"Sorcerer jest magiem, który używa ognistych skilli. Jest najbardziej zbalansowanym magiem pod względem m.ataku i casting speedu. Posiada wiele użytecznych skilli takich jak: Prominence, surrender to fire, seed of fire oraz jeden z najbardziej dokuczliwych dla przeciwników skilli czyli cancel. Przydatnymi debuffami sorcerora jest np. Decay, ktory "trawi" najpierw CP a potem HP przeciwnika, co napewno bardzo osłabi go. Głównym skillem sorcerera jest prominence czyli ognisty atak (wielka kula ognia). Jednym z minusow sorcerera jest brak draina co uniemozliwia mu healowanie sie z mobow czy podczas PVP z przeciewnika, dlatego stawia go w gorszym swietle w porównaniu do spellhowlera, który posiada owe skille."Zalety:» Dość duzy casting speed, oraz m.atak
» Cancellation powoduje usunięcie buffow przeciwnika
» wielu graczy ignoruje potencjał Sorcererow i nie bierze resistow na fire.
Wady:» Wada Sorcerora jest brak draina.
» W porównaniu do spellhowlera ma niski M.atak.
1. Droga rozwoju:1. WIZARD 2. SORCERER 3. ARCHMAGEQuesty na profesję.1. Human Wizard -
http://www.lineage2.pl/site/readarticle.php?article_id=232. Sorcerer -
http://www.lineage2.pl/site/readarticle.php?article_id=383. Archmage -
http://lineage.pmfun.com/list/quest/archmage
2. Statystyki bazoweBazowe statystyki:STR - 22
DEX - 21
CON - 27
INT - 41
WIT - 20
MEN - 39
3. Miejsca do "Expa":Miejsca do Expienia:» 1-10 (w naszej wiosce startowej - warto brać Questy na bizu zawsze oszczędność)
» 10-16 (Gludin Village i okolice)
» 16-20 (Dion i okolice)
» od 22 (warto próbować Heretic Catacombs lub Fortess of resistence)
» 25-30 (Cruma i okolice)
» 30-35 (Execution Ground)
» 35-40 (Death Pass i okolice)
» 40-45 (Catacombs of the Branded/Dragon Valley)
» 45-50 (Timac outpost/Dragon valley początek)
» 50-55 (Dragon valley środek/Catacomb of the Apostate)
» 55-60 (Cementary/Forbidden Gateway)
» 60-64 (Valley of Saint dropią rzadkie recepty/Catacomb of Witch)
» 64-72 (Wall of Argos)
» 72+ (Shrine of loyality, Hot Springs)
» 75+ (Ketra lub Varka najlepiej z questem Alliance z którąś ze stron)
» 76+ (Monastery of silence)
Oczywiście każdy może dobrać dla siebie ja podałem tylko przykłady.
4. Wyposazenie:C gradeKarmian Set
» P. Def. +5.24%
» Casting Spd. +15%
Homunkulus's Sword [Acumen]
» P. Atk. 111
» M. Atk. 101
» Casting Speed +15%
A grade Dark Crystal Robe Set
» P. Def. +8%
» Casting Spd. +15%
» Speed +7
» Paralysis Resistance +50%
» WIT +2
» MEN -2
» Lekko zmniejszona szansa na przerwanie castowania.
Sword of Miracles [Acumen]
» P. Atk. 186
» M. Atk. 152
» Acumen - Casting Spd. +15%
» Zwiększony dmg. w pvp
S grade Major Arcana Set
» M. Atk +17%
» Movement Speed +7
» Szansa na przerwanie Castowania -50%
» Weight Limit +5759
» WIT +1
» INT +1
» Odporność na stuny +50%
lub
Dark Crystal Robe Set
» P. Def. +8%
» Casting Spd. +15%
» Speed +7
» Paralysis Resistance +50%
» WIT +2
» MEN -2
» Lekko zmniejszona szansa na przerwanie castowania.
» P.Def. +32
» Weight limit +30%
Arcana Mace [Acumen]
» P. Atk. 225
» M. Atk. 175
» Acumen - Casting Spd. +15%
» Zwiększony dmg. w pvp
S80 grade Dynasty Tunic Set
» Int-1
» Men+1
» Casting Spd. +12%
» Max
MP +257
» Darkness Resistance +6
Dynasty Phantom [Acumen]
» P. Atk. 267
» M. Atk. 202
» Acumen - Casting Spd. +15%
» Zwiększony dmg. w pvp
lub
Icarus Spirit [Acumen]
» P. Atk. 290
» M. Atk. 217
» Acumen - Casting Spd. +15%
» Zwiększony dmg. w pvp
S84 GradeVesper Noble Tunic Set
» Int-1
» Men+1
» Casting Spd. +15%
» Max
MP +637
» Magic Atk. +8%?
Vesper Buster [Acumen]
» P. Atk. 317
» M. Atk. 234
» Acumen - Casting Spd. +15%
» Zwiększony dmg. w pvp
Biżuteria oczywiście jak najlepsza. PRO zestaw:
Ring of Queen Ant -
MP+21 zwiększa: odporność na poison o 30%, poison atak +30% szansy; zwiększa: accuracy, critical dmg; zwiększa odpornośc na hold o 20%, hold atak +20% szansy
Ring of Baium -
MP+21 zwiększa: odporność na poison o 40%, poison atak +40% szansy; zwiększa: accuracy, critical dmg; zwiększa odpornośc na hold o 30%, hold atak +30% szansy; zwiększa Atk. Spd. i Casting Spd.
Zakens Earring -
MP+21 zwiększa: odporność na bleed o 30%, bleed atak +30% szansy; zwiększa: efekt leczenia, vampiric rage; zwiększa odpornośc na stuny i ataki mentalne o 20%, stun i ataki mentalne +20% szansy;
Earring of Antharas -
MP+21 zwiększa: odporność na bleed o 50%, bleed atak +40% szansy; zwiększa: efekt leczenia, vampiric rage; zwiększa odpornośc na stuny i ataki mentalne o 30%, stun i ataki mentalne +30% szansy; zmniejsza zużycie
MP; zwiększa Resist Earth
Necklace of Valakas -
MP+42 zwiększa odpornośc na sleep o 40%,
HP +445 / sleep atak +40% szansy, zamniejsza re-use skili, zwiększa P. Atk. i M. Atk. wild magic efekt, damage shield effect; zwiększa odporność na ogniste ataki.
5. Atrybuty:Do broni oczywiscie Fire.
Do armoru hmmm. Najlepiej samemu zdecydować, czyli jeśli gra się na high rate trzeba "popatrzeć" na przeciwników co oni maja w broniach.
6. Dye:+4 Wit -4 Men
+1 Wit -1 Men lub
Con+4 Str-4
+4 Int -4 Men
7. Certyfikaty:Summoner (Warlock, Elemental Summoner, Phantom Summoner)
Spirit - szansa (jakiś 1%), że na 15 sekund zwiększy m. atk/p. atk o 7% i casting speed/atk speed o 8%
Enchanter (Blade Dancer, Swordsinger, Prophet, Warcrayer, Inspector)
Barrier - Szansa (jakies 3%), że da nam nieśmiertelność na 5 sekund
Knight (Paladyn, Dark Avanger, Temple Knight, Shilien Knight)
Defense - Szansa (jakiś 1%), że na 15 sekund zwiększy m. def i p. def o 20%
8. Skille:Przedstawię tylko te najważniejsze skille.
Prominence - Ogromna kula ognia, główny skill sorcerera, zadający dmg.
Fire Vortex - Przenosi przeciwnika do sfery ognia, zadajac mu tymsamym ogromne obrazenia oraz oslabia jego odpornosc na ogniste ataki.
Fire Vortex Buster - Najsilniejszy atak magiczny, wymaga uprzednio wyczarowanego Fire Vortexa
Blazing Circle - Skill obszarowy w postaci ognistego pierścienia.
Surrender to Fire - Zmniejsza odporność na ataki ognia, lecz zwiększa odporność na ataki wody.
Arcana Power - Zwieksza M.atak, konsumpcje
MP podczas wypowiadania czarow oraz konsumuje
HP Skille z 81+Enlightenment - Skill działa na 20 sekund, zwiększa M. Atk. by 40%, Casting Spd. by 50%i podnosi magic critical attack rate by 50%, obniża konsumpcje MP by 90%.
Magician's Will - Zwiększa M. Atk. by 5%, Casting Spd. by 5% i magical critical damage rate by 5%. obniza konsumpcje MP by 5%.
Deszcz meteorytów^^, zadając dmg w pobliżu wroga z siłą Power 117.
Protection of Alignment - Odporność wszystkich atrybutów wzrasta o 20, kiedy ktoś nas atakują, M. Def. and resistance to elemental attributes są zwiększone w zależności od prawdopodobieństwa.
Protection of Elemental - Zwiekszone zostaje Resistance to elemental attributes o 20 kiedy jest zadawane dmg, M. Def. and resistance to elemental attributes są zwiększone w zależności od prawdopodobieństwa.
Protection of Rune - M. Def. jest zwiększony o 15% kiedy jest zadawane dmg, M. Def. and resistance to attributes są zwiększane w zależności od prawdopodobieństwa.
Flame Armor - Buff działa przez 20 minut, podnosi resist fire o 10 i odbija zadawane dmg do przeciwnika.
9. Taktyka:Tu wg mnie każdy sam powinien znaleźć ta swoja taktykę. Ja swoją taktykę zostawię dla siebie
. Ja nad swoja taktyką pracowałem trochę czasu, może dlatego, że to jest moja 1 clasa. Ta clasa już mi się nie wydaje na trudną. Usiądź przed kompem i sam potrenuj
Jak nie wyjdzie za pierwszym razem to za następnym może się coś uda.
Jak znajdę więcej czasu to coś napiszę.
Jeśli zauważyłeś jakiś błąd wyślij mi PW.