Witaj
Gość

Wątek: Abyss Walker [AW]  (Przeczytany 216450 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Abyss Walker [AW]
« dnia: Grudzień 10, 2005, 12:35:02 am »
Tutaj opisujcie wszelkie taktyki co do tatuazy,questow,broni,armorow itp. dla danej klasy.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2009, 06:18:10 pm wysłana przez Marc1n »


  • Wiadomości: 8

  • Pochwał: 0

Abyss Walker
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 13, 2005, 03:16:45 pm »
Od czego by tu zacząc :P mysle ze o skilach jakie ma już dużo było napisane, wiec armor:
20lvl manticore set
40lvl Theca leather set
52lvl najlepiej jak by to był doom leather set , ale jak kogoś nie staś może by w sumie blue wolf leather set (chociaż de wygląda w niej jak wieśniak, te obcisłe getry :D)
 Dagger:
20lvl mithril dagger
40lvl dark screamer (jeśli nas stac na krysztalek do enchantowania to enchantujemy na focusa, dostajemy bardzo mocny dagger z szansa 81% chyba na critica). Jeśli nas nie stac na krysztalek a chcemy mocno bic do 52 lvla (a nawet wyzej ;]) wystarczy crystal dagger
52lvl tak jak w wczesniej kris (po enchancie krysztalkiem na focusa daje szanse na critica) lub demons sword
Tatoo:
Nie jestem w tym dobry, mi starcza tatoo of soul (zwieksza szybkosc ”uderzania”)

(A grade i S grade nie opisuje bo się nie znam)
ps: jak sie cos pomylilem to mnie poprawcie ;P
My śle nieoost rychlask achpo wod ujetr udnoscizczy taniem:)))))


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Abyss Walker
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 13, 2005, 05:04:24 pm »
Opis AW autorstaw Itachii (jeden z 2 polakow co ma subklase na oficjalu) z mmorpg.pl

Cytuj


A b y s s W a l k e r
(nie mylić z L2 Walkerem)

last update: 05.12.2005

Dark Elf, Rasowy DD (damage dealer) nastawiony na supportowanie grup swoim dmg i czarami. Gram AW`em od lvlu 57 więc ciężko mi powiedzieć jak jest na początku. Z pewnością jednak klasa nastawiona na walkę w grupie, bardzo wszechstronnie rozwinięta (4 rodzaje silnych physical ataków + cała gama czarów ofensywnych).
Postać jest trochę "wątła" - mało HP i CP, M.def przeciętny.
Tą delikatność rekompensuje sobie siłą.
Warto odnotować iż po C3 AW podobnie jak inne daggery (PW i TH) został znacząco osłabiony, niemniej przy odrobinie szczęścia wciąż ma szanse w pojedynku 1v1 (choć nie jest do tego stworzony...a był jeszcze w C2) - wystarczy to tylko mądrze rozegrać, ale o "sztuce walki" za chwile.

Krótko o czarach/atakach


> Physical ataki <

Wszystkie physical ataki mają określoną szansę "wylądowania" która zależy od twojego DEX.

Backstab - bardzo silny blow który wejdzie niemal na 100% jeśli tylko uderzysz nim w plecy przeciwnika lub wyćwiczysz "obejście*" - wtedy będziesz mógł go użyć od przodu z szansą wejście około 50%.
Deadly Blow - najmocniejszy z Twoich ataków. Wylądowanie go jest zawsze piorytetem i kluczowym momentem walki.
Mortal Blow - zadaje mniej więcej 35% tego co MB i DB.
Blinding Blow (zwany też Lag Blowem) - nieco silniejszy od MB ale daleko mu do BS i DB. Jako efekt uboczny,przez 10 sec dostajesz taki movement speed boost że prędkość klatek na sec. spada o połowę.
Sting - zadaje niewielki dmg (ok 15% tego co DB) za to może (jak wejdzie) wywołać efekt krwawienia (taki sam jak spell "bleed".) Stinga można używać na white playerach.

Uwagi:
Blowy lądują 2x częściej jeśli są zadawane w plecy przeciwnika lub wyprowadzane podczas "obiegnięcia". To ostatnie choć na pozór banalne wymaga ćwiczeń i eksperymentów na arenie lub podczas walk pvp. Trik "obiegnięcia" wykorzystuje zdaje się jakiś bug w grze bo dobrze opanowany sprawia że lądujemy blowy zadając je z przodu ale z succes ratem takim jakbyśmy zadawali je "w plecy". "Obiegnięcie" działa na mobach i playerach i żeby była jasnoąś (bo nazwa może zmylić) nie polega na wbiegnięciu na tył przeciwnika i wypuszczeniu blowa. Poprostu metodą prób i błędów w pojedynkach 1v1 na arenie trzeba to sobie opracować - wytłumaczyć sie tego nie podejmę.

Blowy zjadają bardzo dużo MP więc w długich pojedynkach należy wyprowadzać je selektywnie w zależnośi od stopnia opanowania "obejścia" i przeciwnika z jakim walczymy (klasa/lvl/ilość CP i HP). Przy low mp na polu walki lepiej jest wyprowadzić Blinding Blow jako ostatni i uciec niż dać się zabić przeciwnikowi. Movement speed to w końcu twój atut, a tych się nie powinno marnować.  


> Spells <

Freezing strike - zadawany z daleka zadaje przeciwnikowi obrażenia i jeśli "wejdzie" znacząco spowalnia jego movement speed.
Drain Energy - zadawany z daleka mocny magiczny atak przywracający Ci część HP.
Bleed - wygląda trochę jak blow bo zadawany w bezpośrednim kontakcie ale samo uderzenie nie zadaje dmg. Gdy wejdzie a ląduje z ok 90% succes ratem wywoluje efekt krwawienia u przeciwnika (przez kilkanaście sec. "zjada jego CP bądz HP)
Poison - można go zarzucić z dystansu. Jeśli wejdzie zatruwa przeciwnika/moba - (przez kilkanaście sec. "zjada jego CP bądz HP). Warto dodać że na najwyższym lvlu (gdy postać jest lvl 74 ani bleeda ani poison przeciwnik nie będzie mógł z siebie usunąć)
Hex - wylądowany znacząco obniża p.def przeciwnika a tym samym zwiększa obrażenia mu zadawane. Skill bardzo nie doceniany i nie mnie pytać dlaczego. Party z wysokim AW co może hexować moby expuje ~30% szybciej. Efekt Hexa działa ok. 15sec.
PowerBreak - czar zbliżony do hexa ale w tym wypadku obniża p.att naszego przeciwnika/moba. Raczej MP którą kosztuje warto spożytkować na hex lub blow. Nie warto go lvlować.
Silent Move - toggle skill umożliwiający chodzenie koło aggro mobów bez narażania się na ich atak. Znacząco zmniejsza movement speed ale pozwala Ci dotrzeć tam gdzie inni mogą dojść tylko w full party. Pomocne przy wszelkiego rodzaju questach, trainach i "dungeon turystyce"  Dzięki SM będziesz mógł np. załapać się na istniejące juz party by kogoś w nim zmienić.
Należy pamiętać o wzięciu przed taką wyprawą ww i najlepiej bts bo SM zjada MP. gdy nie ma nikogo kto mógłby Cię buffnąć przed "podróżą" miej zawsze w inv. haste potiony. należy też wiedzieć gdzie w dungeonach są bezpieczne miejsca na rest i kontrolować MP bar. Podstawą jest jednak nie zabłądzić i modlić się by nie mieć disconnecta.  
Confusion - dzieki temu pojedyńczym aggro mobem możesz trainować nawet ludzi którzy się nie ruszają lub mają rozstawiony sklep.
Trick - skill którym możesz uratować sobie dupę jak zaagrujesz za dużo. Rzucony na moba (jeśli wejdzie) sprawia że mob traci ochotę do ataku. Pamiętaj jednak o "socjalu" - tzn. jeśli nie chcesz żeby znów cię zaatakował nie bij przy nim innych mobków będących z nim w "socjalu".
Veil - przydatny całej grupie w sytuacjach arawyjnych. Należy go rzucać na Silent Movie. Rzucony na aggro mobka przez około 50 sec sprawia że traci on aggro. Należy jednak zwrócić uwagę czy "zadziałał". Przed C3 wchodziły wszystkie, obecnie z ok 70% succes ratem.
Ultimate Evasion - chyba nie trzeba tłumaczyć co robi.


Rozwój postaci/tatoo


Jak widać AW ma cały szereg różnego rodzaju ataków i skilli. Należy pamiętać iż wykupieni i lvlowanie każdego z nich kosztuje SP. warto więc przed wykupieniem nowych skilli policzyć wsześniej na co wystarczy nam zgromadzonych SP, a następnie wykupić te najważniejsze/najbardziej przydatne. (Skille takie jak Confusion/Trick/Vail/ lvlujemy wg. uznania lub wolnych SP, ze spellu Power Break najlepiej zrezygnować).
Charakterystyczny dla AW jest prócz szerokiego wachlarza ofensywnych czarów (które co ważne w większości możemy rzucać na nie sflagowanych przeciwników!!) są silne critical ataki, zarówno zadawane poprzez regural hit jak i blowami. (Wylądowany Blow zaliczany jest jako "critical attack".
Według mnie podniesienie szęstości zadawanie criticali przy regular hitach jak i podniesienie wskażnika lądowania blowów powinno być celem AW. Można to osiągnąć tylko w jeden sposób - podnosząc DEX.
Dylematu czy kosztem DEX odjąć sobie CON czy STR mieć się nie powinno. Przynajmniej jeśli się chce coś znaczyć na polu walki.
Gimpujemy oczywiście STR. Niektórym wokół (nawet niektórym daggerom) wyda się to dziwne i powiedzą Ci że nie umiesz grać, ale nie słuchaj ich tylko zrób +4DEX/-4STR potem zaproś ich na arenę
Z recji tego że jest na dzień dzisiejszy tylko 2ch lvl 75 AW na Bartzie mówiącym po angielsku (byłem pierwszy:) czasem odbieram pm`y z pytaniem o tatoo. Noszę +4DEX/-4STR.
Mój p. att jest więc nieco osłabiony ale do pvp ale wcale nie musi być wysoki. Jak już pisałem siła AW tkwi w criticalach i blowach które powinien lądować, ale niestety niektórzy nigdy się tego nie nauczą za to mnożą na Orphusie farmazony i popisują się swoim p. at.
Optymalny tatoo dla wysokiego AW (według mnie) to +5DEX/-5STR. Przy tatuażach związanych z magią lepiej nie majstrować bo albo zmniejszymy sobie m. att (magiczne ataki będą zadawały mniej dmg i rzadziej wchodziły), albo znacznie wydłuży się czas castingu który i tak jest dla AW dość długi co zupełnie się nie opłaca.


WALKA

>ARENA/CoOLOSEUM<
Z kalsami melee które nie biegają zbyt szybko zaczynamy od poisona, ucieczka, hex, ucieczka, jeśli hex wyląduje włączmy UE, robimy"obiegnięcie", backstab, "obiegnięcie" DB, Mortal Blowem uderzamy od przodu, następnie bleed, w tym czasie BS powienien zrobić "klik" co znaczy że się załadował ponownie, a tym samym my możemy powtórzyć serię blowów. Jeśli blowy słabo weszły a przeciwnik daje się "we znaki" uderzamy Blinding Blowem, odbiegamy i męczymy go Poisonem i Drainami. gdy uznamy że bezpiecznie można zaatakować kończymy walkę blowami.

>CASTLE SIEGE/OPEN PVP<
Podstawą jest nie dać się namierzyć (zasada: "stanie w miejscu przed zadymą jest nie na miejscu").
Jeśli zaczyna się robić gorąco idziemy na tyły całej akcji (oczywiście wcześniej nabuffowani) i staramy sie kogoś zaznaczyć. Tanki i krasnale od razu sobie odpuszczamy - szkoda MP  
Magowie, łucznicy i support classy to nasz główny cel. Dobrze obierając cele możemy zabić 5-6 osób podczas jednej akcji. W jakimś większym zamieszaniu poprostu zabiegamy cel od tyłu i ładujemy blowy. Jeśli cel się wycofuje bsps+freezing strike powienien mu to uniemożliwić.
Należy pamiętać o UE i o tym że AW bez MP jest niewiele warty. Jak już wyrzucimy się z MP biegniemy do "naszych" po recharge lub rest, po czym wracamy zabijać  


Uwagi końcowe:
- Dobry AW zawsze ma przy sobie SS, Bsps, Heal potiony + ewentualnie CP potiony. Waking scrolle też czasem się przydają. Zawsze mam też 5 greater antidotes w razie unexpected poisona  
- W grupie zawsze domagamy sie (prócz standardowych buffów) acumena+zerka i empowera. Hexujemy wszystkie bardziej "przypakowane" moby.
- Jeśli jest sytuacja kryzysowa używamy bsps do Hexów, gdy sytuacja jest beznadziejna (np. zobaczymy idący na nas train z którego wiadomo że nikt nie wyjdzie żywy a już na pewno nasi współtowarzysze, a o party recall możemy pomarzyc włączamy SM by pozbierać dropy z martwych kolegów.)
- Jeśli jesteśmy tankiem (dobrze grający i skonfigurowany ale wysoki AW może być bardziej użyteczny użyteczny dla grupy niż rasowy tank) aggrujemy moby hexem i rezygnujemy z blowów na rzecz racjonalnego włączania/wyłączania
Vicious Stance (toggle skill zwiększający dmg z critical ataków).
- Grając jako DD w grupie zawsze bijemy moby stojąc Z TYŁU! Dzięki temu trafiamy częściej, mamy więcej criticali, a blowy lądują ze sporym succes ratem i są silniejsze,
-jeśli chodzi o Armor to Doom Light jest podstawą. +3DEX i nic więcej do szczęście nie trzeba.
- Dobry AW ma zawsze ze sobą jakikolwiek łuk. Strzał może nie nosić ale łuk powienien mieć. Co prawda stunshot lvl3 szału nie robi ale zestunować SH, SpS czy inna klasę o małym CON można (przy zbliżonych lvlach szanse oceniam na 35% czyli całkiem sporo). Głupim shortbowem przy odrobinie.....sporej odrobinie;) szczęścia w 1v1 uda Ci się położyć nukera. Ludzie na arenie pieją z zachwytu i ogólnie jest wtedy śmiesznie. ^__^

Ogólnie ciężko się znudzić grając AW. Rzekłbym nawet że to jedna z najbardziej "grywalnych" postaci (choć nieco zgimpowana). Wadą jest zbyt niskie CP i HP (CP jak spellhowler....panowie z NcSoft troche przesadzili), szkoda też że aby postać "dostała skrzydeł" potrzebuje zarówno buffów propheta jak i SE. Szkoda też że daggery mają niski m. att w porównaniu z np. łukami. AW z łukiem całkiem nieżle sobie radzi tak by the way ale priorytetem i tak pozostaje jak najlepszy dagger w danej expertyzie.
AW to takie połączenie ninja (szybko biega, wysokie evasion) i "małego czarodzieja".
Trzeba pamiętać że bez tatoo na dex postać nie działa zbyt dobrze.

...to chyba tyle. Jak są jakieś pytania to proszę się nie krępować.

--------------------------------
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Abyss Walker
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 21, 2006, 09:29:18 am »
Poradnik dla AW:
Jezeli walczysz z wojem uzyj "techniki malpy" a jak z magiem to "klaskania homara".Nie musze tlumaczyc co znaczy "technika malpy" i "klaskanie homara" bo kazdy wie o co chodzi.

Jak sie pisze poradnik powinno sie wytlumaczyc....


  • Wiadomości: 221

  • Pochwał: 2

Abyss Walker
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 23, 2006, 09:05:28 am »
Co do obiegnięcia: polega na tym aby zadać blow w plery. Biegniesz na aggro mobka (albo na playera) i stawiasz znaczek za nim (trochę obok niego żeby go z bara nie pociągnąć --> DE nie mają dużej masy :twisted: ) W momencie przebiegania obok niego wykonujesz blow, on robi jeszcze krok na przód i blow siada mu w bok/plery.
You watch the world exploding every single night
Dancing in the sun a newborn in the light
Say goodbye to gravity, say goodbye to death
Hello to eternity I'll live for every breath


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Abyss Walker
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 30, 2006, 08:30:14 pm »
ja dodam ze w c4 kalsa została mocno wzmocniona(co prawda dopiero jak bedzie ghost hunterem ale zawsze)Lethal Blow jeszce silnijeszy od DB to juz 5 blowów jak dojdziemy do maga to nie ma sznas na przerzycie:P zresztą inne postacie po serii pieciu blówów też nie beda zadowolone dodatakowo 2 skile podnoszące czestość krytyków i 1 zwiekszajacy siłę, teraz to walka może ciekawie wyglądac z postaciemi o mnijeszej ilości HP i CP, odpalamy slef bufy przed walka włączamy VS, Focus Skill Mastery , rozposzyna sie walka hex podbiagamy i 5 blowów i po walce, oczywiście na postacie z wiksza iloscia hp trzeba racjonalnie blowy wykozystwac i posionem/stingiem/bleedem sie bawic

ps. nie wiem dokładnie o ile te nowe skile zwiekszaja szanse na cristical i sile crytkiali ale chyba na tykim lvl to beda sporo zwiekszac
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • Wiadomości: 284

  • Pochwał: 1

Abyss Walker
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 30, 2006, 08:45:42 pm »
a w c5 dochodza tak realne rzeczy jak instant kill... teraz bedzie szansa w c5 zabic kazdego za pomoca 2 blowow i 1 ciosu ^___^


  • Wiadomości: 133

  • Pochwał: 0

Abyss Walker
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 29, 2006, 07:18:11 pm »
---------- 02:46 24.07.2006 ----------

instant kill ? zapoda kto

---------- 02:48 ----------

s stronke gdzie monza sobie o skillach z c5 poczytac? instant kill .... grrrrrrrrr :D btw : jak sie ma sprawa aw vs pw & th ? sadze ze pw padnie bez szczegolnego kombinowania . pytanie brzmi : jak ugryzc th ... ma ktos jakies ciekawe strategie?

---------- 03:39 ----------

a i jeszcze jedno pytanko : jakie sa jest najlepsze dla dagger usera ? czy krytycal dmg zwiększa tez sile blowow czy tylko normalnych krytow? jak wypadaja sa:,ighty mortal i back blow?

---------- 19:18 29.07.2006 ----------

ha juz wiem ! poswiecilem 2 dni na hi ratach walczac z th aw i pw i powiem ze sie da ... grunt zeby th zwolnic - FS jak wejdzie robimy wymiane blowow konczymy bindingiem , odbiegamy - wyssanie , fool debuf : PB , HEX ,poison , wyssanie i konczymy blowami , da sie zrobic !! chcialem jeszcze poznac opinie szanonych graczy na temat : AW -BW light czy Doom ? doom wiekszoc krzyknie ... a ja powiem nie koniecznie bo przeciez dexa mozemy zwiekszyc dyesami , bonus z p ataku to marne +/- 20 p ataku . a w takim bw mamy 15% cast spd (!!) 5% defa . ja w bw biegalem i bylo mi dobrze (+ dyes dex 4/4 kosztem str). moze jednak jest cos w bw co jednak jednoznacznie wskazue ta zbroje jako sprzecik dla aw ?


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Abyss Walker
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 29, 2006, 10:09:38 pm »
Teraz AW ma duze szanse zeby zabic pw i th skoro dostanie moral might(duzo SA wchodzi jako skile zreszta...) ja uwazam ze z SA to chyba crital dmg lub haste sie przyda wiem ze moj AW na globalcu mial Crt.poison i dobrze sie walczylo.


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Abyss Walker
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 29, 2006, 02:09:34 pm »
Abyss Walker to genialna postac. Troszke cierpliowsci wprawdzie wymaga ale jest swietna i w PvP (ale ta moc czuje sie tylko w otwartej walce ;]) i w PvE.

Osobiscie testuje ta postac na serwerze z ratami x30. Jestem strasznie zadowolony. Jedyne co mi nie pasuje to rasa, ale jej juz nie zmienie ;] Chyba na Allseronie zaczne grac ta postacia. Bardzo polecam.

Btw. Jakie Dye polecacie dla AW'a? ;]

Tutaj zamieszczam screena. Abyss Walker prezentuje sie znakomicie ;]
http://img179.imageshack.us/my.php?image=abysswalkerci4.png
Postac jest na fullbuffach ;]


  • Wiadomości: 644

  • Pochwał: 11

  • Allways follow my dreams.
Abyss Walker
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 30, 2006, 09:24:01 am »
Dyesy dla AW... nie grałem ale ja bym dał -3 STR +3 Dex
Your journey's never end

<--= They see me rollin They hatin Patrolling they tryin to catch me ridin dirty =-->



  • Wiadomości: 322

  • Pochwał: 4

Abyss Walker
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 31, 2006, 06:35:32 pm »
film z retaila ktory swietnie prezentuje AW w gank'u, aw nie kara ? oj kara, kara. skile z 76lvl niestety ale chyba warto ;]

http://files.filefront.com/h4bluffv1avi/;5363113;;/fileinfo.html
Nemo est casu bonus.
offensive|Fenomen +20 Rogue
Hindemith Full C5


  • *******
  • Wiadomości: 4605

  • Pochwał: 16

Abyss Walker
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 31, 2006, 08:40:39 pm »
Dyesy tylko +dex -str

optymalnym tatoo jest +3dex -3str, ale ja nosiłem +4 dex -4str (symbol dla higl lvl AW i broń boże nie ruszaj CON)
http://cavallone.minitroopers.com/ <=== polecam!! Miły chwilowy umilacz czasu ;)

Daethar | 98/92 | Yul Ghost Sentinel/Othell Fortune Seeker | Innova Core
Brodzisz | 85 | Sigel Shillien Templar | Innova Core
SonyPSP | 88 | Aeore Shillien Saint | Innova Core
Saikaa  | 89/85 | Eviscerator/Othell Ghost Hunter | Innova Core


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Abyss Walker
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 07, 2006, 04:54:14 pm »
mozna dodac co najwyzej con troche jeszcze ale to juz tylko na pvp bo siły za duzo minus na pve
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • Wiadomości: 57

  • Pochwał: 0

  • Gram bo lubie :P
Abyss Walker
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 10, 2006, 10:35:22 am »
hm a co myslicie o walce z takim Destro ?
typ ma sporo ph i stuna
 ja bym zaczol tak
posinos bodbiegamy sting ,bleed i ten bliding blow po tym uciekamy
pare takich akcji i ziomek nie ma sporo hp potem konczxymy blowami oczywiscie po hex


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Abyss Walker
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 10, 2006, 10:42:55 am »
jesli nie ma łuku i na open pvp to moze by sie dało tylko ze trwało by to cały dzień:P

Dohid: Koniec czystki
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Abyss Walker
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 25, 2006, 10:47:19 pm »
A jakie armory A gradowe polecacie?
Franz


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Abyss Walker
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 26, 2006, 01:46:44 am »
Ja osobiscie uwazam ze bardzo dobry jest DC albo Majestic(tak ten bialy co daje bonus do luku) bo da resista na stunta i zwiekszy pule MP.


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Abyss Walker
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 25, 2006, 06:33:01 pm »
co myslicie o takich setach ?
B:Zebuei (omojajac dooma zaoszczedzimy kase na krisa oraz jawlery)
A:Nightmare
bron
B;Kris+focus
A: Bloody orhid+focus


  • *******
  • Wiadomości: 4605

  • Pochwał: 16

Abyss Walker
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 25, 2006, 08:04:32 pm »
B - odpada, doom lepszy :P
A - dark cristal jest lepszy ;p

do broni nie mam zastzrezen ;p
http://cavallone.minitroopers.com/ <=== polecam!! Miły chwilowy umilacz czasu ;)

Daethar | 98/92 | Yul Ghost Sentinel/Othell Fortune Seeker | Innova Core
Brodzisz | 85 | Sigel Shillien Templar | Innova Core
SonyPSP | 88 | Aeore Shillien Saint | Innova Core
Saikaa  | 89/85 | Eviscerator/Othell Ghost Hunter | Innova Core


  • Wiadomości: 556

  • Pochwał: 6

Abyss Walker
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 25, 2006, 08:51:08 pm »
Dla AW ze zbroi B grade nie bralbym jakiegos dooma tylko bw light, wyglada troche komicznie ale sadze, ze to najlepszy wybor. Ze zbroi A, tu zastanawialbym sie nad nightmarish lub dc, chociaz majestic z odpornoscia na stuna tez jest niczego sobie.


  • *******
  • Wiadomości: 4605

  • Pochwał: 16

Abyss Walker
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 25, 2006, 09:39:19 pm »
doom daje ci dexa, zubei tylko evasion. Policz sobie jeszcze dyesy i ci wyjdzie że więcej evasion ci da doom.
Tylko dla PR widzę miejsce dla zubei, nie gimpuje CONa i daje evasion...
http://cavallone.minitroopers.com/ <=== polecam!! Miły chwilowy umilacz czasu ;)

Daethar | 98/92 | Yul Ghost Sentinel/Othell Fortune Seeker | Innova Core
Brodzisz | 85 | Sigel Shillien Templar | Innova Core
SonyPSP | 88 | Aeore Shillien Saint | Innova Core
Saikaa  | 89/85 | Eviscerator/Othell Ghost Hunter | Innova Core


  • *******
  • Wiadomości: 1918

  • Pochwał: 1

Abyss Walker
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 26, 2006, 01:29:20 pm »
tylko ze doom jest drogi to glowny problem!! i chodzi o to ze zaoszczedze na bron i jawlery... co do DC to wg bonusy
Atk. Spd. +4%

P. Atk. +4%

Paralysis Resistance +50%

STR +1

CON -1

str nie potrzebny. con szkoda tracic paralis do pvp nie az tak bardzo dobry jak -70 sleep/hold .atk.speed jedyny sensowny w miare bonus dla aw, co do p.atk to sami mowice ze dla daggera p.atk nie potrzebny

nightamre -con +dex napewno lepsze niz +str , lepszy wg mnie bonus do sleepa/holda niz do paralizu, 4% suma praktycznie nieodczuwalna 4%p.atk to chyba aura daje 8 czy 10 nie wiem tak dokladnie
nikt nie odpisal?:P


  • *******
  • Wiadomości: 8076

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Abyss Walker
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 02, 2006, 12:24:14 pm »
NM jest o tyle dobry ze zaden tank cie tak nie zlapie i mozesz uciec(nie polecam bawic sie w herosa daggerem i leciec an tanka) bo Arrest/Shackle nie zlapiesz(a jak zlapiesz to pewnie dostniesz Tribiunal/Judgment) i po zabawie...


  • ******
  • Wiadomości: 1170

  • Pochwał: 0

  • Watch your Back
Odp: Abyss Walker
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 17, 2007, 11:12:47 am »
W 100% zgadzam sie z ryltarem :] Idzie rozlozyc tanka chodz ja nie gram w PvP cudownie AW jestem raczej sredni :/ Coz nikt nie jest idealny
l Coke and Pepsi are the same thing. Wake up people !!!

http://slomianywdowiec.mybrute.com