Witaj
Gość

Wątek: wipe, start 12.12  (Przeczytany 2697 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 12, 2010, 11:40:03 am »
 trickster vs  mag powinien wygrac ten pierwszy :) chodz wiadomo, wiele od ogara zalerzy :P
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith


  • Wiadomości: 100

  • Pochwał: 0

Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 12, 2010, 11:52:52 am »
@Gandam
TB jeszcze istnieje? ;x Ja skończyłem grać na Cerberusie, bo Mes zbytnio sobie nie radził z klanem i były ogromne różnice w party, np. skład Kenza, z nim na czele stał na o wiele większym poziomie niż inne, ale to btw, sądziłem, że bez Tsude nie da rady.

No w sumie to off, przyzwyczaiłem się, że trickster jest tak skopany, że seedy nie działają i ogólnie śmierdzi.


  • Wiadomości: 86

  • Pochwał: 0

Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 12, 2010, 12:28:43 pm »
Niah niah, a Ty po ile będziesz go smyrał? jakoś trickster pro dmg nie ma, co prawda na 40 lvlu ściąga maga na crita z twin shota, ale potem jest coraz gorzej

A ja go bede sciagal na hita :) wczoraj 5/5 ruletek jak testowalem :) a na 78 jak sie ma rage + life to soul to nie problem sie zbic i ciagle siedziec na 10% ;]


  • ******
  • Wiadomości: 1771

  • Pochwał: 4

Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 12, 2010, 12:29:52 pm »
tenebrae wchłoneło IW z Jarkiem na czele i stanowią side, więc źle im nie idzie :P
RPG CLUB x3 Empire
HellSingus "Pieczątka Diabła" - Destroyer wanna be - Motivated & Nolife 1week mode ON


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 0

Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 12, 2010, 12:37:04 pm »
Cytuj
20 gmt +3, 18 czasu naszego

20 gmt czasu msk ( +3 ) to 19 naszego czasu, ruscy zmieniają czas na zimowy później niż my dlatego jakiś czas jest tylko godzina różnicy


  • Wiadomości: 86

  • Pochwał: 0

Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 12, 2010, 01:01:36 pm »
Cytuj
20 gmt +3, 18 czasu naszego

20 gmt czasu msk ( +3 ) to 19 naszego czasu, ruscy zmieniają czas na zimowy później niż my dlatego jakiś czas jest tylko godzina różnicy

Nastepny madrala... to wytlumacz czemu wczoraj ruszal o 15 czasu moskiewskiego a u nas byl o 13. U nich gmt+3 u nas gmt+1 proste.


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 0

Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 12, 2010, 01:33:17 pm »
Tak ok tylko dziwne że w czwartek szliśmy z ruskimi na tiata na lancerze mieliśmy się zebrać o 21 czasu msk czyli 19 naszego przyszliśmy i godzinę czekaliśmy bo u nich była dopiero 20  so ?


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 12, 2010, 01:41:39 pm »
so.. ruskie z theonline źle liczą czy cuś.. Ważne, że start na 100% o 18 gmt +1.
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • ******
  • Wiadomości: 1738

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 12, 2010, 01:55:25 pm »
so.. ruskie z theonline źle liczą czy cuś.. Ważne, że start na 100% o 18 gmt +1.
]

A mnie znowu nie będzie na czas  :beksa: , Macie farta powiem wam szczerze.
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • Wiadomości: 297

  • Pochwał: 0

Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 12, 2010, 01:56:59 pm »
Niah niah, a Ty po ile będziesz go smyrał? jakoś trickster pro dmg nie ma, co prawda na 40 lvlu ściąga maga na crita z twin shota, ale potem jest coraz gorzej

A ja go bede sciagal na hita :) wczoraj 5/5 ruletek jak testowalem :) a na 78 jak sie ma rage + life to soul to nie problem sie zbic i ciagle siedziec na 10% ;]


moze i tak ale na tym serwie nie zaznasz 1v1 :P
http://www.own3d.tv/video/34485/This_is_ET

Mass PvP to tu zadne, na varce czy kolo goddard malo ludzi nie wiem gdzie te 2k... Chyba ze jest jakis battle ground o ktorym nie wiem.
prawie 8 lvl HB a ty szukasz pvp na varce czy kolo goddard


okej



HoN < LoL


  • Wiadomości: 307

  • Pochwał: 0

Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 12, 2010, 01:57:55 pm »
so.. ruskie z theonline źle liczą czy cuś.. Ważne, że start na 100% o 18 gmt +1.

z jakiego theonline oO? czytasz ty ze zrozumieniem ?


  • ******
  • Wiadomości: 1738

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 12, 2010, 02:02:04 pm »
so.. ruskie z theonline źle liczą czy cuś.. Ważne, że start na 100% o 18 gmt +1.

z jakiego theonline oO? czytasz ty ze zrozumieniem ?

Drah, a ty po co się wpierd*** z lancerem na inny serwer? Rickert-owi chodziło o licznik na theonline który jest zamontowany. Że źle czas odliczą. Więc tobie się przyda czytanie ze zrozumieniem.

Szkoda, że na theonline 20 to u nas 18. Wczoraj też tak było, że u nich 15, a u nas 13. Więc to raczej nie przypadek
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)


  • *******
  • Wiadomości: 3605

  • Pochwał: 0

  • Shady Aftermath
Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 12, 2010, 02:05:41 pm »
Dokładnie, co mnie obchodzi teraz to, że twoje ruski..
Never regret anything because at one time it was exactly what you wanted


  • Wiadomości: 86

  • Pochwał: 0

Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 12, 2010, 02:37:24 pm »
Tak ok tylko dziwne że w czwartek szliśmy z ruskimi na tiata na lancerze mieliśmy się zebrać o 21 czasu msk czyli 19 naszego przyszliśmy i godzinę czekaliśmy bo u nich była dopiero 20  so ?

So ruski zle obliczyli czas i mieli na was wyjebane zeby wam o tym powiedziec :] Wez se atlas w lape i zobacz w jakiej strefie czasowej jest moskwa a w jakiej polska. Ich gmt+3 to nasze gmt+1 czyli 2h roznicy. Tak startowal wczoraj server, i tak wystartuje dzisiaj na 100% ;]
Widzimy sie o 18


  • ******
  • Wiadomości: 1693

  • Pochwał: 3

  • Prawie jak Jezus
Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 12, 2010, 03:55:48 pm »
Tak ok tylko dziwne że w czwartek szliśmy z ruskimi na tiata na lancerze mieliśmy się zebrać o 21 czasu msk czyli 19 naszego przyszliśmy i godzinę czekaliśmy bo u nich była dopiero 20  so ?

so spadaj do działu ru offa...
iTwajlajt - Jungler for Adversa Esports
https://www.facebook.com/AdversaEsports?ref=ts&fref=ts
S1- 800 elo :D S2 - 1730 S3 - 2486/Chall S4 - Chall S5 - Chall
2003-2011 - HellGuards Clan Leader ;)


  • ******
  • Wiadomości: 1115

  • Pochwał: 0

  • Aeore Healer
    • Tenebrae 4ever
Odp: wipe, start 12.12
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 12, 2010, 04:20:45 pm »
Tenebrae ma sie bardzo dobrze :) Kenzo wylecial
Tsude wrocil jako CL :)


chce juz pograc :PP mogli na 13 zrobic start :P
http://www.thetenebrae.pl

Aeore Healer 97 Lilith