Witaj
Gość

Wątek: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)  (Przeczytany 178879 razy)

  • Wiadomości: 72

  • Pochwał: 0

Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #150 dnia: Czerwiec 01, 2010, 04:58:11 pm »
złoty a ty jednak nie na dexie? :D moze cos razem skołujemy na serwerze ;p
:oops: :D :) :( :o :shock: :bump: :? 8) :x :P :afro: :noob:


RPG-CLUB  x15 NADCHODZĘ!!


  • *******
  • Wiadomości: 2208

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #151 dnia: Czerwiec 01, 2010, 04:59:43 pm »
Jesli ktos juz sklada jakies wstepne const pt to pm me


  • Wiadomości: 310

  • Pochwał: -5

  • fu ?
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #152 dnia: Czerwiec 01, 2010, 05:16:12 pm »
Jesli ktos juz sklada jakies wstepne const pt to pm me
Przyłączam się do poszukiwań :P :oops:
Nie mogę sie zalogować staje mi po wpisaniu id i hasla
aha.

http://forum.lineage2.com.pl/index.php?topic=40105.0    jeszcze 2 lata rickert i bedziesz mógł sie napić piwa z ojcem !

Start odbędzie się jutro a dokładniej jutro
beka xD


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #153 dnia: Czerwiec 02, 2010, 11:50:52 am »
Najnowszy changelog:

http://l2cerberus.eu/2010/06/01/l2c-beta-update-r4004-to-r4194/

niedługo podam tu polska wersje :)
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 100

  • Pochwał: 0

Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #154 dnia: Czerwiec 02, 2010, 05:36:52 pm »
Mam pytanko, a mianowicie, czy będzie podział hero odnośnie male i female soulbreaker?
Pozdrawiam.
PS : Nie jestem żadnym nubkiem tylko po prostu na jednym serwerze to jest, na drugim nie ma, stąd moje zainteresowanie.


  • Wiadomości: 310

  • Pochwał: -5

  • fu ?
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #155 dnia: Czerwiec 02, 2010, 05:39:18 pm »
Mam pytanko, a mianowicie, czy będzie podział hero odnośnie male i female soulbreaker?
Pozdrawiam.
PS : Nie jestem żadnym nubkiem tylko po prostu na jednym serwerze to jest, na drugim nie ma, stąd moje zainteresowanie.
To na fajnych serwerach grywasz xD :o Nie sadze żeby tu było podobnie.
Nie mogę sie zalogować staje mi po wpisaniu id i hasla
aha.

http://forum.lineage2.com.pl/index.php?topic=40105.0    jeszcze 2 lata rickert i bedziesz mógł sie napić piwa z ojcem !

Start odbędzie się jutro a dokładniej jutro
beka xD


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #156 dnia: Czerwiec 02, 2010, 09:43:23 pm »
będzie retail like, tylko jeden hero z danej klasy.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • *******
  • Wiadomości: 2088

  • Pochwał: -1

Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #157 dnia: Czerwiec 02, 2010, 10:35:16 pm »
Jesli ktos juz sklada jakies wstepne const pt to pm me
Hmm zastanawiam sie czy tez nie zagrac na tym servie.
Lf clan/const pm me na forum.



  • Wiadomości: 6

  • Pochwał: 0

Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #158 dnia: Czerwiec 03, 2010, 07:57:43 pm »
Lf clan/const pm me na forum.

poza plotkami o przybyciu do nas roznych klanow na forum jest lista tych, ktorzy sie juz zadeklarowali; jest to kilka polskich klanow, rumunskich, hiszpanskich oraz brazylijski. rowniez mozna pisac info na temat const party w ty msamym dziale  :P

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2010, 09:11:23 pm wysłana przez L2CTommy »


  • Wiadomości: 100

  • Pochwał: 0

Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #159 dnia: Czerwiec 03, 2010, 09:43:50 pm »
Niektóre klany już zrezygnowały, bądź będą w okrojonym składzie , czyt. niby nazwy będą , ale bez czołowych graczy, liderów.
Rozmawiałem z Dubfire ( klan Remedy ) i oficjalna notka jest taka, że nie ma ekipy i raczej nie zagrają..
Ostatnio powstało wiele serwerów, wiele klanów błąkało się i jedni zostali na "odwiedzanych" serwerach, drugim się odechciało l2..
Naprawdę nie wiem jaki może być stan online.. jak przewidujecie?


  • Wiadomości: 575

  • Pochwał: -4

  • (-.-)[-.-]{-.-}
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #160 dnia: Czerwiec 03, 2010, 10:05:36 pm »
jak pyknie im 600 ppl to bedzie dobrze .
Тихий!!! Тихий!!!


  • *******
  • Wiadomości: 2208

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #161 dnia: Czerwiec 03, 2010, 10:13:29 pm »
Jak remedy nie bedzie to trzeba sie cieszyc, jeden lol klan mniej. A z online raczej nie bedzie problemu, tak mysle :) Raczej spokojnie bedzie 1k+


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #162 dnia: Czerwiec 03, 2010, 10:28:22 pm »
Niektóre klany już zrezygnowały, bądź będą w okrojonym składzie , czyt. niby nazwy będą , ale bez czołowych graczy, liderów.
Rozmawiałem z Dubfire ( klan Remedy ) i oficjalna notka jest taka, że nie ma ekipy i raczej nie zagrają..
Ostatnio powstało wiele serwerów, wiele klanów błąkało się i jedni zostali na "odwiedzanych" serwerach, drugim się odechciało l2..
Naprawdę nie wiem jaki może być stan online.. jak przewidujecie?

Kilka zrezygnowało, ale codziennie dostaje po kilka pm od liderów klanów. Jak już pisałem kiedyś, spodziewamy się koło 1k+ na starcie. Wiadomo to tylko spekulacje, ale na naszym forum w tym momencie czeka już około 500 ppl, którzy praktycznie każdego dnia się logują na forum. Blisko 100 osób bardzo aktywnie się udziela.
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 95

  • Pochwał: -2

  • Nightmare aka Zaje.bioza
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #163 dnia: Czerwiec 03, 2010, 10:40:00 pm »
Wiadomo kiedy dokladnie ruszy?


Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #164 dnia: Czerwiec 03, 2010, 10:41:51 pm »


  • *******
  • Wiadomości: 2088

  • Pochwał: -1

Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #165 dnia: Czerwiec 03, 2010, 10:42:40 pm »



Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #166 dnia: Czerwiec 03, 2010, 10:44:34 pm »
Widać że administracja dość profesjonalnie podchodzi do serwera.

Trochę idiotycznym było by na miesiąc przed otwarciem godzinę podawać


  • *******
  • Wiadomości: 2088

  • Pochwał: -1

Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #167 dnia: Czerwiec 03, 2010, 10:49:26 pm »
Moze i tak, ja tylko odpowiadam na to co napisal Nightmare997.
Moze i profesjonalnie, ale nie wiadomo ile ten server bedzie mial online.Teraz strasznie duzo powstaje servow, ten trzeba dobrze zareklamowac na international forach i moze 1,5k bedzie.Z czego i tak 500 zrobi emo quita.A 1k by spokojnie wystarczylo do normalnego grania. Jeszcze przydalyby sie PORZADNE clany, a nie pro remedy czy emo quit bmf czy tenebrae bmf wanna be.



  • *******
  • Wiadomości: 2208

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #168 dnia: Czerwiec 03, 2010, 11:00:37 pm »
Jak ta cala dementia ma ~900 online to Cerberus spokojnie bedzie mial to 1k+ Znajac polskich pro graczy to pewnie quitna z tej dementii i pojda na Cerberusa :) Nie podoba mi sie tylko data startu, zaczna sie wakacje i nie bedzie czasu na glupoty :)


  • Wiadomości: 239

  • Pochwał: 0

    • check it
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #169 dnia: Czerwiec 03, 2010, 11:06:47 pm »
Jak ta cala dementia ma ~900 online to Cerberus spokojnie bedzie mial to 1k+ Znajac polskich pro graczy to pewnie quitna z tej dementii i pojda na Cerberusa :) Nie podoba mi sie tylko data startu, zaczna sie wakacje i nie bedzie czasu na glupoty :)

True.


Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #170 dnia: Czerwiec 03, 2010, 11:10:51 pm »
Istnieje kilka polskich serwerów które są prowadzone profesjonalnie z różnym licznikiem Online.

Ten serwer jest jednym z kilku serwerów polskich otwierających się w tym roku, których to admini podchodzą profesjonalnie do prowadzenia serwera. Liczbę tych serwerów na palcach 1 ręki policzysz.

A jak widzę listę serwerów off czy l2java to gdybym miał możliwości  99% tych serwerów bym zamknął,
bo żal mi graczy, którzy tracą czas.


  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #171 dnia: Czerwiec 04, 2010, 08:37:56 am »
Godzina startu podamy około tydzień przed 1 lipca. I jak by nie patrzeć ten serwer nie będzie pod flagą polski, zależy nam na serwerze międzynarodowym.

L2Cerberus Beta UPDATE
L2DC Revision: r4004 to r4194
Data: IN BETA PERIOD

Link do pełnej listy zmian: http://l2cerberus.eu/2010/06/01/l2c-beta-update-r4004-to-r4194/

LISTA ZMIAN:
  • Andreas Van Halter "GrandBoss AI", jeszcze nie skończone.
  • Zaktualizowano Blue Talisman - Buff Steal. (informacje z retaila)
  • Poprawiono bonusy z przedmiotów "masterwork".
  • Usunięto błąd wizualny z przedmiotami "petów".
  • Wyspa Hellbound zostanie otwarta zaraz po tym jak pierwsza osoba ukończy "quest" That's Bloody Hot.
  • Poprawiono "enchant route" dla umiejętności Holy Resistance i Unholy Resistance.
  • Bardzo duże zmiany i porządki w formułach umiejętności.
  • Poprawiono błąd, który powodował, że "pety" nie dostawały doświadczenia na 85 poziomie.
  • Poprawiono HTML dla "NPC" Hude.
  • Dodano Lost Nest MP Recovery Trees, specjalnie miejsca na Primival Isle odnawiające "MP".
  • Poprawiono teleporty do Anakim/Lilith.
  • Poprawiono pakiet ExBuySellListPacket, powodował błąd w wyświetlaniu okna Refound.
  • Gdy postać traci Karme, jego nick powinien być biały, nie fioletowy ("flag").
  • Dodano do core, możliwość negowania efektów, nie tylko umiejętności. (np. niektóre talizmany usuwają tylko jeden konkretny efekt)
  • Dodano brakujące teleporty do zamków: Dion, Giran, Oren, Aden, Goddard, Rune, Schuttgart.
  • Dodano skrypt SkillLvlOnAttack.  (Skrypt zarządza buffami/debuffami które się zwiększają podczas atakowania konkretnego potwora. Hot Spring Disases lub Kesha's Eye)
  • Dodano skrypt GrandWeddingCeremony. (wielki ślub, każdy gracz na serwerze dostaje zaproszenie)
  • Umiejętność Touch of Death już nie może być użyty na graczu bez przytrzymania ctrl.
  • Umiejętność Iron Shield można użyć tylko z założoną tarczą.
  • Poprawiono błąd gdy gracz otrzymywał obrażenia będąc pod efektem umiejętności dance of medusa/turn to stone.
  • Poprawiono błąd z teleportami 7s.
  • Poprawiono skrypt "NPC" Kief na Wyspie Hellbound.
  • Usunięto exploit związany z enchantowaniem skilli.
  • Zaktualizowano skrypt ślubu, obaj partnerzy płacą za ślub, obaj muszą mieć ślubne ubranie.
  • Dodano pakiet ExShowSeedMapInfo.
  • Zaktualizowano "drop" przedmiotów Dynasty oraz Icarus dla lokacji: Den of Evil, Giant's Cave, Field of Silence, Field of Whispers, Crypts of  Disgrace.
  • Próba naprawy poruszania się po latających statkach na Gracia.
  • Poprawiono błąd z zacinaniem się postaci gdy podczas teleportu gracz próbował użyć umiejętności.
  • Poprawiono błąd gdy obserwator nie wracał do swojej poprzedniej pozycji.
  • Efekt "aggression" może zostać również użyty przeciw potworom, poza "RaidBossami".
  • Informacje o aktualnym świecie powinny zostać wyczyszczone gdy gracz wchodzi do trybu obserwatora.
  • Nowy algorytm w GameTimeController.
  • Potwory w Kamaloce powinny być nieumarłymi.
  • Umiejętności mogą być używane bez broni w ręce.
  • Steal Divinity może zostać użyte tylko na graczach.
  • Dodano brakujący atrybut "Earth" dla umiejętności "Item Skill: Stone".
  • "Enchant route" na koszt umiejętności Judgment oraz Tribunal powinien również wydłużać efekt.
  • Naprawiono wszystkie umiejętności "residence".
  • Poprawiono kilkanaście "questów".
  • Naprawiono błąd z Full Bottle of Souls - problemy z poruszaniem po użyciu.
  • Umiejętność Shield Mastery powinna zwiększać "pDef" gdy noszony jest cięzki pancerz.
  • Zmieniono formuły aby uzyskać dokładniejsze obrażenia pochodzące z uderzeń fizycznych.
  • Poprawiono kod transformacji do jazdy, usunięto również związany z nimi błąd wizualny.
  • Po raz kolejny całkowicie od początku napisany GameTimeController. (szczegóły na oficjalnym changelogu)
  • Poprawiono formuły odporności umiejętności, zmieniono wartości multiplikacyjne na sumy.
  • Umiejętności które posiadają efekt "Stun" oraz zadają obrażenia, nie będą już same go usuwać zaraz po ataku.
  • Zmieniono szanse zdjęcia efektu "Stun" podczas atakowania. (około 30% w pvp, 20% w pve)
  • Dodano New Era Event. (do użycia w przyszłości)
  • Drobne poprawki w statystykach bazowych. (DEX, STR...).
  • Przeprogramowano klasy związane z pojazdami.
  • "Quest" na 4 poziom klanu został przepisany na jave, działa teraz całkowicie poprawnie, bez względu na warunku zewnętrzne. (np. ilość osób które wykonują go jednocześnie)
  • Umiejętność Song of Silence jest "buffem".
  • Poprawiono "enchant route" na koszt umiejętności Wrath.
  • Usunięto błąd NPE w festiwalu 7s, zaktualizowano pakiet CreatureSay.
  • Przerobiono pobieranie identyfikatorów postaci _charId, które były "hardcoded" wewnątrz klas, powodowało to duże błędy z zapisem do bazy danych. (szczegóły na oficjalnym changelogu)
  • Nowa klasa L2Vehicle, wszystko co związane z ruchem pojazdów zostało przeniesione do skryptów AI. (łodzie, latające statki działają teraz perfekcyjnie)
  • Nie można już uzyskać blokowania tarczą nawet gdy jej nie posiadamy.
  • Dodano recepty na eliksiry do hali klanowych.
  • Umiejętność Assassination zwiększa szanse na "lethala" nie "critRate".
  • Zmieniono kolejności efektów gdy umiejętność posiada "enchant route attack".
  • Mikstura Warrior's Temporary Healing Potion używa tej samej umiejętności co mikstura Quick Healing Potion.
  • Wartości aukcji są automatycznie dodawane gdy brakuje ich w bazie danych.
  • Poprawiono umiejętność Binding Cubic.
  • Usunięto z duplikowane umiejętności u niektórych "NPC", poprawiono również kilka poziomów umiejętności.
  • "Quest Sorrowful Sound of Flute zaktualizowany.
  • Poprawiono skrypt kalkulujący dane drzwi.
  • Dodano do core możliwość (support) przypisania w tabeli teleports.sql bazy danych przedmiotu.
  • Zaktualizowano statystki potworów Hp,Mp,Xp,Sp dla lokacji Giants Cave oraz Mithril Mines.
  • Dodano do core możliwość (support) do procentowego odnawiania hp/mp/cp.
  • Rozwiązanie eksperymentalne: podczas ataku pierwsze dodany zostanie efekt umiejętności, dopiero potem przeciwnik zostanie poinformowany o ataku. (Powinno naprawić błąd z słabym backstabem przeciwko potworom)
  • Dodano Red Talisman of Life Force.
  • Zaktualizowano "re/use" ataku luków i kusz.
  • Poprawiono skrypt statków.
  • Dodano sprawdzanie geodaty dla petów, nie można już wysłać peta który przebiega przez ściany, drzwi.
  • Dodano brakujące efekt redukcji obrażeń w pvp dla pancerzy pvp.
  • Naprawiono każdy "Rune" oraz "Ornament" pas oraz ich bonusy.
  • Nowa metoda QuestState.hasQuestItems(int) do sprawdzania czy gracz posiada podany przedmiot.
  • Naprawiono błąd NPE fix oraz zaktualizowano sprawdzanie "TW wards" przez metodę getCastle().
  • Dodano kilka brakujących wiadomości systemowych. (głównie do klanowych latających statków)
  • Poprawiono HTML'e dla "questu" The Name Of Evil 1.
  • Przeniesiono tabele etcitems.sql do XML. (dalsze przetwarzanie z użyciem struktur drzewiastych, wcześniej to samo zostało wykonane z armors.sql oraz weapons.sql, wszystkie 3 tabele nie istnieją już w bazie danych)
  • Dodano brakujący poziom magi dla umiejętności Betray. (powinno znacznie zwiększyć szanse na sukces tej umiejętności)
  • Poprawki dla Raid Engine, usunięto błędy powodujące błędy w kliencie oraz kilka mniejszych zmian.
  • Optymalizacja czytania XMLów armor/weapon/etcitem.
  • Usunięto wartość "armorType" z pasów. (powodowało błąd gdy używano innych pancerzy)
  • Naprawiono drzwi w TOI.
  • Dodano nowa klasę IPManager, zarządza ona lokalnymi adresami IP graczy, odpowiada za zabezpieczenie przed multiboxem (realne zabezpieczenie sprawdzające ilość klientów na jednym komputerze) oraz zabezpieczenie przed multiboxem dla eventów. (np tvt, również zabezpieczenie przed ilościa klientów na jednym pc).
  • Naprawiono błąd przez który potwór Pterosaur nie dawał doświadczenia oraz nie wykrywał postaci na "silent move".
  • Dodano wstępny kod dla latających statków klanowych, jeszcze nie ukończono.
  • "Pety" oraz "summony" nie powodują "Death Penalty".
  • Jeśli przeciwnik używa luku lub kuszy, szansa na blok tarczą rośnie 3-krotnie.
WIELE ZMIAN ZOSTAŁO POMINIĘTYCH, POWYŻSZA LISTA ZAWIERA TYLKO NAJWAŻNIEJSZE AKTUALIZACJE.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 04, 2010, 10:12:30 am wysłana przez InsOmnia- »
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • *******
  • Wiadomości: 2088

  • Pochwał: -1

Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #172 dnia: Czerwiec 04, 2010, 10:56:30 am »
Sory, niechcialo mi sie tyle czytac poprostu zapytam.
Czy dziala dmg z souli u kamaela?



  • Wiadomości: 643

  • Pochwał: 10

  • L2Cerberus/L2DC developer
    • L2Cerberus
Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #173 dnia: Czerwiec 04, 2010, 11:04:40 am »
Tak działa.

L2Cerberus Beta UPDATE
L2DC revision r3224-r3515
Date: IN BETA PERIOD

Changelog:
  • fixed kamael skills dmg with souls.
A LOT OF CHANGES WERE SKIPED, ONLY MOST IMPORTANT ARE POSTED ABOVE
strona 3 :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 04, 2010, 11:11:07 am wysłana przez InsOmnia- »
I would love to change the world, but they won't give me the source code.
My software never has bugs. It just develops random features.
Let's Kick Python Out of L2J.



  • Wiadomości: 33

  • Pochwał: 0

Odp: L2Cerberus - New Age Of Lineage 2 - LOW-RATE (L2DC)
« Odpowiedź #174 dnia: Czerwiec 04, 2010, 11:31:47 am »
Może to będzie miało ręce i nogi, miałem porzucić l2 na stałe ale sesja się kończy pod koniec czerwca to może warto spróbować ;)