Witaj
Gość

Wątek: Necromancer [Necro]  (Przeczytany 227757 razy)

  • Wiadomości: 379

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #400 dnia: Listopad 20, 2007, 04:37:42 pm »
to są chyba jakieś żarty.
Demon glovesy to na niektórych serwerach równają się ceną z brońmi B/A grade


  • *******
  • Wiadomości: 5075

  • Pochwał: 49

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #401 dnia: Listopad 20, 2007, 04:47:51 pm »
o.O A trudno questa zrobić? :]
Lineage 2 Classic EU


  • Wiadomości: 379

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #402 dnia: Listopad 20, 2007, 05:34:17 pm »
Noo :P
Zanim się tego questa ukończy to ludzie zazwyczaj już armora A grade mają.  :D
Przynajmniej tak w moim wypadku było :p


  • Wiadomości: 777

  • Pochwał: 15

  • Onlife
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #403 dnia: Listopad 21, 2007, 12:18:10 pm »
Owszem jak grasz solo albo w dziwnym klanie to tak jest. Wtedy nie opłaca się męczyć dla jakiegoś c grade. U nas (w klanie) jedna osoba podjęła się trudu i ukończyła questa do końca. Potem ci co chcieli demony to dropili monetki o on je wymieniał na glovesy.

PS. Robi się oftopik :P
It's nice to be important but it's more important to be nice

In every life we have some trouble
 When you worry you make it double


Cytat: naris
How to PvP with a lock: Bind 1/3 of you keyboard to fear, 1/3 to dots and 1/3 to destruction spells.
Smash you head into the keyboard. YYYAAARRRGGGH!!!


  • Wiadomości: 46

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #404 dnia: Listopad 21, 2007, 01:14:29 pm »
OMG widzę, że w kółko nawijacie o tym samym. Jedni bronią Nekrusa a drudzy go atakują i do niczego taka gadka nie prowadzi. Chciałbym się dowiedzieć jakie zmiany w Interlude jeżeli chodzi o Nekrusa  czy zyskuje? czy traci? I jak się spisuje w pvp?


  • Wiadomości: 41

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #405 dnia: Listopad 21, 2007, 03:35:52 pm »
Wiem, że rzuca wolniej debufy ;p

I na pvp  w Interlude to najlepszy Nuker bo ma sumona.. i już slepa nie dostanie bo rzucaniem trwaa z 10sekund..


Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #406 dnia: Listopad 21, 2007, 03:55:15 pm »
Cytuj
Wiem, że rzuca wolniej debufy
ee naprawde? no ja o tym nie wiedzialem ...

necro dostaje bardzo duzy nerf w postaci resistow na dark magic ... i zmniejszenia sily dark magic ...


  • Wiadomości: 393

  • Pochwał: -4

  • Ryltar ma - STR i nosi blunta z health.I ciężki NM
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #407 dnia: Listopad 22, 2007, 05:19:41 pm »
Jeśli zakładasz,ze kazdy przeciwnik ma te buffy...
SH-80 lvl.
I wali mnie,że tanki ownują,lubię swoją profę.


Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #408 dnia: Listopad 22, 2007, 07:55:25 pm »
Jeśli zakładasz,ze kazdy przeciwnik ma te buffy...
ja nic nie zakladam ... po prostu przedstawilem na czym polega nerf necro w C5 ++


  • Wiadomości: 393

  • Pochwał: -4

  • Ryltar ma - STR i nosi blunta z health.I ciężki NM
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #409 dnia: Listopad 23, 2007, 12:10:58 am »
wiem,ja tylko dopełniłem wypowiedź o nerfie.
SH-80 lvl.
I wali mnie,że tanki ownują,lubię swoją profę.


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #410 dnia: Listopad 23, 2007, 12:26:35 am »
300 dmg od necro ^^ Ach ta Ketra :P

Co do demon :P To Coin oplaca sie robic.U nas na alku komplet monet dajmy na recke A(DLE) kosztuje ~3kk a recke luzem sprzedasz za 4-5kk :P Zreszta juz wiem jak zarobie na swoj zlom :P


  • Wiadomości: 46

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #411 dnia: Listopad 23, 2007, 01:42:21 am »
Soultaker
lvl - 78 - Necromancy - Increases resistance to dark attacks and increases magic power.

Mówicie, że Nekrus (Soultaker) zostaje w Interlude osłabiony a z tego co tu widzę jest wręcz odwrotnie. Wyjaśni mi to ktoś?


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #412 dnia: Listopad 23, 2007, 01:57:21 am »
Tak, bo low lvl lol pp ma juz resist unholy i kazdy z tym praktycznie chodzi,a jako necro nie masz surrendera by zdejmowac te resisty, wiec przez loldmg w interlude gra wymusza inny sposob gry polegajacy na debuffowaniu i gloomowaniu, niz na spamie death spikiem i bawieniem sie w stricte nukera.
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • Wiadomości: 46

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #413 dnia: Listopad 23, 2007, 12:09:08 pm »
Curse Gloom
Curse Poison
Curse of Doom
Curse of Abyss
+ Summon Cursed Man
i gf nawet niemusze używać nuków


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #414 dnia: Listopad 23, 2007, 01:01:49 pm »
No i ? wyeliminowales jednego przeciwnika muszac podchodzic na range 600 by to zrobic, wiec raczej po pierwszej klatwie bys juz nie zyl.
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • Wiadomości: 46

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #415 dnia: Listopad 23, 2007, 01:10:06 pm »
Cytuj
No i ? wyeliminowales jednego przeciwnika


No i? Biore sie za następnego. Coś czyje, że rządy Nekrusa się nieskończą i dalej będzie Panem PVP


Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #416 dnia: Listopad 23, 2007, 04:02:06 pm »
Curse Gloom
Curse Poison
Curse of Doom
Curse of Abyss

+ Summon Cursed Man
i gf nawet niemusze używać nuków

a wiesz ze resist na dark magic zmniejsza tez wchodzenie klatw? czyli bedzie tak
gloom - suceeded
poison - suceeded/albo i nie/
doom - failed
abyss - failed ...

i co wtedy swoim necro zrobisz?


  • Wiadomości: 46

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #417 dnia: Listopad 23, 2007, 04:39:16 pm »
spam DS + Vampiric Claw i gf. Jak będzie słabo szło to kotwica i powtorka z rozgrywki debafing i jazda. Nekrus to człowiek orkiestra na każdego ma haka.
« Ostatnia zmiana: Listopad 23, 2007, 04:41:12 pm wysłana przez Noxu »


Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #418 dnia: Listopad 23, 2007, 04:45:51 pm »
ta fajnie ... spam VC i DS ... po 200-400 dmg ... poza tym nie wiadomo czy "kotwica" wejdzie jezeli "ofiara" bedzie miala resisty na dark ...


  • Wiadomości: 46

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #419 dnia: Listopad 23, 2007, 04:52:57 pm »
Cytuj
po 200-400 dmg

Już to widze, chyba z Homkiem +6 będzie po tyle trzaskał.


Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #420 dnia: Listopad 23, 2007, 04:54:13 pm »
Cytuj
po 200-400 dmg

Już to widze, chyba z Homkiem +6 będzie po tyle trzaskał.
chyba na postac w MJ jwlry z resistami na dark magic ... +30% i +20% ...


  • Wiadomości: 590

  • Pochwał: -1

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #421 dnia: Listopad 23, 2007, 05:07:14 pm »
Cytuj
po 200-400 dmg

Już to widze, chyba z Homkiem +6 będzie po tyle trzaskał.
spam DS + Vampiric Claw i gf. Jak będzie słabo szło to kotwica i powtorka z rozgrywki debafing i jazda. Nekrus to człowiek orkiestra na każdego ma haka.

No coz widze, ze sadzisz, ze w interlude necro jest od zabijania tak jak w c4, moge ci powiedziec jedna rzecz
L2 DEX x4
Necro79/SwS79/Sps77:D - retired


  • Wiadomości: 46

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #422 dnia: Listopad 23, 2007, 05:18:47 pm »
Skoro tak to ma wyglądać to wszystkie postacie z drainem będą już nic niewarte (nec, sk, ol, wc). Raczej zbyt drastyczne posunięcie.


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #423 dnia: Listopad 23, 2007, 05:22:10 pm »
Akurat drain OL i WC nijak się mają do resistów na dark magic...


  • Wiadomości: 46

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #424 dnia: Listopad 23, 2007, 06:43:25 pm »
Czyli w Interlude Nekro, że tak sie wyraże śmierdzi  :D