1. Owszem mozna porownac.... OE sls*tsu maja SA focus, dzieki ktoremu duzo czesciej sypiemy krytami, i tu nadrabiany jest dmg, a szkoda ze ten dual to najsilniejszy jaki ma focusa (nawet na retailu kazdy myslacy czlowiek wybierze ten OE b. grade) >.> i to samo odnosi sie do pvp, krytykiem przerwiesz jeden czar, mag jest sekunde w plecy, pozniej nastepny.. i bb. na wojow tez dziala bo duale i tak maja duze acc, przez co nawet dagger ma problemy z "uchylaniem", a jesli wziac pod uwage ze wiekszasc strzalow to krytole to gg (bo sam looknij ile jest buffow modyfikujacych dmg z krytykow... dw, dof, buff od kota).
2. To JEST bug i drake juz o tym pisal (chodzi o to ze weapon mastery magow pieprzy sie i uzywa zlego mnoznika do obliczania rzeczywistego p. attacku), usunie jak usunie. Wez pod uwage ze dopiero niedawno wstaly serwery, a drake ma raczej na glowie w pierwszej kolejnosci usuwanie exploitow z zamkami, geodata, enchantem skilli. I drake pisal ze to usunie. Wiec
nie wiem nad czym tu sie rozwodzic.
Kiedys byly armie dagger/buffer lub dagger/summoner ze wzgledu na chory a. speed... i skonczyl sie dzien dziecka, pozniej nuker/tank bo ud i oh ah... i skonczyl sie dzien dziecka... w obu przypadkach po dosc dlugim czasie ale sie skonczylo. TO tez sie skonczy.
3. Prosze badz powazny, mowisz teraz o czasach gdy zbieraly sie dwa ally, buffy i pozniej jazda.. teraz sie wypowiada cw i pvp sa "przygodne", a noz kogos spotkam to uwale... i tu nie zawsze, a prawie nigdy nie masz kazdego buffa jaki bys chcial, i dlatego postacie typu costam/buffer sa wygodne, zawsze maja pewne zaplecze... i to zawsze te postacie byly najbardziej znane z killowania (pamietasz na shadow O? Albo brygade z ChristOfTime? Myslisz ze czemu byli tacy mocni? tam nie bylo ownage charow th/da, costam/summoner.... wiec sam nad tym pomysl)
Pozdro
