Witaj
Gość

Wątek: Open Beta!  (Przeczytany 8192 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 18

  • <3
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 08, 2009, 04:51:55 pm »
Do folderu Screenshots
Sebal- Life ...

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


  • Wiadomości: 146

  • Pochwał: 0

  • Ozona Orange + Alsbo Vanilla
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 08, 2009, 05:01:56 pm »
A mam pytanie ma ktos problem z połączeniem się do serwerów? Mi jak próbuje się połączyć o ludzkiej porze, czyt. w dzień to nie mogę, po zaakceptowaniu umowy licencyjnej wyskakuje mi komunikat "You are disconnected from the server." Co sprawia, że nie mogę grać w dzień. A jak się zaloguje przed szkoła około 5 rano to idzie  bez problemu, myślę, że to mogą być zawalone serwery. Ale zna ktoś na to jakiś sposób? Na uj dałem te 15 za keya? Żeby się an komunikat patrzeć? ><

Propozycje mile widziane.
Eva's Saint 79 @ RU Lancer [Alarion kupił]
Sword Muse 79 - Destroyer 75 @ NA Fraz [Dead]
G4y Elf lovah.



  • Wiadomości: 703

  • Pochwał: 6

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 09, 2009, 06:12:36 pm »
hm chcialem sobie wbic na bete ale 9gb nie bede sciagac :(


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 09, 2009, 06:33:07 pm »
0 problemów z wejściem na server, nawet bez GG w tle.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • *******
  • Wiadomości: 1856

  • Pochwał: 11

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 09, 2009, 07:08:27 pm »
hm chcialem sobie wbic na bete ale 9gb nie bede sciagac :(


/agree :<

po drugie nie wiem czy moj pc pociągnie :<

ale juz na live, cos czuje ze zakupie...


  • Wiadomości: 460

  • Pochwał: 0

    • Moja strona
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 09, 2009, 07:56:33 pm »
hm chcialem sobie wbic na bete ale 9gb nie bede sciagac :(


/agree :<

po drugie nie wiem czy moj pc pociągnie :<

ale juz na live, cos czuje ze zakupie...

Wymagania sprzętowe nie są duże, standard procek ok 2.5 GHz, 2 GB RAM, średniej klasy karta graficzna i można grać w max detalach, chodzi nawet lepiej niż l2


  • Wiadomości: 947

  • Pochwał: 3

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 09, 2009, 08:46:31 pm »
Coraz mniej chce mi się grać w cokolwiek teraz :D tylko bf heroes :P ale muszę przetestować tego Aion-a




  • *******
  • Wiadomości: 1856

  • Pochwał: 11

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 09, 2009, 10:11:02 pm »
[quote author=Falconek link=topic=31026.msg341822#msg341822 date=1252518993
Wymagania sprzętowe nie są duże, standard procek ok 2.5 GHz, 2 GB RAM, średniej klasy karta graficzna i można grać w max detalach, chodzi nawet lepiej niż l2
[/quote]


Proc 1.8 GHz, 512mb ram , gforce 5900 ... :< :< wiec no nie bedzie tak latwo chyba?


  • Wiadomości: 146

  • Pochwał: 0

  • Ozona Orange + Alsbo Vanilla
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 09, 2009, 11:08:36 pm »
hm chcialem sobie wbic na bete ale 9gb nie bede sciagac :(


/agree :<

po drugie nie wiem czy moj pc pociągnie :<

ale juz na live, cos czuje ze zakupie...

Wymagania sprzętowe nie są duże, standard procek ok 2.5 GHz, 2 GB RAM, średniej klasy karta graficzna i można grać w max detalach, chodzi nawet lepiej niż l2

Chodzi lepiej niż L2 bo ma inny silnik graficzny, bodajże z Unreala 3. A teraźniejsze kompy nie są w stanie wyciągnąć tyle z takiego silnika. Dla porównania Aion ma silnik zbliżony do silnika z Crysis'a.
Eva's Saint 79 @ RU Lancer [Alarion kupił]
Sword Muse 79 - Destroyer 75 @ NA Fraz [Dead]
G4y Elf lovah.



  • *******
  • Wiadomości: 5076

  • Pochwał: 49

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 09, 2009, 11:28:08 pm »
Ja tez wbić nie mogę :P
Lineage 2 Classic EU


  • Wiadomości: 146

  • Pochwał: 0

  • Ozona Orange + Alsbo Vanilla
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:05:34 am »
Ja tez wbić nie mogę :P
Zasrane koreańskie nerdy. ><

Niech mi oddadzą 15 złotych, które wydałem ana klucz. 
Eva's Saint 79 @ RU Lancer [Alarion kupił]
Sword Muse 79 - Destroyer 75 @ NA Fraz [Dead]
G4y Elf lovah.



  • *******
  • Wiadomości: 1856

  • Pochwał: 11

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:01:16 pm »
bleh lobuzy dawać screeny żeby to mozna bylo sobie poogladać, piszcie o czym ciekawym , nie wiem ze deszcz padal osattnio jak biliscie mobki :<



  • Wiadomości: 460

  • Pochwał: 0

    • Moja strona
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:33:20 pm »
hm chcialem sobie wbic na bete ale 9gb nie bede sciagac :(


/agree :<

po drugie nie wiem czy moj pc pociągnie :<

ale juz na live, cos czuje ze zakupie...

Wymagania sprzętowe nie są duże, standard procek ok 2.5 GHz, 2 GB RAM, średniej klasy karta graficzna i można grać w max detalach, chodzi nawet lepiej niż l2

Chodzi lepiej niż L2 bo ma inny silnik graficzny, bodajże z Unreala 3. A teraźniejsze kompy nie są w stanie wyciągnąć tyle z takiego silnika. Dla porównania Aion ma silnik zbliżony do silnika z Crysis'a.

L2 jest na silniku Unreal 2, który sam w sobie jest za mało wydajny, a teraźniejsze kompy to aż za dużo dla niego.

Aion jest na CryEngine czyli silniku z FarCry.

Wiesz, że dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele :)


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:46:17 pm »
po jakiej stronie gracie? gralem troche na chinczyku to wybralem asmo. jak cena keya spadnie ponizej 100zl to moze przetestuje sobie tego aiona, szczegolnie ze zima idzie ;p


  • Wiadomości: 703

  • Pochwał: 6

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 10, 2009, 12:59:45 pm »
mam do oddania 1 keya do bety, pm jak cos


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 10, 2009, 02:31:28 pm »
oddales juz komus?


  • Banned
  • Wiadomości: 201

  • Pochwał: 1

  • bad motherfucker
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 10, 2009, 03:11:10 pm »
ja pisalem wczesniej pm bo chetnie bym wzial ;) ale nei wiem poki co go tez nei dostalem
and you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon you


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 10, 2009, 03:44:57 pm »
Ta gra tylko na screenach wygląda tak nijako? Czy w grze też? ;>


  • Wiadomości: 703

  • Pochwał: 6

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 10, 2009, 04:25:53 pm »
klucz poszedl

mozliwe ze jutro beda nastepne 2 ale nic nie obiecuje


  • *******
  • Wiadomości: 1856

  • Pochwał: 11

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 10, 2009, 07:07:36 pm »
lulas key dealer ;<


  • Wiadomości: 146

  • Pochwał: 0

  • Ozona Orange + Alsbo Vanilla
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 11, 2009, 01:32:32 am »
Ta gra tylko na screenach wygląda tak nijako? Czy w grze też? ;>

Wiesz Fro grałem może łącznie kilka godzin, ~4,3 h. I powiem jedno gra jest KURWA olśniewająca, grafika? imba. Szczegóły? Imba.  Grind? Imba. Questy? Imba.

Morał? Aion? Imba. :E

Drobna paczuszka screenów, detale miałem słabo ustawione bo mi się bawić nie chciało, tyle opcji...   :F

http://www.sendspace.com/file/dj3r2a
Eva's Saint 79 @ RU Lancer [Alarion kupił]
Sword Muse 79 - Destroyer 75 @ NA Fraz [Dead]
G4y Elf lovah.



  • Wiadomości: 460

  • Pochwał: 0

    • Moja strona
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 11, 2009, 08:20:40 am »
Gra jest bardzo ładna, choć świat jest raczej ciasny i ograniczony, nie ma takich otwartych przestrzeni i zapierających dech w piersiach widoków jak w L2


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 11, 2009, 11:37:53 am »
Drobna paczuszka screenów, detale miałem słabo ustawione bo mi się bawić nie chciało, tyle opcji...   :F

http://www.sendspace.com/file/dj3r2a
Faktycznie na tych screenach nie wygląda to źle, wręcz całkiem zachęcająco :)


  • Banned
  • Wiadomości: 201

  • Pochwał: 1

  • bad motherfucker
Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 11, 2009, 01:01:36 pm »
ja zrobilem full update, wszystko cacy a jak wpisuje id i pass (100% working, juz uzywane wczesniej) to mi wyskakuje ze zle id/pass :<
and you will know my name is the lord when i lay my vengeance upon you


  • Wiadomości: 947

  • Pochwał: 3

Odp: Open Beta!
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 11, 2009, 03:08:59 pm »
Ja dziś aiona ściągnąłem :D kumpel dał mi beta konto to wypróbujemy :D i przekonamy się czy będziemy grać, tylko mam nadzieję że będzie tańszy ten cd-key :( jeśli zdecyduję się zagrać