Witaj
Gość

Wątek: gracia final leak  (Przeczytany 16550 razy)

  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 17, 2009, 12:17:25 pm »
I'm offline.


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 18

  • <3
Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 17, 2009, 12:24:44 pm »
Sebal- Life ...

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 17, 2009, 12:30:18 pm »
5 minut for meh? :D
I'm offline.


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 17, 2009, 12:42:21 pm »
akurat bo uwierzę słowom kogoś, kto wystawił dwa najbardziej failowe serwery w ostatnim czasie...nawet na pp ludzie piszą, że są te same bugi geodaty co na retku ;)
bardziej wiarygodnym zrodlem sa dla ciebie neokidy ktore roznosza tego typu plotki?
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/[email protected]
ex- PhoenixKnight 81/sr/[email protected]
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 17, 2009, 12:58:53 pm »
bardziej wiarygodnym źródłem informacji dla mnie jest kumpel, który wczoraj testował rpg-club.
I'm offline.


Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 17, 2009, 01:31:46 pm »
akurat bo uwierzę słowom kogoś, kto wystawił dwa najbardziej failowe serwery w ostatnim czasie...nawet na pp ludzie piszą, że są te same bugi geodaty co na retku ;)
bardziej wiarygodnym zrodlem sa dla ciebie neokidy ktore roznosza tego typu plotki?
ta, wole neokidyPL niz jakiegos neokidaGR

btw, Duke to hgm DEX+frienz? czy samego frienz?


  • Wiadomości: 73

  • Pochwał: -1

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 17, 2009, 02:03:01 pm »
samego frienz


Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 17, 2009, 02:34:36 pm »
samego frienz
to tym bardziej nie mam zamiaru opierac sie na info HGM fail serwera


  • ******
  • Wiadomości: 1064

  • Pochwał: 4

  • :D:D
Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 17, 2009, 02:45:50 pm »
bardziej wiarygodnym źródłem informacji dla mnie jest kumpel, który wczoraj testował rpg-club.
a czy moglbys sie podzielic jego spostrzezeniami? :)


  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 17, 2009, 03:05:53 pm »
te same bugi co na retailu.
I'm offline.


  • Wiadomości: 208

  • Pochwał: 0

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 17, 2009, 03:22:53 pm »
tzn? xD
problem z geodatą w jakiej lokacji?


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 17, 2009, 04:50:17 pm »
ta pewnie juz zraz wszedzie bedzie gracia final fulll off.


Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 17, 2009, 05:06:05 pm »
ta pewnie juz zraz wszedzie bedzie gracia final fulll off.
live =/= PTS


  • Wiadomości: 208

  • Pochwał: 0

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 17, 2009, 05:42:37 pm »
W sumie też jestem ciekawe jak na razie przeciętny gracz może ocenić prawdziwość tych plików.
Od praktycznie Interlude(poprawić się jeśli się mylę) w nowych częściach dodawane są lokacje typu instancje albo z level limitem 78+. Nie wiem jak nowy gracz z lvlem 10tym ma się dostać na HB itd. Na screenach niby działa Fantasy Isalnd (handy block checker) i jest zmiana w Silent valley. Praktycznie 2 rzeczy, które CHYBA można od biedy samemu zrobić jeżeli posiada się wiedzę. Do czego to prowadzi, może to tylko teoria spiskowa, ale tak zareklamowane pliki można sprzedać za grube dolary, a to że gracia będzie działała tylko na mapie, no cóz to znaczy, że trafił się głupi, który to kupił takie pliki.

Z drugiej strony, gracia final a gracia c4 to będzie taki przeskok dla większości, że pewnie z rok jeszcze będzie słychać płacz o nerfach :D


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 17, 2009, 11:20:48 pm »
W sumie też jestem ciekawe jak na razie przeciętny gracz może ocenić prawdziwość tych plików.
Od praktycznie Interlude(poprawić się jeśli się mylę) w nowych częściach dodawane są lokacje typu instancje albo z level limitem 78+. Nie wiem jak nowy gracz z lvlem 10tym ma się dostać na HB itd. Na screenach niby działa Fantasy Isalnd (handy block checker) i jest zmiana w Silent valley. Praktycznie 2 rzeczy, które CHYBA można od biedy samemu zrobić jeżeli posiada się wiedzę. Do czego to prowadzi, może to tylko teoria spiskowa, ale tak zareklamowane pliki można sprzedać za grube dolary, a to że gracia będzie działała tylko na mapie, no cóz to znaczy, że trafił się głupi, który to kupił takie pliki.

Z drugiej strony, gracia final a gracia c4 to będzie taki przeskok dla większości, że pewnie z rok jeszcze będzie słychać płacz o nerfach :D
Najłatwiej to sprawdzić na tym 10 lvlu  robiąc questy dla początkujacych w 2h powinieneś dzięki nim zrobić 20 lvl. Tak samo z gracią  wystarczy pójść do guldio od gk teleportować sie na dworzec i polecieć na gracie. PS wątpie żeby komuś sie chciało pisać specjalnie mnigry na PI :P

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • *******
  • Wiadomości: 4602

  • Pochwał: 16

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 18, 2009, 03:04:14 am »
Poleciec to se mozesz, ale questy na latanie sa +75 bodajze xD
http://cavallone.minitroopers.com/ <=== polecam!! Miły chwilowy umilacz czasu ;)

Daethar | 98/92 | Yul Ghost Sentinel/Othell Fortune Seeker | Innova Core
Brodzisz | 85 | Sigel Shillien Templar | Innova Core
SonyPSP | 88 | Aeore Shillien Saint | Innova Core
Saikaa  | 89/85 | Eviscerator/Othell Ghost Hunter | Innova Core


  • Wiadomości: 703

  • Pochwał: 6

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 18, 2009, 09:11:26 am »
te wszystkie newb q afaik dzialaja, mi sie ich nie chcialo robic :<


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 18, 2009, 11:22:00 am »
Ja wbilem pochodzilem i wyszedlem. Jak kogos interesuje to jak sie wbic na serwer oto co tzreba zrobic:

Sciagamy:
Gracia final -> google.pl
Patch serwerowy (90mb) -> http://www.rpg-club.com/dl/patch_rpgclub.exe

Rejestrujemy sie tutaj -> http://www.rpg-club.com/p-register

Аккаунт: login
Друг: Polecajacy ja to wykasowalem
Код картинки: kod z obrazka

Podajemy prawdziwy adres email bo na niego przychodzi haslo do naszego konta.

Później sie logujemy na -> http://www.rpg-club.com/p-account

Wchodzimy na -> http://www.rpg-club.com/?p=changepass

wpisujemy dogodne nam haslo i potwierdzamy wpisujemy kod i lecimy do gry. :D

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 18, 2009, 11:27:25 am wysłana przez Nervoson »


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 18, 2009, 02:41:33 pm »
Ale na piewszy prom można sobie wejśc za free :P i kiedy sie chce :P

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • Wiadomości: 208

  • Pochwał: 0

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 18, 2009, 08:43:36 pm »
tylko z tego co czytałem na PP (oczywiście, czytałem, nie testowałem, więc nie linczować), to akurat admini wyłączyli instancje, a gracia bądź co bądź jest jedną z nich :P. W każdym razie, byłoby wesoło, gdyby ten przeciek był prawdziwy. Nie zmienia to faktu, że z kroniki na kronikę każdy dostaje albo po dupie albo potężnego boosta. Dlatego przeskok będzie ładny dla większości ;]


  • Wiadomości: 703

  • Pochwał: 6

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 18, 2009, 09:50:28 pm »


  • *******
  • Wiadomości: 1856

  • Pochwał: 11

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 18, 2009, 09:55:43 pm »
coraz milej.


  • Wiadomości: 703

  • Pochwał: 6

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 18, 2009, 10:02:37 pm »


ichniejszy pts :>


  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 18, 2009, 10:04:02 pm »
więc...na co na plikach javy npc'e z PTS'a? :D
I'm offline.


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: gracia final leak
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 18, 2009, 11:56:34 pm »
nowe screeny, tym razem z test serwera

http://img199.imageshack.us/img199/4639/shot00188.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/5452/shot00197w.jpg
No po tych screenach to wyraźnie wdać, że to NIE są screeny plików z retaila.
Dlaczego? Drugi screen pochodzi z Paliaki na Devil Island. do tej paliaki wchodzi się w Giran. I każdy kto ją robił wie, że jest to Paliaka 6x, a nie 7x. Paliaka 7x robi się w Goddard na Varce. A skoro tak, co to tam robi gościu 78? Nawet by nie wszedł do Paliaki 7x... Próbowałem Hierophantem 78 i się nie dało. A subą Saggi 76 wchodzę spokojnie.

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;