Powiedz no,dlaczego wszyscy odejmujecie z SK STR
Kiedys kombinowalem z NM i -5 str i bylo nawet fajne ale z czasem lepiej bilo mi sie w zawarciu niz nukowalo.
albo DEX?
Wg.mnie odbieranie DEX u elfow jest debilizmem bo te rasy bazuja wlasnie na dexie i dobrym bloku.
I wciskacie go w NM...
Bo NM to uniwersalny Set.Jest ofensywno-defensywny.Dodaje CON i nie odbiera STR a dodaje jeszcze +4% p.atk.
Osobiscie uzywam +5str -5con i jestem zadowolony z efektu, imo +4dex nie daje sporego "kopa", roznica jest niemal niezauwazalna (podkreslam, jak dla mnie)
DEX daje 2 wazne rzeczy wg.mnie ktore sa przydatne dla tanka.Mianowicie speed i shield block rate.
Zawsze lepiej nosic troche wiecej cp potkow czy nawet shotow na pve niz zadac ciut wiecej dmg czy biegac ciut szybciej.
To bardziej chodzi o kox ale majac tego buffa z CH co daje udzwig da sie grac.
Bede musial kiedys sprawdzic czy np -3dex -2con +5str nie sprawdzalby sie lepiej w przypadku a grade- tallum/mj (imperial ma standardowo -2dex, wiec tutaj -5con z dye by zostalo).
Pamietam ze ktos stosowal -2 dex -3 str +5 con i bylo niby dobrze ale mnie tam nie kreci - dex.
nawet z tallum hvy ledwo sie wyrabialem jak trzebabylo nosic 150 cp, spirit ore na noblessa, miecz, tarcze, luk i miecz z magic powerem do LSa. Przez wiekszosc czasu mialem 70% w eq.
Ostatnio sobie darowalem noszenie broni z magic power bo to jak dla mnie strata capa a na sube sie nie przyda.I tak wiekszosc czasu uzywam miecz i tarcze z lukiem te debuffy pod koniec gry(typu arrest,sting,poison,LS,stun) mozna rozbic o kant dupy bo gowniano wchodza.
nawet w mj + fortitude wpada za czesto
powinno miec dosc maly land rate(okolo 35% z mj i przeciwko shield stun z +5 str -5 con) z forti.
Na jakimś forum czytałem też że dex odpowiada za częstość latania cubiców
To nie tak.Im czesciej uderzasz tym wiecej razy sie aktywuja.Dajmy na to ze w ciagu 1 minuty uderzysz 30 razy,teraz jezeli cubic ma szanse na ruszenie sie 30% to teoretycznie powinien ruszyc sie 10 razy.Teraz jezeli mamy dex i atakujemy 36 razy to cubic ruszy sie max 12 razy.
Ostatnim statem nad jakim się zastanawiam to WIT którego na pvp stanowczo za mało, ale strach przed obniżeniem INT jest. Zwiększać go trochę (2/3) raczej się nie opłaca bo znając życie będzie i wolno i niecelnie
+INT dajesz po to zeby hex i pb lepiej wchodzily bo na DD rzadko nukujesz.
Mam pytanie do tych którzy zrobili -4 INT +4 WIT czy szansa na wejście klątw nie spadła za bardzo ?. Enchantuje skille ale myślę że magicznej bariery +9 nie przekroczę. Preferuję raczej h2h setup, a nuki uważam za przydatne tylko jeśli ten przeklęty root wejdzie.
To samo robilem ale +wit przyda sie jak amsz hex i pb na chance.
Nie muszę kosić wszystkich. Chciałem się tylko spytać jaką ochronę daje nam heavy przecw daggerom ? Czy to 400 p.defa więcej to wszystko na co może liczyć ciężkozbrojny tank w porównaniu do biegającego w szmatkach maga ?
400? lol...wlacz SF i zobacz ze roznica to dla postaci na takich samych lvl wynosi 910
Trzeba pamietac ze Tank to nie sam armor ale tez tarcza i z niej tez masz od IL m.def.
Judgement wydaje się koniecznością i zastanawia mnie druga - hex czy power break ?.
Obydwa
WLacz w walce SF a dmg mu spadnie strasznie
Długo grałem sk ale przy przejściu z c5 na interlude silnik skilli został "poprawiony" Wink przez co muszę się uczyć postaci od nowa
Malo co zmienili oprocz tego ze Sting i Judgment zadaja sporo wiekszy dmg ^^