Witaj
Gość

Wątek: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"  (Przeczytany 64098 razy)

  • Wiadomości: 787

  • Pochwał: 5

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 10, 2007, 12:42:25 pm »
ja znam takie ally :D
losowanie statow to lipny pomysl bo ludzie zamiast grac to bytylko losowali (byl kiedys taki system co sie zwal krysztaly czasu,mlodzi nie skumaja a starzy wiedza ocb :D ),ale wieksze zroznicowanie postaci w obrebie jednej klasy-bezcenne :)...ale tak jak kiedys pisalem,wieksze zbalansowanie klas,troche wiecej "klimatycznych" questow i wydarzen (bo nie kazdy kocha jeno pvp czy farmienie,dla kazdego cos milego),wiecej armorow i itemkow i jakies drogi rozwoju wewnatrz kazdej klasy-to byloby cos...


  • Wiadomości: 674

  • Pochwał: 6

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 10, 2007, 12:47:45 pm »
Po prostu więcej, więcej, więcej.
Żeby nukerów troche dorobili. Chociaz po 2 do każdej rasy.

Bronie, szmatki i inne...też ich powinno byc wiecej, a nie co 3 mag w karmniku, co 5 w avadonie a co 20 w dc/maju.
No i więcej szmatek S ; ]


  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 26, 2007, 05:45:25 pm »
Dla mnie powinien być serwer po polsku a nie tylko po angielsku


Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 26, 2007, 05:50:23 pm »
To sciagnij sobie spolszczenie...


  • Wiadomości: 124

  • Pochwał: 5

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #104 dnia: Maj 16, 2007, 02:27:43 pm »
Dodać nowe opcję ulepszeń zbroji i broni polegające na  używaniu Runów tworzyli by je Krasnale+Mag(np. Run który po wsadzeniu w broń oddaje kilka % HP z zadanych obrażeń na korzyść osoby noszącej stworzyć by go musiał go krasnolud+Mag znający się na czarnej magi ).

Dodać zdecydowanie więcej Kontynentów(minimum o 600%więcej terenu :oops:) zamków i przede wszystkim okazji do MPvP :D Ustawić rużne godziny castle siege i połączyć wszystkie serwery oficjalne w jeden ogromny (to by dopiero było).
W walić więcej Broni,Zbroi,Biżuterii, i rzeczy czysto for fun(np tak jak w GW barwniki).
Do tego dożucić więcej skili ale na systemie wyboru 1 z 2 (np Wykupuje skile\czary Mrocznej magii to nie mogę już korzystać z skili jasnej Magii 8))
Do tego wrzucić więcej Wyglądów twarzy, postaci(przecież Wszyscy nie mają takiej samej postury :P)
Zniżyć opłaty za offa(przyszło by jeszcze więcej ludu)
Produkować duale powinni tylko Kowalowie prowadzeni przez graczy a nie przez NPC. :)
Teon -->PM Broghul / PM Podchmielony / PM OczyKobry xD (to było dawno i nieprawda :P )
"Ja ork, ja frenzy, ja biec i ubić"
Zanim Napiszesz Temat Wejdź tu!


  • Wiadomości: 370

  • Pochwał: 0

  • Loli Addict xD
Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #105 dnia: Maj 16, 2007, 03:31:17 pm »
Podstawa to totalne pojechanie po klasach ludzkich i wzmocnienie L.Elfów. Dodatkowo standardowa modernizacja czyli nowe skille, jakiś nowy equip i może nowe klasy.



  • Wiadomości: 783

  • Pochwał: 22

  • Tobi wa ii ko da ^^
Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #106 dnia: Maj 16, 2007, 03:34:23 pm »
Dodać nowe opcję ulepszeń zbroji i broni polegające na  używaniu Runów tworzyli by je Krasnale+Mag(np. Run który po wsadzeniu w broń oddaje kilka % HP z zadanych obrażeń na korzyść osoby noszącej stworzyć by go musiał go krasnolud+Mag znający się na czarnej magi ).

Dodać zdecydowanie więcej Kontynentów(minimum o 600%więcej terenu :oops:) zamków i przede wszystkim okazji do MPvP :D Ustawić rużne godziny castle siege i połączyć wszystkie serwery oficjalne w jeden ogromny (to by dopiero było).
W walić więcej Broni,Zbroi,Biżuterii, i rzeczy czysto for fun(np tak jak w GW barwniki).
Do tego dożucić więcej skili ale na systemie wyboru 1 z 2 (np Wykupuje skile\czary Mrocznej magii to nie mogę już korzystać z skili jasnej Magii 8))
Do tego wrzucić więcej Wyglądów twarzy, postaci(przecież Wszyscy nie mają takiej samej postury :P)
Zniżyć opłaty za offa(przyszło by jeszcze więcej ludu)
Produkować duale powinni tylko Kowalowie prowadzeni przez graczy a nie przez NPC. :)

w interlude już dali coś na wzór run , nazywa się to Augmentem, blacksmith npc w mieście może ci takiego wpakować, potrzebujesz life stone (na dowolnym levelu danego gradu) i gemstony (c i b w zależności od gradu broni) i możesz dostac dowolne bonusy takie jak np: dodatkowe skille , modyfikacje podstawowych statów itd, w dodatku zaaugmentowana broń ma fajniejszego glowa od enchantowanej broni a enchantowana broń + augment to dopiero miód dla oka :D nie dość że bardzo jasne światło to jeszcze gwiazdki + piorunki wokół broni
Nie gram w L2.
Czuję się szczęśliwy z tego powodu :D


Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 16, 2007, 04:36:32 pm »
Cytuj
wzmocnienie L.Elfów

Nigdy w zyciu....


  • Wiadomości: 674

  • Pochwał: 6

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #108 dnia: Maj 16, 2007, 06:08:24 pm »
Nie rozumiem problemów typu za mało miejsca. Ja na dobrą sprawe, poruszam się TYLKO swoimi, wytyczonymi doświadczeniem ścieżkami.

Na ponad 80% mapy nawet nie byłem xD
I nie obchodzi mnie jak tam jest, chodze tylko po głównych miastach i ich obrzeżach, a z racji na moje lenistwo expie tylko w miejscach z potrem xD


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #109 dnia: Maj 16, 2007, 06:15:39 pm »
Dobra to jedziemy:

1 rzecz to usuniecie elfow ale na to nie moge liczyc bo bym nie mial jakiej rasy nienawidzic i zabijac ich...

Ok jedziemy to co mozemy zmienic:
Glownie to chodzi mi o tankow i ich mozliwosci defensywne,teraz sa one do dupy co mnie drazni a wystarczy zmienic pare rzeczy ktore ladnie dodadza radoche rozgrywce no to start:

1)Shield Mastery:
-Powinno byc wymagane do blokowania nukow a nie ze byle zasrany herlawy mag moze zablokowac to(juz widze jak blokuje taka zajebista kule ognia,by mu lapy polamalo jak tarcze trzyma dla szpanu...).
-Powinno byc wymagane zeby blokowac ataki Warriorow,to jest posrane niby wszystko mozemy blokowac nawet nuki ale nie TSS nie zablokujemy bo nagle przechodzi na plan astralny i przenika przez tarcze? Jak wszystko to wszystko i mam gdzies argumenty typu "oni sa dobrzy tylko w 1 vs 1" Tank ma zginac ostatni...
-Powinno dodawac +25/50/75/100%  szansy na zablokowanie tarcza zarowno dodajac do p.def jak i m.def.
-Powinno zwiekszac szanse na excellent shield block i to o sporo.
-Zwiekszac dmg przy shield bash/slam/stun(o tym zaraz).

2)Hate:
-Koszt MP Aggresion zmniejszyc o polowe i zwiekszyc zasieg do 900(czyli tyle ile ma lucznik zasiegu z luku).
-Koszt MP Hate of Aura zmniejszyc o polowe.
-Przez 2 sekundy dostajemy debuffa "I'am a retarded faggot and i can't retarget" przez ktorego nie mozemy zmienic celu.

3)Shield Bash/Slam/Stun:
-Powinny zadawac maly dmg oraz lekko odrzucac w tyl(nie mowie tu o "0mg0xz0r h!ts0r You Hit Antans plox for 543758937 dmg" tylko cos pokroju 200 dmg a shield mastery by to zwiekszalo a odrzut to nie cos w stylu Antharasa...).Jezeli ktos uwaza ze to glupie to niech przyjedzie do Gdańska a ja mu zapieprze tarcza(zalatwi sie) to sam sie przekona ze to boli...

4)Judgment/Tribiunal:
-Zmniejszyc koszt MP o polowe.

5)Arrest/Shackle/Mass Shackle:
-Zmniejszyc koszt MP o polowe.

6)Heavy Armor Mastery:
-Zwiekszyc resist na daggery i archery(Chyba z lukow to zaden nie przebije pelnej plyty a jedynie kusza moze przebic a sztylet to N/C).

7)Touch of Death/Life:
-ToD moze wywalic tylko buffy.
-ToL moze wywalac debuffy.

8)Vengeance:
-Przez 2 sekundy dostajemy debuffa "I'am a retarded faggot and i can't retarget" przez ktorego nie mozemy zmienic celu.

9)Fortitude:
-Jak nazwa wskazuje nazywa sie "Wigor" wiec powinien dodawac do speeda ale zrec tez wiecej MP(bo teraz on jest gowno wart).

Wypieprzyc skille typu:Confusion i Charm bo nie wiem co za retard wymyslil te skille zeby tank je mial i zeby moby mialy sie przerzucac...

Skille jakie chcialbym zobaczyc:
Knight Courage(77):Self Buff dzieki ktoremu dostajemy odpornosc na Strach,Sleep,Root oraz inne bzdury dzialajace na umysl,dodaje tez +20 do speeda.Czas trwania 30 sekund reuse 10 minut.Rzucony zaraz po Ultimate Defense lub Vengeance pozwala poruszac sie z predkoscia 30.

Bless of Eva(79):Kolejny Self ale tym razem Tylko dla Eva's Templar.Po rzuceniu tego nasza bron zyskuje atrybut Holy a zaklecia z typu holy i water zadaja mniej dmg i sa wchlaniane (dodaja HP za kazde zaklecie z tej grupy).Kazdy cios zmienia cel na nas,dodaje nam tez lepszy p.def tarczy oraz stajemy sie szybsi o 30.Uzyc mozna tylko jak ma sie 60% HP.Trwa 5 minuty a reuse to 30 minut.DMG JEST TRAKTOWANY JAKO MAGICZNY NIE FIZYCZNY.Dziala tylko kiedy mamy sword/blunt i tarcze.

Bless of Shillien(79):Podobny do powyzszego ale dla Shillien Templar.Nasza bron otrzymuje Atrybut Darkness oraz tak jak z zakleciami typu Darkness i Wind zadaja mniej dmg i sa wchlaniane.Efekt Vampire Rage i jestesmy szaybsi o 30.Uzyc tez mozna jak ma sie 60% HP.Reuse i Dealay taki sam.DMG JEST TRAKTOWANY JAKO MAGICZNY NIE FIZYCZNY.Dziala tylko kiedy mamy sword/blunt i tarcze.

Teraz wyjasnienia:
Czemu tak ze Shield Mastery?
Niby czemu kazdy ma uzywac tak samo tarczy jak wytrenowany od ilus tam lat rycerz? Tego nie rozumiem gdybym ja np. uczyl sie walczyc tarcza od 6 roku zycia a potem taki np. Serdel by ja wzial to by tylko gorzej sie zaslanial? Raczej by tez gorzej walczyl bo ja jestem przyzwyczajony do ciezaru tarczy a on nie i skuteczniej walcze.Dodatkowo to jest glupie ze Kazda klasa moze blokowac tarcza hity od magow ja juz widze jak taki mag blokuje kule ognia od sorca,by dostal w ryj i by z nia lecial 2 kilometry dalej.Teraz dalej o blokowaniu Hitu warriorow,to po cholere mi tarcza skoro moge ja zdjac to wyjdzie jeden chu... bede dostawal tak samo.Tylko knight powinien miec mozliwosc blokowania tego i tyle.Nastepne...Excellent...powinno z Shield mastery dac wiekszy bonus bo by sie to przydalo.Teraz co do tego bloku...z tego co mi wiadomo to bonus jest za maly zeby roznica byla jakas ogromna jezeli chodzi o blokowanie nukow,powinno to byc czesciej bo i tak max ile zmniejszy to o 1/2 dmg.

Hate:
Koszt mp powinien byc mniejszy bo tank szybko traci MP na te skille jak cholera.Nawet jak hatujemy jeden cel to i tak szybko zdychamy z braku MP.Co do debuffa...Hate wchodzi raczej sredniawo(nie wiem jak na IL) a jak wejdzie to wystarczy ze taki lucznik wezmie Assist na kogos z PT i problem z glowy a nam mp poszlo w piach.Debuff temu zapobiegnie i to bedzie warte tego mp.No i zasieg Aggresion zwiekszyc o 900 bo czasami zdarza sie ze nawet na UD lucznika nie mozemy siegnac a on moze w nas walic.

Shield Bash/Slam/Stun:
No chyba te 200-300 dmg nikogo nie zabije a tak taki ET dostanie kolejny skill ktorym moze zadac dmg.Zreszta myslac realistycznie to cios tarcza powinien zabierac HP a Shield Mastery powinien zwiekszac DMG.Knight do zwarcia nie ma praktycznie skilli tylko wali mieczem chyba ze ma magie lub summona.

Judgmend/Tribiunal:
Kolejne skille ktore zra dosc duzo mp...mimo ze maja wiekszy power to nie uzywamy ich do walnie non stop w przeciwnika tylko zeby wywolac dany efekt(-45% do crit rate lub -35% do crit dmg).Koszt mp da dobry bonus zebysmy mogli dluzej reszte utrzymac.

Arrest/Shackle/Mass Shackle:
Tez zmniejszenie kosztu MP by sie przydalo.Chodzi o to zeby jak najmniej mp zuzywac a uratowac jak najwiecej.

Heavy Armor Mastery:
Zmniejszenie dmg sie by przydalo mimo ze IL podniosl resist na Archery to jednak z daggerami tez sie przyda.Zmiana nie jest konieczna ale zmniejszyc dmg by sie przydalo bo taki dagger to sobie oleje nas i tyle.

Touch of xxx:
No dla mnie to troche posrane zeby Debuff sciagal tez negatywne efekty(chyba ze ktos chce sciagnac debuffy z party membera to GL) a ToL powinien sciagac Debuffy bo przeciez w koncu to jest silna magia swiatla.

Vengeance:
To samo co z Hate ze nie mozena przetargetowac.

Fortitude:
Nie musze mowic ze nie tylko knightci na tym skorzystaja ale tez wolni jak gowno orkowie.Zreszta jak niby wyciagamy z siebie wszystko to tez szybciej biegniemy a przyda sie to na krotkie dashe.Ten bonus do speed nie ma byc jakis pro typu +66 tylko +10 czy cos takiego.

Knight Courage:
Nie od dzisiaj wiadomo ze Rycerze byli odwazni,taki resist na zaklecia dzialajace na umysl by sie przydalo no i male bonusy do speeda tez by nie zaszkodzily.Co do tego ze po walniecu UD i uzyciu KC to bedzie Over Powned to w sumie racja bo PW na BB przegonimy...

Bless of xxx:ST i ET zyskali by odpornosc na swoj zywiol oraz dmg w postaci holy i darkness dodatkowo wchlanianie hp by pozwolilo ciut dluzej im przerzyc.Co do tekstow typu "ble ble ble Bless of Shillien jest lepszy bo daje na darkness" ta tylko na darkness latwiej sie uodpornic(Song of Light,Resist Unholy,Holy Armor i ten resist co ma E.Saint i Cardinal) a na Holy juz trudniej(Holy Resistance).Dodatko ma to sie odbywac od 60%(od 75% bylo by za latwo ^^) a daje dla ET +p.defu tarczy(w koncu postac defensywna) a ST VR effect(postac ofensywna) wiec by mogli wiecej nabruzdzic.Nasz P.atk i m.atk lacza sie tak jakby zebysmy mogli zadawac jakis dmg(bo ET ma zesrany DMG) a bronic sie mozna buffami i m.defem9czyli magowie dostaja slabo).Co do dzialania w stylu z bluntem/mieczem i tarcza nie ma tak fajnie ze sobie uruchomie to,przeloze na luk i dalej mam bonusy wtedy zaklecie wygasa.

Ogolnie to mi chodzi o zwiekszenie mozliwosci Knightow.Powinni zdychac na koncu i byc olewani a byc targetowani na chama(Hate).Te cale extra pro buffy sa na 3 profie wiec raczej sie nic nie stanie jak dostana lekkie bonusy do speeda bo co mi z tego ze MS gowno mi robi jak go nawet nie moge zarrestwac a tak jako ST ktory ma 155 speeda po odpaleniu Caurage+Forti i Bless dostane 60 speeda czyli bede mial 215 dzieki czemu dogonie MS.Skill(bless) laduje sie tyle co UD wiec raczej nic sie nie stanie.Koszt MP skilli bedzie mniejszy dzieki czemu knightci beda mogli przyjac wiecej na klate i uratowac wiecej ludzi.


  • Wiadomości: 674

  • Pochwał: 6

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #110 dnia: Maj 16, 2007, 06:19:34 pm »
Ryl, a nie sądzisz, że dodanie tego wszystkiego, uczyniło by z tanków mutantów (like nro w c4?)
Nie wiem, czy chciałbyś, aby każdy nubek grał Twoją ulubioną postacią "bo ona miecie"...


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #111 dnia: Maj 16, 2007, 06:26:38 pm »
Ryl, a nie sądzisz, że dodanie tego wszystkiego, uczyniło by z tanków mutantów (like nro w c4?)
Nie wiem, czy chciałbyś, aby każdy nubek grał Twoją ulubioną postacią "bo ona miecie"...

Pewnie zwiekszenie mozliwosci defensywnych to tak jakby byl to Necro :P
Z tym ze necro w C4 ma summona,normalny summonerski TP i jeszcze w choelre nukow a o 3rd nie komentuje.To ma dac wieksze mozliwosci defensywne a ofensywne to tylko daje bless i Shield Bash/Slam/Stun.


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #112 dnia: Maj 16, 2007, 06:43:26 pm »
Wiesz co Ci Ryltar powiem :?: Może tylko z 5% się zgadzam...
zacytuje tylko niektóre:
Cytuj
-Powinno byc wymagane do blokowania nukow a nie ze byle zasrany herlawy mag moze zablokowac to(juz widze jak blokuje taka -_-'ista kule ognia,by mu lapy polamalo jak tarcze trzyma dla szpanu...).
, a wiesz, jaka jest szansa, żeby się to udało magowi :?: Mała. Żaden nasz nuker nie miał jeszcze obrony nuke tarczą, daggerzy ze znajomego klanu też testowali i wcale sie nie sprawdza, więc twoje obawy są bezpodstawne. A jak obroni to co :?: Przypadek, w życiu tez tak może być...
- Melee to melee. Zauważ, że nawet jak ich ataki przechodzą defa, to nie sa poteżne. Bo i na nich są haki. Dostają w picze, a dlaczego :?: Bo wszystko rozpatrujesz praktycznie w środowisku areny... A po za nią naprawdę wszystko jest inne. Destro nikogo nie dogoni, Tyranta to wbrew temu co sądziłem, ile zasiekać nawet daggerem, Glad wywala się z many po max 2óch opornych gościach, a żeby miec powah, musi mieć naprawdę full buffy, włącznie z POF, a o to nie łatwo na normalnych warunkach...
- DMG od uderzenia tarczą :?: Brawo, tylko to zrobi z niej atak offensywny. Bo jako, że zadaje DMG można uderzać ludzi, co nie maja oflagowania. Podchodzi gość, wali Stun Shielda, a nie zabije, bo stosunkowo mało DMG, stun z 10 sekund praktycznie, gine od mobów... Przegięcie :?: O tak, dlatego kochanego Stunning Shota boją sie używac ludzie, bo można niechcąco nabić PK.
- Hate/Agression - głupota. Nie poto dali Cubic dla TK, żeby rozbalansowywać teraz zużycie MP u tanków na Hate/Agression. A jak się umie Hate'ować :?: Zawsze starczy. Tutaj wychodzi wada SK potężna, ma tyle bajerów, że brakuje nam MP na wszystko...podobnie jak z OLem.
- Debuff z detargetem :?: No to daggerzy mieli by przewage ogromną, no bo musi byc ujednolicenie tego. W 2 sekundy dostawałbys wszystkie blowy...po co Bluff :?: A Hate :?: Uwiesz, że jak jest walka cięzko dostrzec, czy masz na sobie targeta tanka, czy jakiegoś DD co stoi obok, dopiero po logach widać, że DMG nie taki, z drugiej strony, są sytuacje, że to widać, no ale zawsze to przeszkadza i może przerwać używanie np. DB co miał zabić nam krytem healera...

A o jakiś dodatkowych skillach to możesz sobie fantazjować :P

Znowu rozbierznośc z prawdziwym L2 ogromna...
HATE ME MOAR!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #113 dnia: Maj 16, 2007, 07:00:11 pm »
Cytuj
- Melee to melee. Zauważ, że nawet jak ich ataki przechodzą defa, to nie sa poteżne. Bo i na nich są haki. Dostają w picze, a dlaczego Question Bo wszystko rozpatrujesz praktycznie w środowisku areny... A po za nią naprawdę wszystko jest inne. Destro nikogo nie dogoni, Tyranta to wbrew temu co sądziłem, ile zasiekać nawet daggerem, Glad wywala się z many po max 2óch opornych gościach, a żeby miec powah, musi mieć naprawdę full buffy, włącznie z POF, a o to nie łatwo na normalnych warunkach...

Nie no 2k dmg z TSS to jest malo? 2,8k cp ma ST na 78...Nie i to nie jest krytyk skoro niby oni sa tacy do dupy w walce na mass to czemu na stronie Warefare sie glowia jak ich rozwalac? Jakos watpie zeby typa na 78+ nie umieli grac jedynie to tyle co HK ma szanse ze wzgledu na Shield of Revange,Psychical Mirror i Slam.Widziales tego pojebusa Destroyera jak mu spadnie HP? +30 do speeda i o 300% wiekszy dmg,ma o 20 czy ile tam mniej speed od SR na podobnym buildzie.

Cytuj
DMG od uderzenia tarczą Question Brawo, tylko to zrobi z niej atak offensywny. Bo jako, że zadaje DMG można uderzać ludzi, co nie maja oflagowania. Podchodzi gość, wali Stun Shielda, a nie zabije, bo stosunkowo mało DMG, stun z 10 sekund praktycznie, gine od mobów... Przegięcie

Za to jak mag ciebie zanukuje to jest swietnie...Ty podejdziesz AW i zasadzisz blowy,lucznik zestuntuje z dalek a knightem co? Podejde uderze raz,dostane slow potem cancel/silance i mam GF.

Cytuj
- Hate/Agression - głupota. Nie poto dali Cubic dla TK, żeby rozbalansowywać teraz zużycie MP u tanków na Hate/Agression.

Cale szczescie ze on na tym nie zyska...

Cytuj
A jak się umie Hate'ować Question Zawsze starczy.

Ta juz widzialem...sypniesz kilka razy Aura of Hate i masz zesrane MP nawet jak walisz tylko z hate to SK sie nie wyrobi z MP.

Cytuj
Debuff z detargetem Question No to daggerzy mieli by przewage ogromną, no bo musi byc ujednolicenie tego. W 2 sekundy dostawałbys wszystkie blowy...po co Bluff Question A Hate Question Uwiesz, że jak jest walka cięzko dostrzec, czy masz na sobie targeta tanka, czy jakiegoś DD co stoi obok, dopiero po logach widać, że DMG nie taki, z drugiej strony, są sytuacje, że to widać, no ale zawsze to przeszkadza i może przerwać używanie np. DB co miał zabić nam krytem healera...

Ty nie skumales tego co chcialem napisac.Jezeli dostajesz Hate to przez 2 sekundy nie mozesz zmienic celu na inny niz tank.

Cytuj
A o jakiś dodatkowych skillach to możesz sobie fantazjować

Wiem tylko pisze co chcialbym zobaczyc ^^


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #114 dnia: Maj 16, 2007, 07:32:43 pm »
Nie wiem dlaczego na Warefare się głowią. Są dupa, bo sie wypłują z many w tempie niesamowitym. Co z tego, że mogą rozwalic efektownie ze 2 osoby, jak potem nie mają MP :?: Łucznik strzelać może długo, mag tak samo, no a Glad nie ma jak. Mało tego, jego odległościowe skille nie sa niesamowicie mocne, a żeby walnąc te w zwraciu musi dojśc, a ze swoim speedem zauważa go ze dwóch nukerów i uwierz, ze już tego nie wytrzyma, czyli zgranego strzału 2 nukerów. BTW. Głowia się z czym, że SK nie może zabić Glada :?: Heh, no cóż, takie życie... SK nie musi wszystkiego zabijać.
Destro i 30% HP :?: Dwa blowy od daggera/Dwa kryty od archera/Góra dwie bułki od nukera. POWAH :?:
Cytuj
Za to jak mag ciebie zanukuje to jest swietnie...Ty podejdziesz AW i zasadzisz blowy,lucznik zestuntuje z dalek a knightem co? Podejde uderze raz,dostane slow potem cancel/silance i mam GF.
, Taka jest kolej rzeczy. Nukerzy musza kogoś zabijąc i nukerzy od kogoś ginąc... już raz zrobili overpowered klase, czyli Necro i C4, teraz jest spaczona w myślach większości graczy. Z SK ma być tak samo :?:
Cytuj
Cale szczescie ze on na tym nie zyska...
Dało, bez apelacyjnie najlepszy Tank na PVE, nigdy nie powinna się zdarzyć akcja, że brakuje mu MP na Hate i ginie masa ludzi.
Co do Hate/Agression - w czym problem :?: W efektywności :?: Agression nie jest bardzo MP wypłukujące, a działa elo, tylko trzeba wiedziec kiedy. Podobna zasada jak z detargetem u daggera, nie wolno łądować na chama. Hate ma też dobra efektywnośći. Wbijasz przez brame do zamku pod czas siege np. UD i HATE, nagle archerzy nie moga zwyczajnie walić tam gdzie chcą, MA traci target, ma twój, reszta go assistuje. Nieźle to psuje zabawe. No, ale Agrowanie AoE musi żreć mane, dziwne jakby cały czas tank mógł walić to.
Cytuj
Ty nie skumales tego co chcialem napisac.Jezeli dostajesz Hate to przez 2 sekundy nie mozesz zmienic celu na inny niz tank.
Skumałem i analogicznie powiedziałem, dla porównania, ze skill byłby przegięty, patrząc na to przez pryzmat drugiego detargetera. Dwa sa ze soba powiązane, jeden ma ściągać, drugi zrzucać, efektywność podobna. Na to samo, daggerzy mogliby mieć 2sekundy niemożliwości ich stargetowania...nagle TH byłby przegięty, bo ma dwa detargety, po wrzuceniu dwóch, miałby zaraz znowu reuse... no i byłaby faza...
HATE ME MOAR!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #115 dnia: Maj 16, 2007, 08:31:12 pm »
Cytuj
Nie wiem dlaczego na Warefare się głowią. Są dupa, bo sie wypłują z many w tempie niesamowitym.

Warefare ma o tankach forum i sie glowia jak rozwalic Duelista Tankiem nie tylko SK/ST.

Cytuj
Co z tego, że mogą rozwalic efektownie ze 2 osoby, jak potem nie mają MP

Od C5? Ty chyba zartujesz cale mp idzie sie srac na aggresion ktory nie zawsze zdetargetuje a zebym narobil cos zarabistego w pvp to musze enchantowac hate na +1.

Cytuj
Mało tego, jego odległościowe skille nie sa niesamowicie mocne

Ta widzialem filmiki roznych duelistow i taka zabawa:
SK w Doom i DLE(level cos kolo 65 pewnie) rage za 240-280 TSS za 2k i Blaster za 1,3k.
DA w Doom i DLE(pewnie podobnie jak wyzej) rage podobnie TSS tak samo i blaster za 1k.
SK w NM i DLE + iles(pewnie +8 moze +4 nie wiem jak tam sie one swieca) blaster za 1,1k i TSS za 1,8k.

Dmg ma naprawde maly...

Cytuj
a żeby walnąc te w zwraciu musi dojśc, a ze swoim speedem zauważa go ze dwóch nukerów i uwierz, ze już tego nie wytrzyma, czyli zgranego strzału 2 nukerów

Ta o ile on ich nie zdejmie.Duelist nawet mimo tego ze ma slow moze tym rage sypac jak glupi lub AoE Blasterem.

Cytuj
Destro i 30% HP Question Dwa blowy od daggera/Dwa kryty od archera/Góra dwie bułki od nukera. POWAH

Ta o ile jest na targecie:Lion,Frenzy i Battle i ma 60% HP...Zreszta aptrzac na jego hp to on bedzie mial tak okolo 2-3k hp na 30% no i heavy armor ma sam w sobie resist na daggery i archery co spowolni dmg.

Cytuj
już raz zrobili overpowered klase, czyli Necro i C4

Za to Domi ze swoim 2k p.def jest normalna klasa...

Cytuj
Dało, bez apelacyjnie najlepszy Tank na PVE, nigdy nie powinna się zdarzyć akcja, że brakuje mu MP na Hate i ginie masa ludzi.

No dobra ale gdyby zmniejszyli koszt mp na hate itp. to by byl jeszcze lepszy.

Cytuj
Co do Hate/Agression - w czym problem Question W efektywności Question Agression nie jest bardzo MP wypłukujące

68 i 102 mp to jest niby malo? Zeby zatrzymac takiego daggera musze mu pierw zasadzic Arrest czyli 34 mp on jak juz bede przy nim uwolni sie i musze mu zasadzic hate czyli 68 mp.Teraz jak jestem w Archer party wale na niego hex (28 mp) i uzywam makra zeby dali mi assist.Dagger pada szybko bo lucznicy wala go mocno ale ja stracilem 130 mp.Niby moglem mu tez zasadzic 2x Arrest(na bank sie nie reusnie mu escape liczac ze bazowo reuse wynosi 10 sec a ja mam bonus z dex -12% krotszy reuse to mam 9,12 sec) co da mi 68 mp.A zeby kompletnie usrac daggera(miec 100% pewnosc ze malo naszkodzi) potrzebuje uzyc:2x Arrest,Judgmend,Power Brake i Hex zeby padl.Czyli mamy:34+34+76+28+28=200 mp.MP zaczne oszczedzac na aggresion wtedy kiedy mam enchant +1 bo od razu daje target na mnie i zmusza do atakowania(nie musze walic 2x Hate) tylko nie wiem czy poprostu +1 czy w power czy w cost.PAtrzac na Enchant w cost to mi sie smiac chce:1 lvl nie rusza,drugi to o jeden,pozostale 2 to nie rusza,kolejny o 1 i pozostale 2 tak samo i tak do konca.Zwieksza o 46,45,44 itd...A cholera wie ile ta ksiazka kosztuje(pewnie  sporo chociaz nie wiem).

Cytuj
Wbijasz przez brame do zamku pod czas siege np. UD i HATE

Po czym zostaje zanukowany...O ile dobiegne bo moze sie zdarzyc ze nukerzy stoja tam.

Teraz to zabawa SK wyglada tak:hate,hate,hate...jest mniej przeciwnikow to uzywasz dopiero skilli a masz okolo pol MP...a i tak trzeba pamietac o takich drobnostkach w stylu:"PB na archerow i daggerow,Arrest na szybkie postacie lub niebezpieczne w zwarciu a hex praktycznie na wszystko".I tak ta klasa jest dla ludzi ktorzy lubia ginac bo raczej wbiegniecie w srodek typow i walniecie ud oraz zasypac ich hate aura to nie jest dla normalnych ludzi."Normalni" ownuja za pomoca BSOE.


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #116 dnia: Maj 16, 2007, 10:11:15 pm »
Cytuj
Warefare ma o tankach forum i sie glowia jak rozwalic Duelista Tankiem nie tylko SK/ST.
W domyśle miałem glada, ze sie wypluwa z many. Fajnie, że WareFare ma forum o tankach ;P
Cytuj
Od C5? Ty chyba zartujesz cale mp idzie sie srac na aggresion ktory nie zawsze zdetargetuje a zebym narobil cos zarabistego w pvp to musze enchantowac hate na +1.
, Tutaj też glada, btw, +1 Skill naprawdę dużo zmienia, niesamowic wręcz :P
Cytuj
Ta widzialem filmiki roznych duelistow i taka zabawa:
SK w Doom i DLE(level cos kolo 65 pewnie) rage za 240-280 TSS za 2k i Blaster za 1,3k.
DA w Doom i DLE(pewnie podobnie jak wyzej) rage podobnie TSS tak samo i blaster za 1k.
SK w NM i DLE + iles(pewnie +8 moze +4 nie wiem jak tam sie one swieca) blaster za 1,1k i TSS za 1,8k.

Dmg ma naprawde maly...
cokolwiek ma broń do tego, jak podajesz dmg, ale mniejsza o to. Walą mocno każdego, ale jak mówie, wypieprzają się nieźle z MP. Mało tego, jest coś takiego jak CP potiony i od CP postacie zostały tak zmienione, żeby je spamować w pvp pozaarenowym. Dużo wytrzymasz. Ale ja mówiłem głównie o odległościowych, Rage można naprawdę niesamowicie CP potkami zbić, jak...
Cytuj
Ta o ile jest na targecie:Lion,Frenzy i Battle i ma 60% HP...Zreszta aptrzac na jego hp to on bedzie mial tak okolo 2-3k hp na 30% no i heavy armor ma sam w sobie resist na daggery i archery co spowolni dmg.
, mówie o praktyce, a nie teorii, wliczam że on to wszystko może sobie wrzucać... ale wrzucenie trwa, a jak wrzuci, jeden detarget i dwa blowy wystarczają. Zresztą, nie ma co się dziwić, Destro daje tylko radę w małych pomieszczeniach, gdzie może dojśc i jak jest zamieszanie. Tak to wcale nie ma mocy takiej az ogromnej.
Cytuj
Za to Domi ze swoim 2k p.def jest normalna klasa...
i brakiem many na cokolwiek, debuffami aoe z niskim landrate... :?:
Cytuj
No dobra ale gdyby zmniejszyli koszt mp na hate itp. to by byl jeszcze lepszy.
, to by reszta nie miała problemów z maną i ten Cubic nie byłby tak pomocny w PvE i TK by sie nie wyrózniał.
Cytuj
68 i 102 mp to jest niby malo? Zeby zatrzymac takiego daggera musze mu pierw zasadzic Arrest czyli 34 mp on jak juz bede przy nim uwolni sie i musze mu zasadzic hate czyli 68 mp.Teraz jak jestem w Archer party wale na niego hex (28 mp) i uzywam makra zeby dali mi assist.Dagger pada szybko bo lucznicy wala go mocno ale ja stracilem 130 mp.Niby moglem mu tez zasadzic 2x Arrest(na bank sie nie reusnie mu escape liczac ze bazowo reuse wynosi 10 sec a ja mam bonus z dex -12% krotszy reuse to mam 9,12 sec) co da mi 68 mp.A zeby kompletnie usrac daggera(miec 100% pewnosc ze malo naszkodzi) potrzebuje uzyc:2x Arrest,Judgmend,Power Brake i Hex zeby padl.Czyli mamy:34+34+76+28+28=200 mp.MP zaczne oszczedzac na aggresion wtedy kiedy mam enchant +1 bo od razu daje target na mnie i zmusza do atakowania(nie musze walic 2x Hate) tylko nie wiem czy poprostu +1 czy w power czy w cost.PAtrzac na Enchant w cost to mi sie smiac chce:1 lvl nie rusza,drugi to o jeden,pozostale 2 to nie rusza,kolejny o 1 i pozostale 2 tak samo i tak do konca.Zwieksza o 46,45,44 itd...A cholera wie ile ta ksiazka kosztuje(pewnie  sporo chociaz nie wiem).
PvP na papierze :) Usrasz daggera, usrasz, bo raz z arresta wyjdzie i to wszystko...
Cytuj
Po czym zostaje zanukowany...O ile dobiegne bo moze sie zdarzyc ze nukerzy stoja tam.
Dobiegniesz, po to sie DE zginają w scyzoryk, żeby ich nie było widać :)
Co do MP na siege, taka prawda. Mane mają tylko nukerzy i archery, reszta musi oszczędzać, ja mam ok. na 4ech ludzi MP, potem to samo - no mp for skills :)
HATE ME MOAR!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #117 dnia: Maj 16, 2007, 10:29:05 pm »
Cytuj
Fajnie, że WareFare ma forum o tankach ;P

LOL xD Ma forum o tankach taki odpowiednik L2pets

Cytuj
btw, +1 Skill naprawdę dużo zmienia, niesamowic wręcz

Hate daje to ze zamiast tylko targetowania daje tez ze przeciwnik ciebie atakuje.Czyli tak masz aggresion i walisz w Archera,zmienia cel i to wszystko.Maja zenchantowany na +1 zmienia cel na ciebie i od razu atakuje.

Cytuj
Walą mocno każdego, ale jak mówie, wypieprzają się nieźle z MP

Jakos jak ogladam filmy cienighta to tego nie widze...zreszta sa mana prism.

Cytuj
Mało tego, jest coś takiego jak CP potiony i od CP postacie zostały tak zmienione, żeby je spamować w pvp pozaarenowym

Ty glad to nie jest tank ze CP>tank dmg...

Cytuj
Rage można naprawdę niesamowicie CP potkami zbić, jak...

Rage to jak jakis poje**** DoT...wali po 200-250 tanka i po 400 postacie co nie maja heavy.

Cytuj
mówie o praktyce, a nie teorii, wliczam że on to wszystko może sobie wrzucać... ale wrzucenie trwa, a jak wrzuci, jeden detarget i dwa blowy wystarczają

gorzej jak wrzuci...

Cytuj
i brakiem many na cokolwiek, debuffami aoe z niskim landrate...

Ta tylko ze on ma AoE a Tank ma ze 2-3 masowki...

Cytuj
, to by reszta nie miała problemów z maną i ten Cubic nie byłby tak pomocny w PvE i TK by sie nie wyrózniał.

Patrzac na niego to on sie wyroznia...

A do rzeczy niby tak ale zuzywajac mniej MP to by mial ciagle wiecej mp na toggle.

Cytuj
PvP na papierze Smile Usrasz daggera, usrasz, bo raz z arresta wyjdzie i to wszystko...

Ja wiem ze usram tylko mowie o takim pelnym usraniu(ze blowem mnie drapie po jajach).

Cytuj
Co do MP na siege, taka prawda. Mane mają tylko nukerzy i archery, reszta musi oszczędzać, ja mam ok. na 4ech ludzi MP, potem to samo - no mp for skills

Kiedys to bylo latwiej byles w archer pt ladowales hex w typow a lucznicy walili i byles pr0...Teraz to sie wysrasz z many...


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #118 dnia: Maj 16, 2007, 10:42:36 pm »
Nie mówie, że nie ma forum o tankach, tylko tak mi to oświadczyłeś dziwnie to to podkreśliłem jeszcze raz...
Cytuj
Hate daje to ze zamiast tylko targetowania daje tez ze przeciwnik ciebie atakuje.Czyli tak masz aggresion i walisz w Archera,zmienia cel i to wszystko.Maja zenchantowany na +1 zmienia cel na ciebie i od razu atakuje.
Czyli nie trzeba 2 razy rzucać Hate :?: W sumie, mało to zmienia... Jak ma się na targecie gościa i jest się łucznikiem to i tak prujesz, nikt tego wymuszać nawet nie musi :P A że się okazuje, że cel ma deflect arrow, hehe :D
Cytuj
Jakos jak ogladam filmy cienighta to tego nie widze...zreszta sa mana prism.
, tak, nie wywala się, bo jak 80% celów, to goście dużo niżsi levelowo, co ich sprzata na TSS. Zreszta, na filmach jest tak pokazane, żeby MP sie nie kończyło... Aaa i ja mówie o wersji bez buffów, wiadomo, że z BTS i recharge ma na dłużej mp.
Cytuj
Rage to jak jakis poje**** DoT...wali po 200-250 tanka i po 400 postacie co nie maja heavy.
, a we mnie od zbuffowanego Duelista z S-grade dualami...po 314...heh, ja bez buffów ofc...mam heavy :D :?:
Cytuj
gorzej jak wrzuci...
, gorzej jak nie...głupie gadanie :)
Cytuj
Ta tylko ze on ma AoE a Tank ma ze 2-3 masowki...
Bo OL to AoE Debuffer :) A Tank nie ;)
Cytuj
A do rzeczy niby tak ale zuzywajac mniej MP to by mial ciagle wiecej mp na toggle.
, no, ale to by naprawde rozbalansowało. Paladin mógłby nagle bawić się w leczenie za dużo, a SK w debuffy, a DA w stuny, a tak trzeba sie opanować :)
Cytuj
Kiedys to bylo latwiej byles w archer pt ladowales hex w typow a lucznicy walili i byles pr0...Teraz to sie wysrasz z many...
, a teraz, to archerzy mają Tanków w doopie, o ;)



HATE ME MOAR!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #119 dnia: Maj 16, 2007, 10:55:24 pm »
Cytuj
Czyli nie trzeba 2 razy rzucać Hate Question W sumie, mało to zmienia...

Wiesz to sie wydaje ze malo ale jak dla mnie to to jest duzo za 2 ksiazki gigantow mam fajnego debuffa ^^

Cytuj
tak, nie wywala się, bo jak 80% celów, to goście dużo niżsi levelowo

Dlatego filmy w stylu DLAM i inne tego typu mnie wkurzaja bo daj mi ST w S z 3 bronmi,boss jewlery to tez rozwale PT na 6x...

Cytuj
gorzej jak nie...głupie gadanie

Jak nie wrzuci to ma pecha xD

Cytuj
Bo OL to AoE Debuffer Smile A Tank nie

I Buffer oraz CP Healer...

Cytuj
no, ale to by naprawde rozbalansowało. Paladin mógłby nagle bawić się w leczenie za dużo, a SK w debuffy, a DA w stuny, a tak trzeba sie opanować

Nie xD Po to sa oni "2 klasowcami" ^^

Cytuj
a teraz, to archerzy mają Tanków w doopie, o

No jak ich jada po 100 to wiesz :D


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #120 dnia: Maj 16, 2007, 10:57:28 pm »
Jesteś pewien, że całe pt byś rozwalił, heh...
HATE ME MOAR!


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #121 dnia: Maj 16, 2007, 11:02:17 pm »
Postacia w S grade? Taki sprzet jak DLAM itd.? Mozliwe w razie czego masz wiersz BSOE>All...


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #122 dnia: Maj 16, 2007, 11:03:18 pm »
Ale BSOE to nie instant kill dla party enemy, a ucieczka dla Ciebie ;)
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 370

  • Pochwał: 0

  • Loli Addict xD
Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #123 dnia: Maj 17, 2007, 12:37:34 am »
Mam pomysła można by skasować rasę dark elfów :D bo to ich bieganie wygląda tragicznie, jakby się wypinali innym panom i tylko czekali na coś... :o



  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Co waszym zdaniem w l2 powinno byc "inaczej"
« Odpowiedź #124 dnia: Maj 17, 2007, 12:41:20 am »
A dla mnie ten styl biegania jest super...o
HATE ME MOAR!