Witaj
Gość

Wątek: Nukerzy - prezentacja  (Przeczytany 63532 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 1074

  • Pochwał: 23

  • さいごの武士.
Nukerzy - prezentacja
« dnia: Czerwiec 20, 2007, 07:51:51 am »
Nukerzy - prezentacja grupy:

Zarys ogólny: Nukerzy to typowi magowie specjalizujący się w magii żywiołów. Mają również możliwość rzucania różnego rodzaju klątw w celu osłabienia przeciwnika. Posiadają niezłą siłę uderzeniową podczas pvp, siege oraz wypadów na Raid - Bossów(zaraz po fullbuffed łucznikach). Nuker jest efektywny w walce z prawie każdą klasą,  poważnym zagrożeniem dla nich są Archerzy i Daggerzy.

W grze spotykamy się z 4 rodzajami nukerów:

Human Nuker:

Human Mystic -> Wizard -> Sorcerer/Sorceress -> Archmage
Human Mystic -> Wizard -> Necromancer -> Soultaker

Elven Nuker

Elven Mystic -> Elven Wizard ->Spellsinger -> Mystic Muse

Dark Elf Nuker:

Dark Mystic -> Dark Wizard -> Spellhowler -> Storm Screamer

Wszystkie klasy nukerów charakteryzują się takimi skillami:

Skille Aktywne:

- Sleep(25lvl) - usypia przeciwnika, z uwagi na tragiczny casting speed raczej nie warto używać.

- Curse Fear(40lvl) - jak sama nazwa mówi - czar ten wywołuje u przeciwnika lęk przed naszą osobą, przez co oponent zaczyna uciekać.

- Aura Symphony(68lvl) - potężny atak, wymaga dwóch dowolnych seedów - wyjątek necro, który nie posiada seeda.

- Elemental Storm(72lvl) - niszczycielski czar, który do odpalenia wymaga 3 seedów ( Seed of Wind, Fire oraz Water ) - wyjątek Necro, który nie posiada seeda.

Skille Pasywne:

- Anti Magic(7lvl) - passywna zdolność zwiększająca M.Def.

- Boost Mana(20lvl) - zwiększa maksymalną ilość MP postaci.

- Clear Mind(40lvl) - przyspiesza regenerację MP podczas chodzenia, stania w miejscu.

- Fast Spell Casting(lvl25) - ta pasywna zdolność zwiększa parametr ‘Casting speed’ czyli szybkość rzucania czarów.

- Higher Mana Gain(lvl20) - zwiększona zostaje ilość odnawianego MP przez Recharge.

- Robe Mastery(lvl20) - zwiększa P.Def. podczas noszenia różnego rodzaju szat dla maga.

- Weapon Mastery(lvl7) - zwiększa P.Atk. oraz M.Atk.
- Fast HP Recovery(lvl35) - zwiększa tempo regeneracji HP.

- Fast Mana Recovery(lvl25) - zwiększa tempo regeneracji MP.

- Quick Recovery(20lvl) - zmiejsza ‘reuse time’ , dzięki czemu skille szybciej się ładują.


Zarys szczegółowy:

Sorcerer/Sorceress (Sorc):

Bazowe statystyki:
STR - 22
DEX - 21
CON - 27
INT - 41
WIT - 20
MEN - 39

Skille:

Czary Ofensywne:

- Aura Bolt(lvl40) - zadaje niewielkie obrażenia przy małej konsumpcji MP z dużą szybkością czarowania.
- Aura Flare(lvl 40) - zadaje obrażenia przeciwnikowi znajdującemu się blisko rzucającego ten czar, po użyciu zadajemy o 50% mniej obrażeń swoją magią przez jakiś czas.
- Aura Flash(lvl58) - zadaje obrażenia pobliskim przeciwnikom, ‘ściąga target’, wymaga 2 spirit ores.
- Blazing Circle(lvl40) - czar obszarowy.
- Prominence(lvl40) - zwykła kula ognia, podstawowy czar sorca.
- Rain of Fire(lvl58) - kolejny czar obszarowy, nieco słabszy od Blazing Circle.

- Interno(lvl70) - do odpalenia tego niszczycielskiego ataku potrzeba dwóch Seed of Fire.

Debuffy:

- Surrender to Fire(lvl40) - obniża odporność na magię ognia, podwyższa odporność na magię wody.
- Surrender to Wind(lvl40) - obniża odporność na czary wiatru jednocześnie podnosząc odporność na magię ziemi.
- Sleeping Cloud(lvl44) - obszarowy sleep.
- Slow(lvl35) - spowalnia przeciwnika, szczególnie użyteczna zdolność na wojowników i sztyleciarzy.
- Cancellation(lvl48) - ściąga buffki z oponenta.
- Decay(lvl48) - ‘zjada’ HP wrogowi przez dany okres czasu.

Buffy:

- Concentration(lvl20) - zmiejsza szansę, że przeciwnik przerwie magowi rzucanie czaru.
- Blazing Skin(lvl40) - odbija część obrażeń fizycznych do przeciwnika.

Pozostałe skille:

- Seed of Fire(lvl66) - zdolność potrzebna do rzucenia niektórych czarów, ataków łączonych.

Necromancer(Necro):

Bazowe statystyki:
STR - 22
DEX - 21
CON - 27
INT - 41
WIT - 20
MEN - 39

Zdolności:

Magia ofensywna:

- Vampiric Claw(lvl40) - wyssanie życia, odnawia część HP.
- Death Spike(lvl44) - czar, który do użycia wymaga ‘Cursed Bone’. Atrybut ‘Darkness’. Podstawowy czar necro.
- Curse Death Link(lvl52) - czar działający na zasadzie - “im mniej HP tym więcej zadajesz obrażeń”, przydatna zdolność.
- Corpse Burst (lvl58) - wybuch gnijącego ciała zadaje obrażenia znajdującym się niedaleko przeciwnikom.

Debuffy:

- Silence(lvl40) - blokuje możliwość korzystania z magii. Destrukcyjna zdolność na magów.
- Curse Chaos(lvl35) - obniża accuracy u przeciwnika.
- Curse : Poison(lvl7) - zatruwa naszego wroga.
- Poisonous Cloud(lvl35) - trująca chmura, atak obszarowy.
- Slow(lvl35) - spowalnia przeciwnika, szczególnie użyteczna zdolność na wojowników i sztyleciarzy.
- Curse: Weakness(lvl14) - obniża P.Atk. przeciwnikowi.
- Curse Discord(lvl40) - w wyniku tego czaru przeciwnik może zacząć atakować swoich towarzyszy.
- Anchor(lvl48) - zaklęcie paraliżujące wroga.
- Curse Gloom(lvl44) - klątwa obniżająca M.Def.
- Forget(lvl44) - czar ten sprawia, że przeciwnik przestaje być agresywny.
- Curse Disease - klątwa osłabiająca efektywność czarów leczących.
- Mass Fear(lvl58) - grupowy Fear.
- Mass Gloom(lvl58) - obszarowa wersja czaru Gloom.
- Mass Slow(lvl62) - grupowy Slow.

Summony:

- Summon Corrupted Man(lvl40).
- Summon Reanimated Man(lvl44).
- Summon Cursed Man(lvl56).

Pozostałe zdolności:

- Body to Mind(lvl25) - skill który odnawia MP kosztem naszego HP.
- Corpse Life Drain(lvl30) - wyssanie resztek życia z poległych przeciwników.
- Summon Cursed Bones(lvl58) - tworzy ‘Cursed Bones’, niezbędne do rzucania czaru ‘Death Spike’.
- Transfer Pain(lvl40) - toggle, część obrażeń które otrzymamy przechodzi na naszego summona.

Spellsinger(Sps):

Bazowe statystyki:
STR - 21
DEX - 24
CON - 25
INT - 37
WIT - 23
MEN - 40

Skille:

Czary Ofensywne:

- Aura Bolt(lvl40) - zadaje niewielkie obrażenia przy małej konsumpcji MP z dużą szybkością czarowania.
- Aura Flare(lvl 40) - zadaje obrażenia przeciwnikowi znajdującemu się blisko rzucającego ten czar, po użyciu zadajemy o 50% mniej obrażeń swoją magią przez jakiś czas.
- Aura Flash(lvl58) - zadaje obrażenia pobliskim przeciwnikom, ‘ściąga target’, wymaga 2 spirit ores.
- Frost Bolt(lvl40) - czar lodu, który dodatkowo spowalnia przeciwnika.
- Hydro Blast(lvl40) - podstawowy czar Sps’a.
- Solar Flare(lvl40) - czar z atrybutem Holy, duża siła.
- Ice Dagger(lvl44) - lodowy sztylet, który dodatkowo wywołuje krwawienie u przeciwnika.
- Frost Wall(lvl52) - kolejny lodowy atak.
- Aqua Splash(lvl58) - czar obszarowy z atrybutem wody.
- Blizzard(lvl70) - destrukcyjny czar, który do odpalenia wymaga 2 Seed of Water.

Debuffy:

- Surrender to Earth(lvl40) - obniża odporność na magię ziemi, jednocześnie podwyższając odporność na magię wiatru.
- Surrender to Water(lvl40) - obniża odporność na magię wody, podwyższa odporność na magię ognia.
- Curse: Weakness(lvl14) - obniża P.Atk. przeciwnikowi.
- Freezing Shackle(lvl44) - ‘zjada’ przeciwnikowi HP przez dany okres czasu.
- Sleeping Cloud(lvl44) - obszarowy sleep.
- Cancellation(lvl48) - ściąga buffki z oponenta.

Buffy:

- Mana Regeneration(lvl40) - zwiększa tempo regeneracji many.
- Resist Aqua(lvl40) - zwiększa odporność na czary z atrybutem wody.
- Freezing Skin(lvl40) - odbija część obrażeń fizycznych do przeciwnika.

Pozostałe zdolności:

- Seed of Water(lvl66) - zdolność potrzebna do rzucenia niektórych czarów, ataków łączonych.

Spellhowler(SH):

Bazowe statystyki:
STR - 23
DEX - 23
CON - 24
INT - 44
WIT - 19
MEN - 37

Skille:

Czary ofensywne:

- Hurricane(lvl40) - atak z atrybutem wiatru, podstawowy czar Spellhowlera.
- Shadow Flare(lvl40) - silny czar ze szkoły mrocznej magii.
- Vampiric Claw(lvl40) - wyssanie życia, odnawia część HP.
- Aura Flash(lvl58) - zadaje obrażenia pobliskim przeciwnikom, ‘ściąga target’, wymaga 2 spirit ores.
- Death Spike(lvl44) - czar, który do użycia wymaga ‘Cursed Bone’.
- Tempest(lvl48) - obszarowy czar z atrybutem wiatru.
- Curse Death Link(lvl52) - czar działający na zasadzie - “im mniej HP tym więcej zadajesz obrażeń”, przydatna zdolność.
- Demon Wind(lvl70) - bardzo silny czar, wymaga 2 Seed of Wind.

Debuffy:

- Silence(lvl40) - blokuje możliwość korzystania z magii. Destrukcyjna zdolność na magów.
- Surrender to Poison(lvl40) - obniża odporność na trucizny.
- Surrender to Wind(lvl40) - obniża odporność na magię wiatru, podwyższa odporność na magię ziemi.
- Curse Chaos(lvl35) - obniża accuracy u przeciwnika.
- Curse : Poison(lvl7) - zatruwa naszego wroga.
- Poisonous Cloud(lvl35) - trująca chmura, atak obszarowy.
- Slow(lvl35) - spowalnia przeciwnika, szczególnie użyteczna zdolność na wojowników i sztyleciarzy.

Pozostałe zdolności:

- Body to Mind(lvl25) - skill który odnawia MP kosztem naszego HP.
- Corpse Life Drain(lvl30) - wyssanie resztek życia z poległych przeciwników.
- Seed of Wind - zdolność potrzebna do rzucenia niektórych czarów, ataków łączonych - np. Demon Wind.

3rd Class Skills:

Aktywne:

Soultaker -- Mass Warrior Bane(lvl77) - usuwa buffy zwiększające speed i Atk. Speed pobliskim przeciwnikom.
Soultaker -- Curse of Abyss(lvl78) - obniża speed, P.Def., evasion, M.Atk., Casting Speed oraz szansę na magicznego criticala.
Soultaker -- Mass Mage Bane(lvl78) - usuwa buffy zwiększające M.Atk. oraz Casting Speed grupce przeciwników.
Mystic Muse -- Light Vortex(lvl76) - Accuracy -6, konsumuje MP, odporność na Holy attribute -30%.
Mystic Muse -- Ice Vortex(lvl77) - Speed -30%, Atk. Spd. -10%, Casting Spd. -10%, konsumuje MP, odporność na Water attribute -20%.
Soultaker/Storm Screamer -- Dark Vortex(lvl76) - silny atak mrocznej magii, obniża tempo regeneracji MP, odporność na Dark Magic -30%, oraz stopniowo konsumuje MP przeciwnika.
Storm Screamer -- Wind Vortex(lvl 77) - silny czar wiatru + Speed -10%, Atk. Spd. -10%, Casting Spd. -30%, konsumuje MP, odporność na Wind attribute -20%.
Archmage/Mystic Muse/Storm Screamer -- Arcane Chaos(lvl78) - Cancel+Debuff odporność -30%, Magic MP Cost +30%, mniejsza regeneracja MP.
Archmage -- Fire Vortex(lvl77) - zadaje poważne obrażenia magią ognia, dodatkowo: Speed -10%, Atk. Spd. -30%, Casting Spd. -10%, konsumuje MP, odporność na Fire attribute -20%.
Soultaker -- Curse of Doom(lvl77) - blokuje możliwość używania skilli fizycznych i magicznych.
Pasywne:
Soultaker/Storm Screamer -- Health(lvl76) - zwiększa odporność na krwawienie i trucizny.
Archmage/Soultaker/Mystic Muse/Storm Screamer -- Wisdom(lvl76) - zwiększa odporność na Hold, Sleep i inne ataki mentalne.
Archmage/Soultaker/Mystic Muse/Storm Screamer -- Skill Mastery(lvl77) - Możliwa szansa na wykonanie skilla bez reuse, efektem ubocznym może być podwójny czas reuse. Jest także mała szansa na wykonanie debuffa/buffa z dwukrotnie dłuższym czasem trwania. Skill bazuje na INT.
Archamage/Mystic Muse/Strom Screamer -- Arcane Lore(lvl78) - zwiększa odporność na magię żywiołów oraz podbija M.Atk.
Soultaker -- Necromancy(lvl78) - zwiększa odporność na czary mrocznej magii oraz podwyższa M.Atk.
Toggle:
Archmage/Soultaker/Mystic Muse/Storm Screamer -- Arcane Power - zwiększa M.Atk. kosztem większego zużycia MP oraz regularnym spadkiem HP.

Porównania "prawie" tabelkowe:

Statystyki:
P.atk:
SH>Sorc/Necro>SPS
P.def:
SH=Sorc/Necro=SPS
Accuracy:
SPS>SH>Sorc/Necro
Crit. Rate:
SPS>SH>Sorc/Necro
Atk. Speed:
SPS>SH>Sorc/Necro
M.atk:
SH>Sorc/Necro>SPS
M.def:
SPS>Sorc/Necro>SH
Evasion:
SPS>SH>Sorc/Necro
Speed:
SPS>SH>Sorc/Necro
Casting Spd.:
SPS>Sorc/Necro>SH

Statystyki praktyczne:

Szansa na Magic Critical:
SpS>Sorc/Necro>SH
Maxymalna ilośc wykorzystywalnego HP:
Necro(TP z Summonem)>Sorc>SpS>SH
Uśredniona szansa wejścia debuffów:
SH>Necro/Sorc>SpS
Ilość MP, jego regeneracja i odporność na debuffy:
SpS>Necro/Sorc>SH

Ekwipunek:

Szaty Maga:

No Grade:

Devotion Set  (najlepsze rozwiązanie)
bonus do casting speeda ( +15% )

D Grade:

Elven Mithril Set -
+1 do WIT ,
+7 do szybkości poruszania się,
-1 do INT.

Knowledge Set (świetny do PvE set)
+10% do M.Atk. ,
-5% do regeneracji MP.

Warto również zauważyć, że duża część osób expi do 40 lvlu  w Devotion Set ( No Grade ).

C Grade:

Karmian Set
+5% P.def,
+15% Casting Speed (PVP)

Demon Set (świetny do PVE set)
 -269 HP,
+4 INT,
-1 WIT

B Grade:

Doom Robe Set (PVE, ale raczej lepiej zostać w Demonie)
+7 do szybkości biegania,
możliwość dłuższego przebywania  pod wodą,
+5% Regeneracji MP,
INT +2,
MEN +2,
WIT -3

Zubei Robe Set
zwiększa M.ATK. o 10%,
zmniejsza regenerację MP o 5%.

Blue Wolf Robe Set
+5% do regeneracji MP,
+206 MP,
WIT +3,
INT -2,
MEN -1.

Avadon Robe Set (PVP, najlepszy wybór!)
+5.247% do P.Def.,
zwiększona szybkość czarowania o 15%

Najlepszym wyborem na 52 poziomie jest oczywiście Avadon. Blue Wolf odpada - to set przeznaczony bardziej dla Bufferów.

A Grade:

Tallum Robe Set
Casting Spd. +15%,
M. Def. +8%,
Poison and Bleed odporność +80%,
INT -2,
WIT +2.
Majestic Robe Set:
MP +240,
Casting Spd. +15%,
MEN +1,
INT -1,
Odporność na Stuna +50%,
+8% do regeneracji MP.

Nightmare Robes (PVE)
+4% do regeneracji MP
M. Atk. +8%,
Sleep and Hold odporność +70%,
INT +2,
WIT -2.

Dark Crystal Robe Set: (PVP, doskonały wybór, IMO najlepsze robe dla nukerów!).
P. Def. +8%,
Casting Spd. +15%,
Speed +7,
zmiejszona szansa przerwania czarowania,
odporność na paraliż +50%,
WIT +2,
MEN -2.

Tallum&Majestic to bardziej ubrania dla Buffetów, najlepszym rozwiązaniem jest Dark Crystal - daje nieporównywalnego kopa do Casting Speed!

S Grade:

Major Arcana Robe Set:
Wit +1,
Int+1,
Men -2,
M.Atk +8%,
szybkość poruszania się +7,
-50% do przerwania czaru,
zwiększa limit noszenia ciężaru w plecaku o 5759.

Bronie:

No Grade:

Mage Staff

D Grade:

Staff of Life

C Grade:

Homunkulus's Sword z SA Acumen(PvP)

Sword of Whispering Death z SA Magic Power(PvE)

B Grade:

Wizard Tear z SA Acumen(PvP)/ z Magic Power(PvE)

A Grade:

Sword of Miracles z SA Acumen(PvP)/ z SA Magic Power(PvE)

S Grade:

Arcana Mace z SA Acumen

Biżuteria:

Oczywiście jak najlepsza.

DYES:

Uniwersalny zestaw dla Nukera : +4INT -4MEN; +4WIT -4MEN; +4CON -4STR

Miejsca do Expienia:

1-20 lvl: Okolice wiosek startowych
20-28lvl: Okolice Dion, Ruins of Despair
28-35lvl:  Cruma Swamplands, Wastelands
35-44lvl: Okolice Hardins Academy
44-52lvl: Okolice Ivory Tower lub początki Dragon Valley (wejście ze strony Death Pass)
52-58lvl: The Cemetery (teleport z Aden na Forbidden Gateway i cofamy się do tyłu), Enchanted Valley.
58-66lvl: Lair of Antharas (najlepiej w party, można długo koksić), The Forbidden Gateway.
66lvl+: Wall of Argos, Hot Springs (najlepiej w party)

Krótko o PVP:

Generalnie Nukerzy są dobrzy w PVP. Mają szansę z każdą klasą dopóki nie wyłapią Silence, krytyka od łucznika albo backstaba od sztyleciarza. Właśnie na profesje DD należy zwracać szczególną uwagę. Typowy mag ma pokaźny zestaw czarów, większość z nich jest przydatna w PVP. Ogólnie na postaci posługujące się białą bronią najlepiej wrzucać „Slow”(wcześniej można zapodać Cancel), potem Surrender, „nukować” i  kontrolować dystans pomiędzy przeciwnikiem a Tobą. Na magów rzucamy Cancel/Silence , Surrender i dobijamy czarami ofensywnymi. Jeśli chodzi o Mass PVP to lepiej się nie wychylać zbytnio, starać się nie być stargetowanym bo to najczęściej kończy się śmiercią naszej postaci - nukować „z głową” a nie lecieć przed siebie bo za daleko nie przebiegniemy ;) Liczy się gra zespołowa, współpraca. Reasumując, PVP nukerem polega głównie na zadawaniu sporych obrażeń oraz unikaniu bezpośrednich starć z wrogiem. 

Autor: Inidriel
Poprawki: Marc1n


+   /Reina
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2007, 01:23:59 pm wysłana przez Reina »


  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 02, 2007, 01:36:28 pm »
Cytuj
tatystyki:
P.atk:
SH>Sorc/Necro>SPS
P.def:
SH=Sorc/Necro=SPS
Accuracy:
SPS>SH>Sorc/Necro
Crit. Rate:
SPS>SH>Sorc/Necro
Atk. Speed:
SPS>SH>Sorc/Necro
o_O
to tak jakbys porywnywal ich wytrzymalosc pod woda, po co? ;p


Cytuj
Dark Crystal - daje nieporównywalnego kopa do Casting Speed!
takiego samego jak i tallum, do tego jego bonus do mdef czyni go rownie dobrym co dc, kwestia stylu gry ;)
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku


  • *******
  • Wiadomości: 1074

  • Pochwał: 23

  • さいごの武士.
Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 02, 2007, 09:57:32 pm »
Cytuj
tatystyki:
P.atk:
SH>Sorc/Necro>SPS
P.def:
SH=Sorc/Necro=SPS
Accuracy:
SPS>SH>Sorc/Necro
Crit. Rate:
SPS>SH>Sorc/Necro
Atk. Speed:
SPS>SH>Sorc/Necro
o_O
to tak jakbys porywnywal ich wytrzymalosc pod woda, po co? ;p


Cytuj
Dark Crystal - daje nieporównywalnego kopa do Casting Speed!
takiego samego jak i tallum, do tego jego bonus do mdef czyni go rownie dobrym co dc, kwestia stylu gry ;)

Ad.1 Po to żeby nie było więcej więcej pytań typu: "Który nuker najszybciej czaruje?" itp. :P

/edit

A te fizyczne statsy to tak dla jaj :)

Ad2. Racja, styl gry. Tylko dla mnie minus do INT to kaleczenie nukera, IMO lepiej maksymalizować zalety.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 02, 2007, 10:29:38 pm wysłana przez Inidriel »


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 02, 2007, 10:39:08 pm »
Jakos dla mnie nekro to nie nuker ale to moje odczucia

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 02, 2007, 10:48:54 pm »
Nc soft zalicza go do klasy nukerow, zreszta w ct1,5 patch notes jako tako musieli wyznaczyc kto jest kim.
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • Wiadomości: 120

  • Pochwał: 1

Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 03, 2007, 12:06:08 am »
Cytat: Inidriel
Wszystkie klasy nukerów charakteryzują się takimi skillami:

Skille Aktywne:

- Sleep(25lvl) - usypia przeciwnika, z uwagi na tragiczny casting speed raczej nie warto używać.

- Curse Fear(40lvl) - jak sama nazwa mówi - czar ten wywołuje u przeciwnika lęk przed naszą osobą, przez co oponent zaczyna uciekać.

- Aura Symphony(68lvl) - potężny atak, wymaga dwóch dowolnych seedów.

- Elemental Storm(72lvl) - niszczycielski czar, który do odpalenia wymaga 3 seedów ( Seed of Wind, Fire oraz Water )

Nekro nie posiada zadnych speeli "seedowych"

Inidriel: Trochę to poprawiłem teraz, dzięki :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2007, 07:58:56 am wysłana przez Inidriel »


  • Banned
  • Wiadomości: 235

  • Pochwał: -4

  • VODKA - Connecting People
Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 03, 2007, 09:40:00 am »
Mi się bardzo podoba, ale te nowe skille jak Necromancy to z CT1? Bo w IL niektórych nie ma.
SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.




  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 03, 2007, 01:21:17 pm »
no te fizyczne to chyba tylko dla jaj :P :P

ogolnie dobra robota, ale te skille trzecich profek, no blee, brzydko i nieczytelnie to wyglada
juz lepiej byloby osobno te, ktore maja wszyscy i osobno te, ktore tylko niektorzy, bo taka sieczka z tego wyszla
« Ostatnia zmiana: Grudzień 03, 2007, 01:23:33 pm wysłana przez Reina »
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku


  • Banned
  • Wiadomości: 235

  • Pochwał: -4

  • VODKA - Connecting People
Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 03, 2007, 03:16:00 pm »
No zgadzam się, moim zdaniem powinno być tak że Necro (np.):

Skille:
blabla -bla bla
anchor - robi bla bla

Skille 3rd:

Blabla-blabla

Sorcerer:
i tak samo.

PS. Ładne mam gwiazdki i rangę? Wiem, wiem, zazdrościcie :P :evil:
SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.




Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 03, 2007, 04:16:31 pm »
Mi się bardzo podoba, ale te nowe skille jak Necromancy to z CT1? Bo w IL niektórych nie ma.
Necromancy jest z IL ... to passiv zwiekszajacy odpornosc na dark magic i bodajze m.atk(czy tam power magii) necrusa


  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 03, 2007, 04:55:25 pm »
matk czy tam power magii... co za roznica?

rzezim, skad te gwiazdki? :P
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku


Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 03, 2007, 04:57:21 pm »
no bo przy skillu jest chyba napisane ze zwieksza power dark attack ... zreszta nie pamietam :D i tak na jedno wychodzi - wiekszy dmg :D


rzezim, skad te gwiazdki? :P
konkurs na powiedzonko :D


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 04, 2007, 09:42:38 am »
Cytuj
Mi się bardzo podoba, ale te nowe skille jak Necromancy to z CT1? Bo w IL niektórych nie ma
C5 albo IL, ze wskazaniem z tego co pamiętam na C5.
HATE ME MOAR!


  • Wiadomości: 158

  • Pochwał: 3

Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 04, 2007, 11:50:06 am »
Nc soft zalicza go do klasy nukerow, zreszta w ct1,5 patch notes jako tako musieli wyznaczyc kto jest kim.

Według jednego tłumacznia (nie wiem na ile jest wiarygodne) zaliczyli go do grupy summonerów.
TEON

Lokken - Dominator/Eva Saint/Tyrant (on sale)


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 04, 2007, 03:46:01 pm »
Necromancy jest z IL ... to passiv zwiekszajacy odpornosc na dark magic i bodajze m.atk(czy tam power magii) necrusa

C5 albo IL, ze wskazaniem z tego co pamiętam na C5.

Z Interlude, i zwiększa m atk o 3%, nie power. :)



  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 05, 2007, 10:43:47 am »
emm jestes pewien ze 3%? przeciez to bzdurny bonus o_O
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku


Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 05, 2007, 05:48:14 pm »
no niestety nie wszyscy dostali na 79 takie skille jak daggerzy/archerzy :/


  • ********
  • Wiadomości: 3315

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 05, 2007, 05:53:29 pm »
O, jak ktoś już odświeżył temat: Tam jest błąd, Prominence to nie kula ognia, tylko krążek ognia ^_^ Wystarczy porównać na screenshotach skill Blaze i skill Prominence.

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 05, 2007, 10:10:08 pm »
emm jestes pewien ze 3%? przeciez to bzdurny bonus o_O

Tak.
Malutko, każdy nuker dostał tyle "bonusu" (aż ciężko to nazwać bonusem). Imo powinni im dać coś co obniża resisty na fire/water/wind/dark magic.

Co by nie mówić to najlepszy skill na 79 dostał TH - Mirrage, potem DA - Shield of Revenge. A dalej to pewnie łucznicy ze swoim Archery.


  • Wiadomości: 6

  • Pochwał: 0

Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 23, 2007, 12:10:42 pm »
Mam pytanie w stosunku do slowa .Czy "sila" slow zmniejsza sie lub zwieksza w kolejnych kronika, czy w  kazdej kronice slow zmniejsza speed o 30%??
Ten, który walczy z potworami, powinien zadbać, by sam nie stał się potworem. Gdy długo spoglądamy w otchłań, otchłań spogląda również w nas.
Morderstwo najpodlejszą ze sztuk , zwycięstwo-najszlachetniejsze


Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 23, 2007, 12:12:11 pm »
w kazdej tyle samo


  • Wiadomości: 28

  • Pochwał: 0

Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 30, 2008, 04:56:46 pm »
Witam... Mam pytanie... ostatnio wszedlem sobie dla zabawy na high rate server x2000 zeby sie pobawic na kamaelu. i widzialem SH bijacego moby... nie byloby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt ze naoko casting speed mial z 2k nie wiem jak to mozliwe ale castowal tak szybko ze bijac samymi hurricanami bil tak szybko ze kiedy 1 hurricane dolatywal do moba w polowie drogi miedzy nim a mobem lecial juz kolejny a on wypuszczal wlasnie 3 hurricana... Wiem ze mial buffy dance i songi nawet mial 3 profkowe buffy bo to wszystko jest ogulno dostepnena tym servie... gosc nie wygladal na donatora bo mial DC robe i Epic Bron dla maga ale to tez kazdy moze miec na tym servie. Zrobilem to samo SH z dyemi max do wita DC robe buffy dance songi bron z acumenem i wszystko co mozliwe ale nie bylem nawet zblizony do niego castingiem... nie mam pojecia co on zrobil z ta postacia... moze wy wiecie czym mozna jeszcze powiekszyc casting speed???

---------------------------------------------------------
Server Hindemith, Klan Offensive, Bladedancer 60+ lvl


Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 30, 2008, 05:47:32 pm »
imho on nie mial ogromnego c.speeda tylko zmniejszony reuse skilli ... miales song of renewal?


  • Wiadomości: 28

  • Pochwał: 0

Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 31, 2008, 02:41:50 pm »
Tak mam ten song. i tez castuje bardzo szybko ale nie wydaje mi sie zebym myl tak szybki jak tamten... pozniej widzialem jeszcze necro ktory castowal death spike ruchem reki... znaczy tak jakby walil z aury.... tez pardzo szybko... a moze malaria jeszcze pomoze... co myslicie?

---------------------------------------------------------
Server Hindemith, Klan Offensive, Bladedancer 60+ lvl


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Nukerzy - prezentacja
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 31, 2008, 03:04:02 pm »
Pomoże, tylko trzeba 4 lvl, nie więcej. No i ten konio-buff też pomoże :P