Witaj
Gość

Wątek: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2  (Przeczytany 35187 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 4 update 2
« dnia: Styczeń 31, 2011, 11:09:56 am »
UPDATE H5 part 4 update 2

   Pewnie któryś tam z rzędu opis jak robić PW, nie mniej jednak pewne sprawy się zmieniły i gra PW również wygląda inaczej. Na wstępie chciałbym  sprostować ze nie ma najlepszego daggera w ich przypadku na odpowiednim levelu wszystko sprowadza sie przynajmniej w 70% do szczęścia odpalenia ue, dodge  bądź tez wind ridingu, OE skill oraz sprzętu. Jak juz pewnie czesc z was wie białas jest pozbawiony pasywnego crt.power co dosc znacznie obniża jego sile uderzeń z blowa na niskich poziomach, po 78 lev sprawa wygląda zupełnie inaczej, często słyszy się o tym ze to słaba  postać a już szczególnie często z ust  graczy prywatnych serwerów. Jednak na end game WR zadaje zdecydowanie większy dmg niż th z tym samym sprzętem a wszystko za sprawą focus death i bardzo wysokiej szansy na krytyka ze skilla.
   Wind Rider nie jest postacią dla wszystkich, dość specyficzna ciężka w prowadzeniu do pewnego levelu wymaga determinacji i samozaparcia, slaby dmg skutecznie odstrasza nowych graczy co z reguły wpływa na to ze na serwerze jest ich niewielu może ze wzgldu na ich pedalski wyglad oraz  wad których ma tyle samo co TH zalet do pewnego lev oczywiście. Szybki ale nie  najszybszy, bez dye na dexa TH jest od niego szybszy biorąc pod uwagę dasha lecz wsrod graczy istnieje powiedzenie „always fast” i to jest jego zaleta.Z pewnością zadaje  mniejszy dmg od AW ale jest od niego szybszy ma większy wskaźnik crit.rate, speed, acc, evasion do tego posiada najwyższy wskaźnik land rate blow oraz większą liczbę HP oraz w  sumie najwyższa szansa na krytyka ze skilla. Kolejny atut w postaci self bufa które bardzo przydają się na olimpiadę barier/ww/shield/might do tego dochodzi bardzo dobry self heal. Na 79 lev otrzymuje bardzo przydatny skill „dodge”z dość szybkim reuse który na czas 10 sek daje wam 100% odpornosci na skille fizyczne. Bardzo przydatny w walce z innymi daggerami bądź innymi klasami które zadają duży dps ze skilli podatność na stuna/para pozostaje bez zmian podczas jego trwania.

Dyes

   I tak zaczynając od bazowych statystyk dex juz od wieków nie ma wpływu na siadanie blow'ow aktualnie jest chyba najmniej ważna statystyka i  specjalne boostowanie dexa kosztem str bądź tez cona nie odgrywa szczególnej roli. Pare pkt atk.speeda oraz acc nie wspominając o evasion nie będzie wam  robiło większej różnicy w momencie kiedy dysponujemy hide'm badz tez shadow stepem lub tez wind riding,  największym atutem +dex na dzien dzisiejszy jest tylko i wyłącznie speed. Siła natomiast zmieniła swoje znaczenie i w chwili obecnej odgrywa  bardzo duza role u sztyleta, szczególnie jesli bawimy sie dulami. Jedną z podstawowych zalet to częstotliwość siadania krytów w przypadku backstaba może to być x2 dmg zadanego z blowa,  land rate lethala ktory w tej chwili pozostał juz tylko w formie half killa oraz częstotliwości odpalania skill mastery x2 czasu trwania/dmg skilli. Na dzien dzisiejszy moj WR biega  z tatuażami +4 vit i przynajmniej na razie tak pozostanie. Dobrym wyborem na end game jest + str lub tez +dex wszystko zależy od tego kto co lubi.   Zdecydowanie odradzam w obecnych kronikach robienie sztyleta z bulidem -9str era C5 już dawno przeminęła a z tak niskim współczynnikiem sily możemy długo  czekać na kryta a na to obecnie podczas pvp nie ma czasu.


Sprzęt:

40-61   
PL set najlepiej +6 jego cena jest dosc niska +4 str daje duzego kopa w expie, jesli chodzi o daggery to zdecydowanie polecam commony  CD potem Demon ma minimalnie wyższy dps niz kris + focus a cena robi ogromna różnice

61-76   
W zasadzie każdy ubiera MJ lecz jego cena ostatnio jest dość wysoka ze względu na brak questa w GC. Do koxu wystarcza commony lub full  dc, nm. Sztylet Soul Separator common a kase proponuje zostawić na szczytniejsze cele. Jesli mamy kase to DC light w grocku i SS CD.

76-80   
Tutaj w zależności od tego jaka ilość gotówki udało nam sie zgromadzić w pierwszej kolejności polecam Dynasty dagger CD 300 elementu do tego  obowiązkowo augu dobrym wyborem będzie + evasion a juz miodem na oczy refresh na skille fizyczne z tym ze na tym lev nie spinałbym się specjalnie z inwestowaniem kasy w augu. Następnie wkładamy PVP mode ( 15% chance to cancel  1-2 standard buffs off a target while attacking. 15% chance to inflict a debuff that disables shield defense for 15s, Increase dealt PvP damage by 5% on  regular attacks and skills).Pamiętajcie ze po wsadzeniu PVP nie możemy już zmieniać augu/atri, mozna jednie enchantowac. Później dynasty light set ess II  tu w miarę możliwości full element. Epoka Gustava przeminęła i tak draco z ressistami lub dynasty  > MJ. Lepiej wyłapać stuna niż złożyć sie na 2 hity. Pamiętajmy  również o tym ze wbicie 79-80 zajmuje dosc sporo czasu i jest to chyba najbardziej frustrujący z wszystkich leveli.

80  
Jedyna słuszna opcja czyli dynasty light dagger master najlepiej essence II w tej chwili jego cena jest dość niska, obowiązkowo 900 atri. Starajcie się w miare jak najbardziej rezistować klasy które zadają duzy dmg a ich skilli uniknąć nie możecie chodzi tu oczywiście o nuki, tak więc wind obowiązkowo na 180 do wyboru woda/fire również na 180.  Dynasty set daje PW ogromnego boosta w postaci evasion p.def. Sam  grade zdecydowanie zmienia rozgrywkę. Obowiązkowo PVP mode (* 15% chance to cancel the  target of a player that damages you ( regular hit, nuke or archery) Reduce incoming PvP damage by 5%). Jeśli nas stać lub tez mamy dobrze  prosperujące pt dynasty/icarus dagger CD 300 atri do tego PVP mode. Na 81 lev od wprowadzenia H5 bardzo gorąco polecam wszystkim poskładanie sobie icarus dual daggers 300 atri. Ksiazke na dual dagger mastery można wyciągnąć z epic questa więc jej dostępność w tej chwili nie stanowi już problemu. Na 83 lev dostajecie kolejny nie elementarny blow który posiada ponad 11k powera z możliwością kryta/lethala dla porównania zadaje on mniej więcej taki sam dmg jak lethal blow na +9. W rifcie z double ringami spokojnie możecie się dokoksac do 84 lev jednocześnie zarabiając nie małą kasę na nowy sprzęt. Chciałbym na koniec również dodać iz dual daggery maja swoja wade w sumie nawet dwie. Pierwsza to beznadziejny wygląd na PW a druga najważniejsza to sporo większa szansa na spudłowanie blowa i jest ona dość odczuwalna.

84
Kolejny etap został osiągnięty mamy 84 wszystkie potrzebne skille pozostaje kwestia sprzętu i tak w zależności od posiadanej gotówki vorpal light set który w obecnej kronice daje nam 50% ressist stuna jest najlepszym wyborem, elegia na dzień dzisiejszy jest jeszcze nieosiągalna. W kwestii dynasty czy vesper nie ma lepszej opcji zarówno vesper jak i dynasty maja swoje zalety, nie ukrywajmy iz w przypadku daggera p.def odgrywa dość istotna role. Większa ilość p.atk korzystnie wpływa na siłę naszych skilli w przypadku vespera na full bufie mamy jakieś 150 p.def więcej niż w dynasty. Jeśli kogoś stać lub chce robimy vesper nobles (  od H5 daje +3 eva 182 cd ressist para )do tego peleryna i dynasty wtedy spada na ostatnią pozycje. Jeśli nas stac AQ/Oli ring  zaken/Oli zaken frytka. Jeśli chodzi o sztylet pozostaje nadal kwestia sporna duale czy może solo dagger CD. Osobiście miałem w rekach icarus duale +4 300 wody/ vesper +4 CD 300 wody i tak w trakcie testów pomijając częstsze missowanie z duali pojedynczy dagger z CD przy regular BS nie zadawał większego dmg niż duale. Spowodowane to było podobnym p.atk jakim dysponował vesper vs duale (w obecnych kronikach p.atk wpływa na siłe blowa).  Dmg nieznacznie różnił się jedynie podczas x2 zadanego dmg, oscylował w okolicach 200dmg więcej na korzyść vespera który w freya posiadał 665 pkt przy krytyku ( w h5 ta wartość została podniesiona do 906 ) i tu powinno się pojawić wielkie zdziwienie na twarzach wszystkich morderców bo każdy z nich żyje w przeświadczeniu ze dostanie 665 oczek do dmg przy każdym blowie;) nic bardziej mylnego CD dodatkowo działa tylko i wyłącznie podczas x2 dmg  w przypadku regular blow dmg nie będzie się różnił od takiego samego daggera z haste lub focusem.W h5 na korzyść duali przemawia jeszcze możliwość odpalenia kolejnego blowa (daul blow) który potrafi zadać sporo bólu (przy czym nieźle missuje) ignoruje element w armorze lub element z bufka gdyż jest on na dzień dzisiejszy nie elementarny. PVP mode w bron i kolejne 10% do dmg w pvp.

Element skille OE.

Odwieczne pytanie każdego daggera sprowadza sie do pytania jaki element? odpowiedz jest w zasadzie w każdym przypadku rożna. Zawsze starajcie sie  obserwować jak wygląda sytuacja na waszym serwerze. Z jakimi party najczęściej rozgrywacie pvp jak wygląda dostępność innych kamieni jakie są ceny. Earth  stał sie mitem i kazdy DD z pożądaniem patrzy na bron z earth elementem choć często może okazać sie to złym wyborem, większość healerów czy tez dd stara  sie na maxa podnieść ressit na ten element czy to w armorze czy tez biżuterii z TW.  Najczęściej  używane elementy u daggerow to earth>fire>water.
Blowy enchantujemy na element ktory posiadamy w broni, OE skilli na PVP  ma sens przy bardzo wysokim OE 25+ w tym przypadku boost sprowadza się jedynie  do bonusu zadawanego tylko i wylacznie podczas pvp od H5 wc dostał elemental protection na całe pt do tego doszły peleryny z bossów które również zwiekszaja nasz ressist od 5 do 20, kolejne 5 ressista z seta, 20 z elemental protecion. Powoli ludzie zaczynaja wkładać kamienie 150+ do armorów co praktycznie niweluje nam dodatkowy dmg z atri. Jeśli masz lev/adene gorąco polecam enchant na pvp.

Focus Death i jego opis zdecydowanie wprowadza nas w błąd dokładne  wyglądają dokładnie tak: 
front -15%
side   -5%
back  +35%
(informacja dotyczy skilli) w przypadku regularów z tyłu faktycznie FD daje 90%. W przypadku OE tego skilla zdecydowałem się na  zwiekszenie dmg z tyłu. Pamietajamy o tym ze FD dodaje również do szansy wejscia blow jednak w G+  ta szansa została podniesiona wszystkim daggerom statystycznie i nie  ogrywa już takiego znaczenia. Tutaj mała uwaga FD nie sprowadza się tylko do pvp ten skill również świetnie sprawdza się w na pve z tylu wasze dmg będzie  naprawdę wysokie.
Light mastery + evasion
Evasion + boost evasion
Bluff + chance tutaj chyba sprawa jasna
UE+ time
Mortal Strike + crt chance.
Sprint + evasion
Wisdom +  mental attack ( cholernie ważny skill palić ile wlezie enchantownie pozwoli nam uniknąć częstego detargetu szczególnie ze strony TH.
Vicous Stance + cost ze względu na to ze w obecnej kronice zostala podniesiona konsumpcja mp per tick. Robienie go na power mija się z celem gdyż  podobnie jak w przypadku critical dmg wartosc jest dodawana do końcowego damage.

Subclass skills

   Celestial/UD/Haste lub Evasion tutaj chyba nie trzeba nic nikomu tłumaczyć haste przydaje się bardziej do koxu pozostałe dwa bardziej do  pvp. Od H5 wszystkie trigery odpalają się na osobnym pasku a co za tym idzie nie kolidują z pozostałymi bufkami.

 Troszke o PVP

      W zasadzie wszystko sprowadza się do kilku uwag: Nigdy nie zapominaj o dodge, vicious stance i CW nie trzymaj UE/WR nie wiadomo na co. Zawsze masz  stac z tyłu i zawsze z odpalonym FD. Twoimi targetami zawsze w pierwszej kolejności są healerzy w praty magów nukerzy, niezależnie od tego co będzie się działo. Jeśli healer ma  enli assystuj kolegę lub niech on asystuje ciebie. Jeśli w mass pvp masz na sobie agro diskerow tanka odpalaj hide to zawsze pomaga i raczej już do konca  pvp będziesz biegał swobodnie, na pasku zawsze noś resy. Twoim największym wrogiem jest stun i lag, niczym go nie ominiesz, unikaj tanków a juz szczególnie DA.


Biżuteria z TW

W zależności od waszych możliwości dla nas najważniejszy w tym wszystkim jest ressit na stun dobrym wyborem będą:

A grade:
Aden Protection Earring:Fear Attack +15%, Stun Defense +15%, Earth Power Defense +8.
Innadril Protection Earring :Sleep Attack +15%, Stun Defense +15%, Water Power Defense +8

Ewentualnie można sie pokusić o wybranie jednego z poniższych zastępując któryś z powyższych jednak w mojej ocenie jest to zbędne.

Goddard Protection Earring:Stun Attack +15%, Sleep Defense +15%, Fire Power Defense +8

S80
Aden Guard Earring: bonusy jak wyzej + 2 wiecej ressistu + 5% CP
Innadril Guard Earring: bonusy jak wyzej + 2 wiecej ressistu + 5% CP
Po kolczykach koniecznie neckless i tutaj do wyboru kazdy z nich dodaje 30 wybranego ressita.

Po osiągnięciu 84 w/w biżuterie będziecie powoli wymieniać na biżuterie epicką czego wam serdecznie życze:)

Belt:

B grade podnoszący udźwig w zasadzie najniższy grade wystarczy.
S grade i tutaj gorąco wszystkim polecam TOP grade PVP Skill dodaje 5 % dmg zadawanych skillami podczas PVP jednak zdobycie takiego sprzętu wymaga szczęścia przy otwieraniu skrzynek juz nie wspominając o identyfikacji odpowiedniego pinu lub ornamentu.



Podsumowując całość tych wypocin WR od 79 staje się dość irytującym przeciwnikiem do pokonania na 83 lev staje się jeszcze gorszy ze względu na najwyższa szanse unikania skilli fizycznych (75%) ale oczywiście nie nieśmiertelnym nawet po odpaleniu tych skilli stojąc na stunie będziemy łatwym kąskiem dla wszystkich klas stunujacych wraz z łucznikami na czele. Starajcie się maksymalizować zalety waszych postaci,  inwestujcie w częstotliwość waszych krytyków niż w ich siłę. Mam nadzieje ze ten poradnik przyda się innym sztyletom informacje w nim zawarte odnoszą się również do innych ras. Za wszelkie błędy ortograficzne oraz stylistyczne przepraszam.


Pare przydatnych linków
1.http://spreadsheets.google.com/pub?key=rMDeDI8R93GvtjlX9AzsmZg&output=html szansa na enchant
2.http://lendar.ath.cx/ enchant skilli
3.http://forum.crumagaming.ru/showthread.php?t=8448 paski pvp z TW

/Tirius: ładnie Ither :)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2011, 09:33:29 am wysłana przez Itherus »


  • *******
  • Wiadomości: 1865

  • Pochwał: 4

Odp: Wind Rider - poradnik High Five
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 31, 2011, 12:52:57 pm »
ale sie bialas nudzi w robocie :) on jeszcze za to nie mala kase dostaje gdzie jest sprawiedliwosc na tym swiecie :D


co do poradnika to fajnie że wreszcie ktos to opisal ale opisz oly z nowymi arenami to to jest kosmos :)

Quis penis aquam turbat? sie pytam!!!


  • Wiadomości: 66

  • Pochwał: 0

Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 31, 2011, 02:07:40 pm »
Kawal dobrej roboty!
Polejcie Mu ^^ (jak dla mnie super, poczatkujacy bedzie mial rozeznanie w nowej kronice)


  • Wiadomości: 841

  • Pochwał: 3

Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 31, 2011, 02:20:39 pm »
1 plus to trochę biednie, bo naprawdę jest to świetnie napisane, zawarł wszystko co trzeba wiedzieć


Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 31, 2011, 04:02:21 pm »
No pięknie Ither. :) Wszystkie potrzebne informacje przejrzyście czarno na białym. ^^

1 plus to trochę biednie, bo naprawdę jest to świetnie napisane, zawarł wszystko co trzeba wiedzieć

/agree. :P


  • *******
  • Wiadomości: 2148

  • Pochwał: 7

  • Cynizm, nihilizm, sarkazm i orgazm.
Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 31, 2011, 04:51:10 pm »
1 plus to trochę biednie, bo naprawdę jest to świetnie napisane, zawarł wszystko co trzeba wiedzieć

Niech inny mod mu da, bo będzie, że go faworyzuje czy coś :P
"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 31, 2011, 07:00:47 pm »
Też dałem plus, w sumie to nie mam pojęcia o h5 więc nie mam co komentować, ale podoba mi się :P

We ride together, we die together.


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 01, 2011, 02:46:31 pm »
Wczoraj znalazłem info na temat switch trick base land rate, pomijając fakt ze na dzień dzisiejszy można go dość mocno ressistowac biżuterią, oe wisdoma, mentalem, współczynnik dla postaci na 74 lev wynosi odpowiednio:

trick 50%
switch 80%

do tego dochodzi jakies -10% kary gdy wrzucamy go na postać 85 lev wynikającą z różnicy levelowej.



  • *******
  • Wiadomości: 2994

  • Pochwał: 10

  • It's gonna be Legen - wait for it - dary!
    • Diablo 3 Clan League
Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 04, 2011, 10:42:51 pm »
ale tak czy siak masz chyba minimum 10% szansy, ze wejdzie debuff (od H5) :P
Arrissa, Franz
ADV80+/WC75+ nobless //retired

Kherith, Lancer
GH84+/DA75/WL75/BD62+  //retired

Madith, Core
Yul 85+                                  //retired

Diablo 3 Clan League


  • Banned
  • Wiadomości: 162

  • Pochwał: 1

  • R-A-P
Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 05, 2011, 08:07:11 am »
Wczoraj znalazłem info na temat switch trick base land rate, pomijając fakt ze na dzień dzisiejszy można go dość mocno ressistowac biżuterią, oe wisdoma, mentalem, współczynnik dla postaci na 74 lev wynosi odpowiednio:

trick 50%
switch 80%

do tego dochodzi jakies -10% kary gdy wrzucamy go na postać 85 lev wynikającą z różnicy levelowej.


Czyli tak naprawdę AW ma troche gorzej ;< Lipka.. Tego nie powinno być chyba land rate moim zdaniem :D
"To moja wiara sprawiła, że się rozwijam i zmieniam ludzi szanuje, doceniam, nie oceniam złych czynów. Z dala od skurwysynów czerpiących siłę z upadku"

Ja jestem Fuer grissa ost drauka.


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 08, 2011, 08:40:07 am »
Teraz troszkę filmików instruktażowych, w skrócie test dual daggerów, test oe skilli element vs pvp, test dye -9str vs +5str. Milej zabawy myślę ze nie będzie juz więcej niedowmówien odnośnie dye.

1.http://www.youtube.com/watch?v=ak7gAGRLJHY&feature=related
2.http://www.youtube.com/watch?v=GYbGw582CBk&feature=related
3.http://www.youtube.com/watch?v=CANsMESl5Zo


  • Wiadomości: 210

  • Pochwał: 1

Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 08, 2011, 10:12:14 am »
różnica miedzy -8 STR a +5 STR (13STR) to na single dagger raptem 5%? a na dual 15%? to nie tak duzo :P
Franc/TooHotForYou


  • Wiadomości: 22

  • Pochwał: 0

Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 09, 2011, 03:08:12 pm »
Piszesz, ze nic nie osłania Pw przed stunem szczególnie tanka, a jak jest w pvp przeciw Berkowi? dodge oraz WR nie omija rush impact??<to niby skil long rage..zadajacy dmg> I czy z dodge/Wr unikasz disarmu? .....zawsze mnie to ciekawilo : P <gram na freyi>


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 14, 2011, 11:26:38 am »
Piszesz, ze nic nie osłania Pw przed stunem szczególnie tanka, a jak jest w pvp przeciw Berkowi? dodge oraz WR nie omija rush impact??<to niby skil long rage..zadajacy dmg> I czy z dodge/Wr unikasz disarmu? .....zawsze mnie to ciekawilo : P <gram na freyi>

  nie chce cie wprowadzić w bład dlatego postaram sie to sprawdzic. Ostatnio na WR berk mnie rushował bez problemu stun nie wchodził (byłem w mj) ale dmg otrzymywałem za każdym razem.


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 16, 2011, 01:50:36 pm »
Mam do ciebie pytanie Ither odnosnie dye, a raczej chcialbym sie upewnic :P Mowisz zeby na end game dawac +str albo +dex, a - ? Rozumiem ze jezeli plusuje jedna z tych statystyk to odejmuje od drugiej? W sensie: +str -dex lub +dex -str?


Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 16, 2011, 02:04:43 pm »
+str-con


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 16, 2011, 02:31:07 pm »
+5 -5, czy raczej cos lzejszego? Jak wyglada wtedy podatnosc na stuna i ilosc zycia? Nie jest sie na "strzala"? I czy te dye sprawdzaja sie tylko pod h5 czy mozna je zastosowac tez w gf albo freya?


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 16, 2011, 02:40:12 pm »
+str świetnie sie sprawdza ze wzgledu na dmg szczegolnie jesli biegasz z dualami, +dex  tylko ze wzgledu na speed bardziej pod olimpiade. Zakladajac przykladowo verpesa ktory ma bazowo -3 con do tego kolejne -5 z dye sprawia ze na full buff masz ok 7700hp na 84.  -con troszke lepiej wyglada jesli biegasz w dynasty ze wzgledu na bonus +500 hp z seta. Stunem sie nie przejmuj i tak bedzie wchodził. Ja mam jeszcze czystego WR jesli uda sie wbic całego seta na +4 (dodatkowe hp) prawdopodobnie zdecyduje sie juz na +str.

jesli masz niski lev nie zakładaj żadnych dye.
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2011, 02:44:21 pm wysłana przez Itherus »


  • Wiadomości: 210

  • Pochwał: 1

Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 18, 2011, 01:49:48 pm »
chwileczkę, napisałem wyzej ze po obejrzeniu filmików z testowania daggerow na h5 wyniklo
ze rożnica 13 STR to 15%-towa różnica w DMG przy uzyciu dualdagger i 5%-towa przy uzyciu single dagger
czyli
mając dye -8 STR walne za 10k, a majac +5 STR walne za 11.5k...
 czy oplaca sie odejmowac 5 CON na korzysc 15%?
(średni prawdopodobny dmg niech bedzie 4k -> 600 [dualdagger] i 200 [single] dmg wiecej)

wiadomo że

str -> normal dmg, nieznaczny blow dmg, za blow crit rate, cp siphon rate i odnowienie sie skilla bez reuse...
con -> hp, cp, regen hp/cp, udzwig (+5200), stun/bleed resist

więc co lepsze?
+15%/5% blow dmg (19% wzrost p.atk) + powyzsze bonusy (obliczając na -4con)
czy
+1000hp/400cp, +powyzsze bonusy (obliczając na -4str)
Franc/TooHotForYou


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 18, 2011, 02:15:43 pm »
4k to nie jest sredni prawdopodobny dmg :) chyba ze bijesz goscia 3 grade niżej.

                na th nawet przez chwile bym sie nie zastanawiał, z czarnuchem i bialym jest nieco gorzej trzeba miec dosc dobry sprzet zeby pokusic sie o -con. tymabrdziej ze twoje koksanie od 81 jest tylko z dual daggerami wiec na +str wychodzisz sporo lepiej, zasadniczo w pvp jesli masz zawsze sws w party liczba hp nie powinna Ci specjalnie przeszkadzać masz ue/wr/ea lub gw na unikanie skilli fizycznych.


  • Wiadomości: 210

  • Pochwał: 1

Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 18, 2011, 03:10:17 pm »
ten sredni dmg byl do zobrazowania jak wiele taki +str build daje boosta, przy 4k daje jak widac niewiele...
fakt, moze na mass/ptvspt lepszy dye na str bo jednak supp masz a zalezy aby zeby dobrze pierdyknac tego bisha/ee:D

jednak dalej jest mi ciezko sie przekonac do takiego builda... co do TH to mozna ladowac ale kto teraz TH gra ^_^
Franc/TooHotForYou


  • Wiadomości: 40

  • Pochwał: -1

Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 18, 2011, 03:27:45 pm »
najwyższa szansa na krytyka ze skilla.

?? czemu niby PW ma najwyzsza szanse na krytyka ze skilla? zawsze myslalem ze jest to zalezne od STR i najwieksza szanse na kryta ze skilla ma AW, za to PW najnizsza


Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 18, 2011, 04:03:49 pm »
Taka teoria się sprawdzała na IL. Od G+ (bodajże) wejście 2x kryta ze skilla zależne jest od danej rasy (od największej szansy PW > AW > TH) i nie da się tego zmienić poprzez dodawanie statystyk.


  • Wiadomości: 40

  • Pochwał: -1

Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 18, 2011, 04:08:57 pm »
Taka teoria się sprawdzała na IL. Od G+ (bodajże) wejście 2x kryta ze skilla zależne jest od danej rasy (od największej szansy PW > AW > TH) i nie da się tego zmienić poprzez dodawanie statystyk.

Hmmm mozesz to czyms poprzec? Gdzie znalazles owe info?


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Wind Rider [WR] - poradnik High Five part 3
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 18, 2011, 06:30:47 pm »
Taka teoria się sprawdzała na IL. Od G+ (bodajże) wejście 2x kryta ze skilla zależne jest od danej rasy (od największej szansy PW > AW > TH) i nie da się tego zmienić poprzez dodawanie statystyk.

Hmmm mozesz to czyms poprzec? Gdzie znalazles owe info?

Pewnie jakbyś poszukał to byś gdzieś znalazł na jakiejś stronce albo w patch notes może? Nie wiem w sumie. Mi wyszedł 16% skill crit rate na WR bez buffów, bez dye, MS i bez FD jak właśnie ten skill testowałem kiedyś (tu jest jakbyś chciał zobaczyć http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4116.1275.html). Trochę to zwiększysz, ale też obniża się jak użyjesz FD (u mnie spadło do 12% tylko z FD, nadal bez dye, Focus Power na TH za to nie obniża tego). Ogólnie nie wiem na ile możesz wierzyć tym liczbom, bo zrobiłem test tylko raz, a wyniki są bardzo różne w porównaniu do jakiegoś gościa z l2guru, który nie zrobił hitów więcej ode mnie.

Cytuj
więc co lepsze?
+15%/5% blow dmg (19% wzrost p.atk) + powyzsze bonusy (obliczając na -4con)
czy
+1000hp/400cp, +powyzsze bonusy (obliczając na -4str)

Imo sprawa jest prosta jak siedzisz na oly to -str +dex +con, a jak chodzisz często na pvp normalne albo mass, szczególnie jak nie masz many to +str. Te 13/14 str to jest jednak różnica dla zwykłych hitów. Jak chodzisz na solo pvp to -str też (ja lubię -str na daggerze w sumie do wszystkiego).

We ride together, we die together.