Witaj
Gość

Wątek: Kamael: The First Throne  (Przeczytany 104511 razy)

  • Wiadomości: 783

  • Pochwał: 22

  • Tobi wa ii ko da ^^
Kamael: The First Throne
« dnia: Kwiecień 04, 2007, 02:21:44 pm »
http://www.lineage2.co.kr/kamael/intro.asp wygląda na to że niedługo ujrzymy nowy dodatek do l2, zwróćcie uwage na postacie ukazane w tym intrze i symbol.Wygląda na to że Arteias pojawią się już w tym dodatku :D
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2007, 02:31:04 pm wysłana przez Sengaia »
Nie gram w L2.
Czuję się szczęśliwy z tego powodu :D


  • *******
  • Wiadomości: 1856

  • Pochwał: 11

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 04, 2007, 06:08:30 pm »
no właśnie sie teraz też tego obawiam... że beda wypuszczać coraz to nowe wersje tylko po to by zaspokoic fundusze ...


  • Wiadomości: 674

  • Pochwał: 6

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 04, 2007, 06:36:22 pm »
Ja jestem bardzo ciekawy nowej klasy. Fajne ma skrzydelka ta dziewczyna, taki upadły anioł. ; P


  • *******
  • Wiadomości: 1856

  • Pochwał: 11

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 04, 2007, 06:50:17 pm »
no tylko ciekawe jakie bedą profesje... w sumie to rasa wiatru tyle że juz mamy władajacego tymi siłami SH... no ciekawie ciekawie bedzie

~a wszystko juz za tydzień :)


  • Wiadomości: 674

  • Pochwał: 6

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 04, 2007, 07:14:19 pm »
Widzisz, ona ma karnacje taką troche podobną do delfów.


  • Wiadomości: 783

  • Pochwał: 22

  • Tobi wa ii ko da ^^
Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 04, 2007, 07:16:43 pm »
Widzisz, ona ma karnacje taką troche podobną do delfów.
zobaczymy co powiedzą 11 kwietnia na ten temat ;) już nie moge się doczekać ...T1 pewnie na naszym Offku po wakacjach będzie ~~
Nie gram w L2.
Czuję się szczęśliwy z tego powodu :D


  • *******
  • Wiadomości: 1856

  • Pochwał: 11

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 04, 2007, 07:29:16 pm »
Widzisz, ona ma karnacje taką troche podobną do delfów.

no ma ale nie mogą zrobić rasy na wzór innej i b.podonej... bo wtedy bedzie klops


  • Wiadomości: 38

  • Pochwał: 5

  • Dawniej tutaj Dilvish
Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 04, 2007, 07:50:40 pm »
Pytanie czy zrównoważą te nowe klasy, w wielu grach normalnych (nie online) które doczekały się kontynuacji dorobione klasy czy rasy były albo za słabe albo wypasione. Ciekawe jak będzie tutaj.
Żegnam panie i panowie, zapowiada się (a nawet dokonała się) kolejna długa przerwa w graniu w L2. Wyjeżdżam za granicę w poszukiwaniu pracy - cóż typówa. Serdecznie was wszystkich pozdrawiam i do zobaczenia.


  • Wiadomości: 674

  • Pochwał: 6

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 04, 2007, 08:52:57 pm »
Zarąbiście wygląda ta postać, bede bankowo nią grać.
A jak sie ona nazywa?


  • Wiadomości: 783

  • Pochwał: 22

  • Tobi wa ii ko da ^^
Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 04, 2007, 08:57:51 pm »
Zarąbiście wygląda ta postać, bede bankowo nią grać.
A jak sie ona nazywa?

Arteia ,rasa wiatru :)
Nie gram w L2.
Czuję się szczęśliwy z tego powodu :D


  • *******
  • Wiadomości: 1358

  • Pochwał: 12

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 04, 2007, 08:59:27 pm »
Bedzie ciekawie. Tak jakby powiew świerzości :P Ciekawe jaka ta postać będzie ;]


  • Wiadomości: 674

  • Pochwał: 6

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 04, 2007, 09:04:51 pm »
Zarąbiście wygląda ta postać, bede bankowo nią grać.
A jak sie ona nazywa?

Arteia ,rasa wiatru :)

A jakie są servery na retailu?
Może poświęce to 50zł :(


  • Wiadomości: 783

  • Pochwał: 22

  • Tobi wa ii ko da ^^
Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 04, 2007, 09:13:21 pm »
Zarąbiście wygląda ta postać, bede bankowo nią grać.
A jak sie ona nazywa?

Arteia ,rasa wiatru :)

A jakie są servery na retailu?
Może poświęce to 50zł :(
jest 10 serwerów, wszystkie różnią się tylko ekonomią oraz sytuacją polityczną
Nie gram w L2.
Czuję się szczęśliwy z tego powodu :D


  • Wiadomości: 674

  • Pochwał: 6

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 04, 2007, 09:19:45 pm »
A ile bedzie trwało przejście z ratail na privy?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2007, 09:23:38 pm wysłana przez NetSuuN »


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 04, 2007, 09:25:35 pm »
zobaczymy co powiedzą 11 kwietnia na ten temat ;) już nie moge się doczekać ...T1 pewnie na naszym Offku po wakacjach będzie ~~

Nie sadze, 11kwietnia beda dopiero wstepne informacje o T1 a do pts koreanskiego nie mowiac juz o PTS na jeszcze daleka droga.

Kolejny dodatek, ale komercha..... omg I gdzie tu miejsce na grywalnosc :D?

A czego ty sie spodziewales? Kazda gra mmorpg jezeli chce zatrzymac starych graczy i przyciagnac nowych musi sie rozwijac, a dodanie nowej rasy jest sprawdzonym sposobem zatrzymania/przyciagniecia graczy.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • Wiadomości: 257

  • Pochwał: 5

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 04, 2007, 10:25:16 pm »
A ile bedzie trwało przejście z ratail na privy?
na zadnym privie nie ma tego co na retailu :D jest tylko namiastka :P
teraz jest w miare niezle bo sa C4pts - jednak to tylko PTS a moze AŻ - jest w nich masa bugow trudnych a czasem prawie niemozliwych do usuniecia przez ludzi nie zajmujacych sie tym profesjonalnie.

privy nigdy nie dogonia offa i na privach nie nigdy bedzie tego co na offie - taka smutna prawda

obecne privy C5 to c4 i 1/4 w najlepszym wypadku  :D , a i czasem te C4 to C1 + tona nakladek :P

no to wlasnie jako gracz priva zjechalem je rowno :D
ale kiedys raczej poswiece te pare groszy i pogram sobie na offie - ale dopiero wtedy jak ncsoft zlikwiduje boty :D


  • Wiadomości: 783

  • Pochwał: 22

  • Tobi wa ii ko da ^^
Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 04, 2007, 10:34:10 pm »
A ile bedzie trwało przejście z ratail na privy?
na zadnym privie nie ma tego co na retailu :D jest tylko namiastka :P
teraz jest w miare niezle bo sa C4pts - jednak to tylko PTS a moze AŻ - jest w nich masa bugow trudnych a czasem prawie niemozliwych do usuniecia przez ludzi nie zajmujacych sie tym profesjonalnie.

privy nigdy nie dogonia offa i na privach nie nigdy bedzie tego co na offie - taka smutna prawda

obecne privy C5 to c4 i 1/4 w najlepszym wypadku  :D , a i czasem te C4 to C1 + tona nakladek :P

no to wlasnie jako gracz priva zjechalem je rowno :D
ale kiedys raczej poswiece te pare groszy i pogram sobie na offie - ale dopiero wtedy jak ncsoft zlikwiduje boty :D

boty na offie nie przeszkadzają(przynajmniej mi) , zresztą jakby NCsoft zlikwidowałby boty to ekonomie by tak ostro rozwaliło , że po miesiącu nikt na offie nie zostałby :D
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2007, 10:37:02 pm wysłana przez Sengaia »
Nie gram w L2.
Czuję się szczęśliwy z tego powodu :D


  • Wiadomości: 160

  • Pochwał: 5

  • Only the Good Die Young
Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 11, 2007, 04:27:25 pm »
Koniec offtopa

Mam parę informacji na temat Kamael z forum l2guru.com

- Będą posiadać coś w stylu wysysania duszy (tak jak Soul Crystale) które następnie będą mogli użyć w walce albo zamienić i użyć ich jako skill
- Będą mogli taktycznie wykorzystać otoczenie np do zakładania pułapek
- Prawdopodobnie będą mogli władać Dużym Mieczem (jednak większym i cięższym niż te obecnie używane przez Destroyera), kuszą i szpadą
- Nowa rasa będzie całkowicie różnić się od tych obecnych
- Nowa rasa obudziła się po ponad 500-letnim śnie, co miało wpływ na posiadanie tylko jednego skrzydła ale ich wygląd będzie się zmieniał wraz z wypuszczaniem nowych dodatków/zmianą chronicle.



cdn..
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2007, 04:39:37 pm wysłana przez R.I.P. »


  • *******
  • Wiadomości: 1358

  • Pochwał: 12

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 11, 2007, 04:49:24 pm »
Koniec offtopa

Mam parę informacji na temat Kamael z forum l2guru.com

- Będą posiadać coś w stylu wysysania duszy (tak jak Soul Crystale) które następnie będą mogli użyć w walce albo zamienić i użyć ich jako skill
- Będą mogli taktycznie wykorzystać otoczenie np do zakładania pułapek
- Prawdopodobnie będą mogli władać Dużym Mieczem (jednak większym i cięższym niż te obecnie używane przez Destroyera), kuszą i szpadą
- Nowa rasa będzie całkowicie różnić się od tych obecnych
- Nowa rasa obudziła się po ponad 500-letnim śnie, co miało wpływ na posiadanie tylko jednego skrzydła ale ich wygląd będzie się zmieniał wraz z wypuszczaniem nowych dodatków/zmianą chronicle.



cdn..
Fajnie wyglądają. Powtarzam się :P

poza tym ciekawe będzie z tą kuszą... Czy tylko oni będą mogli jej używać czy all :P I jakie będą te różnice w stosunku do innych ras ;]


  • *******
  • Wiadomości: 5071

  • Pochwał: 49

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 11, 2007, 05:56:07 pm »
Raczej All z tą kuszą, a co DE nie może biegać z wielkim mieczem :P
Lineage 2 Classic EU


  • Wiadomości: 783

  • Pochwał: 22

  • Tobi wa ii ko da ^^
Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 11, 2007, 06:01:33 pm »
Raczej All z tą kuszą, a co DE nie może biegać z wielkim mieczem :P
ta tylko mastery beda mieli "Karmelki" :P
Nie gram w L2.
Czuję się szczęśliwy z tego powodu :D


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 11, 2007, 06:02:35 pm »
Cytuj
- Prawdopodobnie będą mogli władać Dużym Mieczem (jednak większym i cięższym niż te obecnie używane przez Destroyera), kuszą i szpadą

Dokladnie to jest tak:
Mezczyzna:Dlugi miecz i Rapier
Kobieta:Rapier i Kusza

Mnie ciekawi ten system wchlaniania dusz.Czyli jak? Gram,zabijam SK to moge uzywac jego niektorych dusz tak? Rozumiem ze to ja sobie moge zbudaowac postac?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2007, 06:05:17 pm wysłana przez Ryltar »


  • Wiadomości: 38

  • Pochwał: 5

  • Dawniej tutaj Dilvish
Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 11, 2007, 06:21:38 pm »
O jezu, jedno skrzydło???  :o Chyba bym poprosił znajomego Orka Konowala (destro :P ) o amputację  :P
Żegnam panie i panowie, zapowiada się (a nawet dokonała się) kolejna długa przerwa w graniu w L2. Wyjeżdżam za granicę w poszukiwaniu pracy - cóż typówa. Serdecznie was wszystkich pozdrawiam i do zobaczenia.


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 11, 2007, 06:34:16 pm »
Oni maja sie rozwijac z dodatku na dodatek.Ale z tego co czytalem na innej stronie to maja wraz z ranga/lvl sie zmieniac az dojda do swojej ostatecznej formy.


  • *******
  • Wiadomości: 5071

  • Pochwał: 49

Odp: Kamael: The First Throne
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 11, 2007, 06:45:43 pm »
Ta drugie skrzydlo na 80lvl wyrośnie i będą latać i szyć do nas z kusz! :)
Lineage 2 Classic EU