maksymalnie na 5 enemy), zmniejsza także ich p.def o 500.
Violent Wave I :(lvl45 Asmo): Zadaje 560-564 fizycznego dmg na wybranych enemy w obrębie 10m.
Gladiatorzy Asmodian i Elyos
Templar Kolejny z przestawicieli Warriorów, jego zadaniem jest tak jak w przypadku Gladiatora tankowanie i damage dealing, z nieco większym jednak nastawieniem na tankowanie. Najlepiej radzi sobie w posługiwaniu sie klasycznym duetem 1h sword+shield, ale na becie popularne były także buildy 1h mace+shield i 2h sword.
StigmyRage I :(lvl28): Self-buff. Zwiększa moc fizycznego ataku o 30% przez 30 sekund. Cooldown 180 sekund.
Capture I:(lvl22): Przyciąga target z obrębu 15m do odległości melee(coś w stylu Lure daggerów z L2). Cooldown 30 sekund.
Shield of Protection III:(lvl42): Reflect 115 dmg na każdego enemy atakującego w obrębie 5m. (Niższe levele stigmy możliwe do nauczenia na 20, 31 lvl)
Balanced Armour I :(lvl 37): Self-buff. Zwiększa opór na omdlenie, push backs/knock backs (odepchnięcia), spin i przytrzymanie w powietrzu o 1000 przez 90 sekund.
Protect Companion I :(lvl 37): Absorbuje dmg zadawane na członkach party w obrębie 10m przez 30 sekund.
Strike Ankle II :(lvl 40): Zadaje 75-94 fizycznego dmg na przewrócony target i zmniejsza moc fizycznego ataku targetu o 25 przez 30 sekund.
Destroy Gate I :(lvl40): Zadaje 16-20 fizycznego dmg na target. Jeżeli target jest bramą zamku, to zostaje zadany dodatkowy dmg w sile 2300 fizycznego dmg.
Discipline III:(lvl40): Losowo zadaje 536-540 fizycznego dmg na target. Może zostać użyte tylko z geat swordem(2h swordem po ludzku). (Niższe levele stigmy możliwe do nauczenia na 28, 34 lvl)
Provocation IV:(lvl43): Aggro na otaczających nas enemy i zwiększenie threat. (threat to wskaźnik mówiący o tym, kogo moby mają bić, każda jednostka dmg zwiększa threat, po prostu aggro z L2). (Niższe levele stigmy możliwe do nauczenia na 25, 31, 37 lvl)
Regenerative Power I:(lvl44): Odnawia 80 HP co 6 sekund przez 60 sekund.
Lord's Penance I:(lvl45 Elyos): Zadaje 743-747 fizycznego dmg na target i powoduje omdlenie targetu przez 3 sekundy. 60 sekundowy cooldown.
Death's Penance I:(lvl45 Asmo): Zadaje fizyczny dmg i absorbuje pewien % dmg jako HP. Dokładne wartości dmg/draina nie są jeszcze znane. 60 sekundowy cooldown.
Templarzy Asmodian i Elyos