Witaj
Gość

Wątek: Silver Ranger czy Destroyer  (Przeczytany 7404 razy)

  • Wiadomości: 69

  • Pochwał: -1

Silver Ranger czy Destroyer
« dnia: Czerwiec 20, 2007, 12:54:51 pm »
Siemka.Mam mały dylemacik bo nie wiem którą postać wybrać,głównie mi chodzi o samotne expienie w party zacząć tak na około 66+ lvl.Słyszałem ze destro nie jest zbyt przydatni  w party i nie jest zbyt dobry na pvp z powodu mozolnego poruszania i słabego atack speeda bardziej mnie ciągnie do destro choć odrąca mnie to że jest taki wolny i słaby w pvp (żadna radość z gry?)
Zaś Silver Ranger przydatny w party w pvp radzi też sobie nie najgorzej,ale i tak bardziej mnie ciągnie do Destro....(masło maślane,nieumię sklepić wszystko w całość ;x)
Jak już wspomniałem prawie przez całą grę wole samotnie expić dopiero na wyższym lvl poexpić z kumplami,chcę postać samowystarczalną nie uzaleznioną od bufferów :<
Jeszcze proszę o napisanie z kim Destro spokojnie poradzi sobie w pvp(o ile jest dobry...) jak i Silver Ranger
Jakie jest wasze zdanie na ten temat ?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2007, 12:58:11 pm wysłana przez Pipcio »


  • Wiadomości: 155

  • Pochwał: 0

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 20, 2007, 01:57:20 pm »
Destro nie jest słaby w PvP. Na magów jest cienki, ale z wojownikami radzi sobie nieźle. Wybierając postać zadaj sobie pytanie: atak z dystansu czy atak w zwarciu.


Pozdr


  • Wiadomości: 61

  • Pochwał: 0

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 20, 2007, 03:01:58 pm »
Dla mnie te pytanie jest proste :D OFC ze SR ;] imo najlepsza postac w grze ;] ale to tylko moje zdanie :P
Abyss x7
Leathien: MS-78/Soutaker76---Hero
Franz:
Fr0sti: WS+40 :P


  • Wiadomości: 69

  • Pochwał: -1

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 20, 2007, 03:08:54 pm »
Szybko się SR expi ?:D


  • Wiadomości: 506

  • Pochwał: 9

  • Tik Tak
Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 20, 2007, 03:20:49 pm »
napewno szybciej niż destro


  • Wiadomości: 61

  • Pochwał: 0

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 20, 2007, 03:23:58 pm »
SR bardzo szybko wystarczy wiedziec gdzie expic lucznikiem i juz :P jesli masz Ch w aden to juz w ogóle pedzisz z expem :PP
Abyss x7
Leathien: MS-78/Soutaker76---Hero
Franz:
Fr0sti: WS+40 :P


  • Wiadomości: 69

  • Pochwał: -1

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 20, 2007, 04:16:15 pm »
SR bardzo szybko wystarczy wiedziec gdzie expic lucznikiem i juz :P jesli masz Ch w aden to juz w ogóle pedzisz z expem :PP
To może mnie olśnisz i powiesz co,gdzie,kiedy i na jakim lvl :pp


  • Wiadomości: 61

  • Pochwał: 0

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 20, 2007, 04:21:41 pm »
Napisze Ci od 40 lvl :P wiec od 40 do 48 na silenosach wokol Aden od 48 do 55 cmentarz od 55 do 65 FP +65 w party lub bs ;]
Abyss x7
Leathien: MS-78/Soutaker76---Hero
Franz:
Fr0sti: WS+40 :P


  • *******
  • Wiadomości: 4602

  • Pochwał: 16

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 20, 2007, 04:36:59 pm »
zawsze myslalem ze lucznikami expi sie po mobach z weak pointem ale ok ...
http://cavallone.minitroopers.com/ <=== polecam!! Miły chwilowy umilacz czasu ;)

Daethar | 98/92 | Yul Ghost Sentinel/Othell Fortune Seeker | Innova Core
Brodzisz | 85 | Sigel Shillien Templar | Innova Core
SonyPSP | 88 | Aeore Shillien Saint | Innova Core
Saikaa  | 89/85 | Eviscerator/Othell Ghost Hunter | Innova Core


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 20, 2007, 04:40:00 pm »
Pipcio, Leathien ci tu glowe mydli, SR-em bedziesz tylko wtedy dobry jak bedziesz miec buffy, a ty chcesz byc jak to okresliles "samowystarczalny" , jezeli destro jest slaby to ty chyba nie widziales DOBREGO destra, a na frenzy,battle roar,guts to juz hohoho.
Jezeli cie bardziej ciagnie do destra to nim graj bo nie wyexpisz na sile takiego SR-a , znudzi ci sie te strzelanie, bo nie bedziesz uzywal zadnych skilli , poniewaz kosztuja za duzo many.


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 20, 2007, 04:48:38 pm »
Hmm, nie do końca głowa mydli...
Archerów do party szukają, a w wypadku Destro to on musi glównie szukać party. Jak ma się kolegów i CH w aden, to naprawdę wyexpisz do 68lvl to nie problem ani jednego, ani drugiego, kwestia jest potem, jak potrzeba już wbic 68+, albo bawić się z levelami na 3rd. Wtedy już się zbytnio nie posoluje, tfu, wtedy już w ogóle się nie posoluje. Co z tego, że SR nie używa skilli w PvE, wręcz dobrze, nie marnuje niepotrzebnie many, bo i tak strzelanie mu jej chla coniemiara. To jest pierwszy aspekt, drugi to taki, że tempo zabijania mobów, chodź w wypadku SR'a najmniejsze ze wszystkich łuczników, to jedna sporo większe od Destro. Bo dla Destro HP nie pomoże, jak do SR'a moby i tak nie dobiegają.
Reasumując... każdą postać idzie wyexpić, to nie problem. Ale graj tym czym bardziej lubisz, bo na siłę nie da rady zrobić nic :)
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 460

  • Pochwał: 0

    • Moja strona
Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 20, 2007, 04:56:43 pm »
Pipcio: Destro to super wszechstronna postac, przydatna w prawie każdym party. Czy potrzeba DD, czy kogoś kto weźmie moby na klatę, czy do pole party destro się nada. Nawet może przytankowac raidbossa jeśli jest taka potrzeba.
Nie mogę się zgodzic ze stwierdzeniem, że destro ciężko znaleźc party, natomiast co do łuczników to też różnie bywa - mi raz odmówiono bo...nie jestem sztyleciarzem :P

Co do szybkości ekspienia to nie wiem czy istnieje szybszy sposób niż polearm (solo lub w party), a destro jest jedną z tych kilku postaci które mają mastery na pole.

Do tego destro fajnie zarabia kasę bo mało ss zużywa, wygodnie nim manorowac (nie to co łucznikiem) a jak jesteś cierpliwy to możesz pykac bez ss.
W pvp jest mocny jeśli tylko uda mu się dobiegnąc do przeciwnika.

Skoro jak piszesz, ciągnie cię do destro to bierz destro, myślę że nie pożałujesz. Tak jak ja nie żałuję, że wziąłem SR :P


  • *******
  • Wiadomości: 1630

  • Pochwał: 20

  • Ja jestem King Bruce Lee karate mistrz
Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 20, 2007, 05:34:31 pm »
Cytuj
Nawet może przytankowac raidbossa jeśli jest taka potrzeba.

Tak a ciekawe jak go na siebie sciagnie bez agreesion... chyba bedzie skakal do okola i krzyczał "weź mnie"
Najbardziej samowystarczalna postacia jest SK...
Dlaczego: Duzo skilli, silne drainy, w miare dobry p.atk, duzo obrony, cubici ktore nie raz pomogą...

Ale tu SR czy Destro wiec bierz destro, bardziej urozmaicona postac od SR i wydaje mi sie ze od SR bardziej samowystarczalna
Materid - Naia (Off) - Phantom Ranger - 40 lvl (Imperlot)
Salianka - Naia (Off) - DE Warrior - 10 lvl (Imperlot Academy)
http://www.dogorybrzuchem.pl - autorski blog o kulturze i spoleczeństwie.


  • Wiadomości: 460

  • Pochwał: 0

    • Moja strona
Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 20, 2007, 05:38:34 pm »
Cytuj
Nawet może przytankowac raidbossa jeśli jest taka potrzeba.

Tak a ciekawe jak go na siebie sciagnie bez agreesion... chyba bedzie skakal do okola i krzyczał "weź mnie"
Najbardziej samowystarczalna postacia jest SK...
Dlaczego: Duzo skilli, silne drainy, w miare dobry p.atk, duzo obrony, cubici ktore nie raz pomogą...

Ale tu SR czy Destro wiec bierz destro, bardziej urozmaicona postac od SR i wydaje mi sie ze od SR bardziej samowystarczalna

Nie wiem, nie gram destro. Może ma wystarczający DMG żeby utrzymac aggro. W każdym razie mówię o faktach. TH też tankują raidbossy.

A SK samowystarczalny... jak ktoś ma dużo czasu i cierpliwości to owszem. Każda posta jest samowystarczalna w pewnym stopniu, a najbardziej ta, która zadaje duży dmg. Czyli nie tank.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 20, 2007, 05:41:26 pm wysłana przez Falconek »


  • *******
  • Wiadomości: 1630

  • Pochwał: 20

  • Ja jestem King Bruce Lee karate mistrz
Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 20, 2007, 05:42:59 pm »
Cytuj
TH też tankują raidbossy.

I zabieraja potrzebe brania tanerow do party i przez takie postaci moim SK :oops: czuje sie bezuzyteczny ;) :D :D :D

Materid - Naia (Off) - Phantom Ranger - 40 lvl (Imperlot)
Salianka - Naia (Off) - DE Warrior - 10 lvl (Imperlot Academy)
http://www.dogorybrzuchem.pl - autorski blog o kulturze i spoleczeństwie.


  • Wiadomości: 370

  • Pochwał: 0

  • Loli Addict xD
Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 20, 2007, 06:02:44 pm »
Cytuj
TH też tankują raidbossy.

I zabieraja potrzebe brania tanerow do party i przez takie postaci moim SK :oops: czuje sie bezuzyteczny ;) :D :D :D
Coś mi świta że marc1n mówił że u nich th tankował baiuma ale pewny nie jestem czy to aby na pewno on pisał  :|
Co do expienia Destro > SR na wyższych levelach ze względu na możliwości aoe, jeśli chodzi o przyjemność z gry również stawiam na destro- latanie na frenzy nic nie przebije  :P



  • Wiadomości: 61

  • Pochwał: 0

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 20, 2007, 06:41:27 pm »
Co do rb to baium ma maly p atack i kazdy moze go przytankowac a co do sr i destro to destro jest strasznie mozolny a sr wrecz przeciwnie jesli lubisz szybka gre/pvp to wes sr bo wierz mi destro troche sie bedziesz musial pomeczyc zeby kogos ubic jesli jest przeciwnikiem dystansowym chyba ze bedzie mial luk wtedy bedzie mial jako takie szanse
Abyss x7
Leathien: MS-78/Soutaker76---Hero
Franz:
Fr0sti: WS+40 :P


  • ******
  • Wiadomości: 1370

  • Pochwał: 30

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 20, 2007, 08:20:15 pm »
Najlepiej sprawdz sobie obie postacie na jakims high rate i zadaj sobie pytanie kogo chcesz palowac: Tankow-destro czy magow-sr.
Cytat: Tekilla
Miałem hero PP'szem koło 20 razy.Wiec nie mow mi ze nie umiem nim grać.
Skille:
Sleep - Zasypia przeciwnika 
Kiss of Eva - Dodaje pojemność w plecaku
Death Whisper - Zwiększa szansę krytyka
Concetration - Odporność na Cancel'a
Blessed Shield - Odporność na strzały
Elemental Protection - Odporność na atak Ogniem,Wodą,Powietrzem
Holy Resistance - Odpornośc na sekretny atak
Unholy Resistance - Odporność na ciemny atak


  • Wiadomości: 61

  • Pochwał: 0

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 20, 2007, 08:22:50 pm »
Nie sluchaj go bo na hight rate zabijesz lucznikiem praktycznie wszystko xD czerwone bronie itp xD gl
Abyss x7
Leathien: MS-78/Soutaker76---Hero
Franz:
Fr0sti: WS+40 :P


  • Wiadomości: 294

  • Pochwał: 0

  • Natchniony moca wiatru
Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 20, 2007, 10:50:03 pm »
Sr jest gimp(najslabszy z lucznikow ostatnio sie o tym przekonalem) natomiast destro, to juz zupelnie inna bajka, jak juz dobiegniesz do przeciwnika i umiesz grac to robisz masakre, wybierz destro, jak chcesz lucznika to pr albo HE(chociaz ja ich nie lubie, ale trzeba im przyznac ze sa niezli)

L2 retail Chaotic Throne I
server : Bartz
klan : AmberEye forever
Fenrirus - spellhowler - lvl 70+
Zdzisiek - artisan lvl 22
Pyqq - tyrant lvl 42
http://livepvp.com/index.php?p=viewfiles&fileid=930
Wczoraj wieczorem rozpocząłem swoja przygodą z L2 Retail :) Serwer Teon.
Naprawde pozytywne wrażenia. Jak ktos ma mozliwość przejścia na retail to  nie powinien się zastanawiać :D.


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 20, 2007, 11:07:11 pm »
Sam jeteś gimp, a nie SR, wypraszam sobie :) Bardzo ciekawy archer, jak wie się co stosować w PvP, tzn raczej jaki build i na czym sie opierać.
Tak u mnie tankuje TH RB i to z powodzeniem :P Baium jest głupi i się nie przeagrowuje, dopóki 1st target jego nie padnie :)
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 69

  • Pochwał: -1

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 20, 2007, 11:47:11 pm »
Zacząłem grać Destro,na początku się nie zbyt dobrze prezentuje(trudno się expi) ale obejrzymy co później  :oops:
Aaa własnie, co to te FRENZY ;/ ?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 21, 2007, 10:06:29 am wysłana przez Pipcio »


  • Wiadomości: 506

  • Pochwał: 9

  • Tik Tak
Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 21, 2007, 11:23:38 am »
Frenzy
Instantly increases attack power. Can only be used under HP 1/5.



  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 21, 2007, 11:52:20 am »
^juz wszystko wiesz???? :D
daje ci takiego kopa w p.atk ze masakra XD
^teraz wszystko jasne


  • Wiadomości: 69

  • Pochwał: -1

Odp: Silver Ranger czy Destroyer
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 21, 2007, 11:57:06 am »
Ile tego Ataku dodaje :d
Od czego to zalezy itd...