Witaj
Gość

Wątek: Skauci xD [Scouts] - Informacje ogólne  (Przeczytany 2040 razy)

  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Skauci xD [Scouts] - Informacje ogólne
« dnia: Czerwiec 26, 2009, 07:37:17 pm »


Scout

Reprezentanci School of Scouts, dzielą się na Rangera i Assassina. Ich głównym zadaniem jest CC(crowd control) i DD. Po dolevelowaniu się na 9lvl robimy q na class change(wybierając między Rangerem a Assassinem).

Scouci zaczynają z takimi statystykami początkowymi:

Strength : 100
Constitution: 100
Accuracy: 110
Agility: 110
Intellect: 90
Spirit: 90



Ranger

Łucznik-debuffer, którego rola na polu walki sprowadza się do kite'owania, jumpshotów(ździebko kontrowersyjna rzecz, uznana za expoit - dzięki temu można od razu odpalić całe chaincombo, bez czekania na animację poszczególnych skilli, dodatkowo NCSoft nie bardzo jest zainteresowany poprawą tego...), zakładania pułapek oraz debuffowania. Mają możliwość castowania skilli w biegu/locie. Postać dosyć wszechstronna, jednak droga w utrzymaniu, dodatkowo (piszę na podstawie tego co przeczytałem, nie bić jak to nie jest zgodne z prawdą ;) ) nie bardzo są pożądani w pt: do pullowania lepiej wziąć warriora, na dd lepszy będzie Sorcerer czy kolejny skaut - Assassin. Fajna klasa dla ludzi zainteresowanych graniem bardziej solo niż w pt (ale jak wszyscy doskonale wiedzą live jeszcze nie mamy i wszystko się może zmienić).Rangerzy noszą głównie armory typu leather, bronie typu bow/sword/dagger.

Stigmy

Sleep Arrow I :(lvl 20): Usypia target w odległości 15m  na 12 sekund. Cooldown 180 sekund.

Backstep Strike I :(lvl 22): Zadaje 16-20 fizycznego dmg na target w trakcie poruszania się wstecz, powodując omdlenie targetu na 3 sekund. Możliwy do użycia jedynie z melee weaponami.

Perceptive Trap I :(lvl 31): Ustawia pułapkę w obrębie 15m aktywną przez 60 sekund. Pułapka odkrywa niewidzialnych wrogów w odległości 30m od pułapki.

Trap II :(lvl 34): Tworzy pułapkę wokoło gracza aktywną przez 60 sekund. Enemy, którzy znajdą sie 5m od niej zostają dostają aerial roota(roota w powietrzu). Zużywa 5 Tripid Seeds. (Niższe levele stigmy dostępne na 28lvl).

Silence Arrow IV :(lvl 42): Zadaje 90-94 fizycznego dmg na target i daje silence na 6-7 sekund. (Niższe levele stigmy dostępne na 25, 37lvl).

Breath of Nature II :(lvl 40): Self-buff. Zwiększa regen HP o 65 przez 300 sekund. (Niższe levele stigmy dostępne na 34lvl).

Rain of Arrows V :(lvl 43): Zadaje 243-247 fizycznego dmg na target i enemy w obrębie 5m od targetu. (Niższe levele stigmy dostępne na 20, 25, 31, 37 lvl).

Eye of Attack I :(lvl 44): Self-buff. Na 60 sekund zwiększa p.atk o 30% na pięć ataków. Zmniejsza p.def o 50%.

Gryphon Arrow I :(lvl 45 Elyos): Atak z łuku o niskiej celności zadający 1049-1053 fizycznego dmg. Cooldown 60 sekund.

Condor Arrow I :(lvl 45 Asmo): Atak z łuku o niskiej celności ale ze zwiększonym crit.rate zadający 738-742 fizycznego dmg. Cooldown 60 sekund.

Rangerzy Asmodian i Elyos




Assassin

Stricte damage dealer, wyspecjalizowany w szybkim zadawaniu bardzo dużego dmg, stunowania i równie częstego padania (delikatny jest). Postać szybka, dynamiczna, bardzo podobna do rogue z wowa. Na polu walki zadaniem Assassina jest debuffowanie i szybkie zdejmowanie newralgicznych targetów (Sorcererzy/Chanterzy/Prieści), ganianie na stealth'cie itp. Postac typowo do party, na solo granie jest za delikatna. Może używać daggerów/swordów/bowów(do pullowania mobów) oraz leather armorów. Najpopularniejszymi buildami na becie były: dagger/dagger, dagger/sword(ni to crt rate, ni to p.atk imo...), Sword/Sword. Assassin jest jedyną postacią, mogącą naraz używać 2 broni (gladi niby też może, ale stigmy do tego potrzebuje). Unikatowymi zdolnościami Assassina są Seale(niby mrocznie brzmi ale w rzeczywistości dosyć proste toto - zakłada się seala, detonuje, patrzy się na magiczne cyferki symbolizujące dmg, simple).

 
Stigmy

Convenant of Speed I :(lvl20): Self-buff. Zwiększa speed o 20% przez 30 sekund. Cooldown 120 sekund.

Convenant of Evasion I :(lvl20): Pozwala na podwójne uniknięcie ataku magicznego w okresie czasu (wtf?).

Apply Poison I :(lvl28): Zatruwa broń. Przez 120 sekund mamy 2% szansę na spowodowanie omdlenia przeciwnika. Zjada 2 Skolopen's Poison.

Smoke Bomb I :(lvl37): Oślepia przeciwników w obrębie 15m przez 15-25 sekund. Cooldown 600 sekund

Ranged Seal II :(lvl40): Zadaje 56-60 fizycznego dmg i zakłada seal 3 stopnia na target. (Niższe poziomy stigmy dostępne na 34 lvl).

Linked Seal V :(lvl 41): Zadaje 56-60 fizycznego dmg i zakłada seal 3 poziomu. (Niższe poziomy stigmy dostępne na 20, 25, 31, 37).

Sneak Attack IV :(lvl43): Teleportuje za plecy enemy w odległości 20m i zadaje fizyczny dmg. Ma szanse na spowodowanie omdlenia targetu. Dokładne wartości dmg/faint chance nieznane. (Niższe levele stigmy dostepne na 25, 31, 37 lvl).

Throw Blade I :(lvl44): Zadaje 582-586 fizycznego dmg na target w aerial roocie w obrębie 20m.

Seal Explosion of Light I :(lvl45 Elyos): Powoduje eksplozję seal'a na targecie w obrębie 20m, zadaje dmg i powoduje omdlenie targetu.

Seal Explosion of Darkness I :(lvl45 Asmo): Powoduje eksplozję seal'a na targecie w obrębie 20m, zadaje dmg i zwraca część zadanego dmg w postaci HP. Cooldown 3600 sekund.

Assassyni Asmodian i Elyos


Za poradnik.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2009, 12:14:44 pm wysłana przez YoungPadawan »
I'm offline.