AbQ:
Tak wygląda formuła na magic dmg
•Power * 91 * sqrt(4xMATK) / MDEF = damage done
Uzyskany wynik mnożysz przez kolejne modyfikatory zwiększające, takie jak: soulshoty (x2), sa w broni (x1,05), pvp w broni (x1,10 dla s84), bonus za atrybut. Oraz przez modyfikatory zmniejszające, takie jak pvp armor przeciwnika, belt etc.
Ciebie interesuje bonus za atrybut. Wygląda to tak:
•20 7.65%
•25 9.78%
•30 12.00%
•35 14.27%
•40 16.67%
•45 19.13%
•50 19.74%
•150 39.73%
•300 69.63%
Czyli mając 300 w broni, 20 w nuku, 10 togle, i powiedzmy 40 dark weapon uzyskasz 370 dark ataku. Oznacza to że w tym momencie przeciwnik z dark resist poniżej 350 będzie otrzymywał zwiększony dmg. Użycie surrender poprawi napewno ten wynik. Dark atrybut włożony w nuka, też może pomóc. Pytanie o ile. Jak widać z powyższego uzyskanie 150 lub 300 przewagi elementu jest bardzo trudne a w przypadku dobrego przeciwnika niewykonalne. W najbardziej optymistycznym scenariuszu uda nam się uzyskać ponad 50 co daje niemal 20% bonusu. Powiedzmy, że nie mamy nuka enchantowanego na dark więc nie uzyskamy przewagi 50 tylko 30 co daje 12% bonusu.
Widać więc, że realny wpływ enchantowania na dark to będzie jakieś 8% dmg przy dobrym układzie. Ale równie dobrze może być 0%.
Wracając do powyższego wzoru widzimy, że dmg zależy bezpośrednio od power skilla. SoP enchantowany na +30 duel zwiększy nasz dmg o 29,6% i to w sposób pewny, zawsze odczuwalny. Dlatego przy nukach warto iść w duel, warto zadbać o sa w broni i pvp oraz o dobry pvp belt. W drugiej kolejności bardzo istotny jest enchant death marka na chance. Zmniejszenie m.def o 23% bezpośrednio zwiększy dmg o kolejne 23%. I dopiero trzecią kwestią jest nasz m.attack, ponieważ we wzorze znajduje się on pod pierwiastkiem. Generalnie powoduje to że dopiero znaczne przyrosty m.attacku stają się odczuwalne.