Witaj
Gość

Wątek: 2 Problemy. GG i Premium  (Przeczytany 1355 razy)

  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

2 Problemy. GG i Premium
« dnia: Marzec 14, 2010, 08:40:32 am »
Witam.

Chcę zacząć grać na ruoff, jednak mam problem. GG mi nie działa, czasami błąd 0 a czasami 153 wywala. Reinstalowałem i nie pomoaga. Używałem patchy do Win7 x64 i tylko za 1 instalacja dziala, potem instaluje i dupa blada. Mój system win 7 ultimate x64.

Druga sprawa, co daje konto premium?


  • Wiadomości: 589

  • Pochwał: -1

Odp: 2 Problemy. GG i Premium
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 14, 2010, 10:25:21 am »
gg - problemow z vistami etc nie znam



premium - x2 sp/exp/drop + mozliwosc logowania jak serv jest full
ex STS 82 - ex member of LR and Assassins clan.
On Lancer server from 17.05.09 to 03.11.


  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

Odp: 2 Problemy. GG i Premium
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 14, 2010, 01:25:15 pm »
premium sie oplacac jak abonament ? i ile?


  • Wiadomości: 145

  • Pochwał: 0

Odp: 2 Problemy. GG i Premium
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 14, 2010, 02:21:17 pm »
tak , 270 rubli coś koło 30zł
Lancer:
Jango - włóczykij 84, sprzedany

Van Hotler:
TTxXXXXX - bioły czołg 80+, aktywny


  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

Odp: 2 Problemy. GG i Premium
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 14, 2010, 02:29:58 pm »
W takim razie zostaje problem z gameguardem, pomocy :<


  • Wiadomości: 627

  • Pochwał: 0

Odp: 2 Problemy. GG i Premium
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 14, 2010, 06:48:14 pm »
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,32378.0.html


jesli to nie pomoze, to może zainstaluj xpka na osobnej partycji i startujac kompa wybierasz jeden z 2 systemow
Lider party  Luciferion
Troszczymy się o wszystkich
www.outcasters.info

Masz racje pala mi stoi jak mysle o antku i baiumie .


  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

Odp: 2 Problemy. GG i Premium
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 14, 2010, 09:03:45 pm »
z tym XPekiem, nie ma takiej opcji :)

zaraz sprobuje z tym plikiem od Sebala

Ok plik od niego działa (dzięki :*)

Ale jest inny problem. Dlaczego do cholery jasnej w takiej grze jak L2 (tylko na ru to mam) dostaje po ~2 minutach grania Blue Screen? Gram w Battlefield Bad Company 2 na max detalach przez pare godzin i najmniejszej ścinki nie ma...

Mógłby mi ktoś podesłać SWÓJ działajacy system? Bardzo bym prosił :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 15, 2010, 08:30:24 am wysłana przez vancrash »