Witaj
Gość

Wątek: Prophet [PP]  (Przeczytany 109362 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #425 dnia: Listopad 08, 2010, 10:05:05 am »
    Toc nikt nie mowi tutaj o niedojebanych pt tylko o konkretnych constach a tam raczej support jest. Teraz kolejna sprawa żadne pt nukow nie istnieje bez OL wiec jak jest ich mało? Ile nukers pt tylu OL. Sprzet to juz najmniejszy problem chyba, farm w nukers pt jest chyba najszybszy obok AOE deski. Jedyny problem to inwestycja ogromnej kasy w OE debufków.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #426 dnia: Maj 17, 2011, 09:51:39 pm »
By Orlok, stwierdziłem, że to na tyle ciekawe, że jest bardzo warte publicznego poznania ; )


Jest jeszcze jedna ciekawa alternatywa do party, którą mało kto bierze pod uwagę.
Mianowicie 4 spot uzupełnić o dobrego aktywnego PP.
Jakie z tego korzyści?
1. PP asystuje na main dd i rzuca block shield - najczęściej wchodzi debuff -10% p.def i kasuje buffy -15% p.def.
2. Kolejną rzeczą jaką robi to castuje na celu greater might i overbuffuje w ten sposób greater shield - kolejne -15% p.def
3. Ty dorzucasz do tego stigmę i hity tyranta i daggera stają się druzgoczące.
4. PP może też uzyć mistic immunity na tobie, gdy walczycie z magami i masz spokój z fear.
5. Gdy walczycie z party, które ostro jedzie z hate na dd, misitic immunity też może ładnie tutaj pomóc.
6. Zyskujecie też w zakresie resist buffów + cc, co zwiększa odporność party.
7. Dodatkowo PP jest kolejnym toonem w party, który może asystować z mana burnem.
8. PP ma swietny root i może tym ułatwić robotę waszym dd. Szczególnie tyrantowi, któr w przypadku biegającego cardiego musi inaczej przestawić się na słabszy range dmg.
9. Jest też pewien trik w walce z magami. PP spamuje na nich overbuff, dorzucając greater might i inne niepotrzebne. Magowie mają najcześciej acu na początku buffów. Wtedy to schodzi. gdy WC przeciwnika zaczyna rebuffować, spadają inne przydatne buffy.
Ludzie często w mieście biorą buffy od pp. W takiej sytuacji najczęściej tracą resisty i cc i nie mają jak zrebuffować. Nasz PP w ten sposób w jednym pvp ściągnął z cardiego przeciwników UD. Dodatkowo w trakcie overbuffowania cardi i EE mogą mana burnować WC przeciwnika.
Akcja z overbuffowaniem jest trudna, ale mając party UD jak najbardziej wykonalna.
10. PP ma jeszcze jedną ciekawą akcję, ale wymaga dużego refleksu. Zaczyna jak poprzednio od overbuf/debuff cardiego przeciwnika.
DD na nim siadają i w tym momencie PP podbiega do EE przeciwnika i zaczyna mana burn/root. Gdy cardi przeciwnika padnie, PP campi dalej EE i jak tylko widzi idący res odpala spell turning. Stestowane, z dobrym refleksem przerywa 8/10 prób resowania. I w ten sposób walka jest niemal ustawiona.
11. World of fear od PP też daje radę.
12. PP może też przestawiś się na light armor i jechać razem z dd przeciwnika z cancel daggerem. Ogromna szansa na wejście debuff i kolejne zmniejszenie p.def.
13. PP jest też 3 res'em w party, też bardzo istotne.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #427 dnia: Maj 18, 2011, 08:08:34 am »
Taktyka overbuffowania w pvp jest bardzo skuteczna. PP w kilka sekund rzuca przeciwnikowi kilka buff. Patrząc statystycznie, cardi przeciwnika w pvp ma na sobie zazwyczaj od 19 do 22 buff. Widać więc, że wystarczy kilka buff, żeby mu namieszać.
Jeżeli używa programu i auto odklikuje, to lipa. Ale jeżeli nie używa to coś straci. Najlepsze jest to, że jak WC zacznie rebuffować (szczególnie w meele party, gdzie rzuca mnóstwo nieprzydatnych cardiemu buffów) to zaczynają spadać buffy znajdujące się na początku.
Jeżeli cardi przeciwnika wziął jakieś buffy w mieście (od pp, ola) to ciężko je zachować.
Nasz PP overbuffy robił w trakcie ud, kiedy nic innego specjalnie nie da się zrobić. Zaczął na początku buffowac cardiego. W rytmie walki poszło party ud i prahnah, które spowodowały, że cardi stracił 2 buffy. PP buffował dalej i po chwili już widać było efekty. WC próbował rebuffować i zrobił się totalny bałagan.
PP wbił block shield i dał greater might, SE dorzucił stigmę i cardi padł niemal na hita.
Robiliśmy też taką akcję, że zaraz po bańce od sws/bd PP rzucał na wybrany cel acu, imp con a SE imp. magic. Ja robiłem po tym steal divinity i vortexa. Też bardzo fajny efekt.

/Tirius: za ten i powyższy post, notabene Alariona, ale rady Twoje.
« Ostatnia zmiana: Maj 18, 2011, 04:44:18 pm wysłana przez Tirius »


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #428 dnia: Maj 18, 2011, 01:09:44 pm »
Overbuffing scrubs QQ


To był żart jak ktoś pomyślał na poważnie.

We ride together, we die together.


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #429 dnia: Maj 19, 2011, 01:42:48 pm »
problem tylko w tym, że PP ma bardzo mało czasu na takie akcje - bardzo szybko spada zaraz po bishu lub nawet przed nim bo zazwyczaj jest mylony z healerem :]
punkt 6 Alariona sprawdza się doskonale na boxie :P
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #430 dnia: Maj 19, 2011, 05:34:05 pm »
problem tylko w tym, że PP ma bardzo mało czasu na takie akcje - bardzo szybko spada zaraz po bishu lub nawet przed nim bo zazwyczaj jest mylony z healerem :]

Nie wiem jak tam u was, ale u nas w miarę lepszego ubrania mnie i EE, wcale tak super szybko się już nikt nie wykręca. Ofc, jeżeli początkowo pójdzie full assysta na bisha/pp/ee/se to mogą się skręcić szybko (ale jest kilka tricków, które to opóźniają, lub wręcz pozwalają uniknąć). Najczęściej po 1-2 zgonach healerów/off healerów u przeciwników wkrada się chaos z targetowaniem i kontrola sytuacji jest dużo lepsza. Poza tym, na AI od palka i dobrym full buffie, spokojnie mogę ustać 2 względnie dobrych DD-ków (nie mówię o tych topowych).

Masz aktywnych discerów do agrowania + ew. tanka do 3 dodatkowych agro. życie piżamy w tej kronice stało się dużo przyjemniejsze i daje więcej czasu na manewry o których pisze Orlok (mana burn + buff/ debuff / overbuff etc.)


punkt 6 Alariona sprawdza się doskonale na boxie :P

Cool story Deep, ale o ile na PvE mnei to wali czy są boxy czy nie, to na PvP dbamy by ich nei było.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #431 dnia: Maj 19, 2011, 09:14:45 pm »
W starciu z mage party Pp ustoi dłużej niż jakikolwiek dd.
W starciu z meele party, to chyba dobrze,  że ktoś pomyli PP z cardim :)

Nie zrozumcie mnie źle. Akcej typu overbuff, lub jak pisałem - czekanie na bańkę od sws/bd to tylko triki i nie na każdą walkę uda się to zastosować. Ale podstawą PP w pvp jest block shield+greater might.
Policzcie sobie ile dobry cardi ma p.def. 2000 na full buffie? W takiej sytuacji zjedzie mu do 1200. I wbije w niego dagger/tyrek/glad etc na party AI/skillach etc. Wystarczy hate? A jak ten dd będzie na mistic immunity? GF, nikt tego nie ustoi.
Mamy w klanie party - pp+dagger+dagger+warlord. Jak zapytacie czy wymieniliby pp na dodatkowego daggera, to by pytającego wyśmiali.
« Ostatnia zmiana: Maj 19, 2011, 09:19:19 pm wysłana przez orlok »


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #432 dnia: Maj 19, 2011, 09:44:10 pm »
to wszystko się zgadza, tylko musi być naprawdę ogar party i ogar pp, żeby się synchronizować : >
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #433 dnia: Maj 20, 2011, 09:37:08 am »
w teorii wszystko fajnie ale spytajcie Nurba (PP w OC) jak szybko spada na PvP przy ogarnietych ddkach a potem pogadamy :]

Arimas spalam najwięcej cp potek ze swojego "consta", na każde starcie od 200-300.. 2*mass agro/agro/veangeance/party ud sporo kosztują przy dobrych dd obcego pt, a wydawało mi się że jestem w miarę wyfarmiony skillowo pod kątem defa i w atri :]
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #434 dnia: Maj 20, 2011, 11:18:36 am »
Niby dlaczego pp ma spadać szybciej niż inne klasy?
Przeciwko magom DD ma ogromną przewagę - bardzo wysoki m.def, self heal (skuteczny niestety dopiero z antkiem), turn to stone, mana burn, Praktycznie maksymalne resisty, wysoki anti magic.
Przeciwko meele DD w mass pvp ma możliwość zmiany na light set - przyzwoity p.def, dalej zachowuje 1500 c.speed na full buff, cancel target z pvp modyfikacji, root, self heal. A nawet jak padnie, to ma w party 2 osoby, które z zasady go podniosą a on może podnosić je wzajemnie.
Na mocne meele/archer grupy może założyć hvy set, pozostając na 1000 c.speed. W tej sytuacji mocny pp może wyciągnąć około 2900 p.def.
Inwestycja w 3 mocne sety to za dużo. W praktyce wystarczy robe+light.
Obecnie w pvp nikt nie jest nieśmiertelny. Gdy dochodzi do starcia na wysokim poziomie, często wygrywa ten kto lepiej ogarnia wzajemne podnoszenie się.


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #435 dnia: Maj 20, 2011, 09:06:51 pm »
Deep, bez urazy ale Nurb(z całym szacunkiem) nie jest dla mnie dobrym przykładem jako PP

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #436 dnia: Maj 20, 2011, 09:22:51 pm »
No cóż, jak mam być szczery, to zgadzam się z Arimasem...
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #437 dnia: Maj 21, 2011, 08:04:27 pm »
WC +5str i łuk w kieszeni
BD +5str i łuk w kieszeni
SWS +5str i łuk w kieszeni
BP
SE lub EE(nie umiem się zdecydować, mają różne zalety)
PP +5str i łuk w kieszeni
CAT +5str i łuk w kieszeni
ARBA (myślałem nad SLH, ale jednak nie)
AW

discuss? W party teoretycznie 2 "bezużyteczne" klasy. Na razie tu.

We ride together, we die together.


Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #438 dnia: Maj 21, 2011, 08:07:03 pm »
czyli chcesz miec party z 2ma DD z czego jeden jest "bezuzyteczny" ...





w8, what?



a tak na serio to mysle ze do pewnego momentu to mogloby sie nawet sprawdzac, tylko ze ten moment to 81-83 i conajmniej moirai sety z attri
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2011, 08:08:34 pm wysłana przez bula »


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #439 dnia: Maj 21, 2011, 08:29:06 pm »
Main DD AW(bo to moja klasa QQ), ale nie tylko dlatego :P

Pomysł jest taki, żeby bardziej opierać dmg na buffach/debuffach niż na asyście 4 DDków. Cat queen i CC to te buffy, a podstawowe debuffy to RT i CW, a do tego ten shitbuffing, o którym orlok pisał. To już jest dużo i to są rzeczy, które łatwo poprawić w razie ściągnięcia cleansem. Oprócz tego jeszcze są stigma(też jest pewna), block shield, block ww, hex, debuff pp(nie wiem czy działa z łukiem). Do tego Warlock ma swoje bany i może biegać na transformacji.

Do tego druga rzecz czyli wypalenie przeciwnika z many. W przypadku party z SE praktycznie ciągły magical backfire na cardim/ee. Nie ma możliwości, żeby enemy nie stracił many szybciej niż ja. No i support do lekkiej pomocy w miarę możliwości :P

A te bezużyteczne to pp i warlock według ogółu.

We ride together, we die together.


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #440 dnia: Maj 21, 2011, 09:24:52 pm »
Party mogło by się jakoś sprawdzić, kto wie może nawet nieźle tylko jest jedno ale...
znalezienie ludzi którzy będą ogarniać te wszystkie postaci i bezwzględnie asystować po sobie (bez tego takie pt nie ma sensu) graniczy z cudem

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #441 dnia: Maj 22, 2011, 08:22:02 am »
Właśnie w miarę łatwo to zrobić jak dla mnie. AW i Arba biorą ten sam target, pp overbuffuje po kolei healerów potem DD, pali manę i asystuje tylko, żeby rzucić block shield, tak samo stigma. Reszta pomaga w miarę możliwości. A postacie też do trudnych nie należą arba F1, aw łatwy, kot też, pp nie wydaje się trudny, imo łatwiej znaleźć kogoś kto dobrze zagra pp niż np. deską. Ciekawe czy takie party istnieje, albo ktoś próbował :P

We ride together, we die together.


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #442 dnia: Maj 22, 2011, 06:12:14 pm »
(...) imo łatwiej znaleźć kogoś kto dobrze zagra pp niż np. deską.(...)
LOL a toś pojechał z koksem :D hahahah

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #443 dnia: Maj 22, 2011, 08:47:00 pm »
Toż to oczywiste oO To, że jest ich mało to nie dlatego, że trudno się gra(a w kontekście tego składu pt to już całkiem). Po prostu mało komu się chce kombinować ze składem pt. Imo destro jest trudniejszy, większość nie wychodzi ponad przeciętną OLLOLLOL.

We ride together, we die together.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #444 dnia: Maj 22, 2011, 09:59:43 pm »
Po prostu mało komu się chce kombinować ze składem pt.

I to jest poważny błąd. Ta gra oferuje multum obecnie w H5 ciekawych configów party i dlatego gra się o niebo fajniej niż na starych kronikach. Turniej na Ru offie na 1 z serwerów (Arya chyba) wygrąło pt, które miało w składzie aktywnego PP.

Imo destro jest trudniejszy, większość nie wychodzi ponad przeciętną OLLOLLOL.

Bzdura. Cała idea gry deską opiera się, by szybko zbić się na zealota (chociaż na spocie gdy enemy są już bardzo blisko, to i tak zbijają cię ludzie z party) i ogarniętego targetowania z uwzględnieniem, że enemy BD/SWS/Tank może cię agrować. Umięjętność dobrego targetowania musi mieć każdy DD (a większość jeszcze operować swoimi skillami). Deska jest banalna w obsłudze.

A co musi PP? To co opisał Orlok.
-Palenie many po assyście z WC/EE/Bishem
- debuffowanie (i to kilkoma debuffami w tym rootem)
- off heal, res, buff

+ pare tricków opisanych przez Orloka.
Dalej twierdzisz, że  Ogarnianie deski jest trudniejsze niż PP-ka...?
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1582

  • Pochwał: 0

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #445 dnia: Maj 22, 2011, 10:41:53 pm »
Deska naciskasz f1 i lecisz  bynajmniej tak było na do frey, a dlaczego nikt nie mowi i tej stigme od PP?


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #446 dnia: Maj 23, 2011, 08:25:53 am »
Cytuj
a dlaczego nikt nie mowi i tej stigme od PP?

Generalnie:
block shield = -10% pdef (debuff), -15% pedef (cancel buff), duży land rate.
greater might = -15% pdef (usunięcie greater shield)
Peircing Attack =-23% p.def, niezły trigger i wysoki land rate, ale wymaga sporej aktywności ruchowej. Można aktywować łukiem, ale w pvp słabo to ogarnia bo PP ma nieduże acc z łukiem. W pvp najlepiej aktywować daggerem lub fist.
Po wylądowaniu wszystkiego cel będzie miał około 52% pierwotnego p.def. Czyli mając 2000 p.def zostanie 1000 z kawałkiem.
W praktyce ozanacza to dla DD skupionych na tym celu dmg x2.

Cytuj
Ta gra oferuje multum obecnie w H5 ciekawych configów party i dlatego gra się o niebo fajniej niż na starych kronikach.

Z tym się zgadzam w 100%. Już wiele razy widziałem party pozornie bez koncepcji, gdzie pojawia się mag wśród meele etc.
I takie party nagle sprzątają każdego na swojej drodze a ludzie nie wiedzą o co chodzi.
My wczoraj na sige wystawiliśmy wreszcie 3x slh + elemental summoner :) - coś pięknego.


  • Wiadomości: 856

  • Pochwał: 9

  • AWTHPW
Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #447 dnia: Maj 23, 2011, 11:02:28 am »
Cytuj
Dalej twierdzisz, że  Ogarnianie deski jest trudniejsze niż PP-ka...?

Tak. Ale nie o to tu chodzi, tylko o party. Niech ktoś je przetestuje ;PP

We ride together, we die together.


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #448 dnia: Maj 23, 2011, 11:38:10 am »
Cytuj
Dalej twierdzisz, że  Ogarnianie deski jest trudniejsze niż PP-ka...?

Tak. Ale nie o to tu chodzi, tylko o party. Niech ktoś je przetestuje ;PP
Party z AW/Tyr/Glad/PP + support może być? :P

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Prophet [PP]
« Odpowiedź #449 dnia: Maj 23, 2011, 12:48:24 pm »
Melee 1:
DD - glad
DD - tyrant
PP
EE
EE/SE
WC
BD
SWS
BP

My mamy takie party na sige/tw. Działa zabójczo. Glad i tyrant wybierają ee/bp przeciwnika jako cel. PP spamuje debuff, dd spamują aoe.
EE/BP są bez szans żeby to ustać a dodatkowo wokół nich pada wszystko inne. PP asystuje, więc jeżeli ktoś próbuje hate na dd To zaraz zgarnia mocny dmg. Jeżeli ratuje się ud, to też to niedużo pomaga bo staje się jedynie solidnym punktem zaczepienie do dłuższego spamowania aoe. Podwójny recharge w tym party pomaga utrzymać ciągłość aoe.
Healer ma łatwiejszą robotę. Zarówno glad jak i tyrant mogą spamować whp i w ich przypadku regen 30% hp to najlepszy heal.
Więc BP może skupić się na innych. Nie martwi się jak padnie, bo 3 osoby automatycznie go podnoszą.