Witaj
Gość

Wątek: [PW] - Perfect World  (Przeczytany 23406 razy)

  • Wiadomości: 258

  • Pochwał: -2

  • Uda'h Uda'h!!!
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 30, 2007, 09:14:27 pm »
nie mogę się doczekać ang. bety :D


  • Wiadomości: 350

  • Pochwał: 1

  • Mam was gdzieś pfff.. Nie kocham was^^
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 31, 2007, 08:30:17 am »
@up: Nie tylko ty trzeba zrobić listę kto będzie grać z tego forum w grupie zawsze raźniej.
A co to takiego -_-' <----  <lol>?

Podpisu nie ma i nie bedze :P



Tylko nie mówić ze podpis za długi....-_-'
/Cubu$
Podpis był za długi i mnie denerwował. Więc skróciłem.


btw. Nie koffam ciebie.....

/Cubu$
Oj no nie przesadzaj :*


Stwierdzam fakty:) I tak ci tego nie wybaczę


  • Wiadomości: 258

  • Pochwał: -2

  • Uda'h Uda'h!!!
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 31, 2007, 11:20:47 am »
no a jak  :D to może jakieś oddzielne forum 8), IMO by się przydało


  • Wiadomości: 581

  • Pochwał: 4

  • We live for the One. We die for the One.
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 31, 2007, 11:26:09 am »
Hold your horses... Poczekajcie az najpierw gra sie pojawi, a dopiero potem robice plany listy/forum :P


  • Wiadomości: 787

  • Pochwał: 5

Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 31, 2007, 11:55:26 am »
ciekawie to wyglada,nie powiem...gdyby jeszcze WoW tak bardzo mnie nie wciagnal to pewnie bym sprobowal :P


  • Wiadomości: 350

  • Pochwał: 1

  • Mam was gdzieś pfff.. Nie kocham was^^
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 01, 2007, 05:34:28 pm »
Moje jedno zdjęcie:
A co to takiego -_-' <----  <lol>?

Podpisu nie ma i nie bedze :P



Tylko nie mówić ze podpis za długi....-_-'
/Cubu$
Podpis był za długi i mnie denerwował. Więc skróciłem.


btw. Nie koffam ciebie.....

/Cubu$
Oj no nie przesadzaj :*


Stwierdzam fakty:) I tak ci tego nie wybaczę


  • Wiadomości: 870

  • Pochwał: -1

Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 02, 2007, 12:22:09 am »
hej, hej tak właśnie patrze i musze powiedzieć, ze gra wygląda bosko i napewno ją sprawdze..
A pytanie a w zasadzie prośbe mam odnośnie pvp, mołgby ktos cos wiecej napisać na temat tego elementu tej gry...wiem wojny terytorialne to jedno, ale czy jest coś wiecej, Na tym fan site'cie przeczytałem o trybie bezpiecznym i trybie pk, mógłby ktos poszerzyć, jak to działa czy tylko będąc w trybie pk, można dowoli rozkoszować się pvp/pk...co z osobami pozostajacymi w trybie bezpiecznym? czy nie można im nic zrobić czy jak? Tak ogólnie npiszcie o pvp w tej grze plz ;)
League of Legends


  • ******
  • Wiadomości: 1046

  • Pochwał: 7

  • Life4Speed
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 02, 2007, 07:49:07 am »
W grze wprocz wojen masz duel(tryb bezpieczny) oraz PvP/PK na takiej zasadzie jak w L2, ze atakujac druga osobe flagujesz sie. Jezeli ona ci odda to macie PvP i po zginieciu jednej osoby nie jest sie PK. Nastomiast jesli nie odda to wiadomo :P


LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD


  • Wiadomości: 258

  • Pochwał: -2

  • Uda'h Uda'h!!!
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 02, 2007, 02:17:24 pm »
-_-'iście :D jutro do domu przyjeżdżam :) wiadomo kiedy wyjdzie beta ang.(podobno 3-5 sierpnia)?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2007, 02:19:22 pm wysłana przez Kryko1 »


  • ******
  • Wiadomości: 1046

  • Pochwał: 7

  • Life4Speed
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 02, 2007, 03:04:00 pm »
To 3-5 sierpnia nie jest tez wcale pewne... No ale poczekajmy. Beta miala ruszyc pod koniec lipca, niby przeniesli start na poczatek sierpnia. Tak ze wstrzymac swa radosc i spokojnie czekac :P Ja polecam na zabicie czasu Kick Online- football mmo ^^


LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD


  • Wiadomości: 870

  • Pochwał: -1

Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpień 02, 2007, 03:21:26 pm »
dzieki Bacar, w takim razie czekając PW pykam sobie w 2 moons ;)
League of Legends


  • ******
  • Wiadomości: 1046

  • Pochwał: 7

  • Life4Speed
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 02, 2007, 05:59:03 pm »
Spoko.
Jak tylko dowiem sie cos nowego na pewno wam napisze ;)


LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD


  • Wiadomości: 258

  • Pochwał: -2

  • Uda'h Uda'h!!!
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 02, 2007, 06:53:15 pm »
to ty Bacar masz MMO encyklopedie w głowie ;) do ang. bety potrzebny jest nowy klient


  • ******
  • Wiadomości: 1046

  • Pochwał: 7

  • Life4Speed
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 03, 2007, 07:42:22 am »
Ta, trzeba bedzie sciagac klienta.


LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD


  • Wiadomości: 47

  • Pochwał: 0

Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 03, 2007, 02:29:03 pm »
A wiadomo kiedy ma wkońcu wyjśc?? Bo mam taa ochote zagrać summonerem :D a na serwerze malezyjskim z 75 % przetłumaczeniem to prawie żadna gra :P i do tego te krzaki psujo Klimat :d


  • ******
  • Wiadomości: 1046

  • Pochwał: 7

  • Life4Speed
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpień 03, 2007, 03:59:28 pm »
Juz dawno patch tlumaczy 99% gry... Wiec nie wiem o co ci chodzi. Na serwerze CN jest mnostwo graczy z Europy i USA a ryzojady gadaja po angielsku.  Nadal nic nie wiadomo co do ang OCB.


LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD


  • Wiadomości: 674

  • Pochwał: 6

Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 03, 2007, 08:45:15 pm »
Przylacze sie do chwalenia tej gry, bo jest zarąbista!
Ja też chcę w nią grać! xD

I robimy spis, nie ma co.
Napiszcie przy okazji przyblizoną date betusa ang ^^


  • Wiadomości: 771

  • Pochwał: 1

Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 03, 2007, 09:40:51 pm »
Chyba czas w to zagrać, analizując filmiki, screeny wygląda na to, że warto  :)


  • Wiadomości: 47

  • Pochwał: 0

Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 03, 2007, 10:28:43 pm »
Juz dawno patch tlumaczy 99% gry... Wiec nie wiem o co ci chodzi. Na serwerze CN jest mnostwo graczy z Europy i USA a ryzojady gadaja po angielsku.  Nadal nic nie wiadomo co do ang OCB.

Moześz mi podać link do takiego patha?? Bo cholera ja mam 75 % tylko polonizacji gry i jeśli był byś taki miły podać linka to daj to se pogram ^^ A ja niemam patha co tłumaczy 100 % :P w ogóle nie ja taki nierozumny :P
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2007, 10:41:29 pm wysłana przez saromontes »


  • Wiadomości: 581

  • Pochwał: 4

  • We live for the One. We die for the One.
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 19, 2007, 02:08:46 pm »
Ktos jeszcze w to gra? I co z ta malezyjska beta, jest juz otwarta?


  • ******
  • Wiadomości: 1046

  • Pochwał: 7

  • Life4Speed
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 19, 2007, 02:17:36 pm »
Ja gram na chinskiej wersji. Co do ang bety nic nie wiadomo... Tzn prace niby trwaja,juz im nieduzo zostalo i musimy czekac. Klienta maja wypuscic jak skoncza bo nie chce wypuszczac teraz zeby pozniej nie trzeba bylo od nowa sciagac nowej wersji.


LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD


  • Wiadomości: 674

  • Pochwał: 6

Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 19, 2007, 10:51:59 pm »
Bacar, jak wyjdzie beta, prosze Cie, poinformuj nas ^^
Wtedy sciagne ^^

A na oko ile waży PW?


  • ******
  • Wiadomości: 1046

  • Pochwał: 7

  • Life4Speed
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #72 dnia: Sierpień 20, 2007, 08:42:46 am »
Instalka do chinskiej bety wazy ~2,2GB. Mysle ze ze angielsko jezyczny client bedzie mial podobna wage.


LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD


  • Wiadomości: 551

  • Pochwał: 9

  • Showtime!
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #73 dnia: Sierpień 20, 2007, 04:03:33 pm »
Hmmm, tez macie takie lagi?
W sumie to logiczne bo serwery w Azji, ale nikt sie nie skarzyl wczesniej wiec sie pytam ;)
Aha, jakie macie pingi na serwerach?
Ja na jednym ok. 350 a na drugim 450 no i grac normalnie nie moge, czasem musze czekac nawet 2 minuty zeby jakis NPC sie do mnie odezwal.


Piszę poprawnie po polsku

Nothing lasts forever...
...even cold November Rain


  • ******
  • Wiadomości: 1046

  • Pochwał: 7

  • Life4Speed
Odp: [PW] - Perfect World
« Odpowiedź #74 dnia: Sierpień 20, 2007, 04:22:20 pm »
Ja nie mam lagow gram na 2 serwerze i tam mam pink ok 200-220 przewaznie. Czasami trafi sie wiekszy ok 300+ jak jest duzo ludzi ale tak to spoko.


LoL EU/US : Hayame

FFXIV: ARR
Server: Moogle
IGN: Hayame Kisumi
Job: Bard
FC: SeeD