Witaj
Gość

Wątek: Tanki- prezentacja  (Przeczytany 82741 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Tanki- prezentacja
« dnia: Czerwiec 19, 2007, 08:56:07 am »
Tanki - prezentacja grupy:

Zarys ogólny: Tanki, to jedna z najbardziej specyficznych grup w grze. Ich zadaniem jest protekcja innych, czyli krótko mówiąc, braniu wszystkiego na klatę od czego inni by już popadali. Charakterystyczną ich cechą jest to, że biegają w heavy zbrojach dodatkowo osłaniając się tarczą. Ich zaletą jest ogromna defensywa, ale jak się można przekonać, nie tylko.
W grze rozróżniamy cztery klasy tzw. tanków:
Humans Tanks:

Human Fighter -> Human Knight -> Dark Avenger -> Hell Knight
Human Fighter -> Human Knight -> Paladin -> Phoenix Knight
Elf Tank:

Elf Fighter -> Elven Knight -> Temple Knight -> Eva's Templar
Dark Elf Tank:

Dark Fighter -> Palus Knight -> Shillien Knight -> Shillien Templar

Wszystkie klasy tanków charakteryzują się takimi skillami:
Aktywnymi jak:
- Power Strike(5lvl) - Jedyny atak tylko i wyłącznie ofensywny jaki posiadaja te klasy. Mało tego, ostatnio raz dostajemy go na 15 levelu. Zadaje małe obrażenia.
- Aggression(24lvl) - Skill zmusza moba lub gracza, żeby go zaatakował.
- Aura of Hate(40lvl) - Skill zmusza moby i graczy na danym obszarze, żeby go zaatakowały.
- Deflect Arrow(24lvl) - Selfbuff, który zmniejsza znacząco obrazenia zadawane przez łuczników.
- Ultimate Defense(20lvl) - Skill zwiększa nam do ogromnych ilosci nasz P.def i M.def, ale nas unieruchamia.
Pasywnymi jak:
- Weapon Mastery(5lvl) - Zwiększa P.atk.
- Armor Mastery(5lvl) - Zwieksza P.def
- Heavy Armor Mastery(20lvl) - Zwiększa P.def gdy nosimy ciężką zbroję.
- Sword Blunt Mastery(20lvl) - Zwiększa P.atk gdy używamy miecza lub obuchu.
- Magic Resistance(20lvl) - Zwiększa M.def.
- Shield Mastery(20lvl) - Zwiększa skuteczność bronienia tarczą.
- Final Fortress(52lvl) - Zwiększa się nasz P.def, gdy nasze HP spadnie poniżej 30%.
- Focus Mind(36lvl) - Zwiększa regenerację MP.
Togglami jak:
- Shield Fortress(64lvl) - Zwieksza P.def tarczy.

Zarys szczegółowy:
Paladin (Pal):

Bazowe statystyki
STR - 40
DEX - 30
CON - 43
INT - 21
WIT - 11
MEN - 25
Unikalne skille:
Aktywne:
- Stun Shield(20lvl) - Uderzenie tarczą, które ogłusza przeciwnika.
- Majesty(20lvl) - Selfbuff, zmniejszający podnoszący P.defa, ale zmniejszający evasion.
- Divine Heal(28lvl) - Przywraca HP właścicielowi.
- Holy Blessing(40lvl) - Przywraca HP dla której postaci chcemu.
- Remedy(40lvl) - Leczy z krwawienia(bleed)
- Iron will(43lvl) - Selfbuff zwiększający M.def.
- Holy Strike(46lvl) - Czar zadający obrażenia undeadom(nieumarlakom).
- Sacrafice(52lvl) - Przywraca HP dla której osoby chcemy, jednak poświęca nasze.
- Sanctuary(52lvl) - Obniża P.atk otaczających nas na pewnym obszarze undeadów.
- Shackle(55lvl) - Unieruchamia przeciwnika, rzucając na niego roota fizycznego.
- Mass Shackling(58lvl) - Unieruchamia przeciwników na pewnym obszarze, rzucając na nich roota fizycznego.
- Tribunal(55lvl) - Atak fizyczny, który zadaje obrażenia, rzuca debuffa obniżającego critical rate przeciwnika i prowokuje do ataku.
- Banish Undead(55lvl) - Silny czar zadający obrażenia nieumarłym. Możliwy jest Leathal Strike oraz Fear na undeadzie. Konsumuje Soul Ore.
- Angelic Icon(58lvl) - Selfbuff, którego możemy włączyć, gdy mamy 30% lub mniej HP. Po aktywacji wzrasta nasz P.def, P.atk, accuracy, speed, atk. speed i critical rate(sword)/crt.dmg(blunt), a spadają możliwości uleczenia nas.
Toggle:
- Holy Armor(40lvl) - Zwiększa odporność na ciemną magię.
- Holy Blade(43lvl) - Dodaje broni atrybut: Sacred, co zwiększa nasze obrażenia przecwiko Demonom i Undeadom.
- Aegis Stance(46lvl) - Pozwala nam blokować tarczą z każdej strony, jednak P.def tarczy spada.
- Relax(5lvl) - zwiększa regenerację HP gdy siedzimy.

Dark Avenger (DA):

Bazowe statystyki
STR - 40
DEX - 30
CON - 43
INT - 21
WIT - 11
MEN - 25
Unikalne skille:
Aktywne:
- Stun Shield(20lvl) - Uderzenie tarczą, które ogłusza przeciwnika.
- Majesty(20lvl) - Selfbuff, zmniejszający podnoszący P.defa, ale zmniejszający evasion.
- Divine Heal(28lvl) - Przywraca HP właścicielowi.
- Shackle(55lvl) - Unieruchamia przeciwnika, rzucając na niego roota fizycznego.
- Drain Health(20lvl) - Wysysa życie z przecwinika i część zwraca w postaci HP.
- Life Scavange(40lvl) - Wysysamy życie ze zwłok.
- Reflect Damage(40lvl) - Selfbuff. Działa tak, że odbija dany % obrażeń zadanym nam w atakującego.
- Summon Dark Panther(40lvl) - Możemy przywołać Mroczną Panterę, która będzie nam służyła.
- Iron will(43lvl) - Selfbuff zwiększający M.def.
- Hamstring(43lvl) - Debuff, który spowalnia przeciwnika.
- Corpse Plague(46lvl) - Zwłoki na które to rzucimy zaczynają otruwać na danym obszarze przeciwników.
- Horror(46lvl) - Powoduje efekt Fear'a, który zmusza przeciwnika do ucieczki.
- Judgement(55lvl) - Atak fizyczny, który zadaje obrażenia, rzuca debuffa obniżającego crt. dmg. przeciwnika i prowokuje do ataku.
- Banish Seraph(55lvl) - Silny czar zadający obrażenia aniołom. Możliwy jest Leathal Strike oraz Fear na mobie. Konsumuje Soul Ore.
Toggle:
- Relax(5lvl) - zwiększa regenerację HP gdy siedzimy.

Temple Knight (TK):

Bazowe statystyki
STR - 36
DEX - 35
CON - 36
INT - 23
WIT - 14
MEN - 26
Unikalne skille:
Aktywne:
- Charm(20lvl) - Mob traci chęć do walki.
- Elemental Heal(15lvl) - Przywraca HP.
- Defense Aura(5lvl) - Selbuff, zwiększa P.def.
- Attack Aura(10lvl) - Selfbuff, zwieksza P.atk.
- Cure Bleeding(24lvl) - Leczy z Bleedinga(krwawienia).
- Cure Poison(24lvl) - Leczy z Poisona(trucizny).
- Sprint(32lvl) - Selfbuff zwiększający speeda.
- Entagle(36lvl) - Debuff zmniejszający speed przeciwnika.
- Spirit Barrier(40lvl) - Selfbuff zwiększający M.defa.
- Summon Storm Cubic(40lvl) - Możemy przywołać Cubica, który pomaga nam w walce atakując przeciwnika.
- Summon Life Cubic(43lvl) - Możemy przywołać Cubica, który leczy nas i całe nasze party.
- Arrest(55lvl) - Unieruchamia przeciwnika, rzucając na niego roota fizycznego.
- Tribunal(55lvl) - Atak fizyczny, który zadaje obrażenia, rzuca debuffa obniżającego critical rate przeciwnika i prowokuje do ataku.
- Holy Aura(58lvl) - Powoduje paraliż na mobach typu undead na pewnym obszarze.
- Summon Attract Cubic(62lvl) - Możemy przywołać Cubica, który rzuca Aggression i/lub Root magiczny na przeciwnika.
Pasywne:
- Cubic Mastery(43lvl) - Pozwala na przywołanie do 3ech Cubiców.
- Aegis(60lvl) - Pozwala na bronienie się tarczą ze wszystkich stron.
Toggle:
- Holy Armor(40lvl) - Zwiększa odporność na ciemną magię.
- Guard Stance(43lvl) - Zwiększa nasz P.def i skutecznośc bronienia tarcza.

Shillien Knight (SK):

Bazowe statystyki
STR - 41
DEX - 34
CON - 32
INT - 25
WIT - 12
MEN - 26
Unikalne skille:
Aktywne:
- Defense Aura(5lvl) - Selbuff, zwiększa P.def.
- Attack Aura(10lvl) - Selfbuff, zwieksza P.atk.
- Drain Health(15lvl) - Wysysa życie z przecwinika i część zwraca w postaci HP.
- Poison(20lvl) - Zatruwa przecwinika.
- Confusion(24lvl) - Zmienia target uśpionego/sparaliżowanego moba.
- Sting(24lvl) - Wywołuje Bleeding(krwawienie) i zdaje obrażenia.
- Freezing Strike(36lvl) - Zadaje obrażenia i obniża speed przecwinika.
- Power Break(36lvl) - Obniża P.atk przeciwnika.
- Hex(40lvl) - Obniża P.def przeciwnika
- Life Leech(40lvl) - Wysysa życie z przecwinika i część zwraca w postaci HP.
- Summon Phantom Cubic(40lvl) - Możemy przywołać Cubica, który rzuca na wroga debuffy zmniejszające P.atk, P.def i atk. speed.
- Summon Vampire Cubic(40lvl) - Możemy przywołać Cubica, który wysysa życie z wroga i odnawia je nam.
- Corpse Plague(46lvl) - Zwłoki na które to rzucimy zaczynają otruwać na danym obszarze przeciwników.
- Summon Viper Cubic(49lvl) - Możemy przywołać Cubica, który zatruwa przeciwnika.
- Arrest(55lvl) - Unieruchamia przeciwnika, rzucając na niego roota fizycznego.
- Judgement(55lvl) - Atak fizyczny, który zadaje obrażenia, rzuca debuffa obniżającego crt. dmg. przeciwnika i prowokuje do ataku.
- Lightning Strike(58lvl) - Atak magiczny, który zadaje obrażenie i ponadto ma szanse sparaliżować przeciwnika.
- Banish Seraph(55lvl) - Silny czar zadający obrażenia aniołom. Możliwy jest Leathal Strike oraz Fear na mobie. Konsumuje Soul Ore.
Pasywne:
- Shadow Sense(15lvl) - zwiększa accuaracy w nocy.
- Cubic Mastery(43lvl) - Pozwala na przywołanie do 3ech Cubiców.
- Aegis(60lvl) - Pozwala na bronienie się tarczą ze wszystkich stron.
Toggle:
- Guard Stance(43lvl) - Zwiększa nasz P.def i skutecznośc bronienia tarcza.

Porównania "prawie" tabelkowe:

Porównanie na suchych statystykach:
P.atk:
SK>Pal/DA>TK
P.def:
SK=Pal=TK=DA
Accuracy:
TK>SK>DA/Pal
Crit. Rate:
TK>SK>DA/Pal
Atk. Speed:
TK>SK>DA/Pal
M.atk:
SK>TK>DA/Pal
M.def:
SK=TK>DA/Pal
Evasion:
TK>SK>DA/Pal
Speed:
TK>SK>DA/Pal
Casting Spd.:
TK>SK>DA/Pal

Statystki praktyczne:
Obrażenia z regulara/sec:
SK>DA/Pal>TK
Maxymalny możliwy P.def:
SK=TK>DA/Pal
Skuteczność bronienia tarczą:
TK>SK>Pal>DA
Ilość HP:
DA/Pal>TK>SK
Ilość MP i regeneracja MP:
SK=TK>DA/Pal
Uśredniona szansa na wejście debuffów:
SK>TK>DA/Pal

Ekwipunek:

Zbroje:
No-grade:
- Bronze Heavy Armor(IMHO the best, bo najwiecej P.defa):

D-grade:
- Briganide Set(IMHO the best):
- Mitrhil Set(IMHO dobry ze względu, że dużo tańszy od Briganide i da się złożyć set na rzeczach ze sklepu):

C-grade:
- Full Plate Set(IMHO the best):
HP +270
Z Full Plate Shield, skuteczność bronienia tarczą wzrasta o +5.24%
- Composite Set:
Podniesiony limit wagowy o +5795
Z Composite Shield, M. Def. +5.26%
- Chain Mail Set:
P. Def. przeciwko daggerom +5.24%
Z Chain Shield, HP +198

B-grade:
- Doom Heavy Set(IMHO the best do PvP i the best do PvE z party):
Zwiększona ilośc powietrza pod wodą
HP +320
STR -3
CON +3
Z Doom Shield, skuteczność bronienia tarcza wzrasta o +24%
- Blue Wolf Heavy Set:
Speed +7
HP Regeneration +5.24%
STR +3
CON -1
DEX -2
- Avadon Heavy Set(IMHO the best do solowania w PvE):
HP +294
Z Avadon Shield, skuteczność bronienia tarcza wzrasta o +24%
- Zubei Heavy Set:
P. Def. +5.24%
HP +294

A-grade:
- Majestic Heavy Set:
P. Atk. +4%
Accuracy +3
Stun Resistance +50%
STR +2
Con -2
- Dark Crystal Heavy Set(IMHO the best dla SK/Paladina i niezły dla TK):
Leczenie +4%
Paralysis Resistance +50%
STR -2
CON +2
Z Dark Crystal Shield, skuteczność bronienia tarcza wzrasta o +18%
- Tallum Heavy Set:
Atk. Spd. +8%
Podniesiony limit wagowy o +5759
Poison i Bleed Resistance +80%
STR +2
CON -2
- Nightmare Heavy Set(IMHO the best dla DA/TK i niezły dla SK):
P. Atk. +4%
Sleep i Hold Resistance +70%
CON +2
DEX -2
Z Shield of Nightmare, 5% obrażeń wraca do atakującego.

S-grade:
- Imperial Crusader Heavy Armor Set(IMHO musi być the best, bo nie ma innego):
P Def. +8%
Maximum HP +445
Sleep/Hold prawdopodobieństwo -70%
DEX -2
STR +2
Prawdopodobieństwo na Poison/Bleed -80% z Imperial Crusader Shield.

Wszystkie zbroje jeżeli ktoś chciałby zobaczyć, jak będzie w nich wyglądał kimkolwiek by zagrał można zobaczyć tu -> http://www.ivory-tower.de/

Bronie:
No-grade:
- Falchion
D-grade:
- Elven Long Sword
C-grade:
- Samurai Longsword + Focus(PvP i PvE solo, małe party)
- Sword of Limit + Health(Do tankowania dużych party w PvE lub RB)
B-grade:
- Sword of Damascus + Focus(PvP i PvE)
A-grade:
- Sirra's Blade + Health(Do tankowania dużych party w PvE lub RB. Także do PvP)/ + Haste(Do solo PvE i także do PvP) ... jednak ze względu na naprawdę złą dostepność podam coś co można dostać
- Dark Legion's Edge + Health(Do tankowania dużych party w PvE lub RB. Także do PvP)/ + Rsk. Focus(Do solo PvE, małych party i także do PvP jak 2nd weapon)
S-grade:
- Forgotten Blade + Health(Do tankowania dużych party w PvE lub RB. Także do PvP)/ + Haste(Do solo PvE, małych party i także do PvP)/ + Focus(Do solo PvE, małych party i także do PvP)

Biżuteria:
- Zasada prosta. Zawsze tą co ma najwięcej M.defa na danym gradzie. A dla bogatych polecam Epic Jewele :)

3rd class chars, czyli postacie po 76 lvl
Skille:
Aktywne:
Pal/DA/TK/SK -- Vengeance(77lvl) - Skill zwiększa nam do ogromnych ilosci nasz P.def i M.def, oraz odporność na Cancel, prowokuje także przeciwników do ataku, ale nas unieruchamia.
Pal/DA -- Shield Slam(77lvl) - Detargetuje i rzuca Silence na skille fizyczne.
TK/SK -- Shield Bash(77lvl) - Detargetuje i rzuca 2 sekundowego stuna.
Pal/DA -- Physical Mirror(78lvl) - Selfbuff, który daje nam 30% szans na odbicie fizycznych debuffow i 10% na magiczne.
TK/SK -- Magical Mirror(78lvl) - Selfbuff, który daje nam 30% szans na odbicie magicznego debuffa i 10% na fizycznego.
Pal/TK -- Touch of Life(78lvl) - Selfbuff, który zwiększa odporność na Cancel +60%, odpornośc na debuffy  +30%, Leczenie jest 30% bardziej efektywne.
DA/SK -- Touch od Death(78lvl) - Debuff, zbija CP i ma szanse zmniejszyć Maxymalne CP przeciwnika o -90%, odpornośc na debuffy -30%, Leczenie jest 30% mniej efektywne.
Pasywne:
Pal/DA/TK/SK -- Wisdom(76lvl) - Zwiększa odpornośc na: Sleep/Hold/Ataki Mentalne.
Pal/DA/TK/SK -- Health(76lvl) - Zwieksza odpornośc na Bleed i Poison.
Pal/DA/TK/SK -- Knighthood(78vl) - Zwiększa P.def i P.def tarczy.
Toggle:
Pal/DA/TK/SK -- Fortitude(76lvl) - Zwiększa odporność na Stuna i Paraliż.

DYESy:
O DYESach powiedziedzieć jest ciężko. Napewno nie można wyznaczyć reguły. Zazwyczaj dodaje się do CON, kosztem STR...no ale nie jest to regułą, często dodaje sie do DEX, także kosztem STR...no ale to też nie jest regułą. Czasami dodaje się do INT kosztem WIT, czasami do WIT, kosztem INT. Buildów i teorii tworzenia dobrych tanków jest masa. Każdy ma inne koncepcje, jedni chcą dla przykładu zrobić bezkompromisowego tanka odpornego na wszystko, a drudzy prawie Damage Dealera. Dlatego po więcej info na ten temat odsyłam do linków na dole prowadzących do specialnych tematów tylko i wyłącznie o danej klasie.

Miejsca do expienia:
1lvl-20lvl: Okolice wiosek startowych
20lvl-35lvl: Ruin of Despair, potem Execution Ground
35lvl-45lvl: można pokusić się na moby niedaleko Hardins Academy. Przechodząc przez wodę idąc w strone Plains of Lizardman są nawet ciekawe moby.
45lvl-52lvl: Okolice Ivory Tower. Można na dole, ale lepiej wszędzie na około.
52lvl-56lvl: Outlaw Forest oraz Enchanted Valley jak ktoś lubi bić długo jednego moba.
56lvl+ : No i tutaj jest ciekawie. Jest taka pewna lokacja a mianowice Dimensional Rift. Dla mnie najgenialniejsza lokacja w L2. Zginąc tam trudno, można iśc w wielu konfiguracjach Party, można iśc na RaidBossa. Masa opcji. Jeżeli ktoś nie wie jak to wygląda, to postaram sie przedstawić: Rifty dzielą się na przedziały Levelowe, 50+/60+/70+/Hero. Żeby wejśc potrzeba conajmniej 2 osoby w party i Dimensional Fragmenty które lecą w kata. Tank+BD+Dagger, ew. jakiś Melee, mogą zamiatać w zależności od levelu każdego rifta. Dobrymi spotami są także katakumby po części ze względu na pieniądze z Seal Stone'ów.
ALternatywne miejsca: Forsaken Plains od 55lvl do 65lvl, LOA od 55lvl do samego końca(koniecznie w party). W zależności od składu, czym lepszy, tym głębiej, ogromnym plusem są questy w LOA np. na recki na A-grade robki. Od ok. 65lvl można w małych grupach podobnych do riftowych bawić się na HotSpring, chodź tank od biedy może uciągnąć sam. Forbidden Gateway to też dobry dorywczy spot. SK i DA polecam po części TOI, czy też w MoSie, bo będziemy mogli tam wykorzystać swojego skilla Banish Seraph.

Bardzo krótko o PVP
Tanków można podzieli w tej kwesti na dwie grupy. Tych mniej i tych bardziej zdolnych do PvP. Ci mniej, to Paladin i TK. Ich głównym zadaniem jest przeszkadzie wrogom w postaci np. Rootowania, rzucania debuffów(TK), Stuna(Pal). Warto też czasami pospamować Hate. Po drugiej stronie stoi DA i SK. Tankowie z niemałym zapasem skilli nadających się naprawdę dobrze do PvP. Głównym atutem DA jest jego Pantera, gdyż jest bardziej zabójcza jeżeli chodzi o DMG niż on sam. Do tego DA ma tak samo jak Pal skutecznego Stuna, ale i Slowa, czy też Draina. SK spośród tej czwórki, to istny mistrz debuffowania. Może obniżyć P.atk, P.def, atk. speed, speed, rzucić Poison i Stinga z efektem Bleed, a wszystko zakończyć rootem, czy tez paraliżem. Nie zapominajmy o skillach z 3rd class które naprawdę wiele także zmieniają w tej kwesti, ale już dokładnie "jak to się je" z nimi, można przeczytac bezpośrednio w poradnikach o danej klasie. Słowem zakończenia warto dodać, że każdy bez wyjątku Tank jest spokojnie w stanie zabić każdego Damage Dealera(DD).
Po więcej informacji także tutaj -> http://forum.lineage2.com.pl/index.php/board,107.0.html

Kilka uwag na koniec
Nie opisywałem w ekwipunku możliwych opcji z obuchami(Bluntami), gdyż te i to bardzo słusznie są uznawane, za mało wartościowe. Problemy z trafianiem są nieznane dla SK i TK, a Pal i Da zazwyczaj mają na każdym builidzie przewidziane DYESy do DEX'a, więc ten problem ich też od momentu założenia nie tyczy. Bonus do Critical Rate jest więcej warty, niż obniżony Critical Rate na Bluntach, które dają nam accuracy. DEX u tanków, odpowiada także, za skutecznośc bronienia się tarcza.
Opis oparty na zmianach i databasie Interlude
Bardziej szczegółowe info o każdej z klas można znaleźć w odpowiednich tematach:
Pal: - http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4114.0.html
DA: - http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4115.0.html
TK: - http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4129.0.html
SK: - http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4136.0.html
Autorzy: Marc1n & Ryltar

PS. - Nie opisywałem skilli fuzyjnych i skilli z 79lvl i 78lvl dodanych w Interlude, gdyż na razie dokładnie mało o nich wiadomo...mało kto ma taki level na offie i info o tym jest szczątkowe. Lepiej nie pisać nic, niż pisać głupotę.

Wszystkie poradniki publikowane przeze mnie są mojego autorstwa


swietna robota, +   /Reina
« Ostatnia zmiana: Grudzień 02, 2007, 10:13:33 am wysłana przez Reina »
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 215

  • Pochwał: 1

  • ...
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 26, 2007, 07:22:06 pm »
Bardzo dobry poradnik, ale bym wyrzucił informacje o Lethal Strike.  :P


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 27, 2007, 04:33:56 pm »
Dodano: Linki do screenów, poprawiono literówki oraz niedociągnięcia w info o skillach, dodano skille z 78, reszta wkrótce.
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 136

  • Pochwał: -1

Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 19, 2007, 07:02:21 pm »
Moglby ktos napisac zasieg tych rootow tankowych?
WR 82/80/75/75 - Dex x4 (retired)


Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 19, 2007, 07:03:34 pm »
Moglby ktos napisac zasieg tych rootow tankowych?
arrest - 150
shackle - 600
mass shackling - cos kolo hate aura :D


  • *******
  • Wiadomości: 4602

  • Pochwał: 16

Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 19, 2007, 07:05:22 pm »
u sk bodajze 100 (?), u da jest to dalej, na oko okolo 500 ...
Shackle reuse time jest dwa lub nawet trzy razy dluzszy niz arresta ...
http://cavallone.minitroopers.com/ <=== polecam!! Miły chwilowy umilacz czasu ;)

Daethar | 98/92 | Yul Ghost Sentinel/Othell Fortune Seeker | Innova Core
Brodzisz | 85 | Sigel Shillien Templar | Innova Core
SonyPSP | 88 | Aeore Shillien Saint | Innova Core
Saikaa  | 89/85 | Eviscerator/Othell Ghost Hunter | Innova Core


  • Wiadomości: 396

  • Pochwał: 0

  • everything counts in large amounts
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 19, 2007, 08:04:41 pm »
czyli oba rooty różnią się tylko zasięgiem?


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 19, 2007, 09:54:31 pm »
u sk bodajze 100 (?), u da jest to dalej, na oko okolo 500 ...
Shackle reuse time jest dwa lub nawet trzy razy dluzszy niz arresta ...

Arrest 150
Shackle 600
(ciezko najechac na skill i zobaczyc :P)

Reuse:
Arrest 10 sec
Shackle 10 sec

Duration:
Arrest 10 sec
Shackle 10 sec.


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 20, 2007, 04:44:18 pm »
angelic icon paladyna zwieksza takze m def ale nie wspomniano o tym

shield fort zostal wpisany na samym poczatku bo ma go kazdy tank


czy "suche statystyki" oznaczaja ze postacie sa bez jakichkolwiek bufkow z zewnatrz lub wlasnych? bo w zasadzie an tych samych bufach jak i bez nich faktem jest ze pdef wszystkie tanki maja rowny ale ludzie maja majesty wiec w zasadzie zawsze i wszedzie pod kazdym wzgledem p def da i paladyna bedzie wiekszy od p defa elfow (


Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 20, 2007, 05:10:54 pm »
Cytuj
czy "suche statystyki" oznaczaja ze postacie sa bez jakichkolwiek bufkow z zewnatrz lub wlasnych? bo w zasadzie an tych samych bufach jak i bez nich faktem jest ze pdef wszystkie tanki maja rowny ale ludzie maja majesty wiec w zasadzie zawsze i wszedzie pod kazdym wzgledem p def da i paladyna bedzie wiekszy od p defa elfow (
ekhm ... guard stance ;)


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 20, 2007, 06:31:41 pm »
Na buffach PP GS dodaje na 4 lvl ~tyle co majesty(testowane) z tym ze z GS elfy maja 100% bloku wiec toretycznie maja wiekszy p.def(tylko do czasu jak nie da sie enchantu gs w cost to zre mp jak moja kumpela moje zarcie).


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 20, 2007, 08:56:26 pm »
bula tylko jest tkai problem ..... amjesty sobie czlowiek wrzuci jak bufek i ma wszystko gleboko gdzies a togle zwlaszcza GS troche tej amny zjada i nie mzona sobie pozwolic na swirowanie nim ;>, na bufach (takie same dla wszystkich zewnetrzne + wlasne) ludzie wyciagna wiekszy pdef od elfow, pasywy i togle to inna bajka ;>


  • *******
  • Wiadomości: 4602

  • Pochwał: 16

Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 20, 2007, 09:24:28 pm »
jak myslisz w ten sposob to dolicz power brake ... 
http://cavallone.minitroopers.com/ <=== polecam!! Miły chwilowy umilacz czasu ;)

Daethar | 98/92 | Yul Ghost Sentinel/Othell Fortune Seeker | Innova Core
Brodzisz | 85 | Sigel Shillien Templar | Innova Core
SonyPSP | 88 | Aeore Shillien Saint | Innova Core
Saikaa  | 89/85 | Eviscerator/Othell Ghost Hunter | Innova Core


Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 20, 2007, 09:52:49 pm »
Cytuj
bula tylko jest tkai problem ..... amjesty sobie czlowiek wrzuci jak bufek i ma wszystko gleboko gdzies a togle zwlaszcza GS troche tej amny zjada i nie mzona sobie pozwolic na swirowanie nim ;>, na bufach (takie same dla wszystkich zewnetrzne + wlasne) ludzie wyciagna wiekszy pdef od elfow, pasywy i togle to inna bajka ;>
jest tez taka rzecz ze majesty zajmuje buff slot ;)


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 21, 2007, 12:34:46 am »
no w zasadzie o to mi chodzi ze majesty to jest buf:p wiec na bufach ludzie  pdefem przewyzszaja elfy :D druga sprawa to taka zeby sprobowac 20 minut ganiac z guard stance wlaczonym zeby miec wiekszy pdef od czlowieka :D i kto ma latwiej ? czlowiek z majesty czy elf z guard stance?


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 21, 2007, 01:45:22 am »
Majesty nie trwa 20 minut :P


  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

  • Inhuman
    • Przełęcz Czarnego Ognia
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 21, 2007, 07:26:03 am »
No ale rzucasz go i masz spokój, raczej o to tu chodziło.
Z togglami da się pożyć, zresztą spokój z nimi ma tylko DA, właściwie to ich brak, no nie licząc Relaxa. Elfy rekompensują sobie to też tym, że mogą bez straty p.defa tarczy blokować z każdej strony, a to u np. palka toggle i do tego jeszcze zmniejsza p.def.
Siła i wrogowie albo strach i przyjaciele.


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 21, 2007, 09:40:15 am »
no wlasnie mi chodizloz e majesty rzucasz na siebie i ams zcisze i spokoj do nastepnego uzycia i 20 minut spokojnie z nim pobiegasz prawie w kazdych warunkach a z GS 20 minut nie pobiegasz chyba ze zatrudnisz sobie prywatnego niesmiertelnego (zeby cos go nie zabilo przypadkiem w pvp) rechargera na pvp


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 21, 2007, 01:55:44 pm »
Ale majesty nie trwa 20 minut tylko 5 :P Zreszta GS w Cost zmniejsza strate mp o 1/3(ciut wiecej).


  • *******
  • Wiadomości: 4602

  • Pochwał: 16

Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 21, 2007, 02:26:45 pm »
majesty trwa 4 minuty i często możesz zapomnieć go włączyc znowu bo krótko trwa. Do tego zajmuje miejsce w pasku a gs nie.
I tak sądze że gs>majesty, a do p.defa elfy mają przecież defense aure ...
http://cavallone.minitroopers.com/ <=== polecam!! Miły chwilowy umilacz czasu ;)

Daethar | 98/92 | Yul Ghost Sentinel/Othell Fortune Seeker | Innova Core
Brodzisz | 85 | Sigel Shillien Templar | Innova Core
SonyPSP | 88 | Aeore Shillien Saint | Innova Core
Saikaa  | 89/85 | Eviscerator/Othell Ghost Hunter | Innova Core


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 21, 2007, 03:15:32 pm »
Nie mowimy o selfach :P A majesty trwa 5 minut ^^

No i jak mamy 100% bloku to w praktyce mamy wiekszy p.def.


  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

  • Inhuman
    • Przełęcz Czarnego Ognia
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 22, 2007, 12:17:21 am »
I tak każdy mądry tank wie, że tarcza nie służy do blokowania tylko nap... . :P

A tak btw. to ja również wolę GS niż Majesty.
Siła i wrogowie albo strach i przyjaciele.


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 22, 2007, 01:58:07 am »
Tez ale Tarcza to 2 Armor i zarazem bron.


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 22, 2007, 10:21:53 am »
no i tutaj dochodzimy do sedna sprawy i pokazujemy mlodym padawanom ze kazdy tank jest inny :D i w zasadzie ceizko dac jakis argument ze ktorys jest w czyms lepszy bo zaraz sie znajdzie fan elfa ktory te argumenty przebije :D


  • Wiadomości: 198

  • Pochwał: 0

  • Inhuman
    • Przełęcz Czarnego Ognia
Odp: Tanki- prezentacja
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 22, 2007, 10:43:21 am »
A to oczywista sprawa.
Wybór tanka to już nie tyle decyzja z dziedziny "Tank lepszy w pvp.", "Tank lepszy na rb.", itp. itd.
Rycerzyki różnią się naprawdę bardzo, jedni mają heale, inni mają drainy, jedni mają cuby, inni mają stuny, jeden ma więcej dexa, inny ma więcej cona. Jedyne co ich łączy to to, że każdy jest zrobiony tak, że może wytrzymać naprawdę sporo i tym powinni się zająć.
Ajjj, dawno już nie grałem żadnym tankiem.
Siła i wrogowie albo strach i przyjaciele.