Plains walker jest "cichym zabójcą" z rasy jasnych elfów. Posługuje się sztyletem (daggerem) podobnie jak jego odpowiednicy
TH i AW. Jego ataki opierają się głównie na różnych pchnięciach(blowach), jest pogromcom robe userów.
Droga rozwoju postaci jest następująca:
Elven fighter --->Elven scout --->
Plains walker --->Wind rider
Plusy:-najwyższe evasion w grze, przez co bardzo trudno go trafić nawet jeśli nie włączy UE
-największa szansa na "wejście" blowów
-bardzo wysoka szansa na krytyka
-duży atak speed
-bardzo duży speed
-bardzo przydatny "elemental heal" rozwijany przez każdego wojownika jasnych elfów
-skill "switch"
-możliwość otwierania skrzynek bez deluxe keyow (potrzeba thief key, do kupienia w grocery)
-przydatne selfbuffy
-skill "entangle", znacznie zmniejszający speed przeciwnika
-skill "sand bomb" zmniejszający accurary przeciwnika (co w polączeniu z wysokim evasion daje super wyniki)
-możliwość uwolnienia się z roota fizycznego
Minusy:-najmniejsza siła blowów (bez focus death)
-mały p.atk
-brak możliwości rozwijania "critical power"
-mało hp i cp
-można bardzo szybko sie wypruć z many
-mały def
-niezbyt przydatny na raid bossy
Statystyki PW bez dye:-STR 36
-DEX 35
-CON 36
-INT 23
-WIT 14
-MEN 26
Skille oraz ich opis:Active: - Mostal Blow - pierwszy blow, dostajemy go już na 5 lvlu // min lvl(5) power 73 <> max lvl(36) power 977
- Defense Aura - selfbuff, zwiększa p.def // min lvl(5) effect 1 <> max lvl(20) effect 2
- Attack Aura - selfbuff, zwiększa p.atk // min lvl(10) effect 1 <> max lvl(28) effect 2
- Elemental Heal - bardzo przydatny i o dużej mocy heal zżerający niestety dużo many // min lvl(15) power 71 <> max lvl(74) power 546
- Charm - zniechęca moba do ataku, mało przydatny // min lvl(20) power 132 <> max lvl(74) power 458
- Unlock - otwiera drzwi oraz skrzynki, potrzeba thief keys // min lvl(20) <> max lvl (68)
- Cure Bleeding - leczy z krwawienia // min lvl(24) effect 3 <> max lvl(62) effect 9
- Poison Recovery - leczy z zatrucia // min lvl(24) effect 3 <> max lvl(60) effect 9
- Bleed - nie zadaje dmg, ale powoduje krwawienie // min lvl(24) effect 3 <> max lvl(70) effect 8
- Ultimate Evasion (UE) - znacznie zwiększa unik(evasion) oraz odporność na buff-lifting // min lvl(28) effect 1 <> max lvl(55) effect 2
- Sprint - zwiększa speed - min lvl(32) effect 1 <> max lvl(52) effect 2
- Entangle - zmniejsza speed wroga // min lvl(36) effect 2 <> max lvl(74) effect 3
- Backstab - drugi blow, ten jednak się różni, gdyż nie zbija cp przeciwnikowi, tylko od razu hp, blowa ładujemy w plecy, możliwy jest critical hit // min lvl(40) power 1107 <> max lvl(74) power 5479
- Deadly Blow - trzeci blow, silny, nie zżera za dużo many, możliwy jest lethal strike 1 // min lvl(40) power 1107 <> max lvl(74) power 5479
- Spirit Barrier - selfbuff, zwiększa m.def // min lvl(40) effect 1 <> max lvl(58) effect 3
- Switch - bardzo przydatny skill, zmienia target moba lub playera // min lvl(43) <> max lvl(74)
- Summon Treasure Key - tworzy deluxe keye z thief key // min lvl(46) <> max lvl(74)
- Lure - wyciąga moba z grupy(przylatuje do ciebie jeden, a nie np. 3) // lvl(52)
- Sand Bomb - zmniejsza accurary przeciwnika // min lvl(55) effect 1 <> max lvl(74) effect 3
- Mortal Strike - zwiększa szansę na lethal strike // min lvl(58) effect 1 <> max lvl(74) effect 3
- Escape Shackle - uwalnia z roota fizycznego // lvl(60)
- Blinding Blow - czwarty blow, po użyciu dostaje się wielkiego boosta do speeda // min lvl(66) power 2751 <> max lvl(74) power 3653
- Shadow Step - teleportuje nas za plecy przeciwnika, jest szansa na zgubienie jego targetu, duży range (bodajże 900) świetnie sprawdza się na pvp vs nuker, łucznik // lvl(72)
- Lethal Blow - piąty blow, wolniej się go wyprowadza, możliwy lethal strike 1 i 2 // lvl(76) power 5773
- Battle Force - przekazuje "moc" dla innej osoby by mogła użyć skilla z 80 lvl // lvl(77)
- Bluff - genialny skill, odwraca wroga plecami do nas, detargetuje oraz daje stuna (nie wszystko musi wejść za pierwszym razem) // lvl(77)
- Focus Chance - szansa na kryta z przodu -30%, z boku +30%, z tyłu +60% // lvl(78)
- Focus Death - obniża critical rate o 30%, zwiększa szanse na wejście blowa o 60%, critical damage z przodu -30%, z tyłu +90% // lvl(78)
- Critical Wound - zwiększa critical damage jakie otrzymuje przeciwnik // lvl(79)
- Dodge - unikasz ataków i skilli fizycznych przez 10 sekund // lvl(79)
- Symbol of the Assasin - tworzy pole mocy, wszyscy, którzy w nim stoją mają podwyższony evasion i szanse na wejście blowa // lvl(80)
- Hide - Ukrywa nas, speed spada o 30%, efekt zostanie anulowany, jeśli wykonamy jakąkolwiek inną czynność niż poruszanie się // lvl(81)
- Wind Riding - podnosi twój speed, evasion, szansę na wejście blowa, oraz szansę na uniknięcie skilla fizycznego // lvl(83)
Passive: - Armor Mastery - zwiększa p.def
- Weapon Mastery - zwiększa p.atk i m.atk
- Acrobatics - zmniejsza obrażenia spowodowane upadkiem z dużej wysokości
- Breathe Boost - zwiększa pojemność płuc
- Boost Evasion - zwiększa evasion
- Dagger Mastery - zwiększa p.atk kiedy nosisz daggera
- Light Armor Mastery - zwiększa p.def i evasion kiedy nosisz light armor
- Acrobatic Move - zwiększa evasion kiedy biegasz
- Quick Step - zwiększa speed
- Critical Chance - zwiększa critical rate
- Esprit - zwiększa regenerację hp i mp kiedy biegasz
- Evasion Chance - gdy wykonamy unik, podnosi się szansa na wejście blowa
- Wisdom - zwiększa odporność na Holda, Sleepa i mentalne ataki
- Skill Mastery - jest szansa, że skill po użyciu nie będzie miał reuse oraz że efekt skilla będzie trwał dwa razy dłużej(np. 2 razy dłuższe selfbuffy), im więcej STR tym częściej się aktywuje
- Assasination - zwiększa p.atk i szansę na wejście blowa kiedy używasz daggera
- Expose Weak Point - jest szansa, gdy atakujesz przeciwnika, że spadnie mu p.def oraz zwiększy się jego szansa na otrzymanie krytyka // lvl(81)
- Fighter's Will jest szansa, gdy atakujesz, że podniesie się twój p.atk, atk.speed, siła skilli fizycznych, oraz critical rate // lvl(81)
- Sixth Sense - podnosi twój evasion, gdy masz poniżej 30% życia // lvl(81)
- Dual Dagger Mastery - podnosi p.atk i szansę na wejście blowa, gdy nosisz dual daggery // lvl(81)
- Protection of Rune - jest szansa, gdy jesteś atakowany magią, że podniesie się twój m.def // lvl(82)
- Protection of Elemental - jest szansa, gdy jesteś atakowany atakiem elementarnym(fire, wind itp.), że zwiększy się odporność na dany element // lvl(82)
- Protection of Alignment - jest szansa, gdy jesteś atakowany z atrybutu holy/dark, że zwiększy się odporność na dany atrybut // lvl(82)
Toogle: - Vicious Stance - zwiększa critical damage, konsumuje mp
- Accuracy - zwiększa celność, konsumuje mp
- Fake death - powoduje "sztuczną śmierć", moby uważają cię za zmarłego i nie atakują już, konsumuje 200mp
- Silent Move - pozwala chodzić kolo agresywnych mobów bez obawy, że cię zaatakują, konsumuje mp
- Chameleon Rest - pozwala restować obok agresywnych mobów, konsumuje mp
- Focus Skill Mastery - zwiększa dziesięciokrotnie szansę na aktywację passywa Skill Mastery
Ekwipunek:Zbroje:
No-grade : -
Wooden Set+2%P.def
+41hp
Tani i jako jedyny set(oprócz robe) daje bonusy
D-grade : -
Manticore Skin set+92 mp
Na tym lvlu mp sie przydaje, gdyż mamy jej mało
C-grade : -
Plated Lether set+4str
-1con
Taki bonus jest naprawde świetny, szczególnie dla PW, który str ma bardzo mało, można expić nim do 62
B-grade : -
Doom Lether setP. Atk. +2.7%
MP Regeneration +2.5%
Poison Resistance +20%
Breath Gauge increased
STR -1
CON -2
DEX +3
Ogólnie najlepszy set do pvp dla daggera ze względu na +3dex, stratę str rekompensuje nam bonus do p.atk
LUB
-
Zubei Lether setEvasion +4
Set dla biedniejszych, ale tak naprawdę daje dobry bonus, +4 do uniku u PW to dobre rozwiązania, bardzo ciężko nas trafić
A-grade -
Dark Crystal Lether setAtk. Spd. +4%
P. Atk. +4%
Paralysis Resistance +50%
STR +1
CON -1
Set dobry do expa, dobry również na pvp z klasami bez stuna i z postaciami rzucającymi paraliż
LUB
-
Majestic Lether setArchery P. Atk. +8%
MP +240
Weight increased plus the point at which a weight penalty is applied +5759
Stun Resistance +50%
DEX +1
CON -1
W sumie set dla łuczników, jednak daggerom też się przyda, +1dex oraz odporność na stuna są bardzo przydatne
LUB
-
Nightmare Lether setM. Def. +4%
Sleep and Hold Resistance +70%
Restores 3% of melee damage inflicted on the enemy to oneself
DEX +1
CON -1
Set dobry do expa, jeśli nie mamy healera albo vampiric rage. Niezły nawet na magów do pvp.
S-grade : -
Draconic Lether setAttack Speed/P. Atk +4%
Maximum MP +289
Weight Limit +5759
DEX +1
STR +1
CON -2
Jedyny set light s-grade. Kiepski nie jest, jednak bonusy mogłyby być inne.
S80-grade : -
Dynasty Lether set Dagger MasteryDEX +2
CON -2
Evasion +4,3
Increase Darkness Resistance +8
Max HP +492
Increase hold resistance,
Increase atack speed
Daje dore bonusy dla każdego daggera
Do zbroi s-grade i wyżej można wsadzić elemental stony. Polecam wsadzić do każdej części zbroi inny element, by mieć wysoką odporność na każdy atrybut.
Bronie:No-grade :Jakiś TOP no-grade miecz jednoręczny
D-grade :Sugeruję expić łukiem, ponieważ moby x1 są często na 2 - 3 strzały, pod warunkiem, że mamy dużo kasy (zżera dużo ssów),
Kupujemy Common item łuk ze sklepu, na jaki was stać.
LUB
Dla biedniejszych - kupujemy Common daggera i nim expimy
C-grade :EXP -
Dark Screamer + FocusPVP -
Crystal Dagger + Critical damageDla biednych polecam daggera Common, bez SA będzie, ale nie powinno być najgorzej.
B-grade :EXP -
Kris + FocusPVP -
Demon Dagger + Critical damageDodatek :
-
Bow of Peril + Quick Recovery, to tylko dodatek(do pvp, ewentualnie expa z łucznikami), wiec jesli nie mamy kasy to nie kupujemy
A-grade :EXP -
Bloody Orchid + FocusPVP -
Soul Separator + Critical damageTu nie kupujemy łuku, lepiej zostać przy b-grade, łuki a-grade są very slow, a carnage ma badziewne SA.
S-grade :EXP -
Angel Slayer + HP drainPVP -
Angel Slayer + Critical damageJeśli nie gracie na offie(Final Gracia), można dodać SA haste i do expa i pvp
Dodatek:
-
Draconic Bow + Focus łuk w sam raz do pvp
S80-grade : -
Dynasty Knife + Critical damageExpienie na tym lvlu juz nas tak bardzo nie obchodzi, więc najlepszy wybór to CD
Dodatek: -
Dynasty Bow + FocusZ broniami Icarus jest tak samo jak z Dynasty
Do broni s-grade i wyżej można wsadzić elemental stony. Wsadzamy jakie chcemy(oprocz divine i dark), enchantujemy blowy na element który mamy w broni i cieszymy się ogromnym dmg z blowa.
Dye:Do expa +5str +4dex -9con (można nawet dye ze sklepu -12con, do expa to nie robi różnicy wielkiej)
Do pvp +5dex -5str i tylko tyle, bedziemy mieli lepsze staty niż AW który doda jeszcze +con (1 dex więcej, 1str mniej)
PVP, od razu mówię że to tylko takie teoretyzowanie, w praktyce jest często inaczej, pvp trzeba się nauczyć samemu
VS. NukerzyDajemy switch kiedy tylko możemy i biegniemy w stronę maga, jak juz jesteśmy przed nim : switch/bluff, obejście, backstab, deadly blow, potem reszta blowów, mag padnie, walka bardzo łatwa
VS. ŁucznicyWalka ciężka, szczególnie po trzeciej profie, kiedy łucznicy mają hamstring shot, UE, dajemy entangle, switch do bólu, potem obejście, backstab, blowy
VS. Destro, krasieSą dwa sposoby:
1. Bezpieczny - entangle, wyciągamy łuk i kitujemy, jeśli przeciwnik dobiegnie (nie sądzę) zmiana na daggera, blinding blow, uciekamy, znów łuk i dobijamy, jeśli destro/kraś wyciągnie łuk, włączamy UE i też bijemy z łuku
2. Ryzykowny - switch/bluff, obejście seryjka z blowów(pierwszy back, ostatni blinding), uciekamy, czekamy az sie blowy załadują i od początku switch... ryzykowny dlatego, ze destro/kraś moze dać nam stuna, a wtedy nie jest miło, jeśli destro/kraś wyciągnie łuk, włączamy UE i też bijemy z łuku
VS. GladTu już nie jest tak łatwo, bo klasa ta nieźle bije z daleka jak i z bliska. Switch/bluff, obejście, backstab, ucieczka, staramy się aby glad nie zapakował w nas TSS i DSS, po krotkiej ucieczce znow switch, już bez obejścia deadly blow, ucieczka, switch, obejście backstab itd... jeśli glad ładuje się sonic focusem (głupek lub przed trzecią profą) robimy obejście i backstab
VS. TyrantTak samo jak z gladem, jednak kiedy tyr właczy zealot + bizon to ładujemy wszystko co mamy w niego
VS. DaggerTu się liczy szczęście komu więcej blowów wejdzie, więc staramy się robić obejście i wbijać blowy oraz detargety
VS. SummonerzyŁatwo, szybko zabijamy summona blowami, kiedy summoner będzie przywoływać nowego przerywamy mu detargetem i bijemy
VS. TankiDługa walka, a jeśli walczymy z doświadczonym tankiem to jeszcze trudna do tego. Tanki powinny mieć problem z trafieniem w nas, ale mają równie
ż skille do ataku(fakt że z pierwszej profy oraz judgment/tribunal, ale jednak moga dmg zadać, sk ma jeszcze stinga do tego) zadajemy mały dmg, więc trzeba oszczędzać manę.
[youtube=425,350]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
http://www.youtube.com/v/0q6hMZerjrQ&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
http://www.youtube.com/v/0q6hMZerjrQ&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Filmik z oficjala, dobrze pokazuje na czym ma skupiać się PW
wstawiam Ci 2 plusiki za poradnik i podklejam temat
/Sknerusthx ;]