By Orlok, stwierdziłem, że to na tyle ciekawe, że jest bardzo warte publicznego poznania ; )
Jest jeszcze jedna ciekawa alternatywa do party, którą mało kto bierze pod uwagę.
Mianowicie 4 spot uzupełnić o dobrego aktywnego PP.
Jakie z tego korzyści?
1. PP asystuje na main dd i rzuca block shield - najczęściej wchodzi debuff -10% p.def i kasuje buffy -15% p.def.
2. Kolejną rzeczą jaką robi to castuje na celu greater might i overbuffuje w ten sposób greater shield - kolejne -15% p.def
3. Ty dorzucasz do tego stigmę i hity tyranta i daggera stają się druzgoczące.
4. PP może też uzyć mistic immunity na tobie, gdy walczycie z magami i masz spokój z fear.
5. Gdy walczycie z party, które ostro jedzie z hate na dd, misitic immunity też może ładnie tutaj pomóc.
6. Zyskujecie też w zakresie resist buffów + cc, co zwiększa odporność party.
7. Dodatkowo PP jest kolejnym toonem w party, który może asystować z mana burnem.
8. PP ma swietny root i może tym ułatwić robotę waszym dd. Szczególnie tyrantowi, któr w przypadku biegającego cardiego musi inaczej przestawić się na słabszy range dmg.
9. Jest też pewien trik w walce z magami. PP spamuje na nich overbuff, dorzucając greater might i inne niepotrzebne. Magowie mają najcześciej acu na początku buffów. Wtedy to schodzi. gdy WC przeciwnika zaczyna rebuffować, spadają inne przydatne buffy.
Ludzie często w mieście biorą buffy od pp. W takiej sytuacji najczęściej tracą resisty i cc i nie mają jak zrebuffować. Nasz PP w ten sposób w jednym pvp ściągnął z cardiego przeciwników UD. Dodatkowo w trakcie overbuffowania cardi i EE mogą mana burnować WC przeciwnika.
Akcja z overbuffowaniem jest trudna, ale mając party UD jak najbardziej wykonalna.
10. PP ma jeszcze jedną ciekawą akcję, ale wymaga dużego refleksu. Zaczyna jak poprzednio od overbuf/debuff cardiego przeciwnika.
DD na nim siadają i w tym momencie PP podbiega do EE przeciwnika i zaczyna mana burn/root. Gdy cardi przeciwnika padnie, PP campi dalej EE i jak tylko widzi idący res odpala spell turning. Stestowane, z dobrym refleksem przerywa 8/10 prób resowania. I w ten sposób walka jest niemal ustawiona.
11. World of fear od PP też daje radę.
12. PP może też przestawiś się na light armor i jechać razem z dd przeciwnika z cancel daggerem. Ogromna szansa na wejście debuff i kolejne zmniejszenie p.def.
13. PP jest też 3 res'em w party, też bardzo istotne.