SH poradnik

Zaczęty przez RycezSzilen12PL, Czerwiec 21, 2008, 04:27:30 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

RycezSzilen12PL


W zwiazku z otrzymywaniem setek e-mail/pm'ów z prośbą o stworzenie poradnika dla SH postanowilem cos napisać(cieszycie sie? :> )
SPELLHOWLER PORADNIK

Ogólnie mówiac sh to jedna z tych postaci odpowiadajacych za 5 cyfrowe liczby w dmg logu w czasie pvp. Łatwa do expa i pvp.

KOCHAMY NC SOFT ZA WSPANIAŁY "TRYB" PVE AKA "DROGA PRZEZ MĘKĘ DO 2 SHOOTOWANIA LUDZI"
Po ludzku  gdzie expać
1-20 - okolice de village
20-40 Abbadonded camp/EG/okolice dion.......z empem praktycznie wszedzie idzie bardzo fajnie
40-50 aligator island z emp oe weapon lub DV/timak orki obok dion. znajomy robil 40-6x solo aoe z homu+12 emp zerk2, na poczatek tanor canyon pozniej obok Oren na 1/2 hp moby, nie testowalem osobiscie ale podobno dobry exp+kasa(1 shoot - 10 mobow martwych) i jakis quest do tego.
50-60 mozna cmentarz/field of massacre/vos/froskan plains
60+ w zasadzie tylko vos ewentuanie "doom hill" na field of massacre
na "high 6x"-7x przechodzimy do forest of the death-bardzo dobry exp na spotach z wampirami ale tez sporo ludzi, ewentualnie shrine.
70+ spoty pod party(lub solo z oop support) to fog/mos/it etc....
na 76+ z emp+pow jest przyzwoicie na aniolach na woa.

ogólnie expienie bez minimum SE to tragedia.

EKWIPUNEK
PVP/PVE:
ZBROJA:
1-20    devotion set (w zasadzie mozna biegac do 40)
20-40  "banana"/knowledge/devotion
40-52  karmian set(mozna w nim dobic do 61)
52-61  avadon set
61-76  dark crystal set
76+     dark crystal i major arcana (oba maja plusy i minusy, korzystamy w zaleznosci od sytuacji)
PVE
40+ uzywamy demon seta TYLKO I WYŁACZNIE jesli zmniejsza ilosc "strzałow" wymaganych do zabicia moba w porownaniu do karmian/ava

BROŃ:
1-20 - top no grade
20-40 - top d grade (chyba staf of life sie nazywa)
40-52 - homu +acumen sa najlepiej OE
52-61 - wizard tears acu lub homu oe
61 -76 - sword of miracles acumen sa
76+ - arcana mace acumen sa +windstony ^_^

INNE:
w kolejnosci od tych najlatwiejszych do zdobycia
zaken earing, antharas earing(powodzenia), necklace of valakas(powodzenia....)
oraz ant queen ring-dla odpornosci i baium ring-4% c speed i odpornosc.....
moża to potraktowac jako ciekazowtki bo wiekszosc z was nigdy takiego sprzetu nie bedzie miala okazji zdobyc(poza zaken i aq)

DYE:
+4 con +4 wit +int -8 men
lub
+5 wit +4 int -9 men
co kto lubi.
na pve mozna jeszcze zrobic +5 int +4 wit -9 men jesli zmniejsza to ilosc "strzałów" potrzebnych do usmiercenia moba

SKILLE
lvl 40-75
Surrender to Wind - -10% wind resist, kosztuje tyle mp co huri, mała uzytecznośc w pvp/pve
hurricane -  Podstawowy skill robiacy dmg
Death spike - skill offensywny typu "dark", taka sama moc jak huricane, mniejszy koszt mp(max lvl huri 68mp, max lvl DS-50 mp)wymaga "cursed bone" to rzucenia, fajna sprawa na pve(chyba ze mamy wymaksowana wind arcana mace)
Shadow flare - skill ofensywny typu "dark" o wiekszej mocy niz huricane/death spike(135 power na max lvl podczas gdy huri/ds maja 108 power) możliwość "over hit"
Sleep - usypia cel, dluuuuuuugi c speed, w zasadzie bezuzyteczne.
Tempest - obszarowa wersja huricane, robi połowe dmg huri, fajna rzecz na pve.
Surrender To Poison - zwieksza podatnosc celu an trucizny, chyba nie musze dodawac ze bezuzyteczny :P
Poisonous Cloud - obszarowa trutka na myszy, bo nic innego tym nie zabijemy
Curse Fear - sprawia(pod warunkiem ze skill "wejdzie") ze cel zaczyna uciekac
Curse Chaos - obniża accuracy celu........
Aura flash - "detargetuje" i robi dmg, wymaga 4 spirit ore na maksymalnym lvl
Curse: Poison - zatruwa cel.
Aura Symphony - 150 power, wymaga seeda, brak atrybutu
Demon wind - wymaga "seeda", 150 power, dodatkowo zmniejsza efektywność odnowy hp
Elemental Storm - 200 power, wymaga kupy mp i "seeda" ale robi przyzwoite dmg, dluuuugie reuse
Body To Mind - odnawia mp kosztem hp dardzo dobre w pve bez rechargerow
Corpse Life Drain - wysysa i przywraca hp z martwego moba
Vampiric Claw - robi kuku i przy okazji odnawia nam hp(nie przwraca hp gdy "wysysamy cp" w pvp)
Silence - blokuje mozliwaosc uzywania czarów
Slow - zmniejsza szybkosc poruszania sie celu, zasieg 600
Curse Death Link - im mniej hp ty wiecej robimy dmg, super sprawa na pve
Seed of Wind : niezbedny do uzycia np. Demon Wind, Elemental Storm.
lvl 76
Dark Vortex : Czar ofensywny 111 power,  zmniejsza odporność celu na ataki typu "dark" o 30%, powoli wysysa mp celu
lvl 77
Wind Vortex- robi ładne dmg(140 power) i -30% c speed, -10% speed, attack speed, zwieksza dmg typu wind
lvl 78
Arcane Chaos : zmniejsza odp. na debufy/cancel i zwieksza zuzycie manny celu, slaby skill
Arcane Power : zwieksza m attack, stopniowo obniza nasze hp
lvl 79
Empowering Echo: selfbuff, zwieksza m attack i zuzycie mp przez czary
Wind vortex slug: uzyty na celu "z wind vortexem" robi 120% dmg vortexa oraz usuwa efekt vortexa. combos wind vortex+slug jest zabójczy ^_____^
lvl 80
Cyclone : "WHY J00 HIT SO MANY DMG MAN???!!!1" innymi słowy OMGWTFBQQ, poszukajcie na forum był link do frapsa co to robi.
lvl81
Hurricane Armor: podobno -30% attack speed, wysoki landrate
reszta skilli 78 PODOBNO daje mały bonus
jak dowiem sie czegos wiecej to update.
PVP
pvp przed 76:
można uzywac komba huri+death spike na przemian(nie czekamy na reuse huri), w walce vs glad/tyrant/dagger używamy slow gdy przciwnik wbiega na 600 range i utrzymujemy bezpieczny dystans, glad/tyrant na 601+ range nic nam nie zrobi. Jesli gankujemy staramy sie zaskoczyc przciwnika, podejsc na 600 range i wbic slow/silence w zaleznosic od wroga.
77+
wind wortex+huru huri huri huri huri huri..............
+to co wyzej jesli chodzi o pvp vs dagger/glad/tyrant
po 79
gdy mamy przyzwoity ekwipunek(AM z kamykami) mało co wytrzymuje wind vortex+wind wortex slug....a jesli wytrzymie to pada po nastepnych 2 huri:P





Tak, wysłałem setkę pm'ów i cieszę się, że napisałeś :P
Btw link do filmiku z Cyclone: http://files.filefront.com/cycloneavi/;9091663;/fileinfo.html
/Frohike



rpg 5x
7x bd sws th sb destr aw wl se bish

Szewa

hah....ladnie, tylko ze Dark Vortex jest w stylu draina, bo daje 50% tego, co zada przeciwnikowi.

jak dodasz obrazki, to zglosze do moda o przyznanie plusa



Dev

Cytatlvl 80
Cyclone : "WHY J00 HIT SO MANY DMG MAN???!!!1" innymi słowy OMGWTFBQQ, poszukajcie na forum był link do frapsa co to robi.

Tak, robi kuku, jezeli masz WM 10, tak jak typ na filmiku :P
I tak magowie w gracji beda miec kuku bo osłabiają tąaugmentacie i do tego osłabią m crity (ich szanse :P)
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

SknerusKK

ich szanse i obrazenia z nich (z x4 do x3 chyba)

PeBe

Cytat: Dev w Czerwiec 22, 2008, 09:48:07 AM
Cytatlvl 80
Cyclone : "WHY J00 HIT SO MANY DMG MAN???!!!1" innymi słowy OMGWTFBQQ, poszukajcie na forum był link do frapsa co to robi.

Tak, robi kuku, jezeli masz WM 10, tak jak typ na filmiku :P
I tak magowie w gracji beda miec kuku bo osłabiają tąaugmentacie i do tego osłabią m crity (ich szanse :P)
A wlasnie - ponoć w gracji (chyba ze w ct1.5 to jest :>) będzie większy base mcrit rate - wreszcie beda crity w lowbie pvp wchodzić ^^

RycezSzilen12PL

podobno ma byc 10x wieksza sznasa na mcrit bez buffa a max crit rate  30%.
oznacza to tyle ze bedzie sie biegac na cov zamaist pow czyli p def hp+++
rpg 5x
7x bd sws th sb destr aw wl se bish

Yoker

Cytat: RycezSzilen12PL w Czerwiec 21, 2008, 04:27:30 PM
na "high 6x"-7x przechodzimy do forest of the death-bardzo dobry exp na spotach z wampirami ale tez sporo ludzi, ewentualnie shrine.
a czy ktoś może wyjaśnic fenomen tego spota? jeszcze nigdy nie byłem na wampirach, ale w FoDzie byłem i exp wcale nie zachwycał (ze zboxowanym WC zdobywałem mniej xpa w danej jednostce czasu niż w cata z w/w WC). Marcin też kiedyś pisał, że na FoDzie zna jakiś uber spot. Moby mają dobry współczynnik hp:xp? są gęsto?

DIO

ja znam jeden spot nazywany "kox polanka", jest taka polanka na poludniowych zachodzie lasu pelna wampirow. fenomen tego spotu jest taki ze jak idziesz solo to po pierwsze mobki padaja bardzo szybko a po drugie wzglednie duzo expa daja jak na moby 1x hp no i sa bardoz blisko siebie co powoduje ze taki nuker czy lucznik prawie wcale nie musza biegac jak np na vos bo gdzie sie nie odwrocisz to masz mobka

bylyforumowicz

Cytat: Yoker w Czerwiec 22, 2008, 12:35:27 PM
Cytat: RycezSzilen12PL w Czerwiec 21, 2008, 04:27:30 PM
na "high 6x"-7x przechodzimy do forest of the death-bardzo dobry exp na spotach z wampirami ale tez sporo ludzi, ewentualnie shrine.
a czy ktoś może wyjaśnic fenomen tego spota? jeszcze nigdy nie byłem na wampirach, ale w FoDzie byłem i exp wcale nie zachwycał (ze zboxowanym WC zdobywałem mniej xpa w danej jednostce czasu niż w cata z w/w WC). Marcin też kiedyś pisał, że na FoDzie zna jakiś uber spot. Moby mają dobry współczynnik hp:xp? są gęsto?

moby maja szybki spawn

melee charem mozesz latac w cata, range fod>all.

Frohike

Rycerz :P

Powiedzmy, że na razie zasłużyłeś na pół plusa, a jak dodasz obrazki, poprawisz błędy ortograficzne (widzę dwa) oraz poprawisz to:

Cytat: RycezSzilen12PL w Czerwiec 21, 2008, 04:27:30 PMSeed of Wind : niezbedny do uzycia np. Demon Wind, Elemental Storm.

to dostaniesz plusa, a temat podkleję. Oki ?

Btw mógłbyś jeszcze dopisać jakieś pro porady ;)


RycezSzilen12PL

dodalem kilka obrazkow, reszte dodam jak bede mial czas....no i pominolem kilka skilli..
rpg 5x
7x bd sws th sb destr aw wl se bish

exquel

moze pve surrender jest bezuzyteczny ale w pvp czemu nie? szybko sie castuje wiec utrata ulamka sekundy tak nie boli

RycezSzilen12PL

Zakladajac, ze nukujemy kogos za 2k z/bez surrendera dmg wyglada tak:
bez surendera:
1) 2000 dmg
2) 2000 dmg
3) 2000 dmg
4) 2000 dmg
5) 2000 dmg
=10k dmg po 5 nukach

z surender:
1) surrender (oby wszedl)
2) 2200 dmg
3) 2200 dmg
4) 2200 dmg
5) 2200 dmg
= 8800 dmg po surr i 4 nukach.

surender staje sie oplacalny dopiero po 10 nukach jak widac...
rpg 5x
7x bd sws th sb destr aw wl se bish

Frohike

Dobra Rycerzu, nagrodziłem Cię i nawet poprawiłem orty + kilka literówek, ale wciąż jest błąd odnośnie Seed of Wind. Teraz to przecież zmienili i działa jak selfbuff (albo buff), który dodaje 20 elemental attack. Z kolei nuke, które wymagały seed'ów, teraz działają bez tego, ale mają zmieniony reuse i power.

DonKoks

pfffffffff <odświeżacz postów^^>

Mam prośbę!

Mógłby mi ktoś napisać coś o sprzęcie s84/s80 dla no już Storm Screamer i jak dobrze walnąć łucznikowi???

YoungPadawan

dynasty/vesper noble/ica hall/vesper buster/+300 wind i łucznik się składa.
I'm offline.

Alarion

Tak mnei zastanawia, Wind Seed daje 20 atrybutu Wind. Czy to powinno dawać jakiś efekt w PvE i PvP bez weapon S z wind włożonym? Bo nie wiem czy rzucać to przed tym 76 i AM, czy to tylko strata many...

BTW Young, widzę że znamy się na dobrych sygnaturkach :P
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Frohike

Cytat: Alarion w Lipiec 24, 2009, 01:23:21 AMTak mnei zastanawia, Wind Seed daje 20 atrybutu Wind. Czy to powinno dawać jakiś efekt w PvE i PvP bez weapon S z wind włożonym? Bo nie wiem czy rzucać to przed tym 76 i AM, czy to tylko strata many...
W skrócie: w PvE nie opłaca się rzucać dopóki nie zdobędziesz AM, w PvP opłaca się tylko jeśli bijesz ludzi co mają ZERO resistu (+8% dmg jest wtedy wg tabelki Vaginasa).

milan9

Innymi slowy oplaca sie zawsze, rzucasz raz na 10 min, wiec praktycznie zaden ubytek many.

Frohike

Cytat: milan9 w Lipiec 24, 2009, 05:32:27 AMInnymi slowy oplaca sie zawsze, rzucasz raz na 10 min, wiec praktycznie zaden ubytek many.
Jeśli tłuczesz coś co ma resisty i wtedy nie masz żadnego bonusu do dmg, a jeszcze dodatkowo zajmujesz slota, to się nie opłaca ;]

MastJedi

Jeśli tłuczesz coś, co masz na 3 hity, a z seedem na 2 - to jak najbardziej się opłaca. Bez względu na to czy masz AM czy inną broń :)
Ja na SH 72 używam +10 Valhala. MAtak podobny do AM, a szoty odpowiednio tańsze od SoMowych :) SoM +3 leży i się kurzy w WH.
A na AM 150/300 wind to mnie nie stać jeszcze :D Nawet gdybym miał S grade :)

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;


SknerusKK

Cytat: Alarion w Lipiec 24, 2009, 01:23:21 AM
Tak mnei zastanawia, Wind Seed daje 20 atrybutu Wind. Czy to powinno dawać jakiś efekt w PvE i PvP bez weapon S z wind włożonym? Bo nie wiem czy rzucać to przed tym 76 i AM, czy to tylko strata many...
w pve daje +-10% dmg, sprawdź sobie na blahowych tabelkach :P w pvp też powinno dawać, ale nigdy nie chciało mi się testować bo i tak ciągle z seedem biegałem :P

to dotyczące pve to 100% confirmed, sam sprawdzałem jak jeszcze grałem w l2 ;)

Frohike

#22
Cytat: SknerusKK w Lipiec 25, 2009, 03:31:03 PMw pve daje +-10% dmg, sprawdź sobie na blahowych tabelkach :P w pvp też powinno dawać, ale nigdy nie chciało mi się testować bo i tak ciągle z seedem biegałem :P

to dotyczące pve to 100% confirmed, sam sprawdzałem jak jeszcze grałem w l2 ;)
Pytanie - sprawdzałeś to jak jeszcze nuki nie miały zmiennego dmg i czy wrzucałeś dodatkowo surrendera/Vortexa? Albo biłeś mobki z Fire weak (bo rozumiem, że sprawdzałeś na Sorcu)?

SknerusKK

Cytat: Frohike w Lipiec 26, 2009, 12:44:30 AM
Pytanie - sprawdzałeś to jak jeszcze nuki nie miały zmiennego dmg i czy wrzucałeś dodatkowo surrendera/Vortexa? Albo biłeś mobki z Fire weak (bo rozumiem, że sprawdzałeś na Sorcu)?
sprawdzałem bez surr (którego nawet nigdy nie wykupiłem :P) i vorta, na mobach bez fire weakness, nuki miały już zmienny dmg, ale jak sprawdzałem, to walnąłem x razy bez seeda i x razy z seedem, i widać było różnicę

to x to było +-50

Jetix

#24
sh nadaje sie do kat/nekro , a moze ps lepszy ( chodzi o jak najszybsze zdobywanie aa ) ?   
Nie martw się co ludzie o tobie myślą , bo ludzie niemyślą .