Silver Ranger [SR]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:32:31 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

slepy13

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem system skilli z tymi subkami (wzorowałem się na tym).
65lvl, 70lvl - po jednym skillu z "common passives"?
75lvl - albo jeden "enchanced passives" albo jeden "class archtype skills", am i right?
A jak to będzie jak na trzech subkach wezmę patk. To będą 3 poziomy skilla?
So:
1. SwS - PATK, PDEF, Counter Invulnerability.
2. Tyr - PATK, PDEF, Chance haste (tu pytanie; to jest jakaś szansa na zwiększony haste przy ataku, jakieś liczby?)/Critical rate
3. PW - PATK, PDEF, Boost evasion

Sry, że tak męczę :D

Elenestir

Tak, i tak jeśli weźmiesz 2 takie same skille to się one nie pokryją, będziesz miał x2



Bled

Cytat: slepy13 w Luty 02, 2010, 01:50:47 PM
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem system skilli z tymi subkami (wzorowałem się na tym).
65lvl, 70lvl - po jednym skillu z "common passives"?
75lvl - albo jeden "enchanced passives" albo jeden "class archtype skills", am i right?
A jak to będzie jak na trzech subkach wezmę patk. To będą 3 poziomy skilla?
So:
1. SwS - PATK, PDEF, Counter Invulnerability.
2. Tyr - PATK, PDEF, Chance haste (tu pytanie; to jest jakaś szansa na zwiększony haste przy ataku, jakieś liczby?)/Critical rate
3. PW - PATK, PDEF, Boost evasion

Sry, że tak męczę :D
celka troche lipna dla lucznika, haste daje 33% atk speed.

slepy13

76lvl i profka wbita.
Od czego zacząć enchantowanie skilli?
(dodam, że z uwagi na niskie fundusze będzie to trochę trwało :/)

Elenestir

To już lepiej dobij 79, będzie ci się o wiele lepiej enchantowało skille... będziesz miał większą szansę na wbicie, i mniej % będzie ci żarło ;)



corey

Witam i mam pytanie ??  czy ktoś ma link do strony na której będzie rozpisane o ile wzrasta szansa na wejście stuna wraz z enchantem skila na + .
------------------------------------------------------------------------
---ej gdzie mam iść jak wbije 30 lvl ?
---na dwór

AleUrwal

Czy silver ranger dostanie coś przydatnego we Frei ?? Jeżeli tak , to co takiego ??

Nervoson

Jeszcze mniejsze hity, ale dobra nowina od H5 moze to ulec zmianie.

Itherus

i z tego co pamiętam enchant skilli juz nie żre % od bardzo dawna :)

MastJedi

% nie, żre SP i od groma książek :D:D:D

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;


Scythe

Witam

Jakie atrybuty opłaca się wrzucić do weapon'a i armor'a dla Silver Ranger'a?

Pozdrawiam

OneGeer

holy do weapon a do armorow to fire/water/wind/earth i tu dark albo holy
http://fpscs.net/?sid=339d13730fed9a68d80cf8eebf73ff78- polska sieć gry Counter Strike, zapraszam!!

jac0l

Z tymi resistami to raczej mozna all wbic =p we freya 3x attri w kazdej częsci więc...
CytatGimnazjaliści moderatorami forum. To smutne.

Cytatserv na max 2-3h mam all +16 i co dalej

NightBird

Nie chce grzebac po tym dlugim temacie wiec mam kilka pytan odnosnie FREYI,

1. Jakie DYE end-game
2. Jakie Certy ? i dlaczego
3. Jaki ATTR w ogole na SR wbijac ??
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]

Neural

DEYe +5 str - 5 con
Certy triger haste najlepiej zrobić WLa dlaczego bo 33% attac speeda drogą nie chodzi.
Long shot z daggera aby strzelać z większej odległości.
3 suba do wyboru Celka UD bądź też spiryta z sumonera , Ja polecam Celke :)
Atrii w broni mamy dowolność każde będzie dobre jeżeli gra się na kronice przed freya to dobrze mieć Holy jeżeli freya i wyżej to w sumie  wszystko jedno ponieważ zazwyczaj wszyscy mają resist na każdy element :).
Jeszcze dodam, że wszyscy łucznicy  dostali sporego boosta po wejściu H5 dostali 2 skile które robią naprawę dużo "bólu" :), na oli łucznik już ma szanse kogoś ubić :), co do tych skili to jedna masówka(Multiple Shot) power 16k  i skill na single (Death Shot) power 24k .
S.h.O.c.k  Team
Neural Siegel Knight 99

Eyeless

Mialem dluga przerwe z l2 i w zwiazku z tym mam kilka pytan odnosnie SR i lucznikow. Jak sobie teraz radzi ta postac i czy lucznicy nadal kroluja na mass pvp?

Redbox

jesli chodzi o h5 to z lucznikami nie jest zle.

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

Cytat: gierojjj w Grudzień 15, 2012, 07:37:50 PM
jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama

Yoker

1. czy trigger haste dziala z lukami?
2. slyszalem, ze od H5 archerzy nie sa az tacy slabi. Na czym polega ich boost? Chodzi o skill AoE z 16k power albo solo target z 24k? Jakiego dmgu sie mozna spodziewac z owych skilli? Wiem, ze output dmg zalezy od wielu czynnikow, chodzi o przyblizone liczby.
3. dyno bow master (nie jeweled) czy moirai? Teoretycznie moirai jest wyzszym grade, wiec nie powinno byc problemu. W tym przypadku ja jednak mam watpliwosci. Moirai dodaje p.atk, speed oraz wiecej atk speed niz dyno, ale dyno ma za to +4 accuracy. IMO calkiem fajny bonus.

Itherus

na sr tylko moirai ze wzgledu na speed/p.atk. Dokladnie chodzi o skille  AOE które robia calkiem sporo bólu, death shot potrafi zadac sporo dmg ostatnio od HE wyrwalem  za 6k, ale mysle ze 3k to norma.

ARCYK

No i jeszcze dance i songi mają chyba obniżony resist na łuki. Również np. magi barrier i kamaloli.

Arimas

Cytat: ARCYK w Lipiec 25, 2011, 11:32:00 AM
No i jeszcze dance i songi mają chyba obniżony resist na łuki. Również np. magi barrier i kamaloli.
Da.
Disco na łuki od BD/SWS zostało obcięte, tak samo Soul Barrier u kamaeli

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.

bartek6112

#871
PVP Dye

h5
+5DEX -5 STR   Z racji tego, że siła ataku, jest związana tylko z skills powerem. Po co odejmować con ( -hp/-cp/ +szansa na oberwanie stunem)   99% pvp u Łuka odgrywają skille. To nie czasy c4 że czym więcej p.atacku tym mocniej będziesz bił.

+4WIT -4INT  Dodanie c.speedu bardzo dużo daje.  Eleme. heal na +30 leczy coś około 2.2k hp  reuse/cast  bardzo szybki. Bardzo dużo razy, ten skills uratował mi życie.

Certy- Haste, long shot, celka.

Cytat: Yoker w Lipiec 25, 2011, 09:30:39 AM
1. czy trigger haste dziala z lukami?
2. slyszalem, ze od H5 archerzy nie sa az tacy slabi. Na czym polega ich boost? Chodzi o skill AoE z 16k power albo solo target z 24k? Jakiego dmgu sie mozna spodziewac z owych skilli? Wiem, ze output dmg zalezy od wielu czynnikow, chodzi o przyblizone liczby.
3. dyno bow master (nie jeweled) czy moirai? Teoretycznie moirai jest wyzszym grade, wiec nie powinno byc problemu. W tym przypadku ja jednak mam watpliwosci. Moirai dodaje p.atk, speed oraz wiecej atk speed niz dyno, ale dyno ma za to +4 accuracy. IMO calkiem fajny bonus.

ad1 Tak.
ad2 Tak jak by z 2 łuczników zrobili jeden  :D  ( chodzi mi  o te 2 nowe skille )
ad3. Moirai NIC NIE WARTY p.atack  praktycznie nie użyteczny. Już lepszy dyna founda.  sporo  do evasionu dodaje .  Vesper lub Vorpal.

Apocalyptik

Wtf -5str....podstawą dalej są normalne strzały, skille to dodatek, poza tym str wpływa na skill crit rate, a od stuna jest vorpal set. Wcześniej lepszy imo moirai niż dyna.

We ride together, we die together.

Arimas

Cytat: bartek6112 w Lipiec 27, 2011, 04:13:41 PM
PVP Dye

h5
+5DEX -5 STR   Z racji tego, że siła ataku, jest związana tylko z skills powerem. Po co odejmować con ( -hp/-cp/ +szansa na oberwanie stunem)   99% pvp u Łuka odgrywają skille. To nie czasy c4 że czym więcej p.atacku tym mocniej będziesz bił.

+4WIT -4INT  Dodanie c.speedu bardzo dużo daje.  Eleme. heal na +30 leczy coś około 2.2k hp  reuse/cast  bardzo szybki. Bardzo dużo razy, ten skills uratował mi życie.

Certy- Haste, long shot, celka.

Cytat: Yoker w Lipiec 25, 2011, 09:30:39 AM
1. czy trigger haste dziala z lukami?
2. slyszalem, ze od H5 archerzy nie sa az tacy slabi. Na czym polega ich boost? Chodzi o skill AoE z 16k power albo solo target z 24k? Jakiego dmgu sie mozna spodziewac z owych skilli? Wiem, ze output dmg zalezy od wielu czynnikow, chodzi o przyblizone liczby.
3. dyno bow master (nie jeweled) czy moirai? Teoretycznie moirai jest wyzszym grade, wiec nie powinno byc problemu. W tym przypadku ja jednak mam watpliwosci. Moirai dodaje p.atk, speed oraz wiecej atk speed niz dyno, ale dyno ma za to +4 accuracy. IMO calkiem fajny bonus.

ad1 Tak.
ad2 Tak jak by z 2 łuczników zrobili jeden  :D  ( chodzi mi  o te 2 nowe skille )
ad3. Moirai NIC NIE WARTY p.atack  praktycznie nie użyteczny. Już lepszy dyna founda.  sporo  do evasionu dodaje .  Vesper lub Vorpal.
Gratulacje odejmowania STR które daje P.atk a tym samym twierdzenie, że łucznik polega teraz na skillach które Uwaga uwaga działają na zasadzie "Add to P.atk"!

Panu chyba podziękujemy...

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.

Kwadrat

-str na luczniku to porazka, ale akurat skille nie odczulyby tej utraty p ataku