Abyss Walker [AW]

Zaczęty przez Ryltar, Grudzień 10, 2005, 12:35:02 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Marc1n

No to Dyesami idzie zrobić "szybsze bieganie" :P
HATE ME MOAR!

Yoker

podkręcenie +7dex jak najbardziej :)

focus do PvE, CD do PvP

AW dogoni każdego łucznika (Blinding blow)

Ryltar

Jak ty chcesz dac +7 DEX? Z dye wiciskasz 5 a 3 z Doom Light.

CytatAW dogoni każdego łucznika (Blinding blow)

Tylko tego BB musisz zasadzic ^^ Bierzesz wilka i jemu walisz BB :>

Yoker

Cytat: Ryltar w Maj 21, 2007, 01:26:17 PM
Jak ty chcesz dac +7 DEX? Z dye wiciskasz 5 a 3 z Doom Light.
ja akurat myślałem o +3 z dooma i +4 z dyesów

Ryltar

Cytat: Yoker w Maj 21, 2007, 01:50:08 PM
Cytat: Ryltar w Maj 21, 2007, 01:26:17 PM
Jak ty chcesz dac +7 DEX? Z dye wiciskasz 5 a 3 z Doom Light.
ja akurat myślałem o +3 z dooma i +4 z dyesów

I teraz pewnie myslisz ze jestes cwany?  :_delf_5_2:

Aw powinien miec mozliwosc rzucania shurikenami ^^

Counter Attack podobno fajnym jest skillem ^^ Odbijanie DMG typa +duzy nasz dmg=ouch ^^

Pshepyoor

Cytat: Ryltar w Maj 21, 2007, 04:59:17 PM
Counter Attack podobno fajnym jest skillem ^^ Odbijanie DMG typa +duzy nasz dmg=ouch ^^

Jeden gosc na testach przez 3 sekundy dzialania skilla zadal przeciwnikowi okolo 3.5k dmg ;]

CA odbija kazdy skill fizyczny-melee zadajac stala wartosc dmg, niezaleznie od tego za ile uderzyl nas przeciwnik. Odbija dmg ze skilli, ktore nie trafia oraz z eventow takich jak lethal strike. Czyli dagger ktory nas nie trafia ze skilla, ale wyprowadza efekt lethal strike, dostaje od nas 2x staly dmg.

Ryltar

Wiem ze jak masz Shield of Revange to nawet jak daggerowi nie wejdzie blow to i tak dostaje dmg :D

Xaltotun

nie wiem, może źle mówię, ale jeśli chodzi o Dye, to conieco się ludziska mylą. Nie należy ani za bardzo jechać po STR, ani pakować niewiadomo ile w DEXa lub też obniżać niskie już CON. Zauważyć proszę, że każdy kolejny punkt dołożony do DEXa procentowo daje coraz mniejsze rezultaty, natomiast każdy kolejny punkt odjęty od STR lub CON osłabia procentowo coraz bardziej. Tak ogólnie skuteczność naszego ataku jest to mniej więcej dmg*crt*atk.spd*acc (mówię że mniej więcej, więc proszę się nie czepiać). Za dmg, jak wiadomo, odpowiada STR, za resztę DEX, czyli jest to w zasadzie wzór STR*DEX. Czyli z prostego matematycznego wyliczenia, gdy mamy dwie liczby, które chcemy pomnożyć, a ich łączna suma ma wynosić np. 20, to przy pomnożeniu np 13*7 wynik = 91. Natomiast 10*10 daje 100, i widać różnicę :) Do czego zmierzam? A no do tego aby utrzymać równowagę pomiędzy tymi czynnikami, różnica między nimi nie powinna wynosić więcej niż 1, aby skuteczność była jak największa. A skoro do ogólnej sprawności wlicza się też CON, to również i to można zrównoważyć, np podnieść o 2 do 34, a to już będzie efekt. Tak więc farbkami które proponuję są -2STR/+2CON i -2lub3STR/+2lub3DEX. Wtedy będziemy mieć 36/37STR 36/37DEX (w zależności od preferencji) i 34CON.
Dziękuje za przeczytanie :P
́E??

coshoo

Cytat: Xaltotun w Maj 24, 2007, 12:26:40 PM
nie wiem, może źle mówię, ale jeśli chodzi o Dye, to conieco się ludziska mylą. Nie należy ani za bardzo jechać po STR, ani pakować niewiadomo ile w DEXa lub też obniżać niskie już CON. Zauważyć proszę, że każdy kolejny punkt dołożony do DEXa procentowo daje coraz mniejsze rezultaty, natomiast każdy kolejny punkt odjęty od STR lub CON osłabia procentowo coraz bardziej. Tak ogólnie skuteczność naszego ataku jest to mniej więcej dmg*crt*atk.spd*acc (mówię że mniej więcej, więc proszę się nie czepiać). Za dmg, jak wiadomo, odpowiada STR, za resztę DEX, czyli jest to w zasadzie wzór STR*DEX. Czyli z prostego matematycznego wyliczenia, gdy mamy dwie liczby, które chcemy pomnożyć, a ich łączna suma ma wynosić np. 20, to przy pomnożeniu np 13*7 wynik = 91. Natomiast 10*10 daje 100, i widać różnicę :) Do czego zmierzam? A no do tego aby utrzymać równowagę pomiędzy tymi czynnikami, różnica między nimi nie powinna wynosić więcej niż 1, aby skuteczność była jak największa. A skoro do ogólnej sprawności wlicza się też CON, to również i to można zrównoważyć, np podnieść o 2 do 34, a to już będzie efekt. Tak więc farbkami które proponuję są -2STR/+2CON i -2lub3STR/+2lub3DEX. Wtedy będziemy mieć 36/37STR 36/37DEX (w zależności od preferencji) i 34CON.
Dziękuje za przeczytanie :P

Widzisz, to nie jest taka liniowa zależność. Dagger zadaje dmg blowami (mówie tu głównie o pvp a nie o pve) a STR ma na dmg z blowa niewielki wpływ za to DEX ma duży wpływ na szansę na udany blow.
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...

Marc1n

Cytat: Xaltotun w Maj 24, 2007, 12:26:40 PM
nie wiem, może źle mówię, ale jeśli chodzi o Dye, to conieco się ludziska mylą. Nie należy ani za bardzo jechać po STR, ani pakować niewiadomo ile w DEXa lub też obniżać niskie już CON. Zauważyć proszę, że każdy kolejny punkt dołożony do DEXa procentowo daje coraz mniejsze rezultaty, natomiast każdy kolejny punkt odjęty od STR lub CON osłabia procentowo coraz bardziej. Tak ogólnie skuteczność naszego ataku jest to mniej więcej dmg*crt*atk.spd*acc (mówię że mniej więcej, więc proszę się nie czepiać). Za dmg, jak wiadomo, odpowiada STR, za resztę DEX, czyli jest to w zasadzie wzór STR*DEX. Czyli z prostego matematycznego wyliczenia, gdy mamy dwie liczby, które chcemy pomnożyć, a ich łączna suma ma wynosić np. 20, to przy pomnożeniu np 13*7 wynik = 91. Natomiast 10*10 daje 100, i widać różnicę :) Do czego zmierzam? A no do tego aby utrzymać równowagę pomiędzy tymi czynnikami, różnica między nimi nie powinna wynosić więcej niż 1, aby skuteczność była jak największa. A skoro do ogólnej sprawności wlicza się też CON, to również i to można zrównoważyć, np podnieść o 2 do 34, a to już będzie efekt. Tak więc farbkami które proponuję są -2STR/+2CON i -2lub3STR/+2lub3DEX. Wtedy będziemy mieć 36/37STR 36/37DEX (w zależności od preferencji) i 34CON.
Dziękuje za przeczytanie :P
Wpadłem pod stół ze śmiechu. No takiej kombinacji jeszcze nie widziałem nigdy i zarazem teori..
HATE ME MOAR!

Ryltar

LOLnelem sie poprostu...

Yezo

hmm  :shock:
wszystko ok,tyle tylko, ze to jest bez sensu :s
League of Legends

kaio

CytatCzyli z prostego matematycznego wyliczenia, gdy mamy dwie liczby, które chcemy pomnożyć, a ich łączna suma ma wynosić np. 20, to przy pomnożeniu np 13*7 wynik = 91. Natomiast 10*10 daje 100, i widać różnicę Smile Do czego zmierzam? A no do tego aby utrzymać równowagę pomiędzy tymi czynnikami, różnica między nimi nie powinna wynosić więcej niż 1, aby skuteczność była jak największa.

Myślałem że padne... :_delf_5_1: (Ty być nauczyciel majfy ?)

Dev

u daggera STR<CON<DEX ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Pshepyoor

Cytat: coshoo w Maj 24, 2007, 01:28:42 PM
Widzisz, to nie jest taka liniowa zależność. Dagger zadaje dmg blowami (mówie tu głównie o pvp a nie o pve) a STR ma na dmg z blowa niewielki wpływ za to DEX ma duży wpływ na szansę na udany blow.

+3 DEX'a to okolo +1% szansy na siadanie blow'a :P

Dev

nie, to jest widoczne. Zrób somie testy powiedzmy 30 blowów i zoabczysz jak ci roznica podskoczy ...
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Marc1n

Pshepyoor Nie wiem skąd te dane masz... Jeżeli tak sądzisz, to sprawdz siadanie blowów w BW i Doomie na ten przykład. Zrób 100 blowów i sam zobacz.
HATE ME MOAR!

kaio

Ja bym bardziej wolał dodać AW +con  bo wnerwiło mnie tego pięknego dzisiejszego dnia takie coś o nazwie Stun... :_delf_5_2: 9/10 wchodził.
Każdy na pewno powie + dex - str...( Co mi na to powiecie...)

Bled


Yezo

ale z dyes nie ma za abrdzo co kombinować, pod exp albo nie ruszasz wcale albo dodajesz STR kosztem CON'a, pod pvp odejmujesz od str i dodajesz do dexa i cona..

Co do armoru a to tak MAJ pod pvp, ale do koxu duzo bardziej DC mi sie widzi
League of Legends

myha

też kiedyś takie coś czytałem że podczas testów pw bodajże z +5dex i doom i z czystym pw(bez dooma chyba nawet) różnica w siadaniu blowów wyszła na poziomie błędu statystycznego ale to było za czasów c4 chyba bo dość dawno to czytałem ale pewności nie mam ile w tym było prawdy, a swoim aw nie mam jeszcze doom ani kasy na dye żeby porównać cokolwiek :D
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Marc1n

myha Priv, więc co GM sobie ubzdura tak jest...
DC do 72 zamierzam używać, dobry secik na każdego, kto nie stunuje, jeżeli chodzi o PVP. Mało tego, jak mam na sobie resist shocka non stop, to nie jest źle. Ale na 72 planuje przesiadke w Maja, a dlaczego wtedy :?: A jakoś ważne skille leveluja i taka mobilizacja :D
HATE ME MOAR!

myha

ja nie gram na privie, a ten test też nie był robiony na privie czytałem o tym na l2guru
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Marc1n

Coś czuje, że był robiony bardzo dawno, ale za czasów C3...a od czego wtedy zależał succes na blowy, no od czego :?: :P Mały quiz taki :D
HATE ME MOAR!

Dev

Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77