Witaj
Gość

Wątek: Tyrant [Tyr]  (Przeczytany 245762 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Tyrant [Tyr]
« dnia: Grudzień 10, 2005, 12:36:27 am »
Tutaj opisujcie wszelkie taktyki co do tatuazy,questow,broni,armorow itp. dla danej klasy.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2009, 06:19:29 pm wysłana przez Marc1n »


  • Wiadomości: 221

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 23, 2005, 12:58:51 am »
Plusy:
- olbrzymi atack speed
- bardzo wysoki speed
- wysoki accurycy
- dosyć wysoki patack
- sporo hp
- dzięki totemom postać bardzo uniwersalna
- moim zdaniem najwiekszy dmg na sec (klasy mele)
- bez problemu ownuje wszystkich łuczników
- dobrze radzi sobie  z daggerami
- fajnie wygląda
- mało popularna klasa
- granie tyrantem sprawia dużo frajdy

Minusy:
- malutki pdef
- mało evasion
- praktycznie podczas expa ciągła degeneracja hp (fist fury żre :| )
- raczej mały mdef

Zbroje:
- C: najlepiej plated leather (+4 str - 1 con)
- B: PvE doom leather mail (20%poi, PA+2.7%, MPR+2.5%, Br+200, DEX+3, CON-2, STR-1) PvP lepszy Blue wolf leather mail (PDef+5%,Cast Speed+15%,MEN+3,WIT-1,INT-2) PvP z tankami i Gladem jeśli masz możliwość to najlepiej sprawuje się doom plate armor (HP+320, Breath+200, CON+3,STR-3. Option+24% Shield)
- A: PvE: dark crystal light (Atk. Spd. +4%, P. Atk. +4%, Paralysis Resistance +50%, STR +1, CON -1) PvP: DA/Pal - Majestic light (Archery P.Atk. +8% MP +240, weight increased plus the point at which a weight penalty is applied +5759, Stun Resistance +50%, DEX +1, CON -1 ) Magowie: Nightmare light (M. Def. +4%, Sleep and Hold Resistance +70%, Restores 3% of melee damage inflicted on the enemy to oneself, DEX +1, CON -1) pozostałe klasy dark crystal light.

Dyes:
1) DEX +5 CON -5, WIT +4 INT -4
2) DEX +4 CON -4, STR +4 CON -4, WIT +4 INT -4
3) (PvP DA, Pal tylko) CON +5 STR -5. WIT+4 INT -4

Totemy:

Czas działania: 2:15 / Odnowa skila: 2:00
(20)Wolf Totem: zwiększa speed ~14
(28)Bear Totem: +18% patk, zmniejsza speed ~20%
(40)Puma Totem: +20% atk spd, +3 evasion, zmniejsza pdef by ~20%
(46)Ogre Totem: +12.5% patk, +15% pdef, +3 accuracy, +20% HP, -10 evasion, zmniejsza speed o ~20%

Czas działania: 1:00 / Odnowa skila: 10:00
(62)Rabbit Totem: zwiększa ~65, +25 evasion, zmniejsza patk o ~80%

Czas działania: 2:15 / Odnowa skila: Nie wiem :)  
(68)Bison Totem: +12.5% patk +200 critical rate, może być aktywowany tylko przy 60% max HP

W c4 tyrant dostaje nowy totem:

(74)Viper totem:
+12.5% P. Atk.
+15% Atk. Spd.
+90 Critical Rate
+3 Accuracy
+7 Evasion
-15% P. Def.
-15% M. Def.
-10% Hp Recovery

EDIT: viper totem okazał się tylko plotami :|

----------------------------------------------

agility movement zwiększa acc i movment speed ---> Increases Accuracy and Speed while wearing light armor. (tekst skopiowany z oficjala)
You watch the world exploding every single night
Dancing in the sun a newborn in the light
Say goodbye to gravity, say goodbye to death
Hello to eternity I'll live for every breath


  • Wiadomości: 192

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 26, 2006, 05:39:40 pm »
Dobra powiedzcie jak wy wyciagacie taki atak speed tym tyrkiem ??
Ja sie staram i mam 850 a z tego co tu widze to wy macie powyzej 1k minimum. :shock: Zdradzcie sekret :))


  • Wiadomości: 499

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 26, 2006, 06:02:27 pm »
Na L2P Eureka, na full buffie 60+ wyciągam 1300-1400 :), wtedy naprawde jest nieźle :D Ale wkurza mnie, że tyrant mimo, że tyle atk.speed ma to jego dmg jest bardzo mierny :/
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


  • Wiadomości: 551

  • Pochwał: 9

  • Showtime!
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 26, 2006, 07:04:10 pm »
no dobra ale taki tyrant ma ok. 2x tyle atk.speeda co zwykly fighter czyli dmg jaki zadajemy w jednostce czasu jest przyzwoity


Piszę poprawnie po polsku

Nothing lasts forever...
...even cold November Rain


  • Wiadomości: 97

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 26, 2006, 08:05:29 pm »
A wszystko zależy od tego jak na to patrzeć, na każdym serwie są inne reity. Moim zdaniem takie ogólne gadanie niema sensu, każdy serwer jest inny na każdym serwerze żądza się inne prawa, inne szybkości. Z tego co gdzieś wyczytałem, co mnie bardzo rozbawiło niektórzy GM-owie zwiększają bazowy atak speed albo buffy. Wydaje mi się to śmieszne tuszowanie prawdziwej gry. Jak ktoś mówi że wyciąga 850 a inny 1k i się pyta jak on to robi, odpowiedź brzmi prosto idź na jego serwer. poza tym zgodzę się z moim przedmówcą, jedno jest pewne mimo małego ataku tyranta nadrabia to szybkością i evasion. To równa go albo i przewyższa nad resztą, znam jednego tyranta zresztą właściwie każdy go zna, tyle że to na Retailu taki psychol i awanturnik. Trzeba mu przyznać skubany umie grać, jak widzę jak wali w ofiarę to jak w bęben, najważniejsze jest byle dobiec i zacząć wtedy się już nie ucieknie z jego obcięć.
I am the bone of my sword.
Steel is my body, and fire is my blood.
I have created over a thousand blades.
Unaware of loss.
Nor aware of gain.
Withstood pain to create many weapons.
Waiting for one's arrival.
I have no regrets, this is the only path.
My whole life was "Unlimited Blade Works."


  • Wiadomości: 192

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 27, 2006, 11:43:08 am »
Wlaczasz totem krolika podbiegasz i zasadzasz criple :D
potem jakis inny totemek i niszczymy ;]


  • Wiadomości: 499

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 27, 2006, 12:01:48 pm »
Ja np. tankowi daje srednio po 10-20 dmg :( A on mi po okolo 100. Więc bez buffów nie ma siły żeby z nim wygrac.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


  • Wiadomości: 97

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 27, 2006, 12:32:42 pm »
Ale pamiętaj po 10-20 dmg to z 1 fista uderzasz, dwoma czyli 20-40dmg. Po za tym walisz od niego 3 razy szybciej, albo i więcej na 1 jego walisz z 5 swoich. Albo coś w tych granicach co w przeliczeniu daje większy dmg, od jego 100 a po za tym ty masz evasion które daje ci unik, jeśli on spudłuje to masz 10 krotnie większy dmg. Ponieważ walisz 10 razy na jego jeden, jak sam widzisz daje dość duży dmg, trzeba o tym pamiętać oraz pamiętaj o krytykach. Duża szybkość równa się duże szansę na krytyka z każdej ręki oddzielnie, krytyk da ci jeszcze większy dmg. Wychodzi na to że jeśli umiesz grać to masakrujesz, zawsze możesz uciekać i strzelać albo walić z duża szybkością co ci opisałem.
I am the bone of my sword.
Steel is my body, and fire is my blood.
I have created over a thousand blades.
Unaware of loss.
Nor aware of gain.
Withstood pain to create many weapons.
Waiting for one's arrival.
I have no regrets, this is the only path.
My whole life was "Unlimited Blade Works."


  • Wiadomości: 499

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 27, 2006, 03:35:44 pm »
Tak, zgadza się, ale ostatnio SK miał damascusa z focusem i critic szedł mu po 250-350 :( A zadko kiedy spudłował we mnie, więc w ogólnym rozrachunku jest tank na plusie.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


  • Wiadomości: 185

  • Pochwał: 1

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 21, 2006, 02:46:17 pm »
Od siebie dodam troche stats na 80:
evasion 120
atack spd z taty dex +3 około 1k
p atck 800 z kawałkiem z dragon griderami bez +
7400 hp z dragon grinder sa health
ponad 2k cp


Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 13, 2006, 11:26:28 am »
duzo gralem tyrantem i ja polecam na niego taki sprzet:c grade-->Drkae Leather full set//Fist blade
B grade-->Zubei light full //Artho Naile(jak mozecie i macie ase zaenchantuj to do +3 lub +2)
Tyrant potrzebuje tego m defa i evasiona(od setow) lb jezeli was nie stac na zubei kupcie tez moze Avadon lighta(na moim servie Infinity jest on tanszy od zubei)
Kosicie z tym eq na :
40-52 na DV
52-56 GC
56-i dalej FG(potem oczywiscie party na loa lub toi)


  • Wiadomości: 6

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 30, 2006, 10:26:22 pm »
Najckiekawsza klasa z jaka sie na razie spotkalem.

Tyrant jest taki interesujacy powniewasz wymaga duzo umiejetnosci aby byc dobrym to nei jest klasa typu ze spamujesz jakies tam skille tutaj trzeba pomyslec co i jak zropbic przeciwko konkretnemu przeciwnikowi w odpowiednim momencie.

Co to tego ze Tyrant dobry z daggerem jest to powiem tyle:
- jelis levelujesz na buffach to lepiej z Dark Screamerem SA Focus.
Pozniewasz to krytyki sie licza w obrazeniach Fisty maja beznadziejny kritical rate a posiadanie profesji w fistach za malo daje zeby wplywalo to na obrazenia. No chyba ze to juz 60+ lvl albo gdy gramy bez buffow :P.

Co do wyposarzenia nie wiem jak wy ale C grade to typowo theca leather set i fist blade ( DS SA Foucs jesli an buffach ) i B grade to: BW light ( najlepszy light armor B grade do PvP wedlug mnie ) no i o ile stac bellion cestus SA rsk.haste.

A co do tego ze ma cienki m.def : jak dobiegniesz do nukera Tyrantem to w praktyce ten nuker jest juz martwy Hurracane -> Soul braker -> Force charge -> Force blaster -> cripple -> soul braker -> force charge -> hurracane itp itd. Jesli masz pume i fist of fury wlaczone bedziesz tak szybko to przeprowadzal ze Nuker nie bedzie mial mozliwosci ciebie uspic - tak nawet Sps  :wink: .
w ogóle Tyrant to jest klasa do zabijania nukerow i lucznikow tyle ze wymaga umiejetnosci.


  • Wiadomości: 284

  • Pochwał: 1

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 01, 2006, 08:26:10 am »
Cytuj
no i o ile stac bellion cestus SA rsk.haste.

wole athro nali... why ?? bo:
1 - ladniej wyglada
2 - ma taki sam SA
3 - jego SA wymaga o 1 mniejszy stopien w krysztalach dzieki czemu zaoszczedzimy kilka mln. lub czas
4 - ma niewiele nizszy atak a koszuje na moim serverze tylko 15 mln. gdy bellion kosztuje ok 20 mln a helm a gradowy kosztuje 40 mln. :D
co do nukerow to zeby sie przeciwko nim przeciwstawiaac tpo trzeba miec maks najlepsza bizuterie... potem totem of rabbit... i jezeli mag nas nie slepnie (tutaj wypadalo by zwiekszyc wit lub men...) to walimy soul breakera i dopiero wtedy mozemy zaczynac tamta sekwencje...


  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 20

  • JUŻ 13 LAT z lineage2.com.pl !!
    • Age Of Splendor
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 05, 2006, 09:15:48 pm »
Opis tyranta z konkurencyjengo forum (nazwy podac nie moge) ale opis wg mnie bardzo dobry...

----------------------------------------------------------------------------
DLACZEGO TYRANT:
najszybszy attack speed w grze = najwiecej SS/sekunde ;)
bardzo szybki zarowno w ataku jak i predkosci poruszania sie
ciekawa i elastyczna klasa = ma totemy na praktycznie kazda sytuacje

PVP;
tyrant jest najlepszym DD, z fighterow ma najwieksze szanse zeby rozwalac nawet nukerow
przy odpowiednim uzywaniu totemow, ma totemy na praktycznie kazda sytuacje w walce
moze dobiegac do lucznika na Totem spirit of rabbit , odnowic sobie HP skillem spirit of ogre ,
spowolnic przeciwnika Cripplem.

OPIS SKILLI TYRANTA :
Tyrant właśnie posiada skilla (cripple), którego brakowało mi u innych figherów bo jakby niepatrzeć to FS to jednak nie to samo, z cripplem jesteśmy praktycznie niepokonani, wystarczy dobiec i umieć grać. Tutaj coś co napisałem z braku zajęcia mam nadzieję, że się przyda. Tyrantem grałem dość dużo więc jego skille znam.

1. Burning fists - ten skill to typowy booster w dmg, walimy go kiedy chcemy i jak chcemy byle tylko zdać większy dmg, ulepszona wersja iron punch.
2. Cripple - jeden z naszych lepszych skilli, spowalnia on przeciwnika, przed użyciem przeciwnik musi być sflagowany, skill nie zadaje DMG jednak mocno spowalnia bardzo użyteczny gdy mamy ruchliwy cel np. archer i niechcemy mu pozwolić na regen hp.
3. Focus force - ładuję energię potrzebną do użycia niektórych skilli (efekt wyglądu IMHO gorszy niż glada ale to niewashne)
4. Force blaster - jest to nasz jedyny skill na dystans, wymaga naładowania energii focus force'm. Przydatny raczej do dobijania przeciwnika który ucieka lub do rozpoczęcia bitwy np. z magiem na arenie 1on1 by zadać mu jako taki początkowy DMG. Przydaje się też do dobijania powolnego moba (np kratory w CT) gdy zadał nam duży dmg i musimy odpocząć więc walimy z daleka. Możemy też spowolnić innego gracza lub moba cripplem i molestować go force blasterem z daleka.
5. Hurricane Assault - jest to prawie to samo co tripple slash glada, skill który zadaje największy dmg i wymaga naładowania focus force'm przydaje się do zabicia maga zadaje on duży dmg szczególnie magą i archerą czy też daggerą, nieużyteczny zbyt na tanki i na innych "heavy armorowców" na moby również, najlepiej używać go tylko do "napoczęcia" moba i dobiciu go serią z fistów. Bardziej użyteczny w PvP.
6. Soul breaker - stun co prawda nie tak dobry jak DA czy Pala ale zadaje dmg i ma mniejszy coldtime użyteczny wobec magów bo mag po stunie już się nie budzi, na archerów również ogólnie na wszystko i wszystkich z mobami włącznie.
7. Totem spirit puma - ten totem jest użyteczny w sumie tylko podczas pvp, zmniejsza on p.def. ale zwiększa atk. speed i to o dużo. Jednak zmniejsza p. def.przez co stajemy się podatni na ciosy, więc używajcie go tylko gdy już podejdziecie do celu. Nie opłaca się go używać w xpieniu bo zużywa się za dużo ss xP po co mamy my to robić niech inni z party się napocą.
8. Totem spirit wolf - skill do szybkiego przemieszczania się i gonienia ofiar by wsadzić stuna lub crippla.
9. Totem spirit bear - nie używam tego za często, zwiększa on nasz p.atk. ale zmniejsza speed ogólnie dobre do xpienia, niepotrzebujemy szybko biegać a dmg większy zawsze się przyda nie polecany w pvp bo zabiją nas zanim dobiegniemy.
10. Fist fury - skill który daje nam wielkiego kopa w dupe, dostajemy masakryczny atk. speed jednak pożera nam stopniowo nasze HP więc możemy się obudzić na ziemi wracając do wioski włączając to w xpieniu, a przynajmniej włączając na długo. Przydaje się gdy chcemy już tylko dobić zestunowanego lub scripplowanego przeciwnika w pvp.
11. Force buster - jedyny skill którego nie rozumiem(?) zadaje on mały dmg. wymaga naładowania i jest owiele gorszy niż hurricane assault. Nie polecam (chyba, że ktoś wie co toto robi)
12. Spirit of ogre skill który ma tylko nas podładować w hp (jakieś 3k) ale nie jest po to by go mieć na sobie czy to w pvp czy to podczas xpienia!!!!!! Zmniejsza on speed evasion defa i blablablablabla. Walimy Spirit of ogre gdy kończy nam się hp i szybko zmieniamy na inne tatoo. Nie tyle zwiększa on możliwą ilość posiadanego hp co zwiększa hp od razu. Tak jakby natychmiastowy HP potion.
13. Force Storm - normalnie aoe, waląc tego skilla atakujemy wszystko wokoło ( z dystansu ) wymaga naładowania energii, nieprzydatny w pvp (mały dmg) raczej do uderzania kilku mobow naraz (chyba, że pięciu zflagowanych 10 lvlowców się błąka pod nogami)
14. Totem spirit rabbit - dostajemy go na wysokim lvlku i dobrze daje niesamowitego kopa w evasion i speedzie. Zmniejsza natomiast atk więc nieużywajcie go podczas kontaktu przeciwnikiem albo podczas xpienia. Tylko do dobiegnięcia do celu.
15. Totem spirit of bison - zwiększa cirik i atk gdy hp jest niskie (dobre w krytycznych sytuacjach gdy przeciwnik i my ma mało hp.

I jest jeszcze jeden skill którgo nazwy niepamiętam zadaje on kosmiczny dmg, odbierając nam hp i stunując nas na chwile, dobre by zadać ostateczny cios komukolwiek i czemukolwiek np by dobić moba albo dobić kogoś w pvp.
Totemy w liczbach:
Effect Time: 2:15 / Reuse Timer: 2:00
(20)Wolf Totem: increases run speed ~14
(28)Bear Totem: +18% patk, reduces run speed by ~20%
(40)Puma Totem: +20% atk spd, +3 evasion, reduces pdef by ~20%
(46)Ogre Totem: +12.5% patk, +15% pdef, +3 accuracy, +20% HP, -10 evasion, reduces run speed by ~20%

Effect Time: 1:00 / Reuse Timer: 10:00
(62)Rabbit Totem: increases run speed ~65, +25 evasion, reduces patk by ~80%

Effect Time: 2:15 / Reuse Timer:?
(68)Bison Totem: +12.5% patk +200 critical rate, can only be activated at 60% HP
Sprzet ;
C grade ; Plated Leather Set
D grade: Doom Light
Symbole :
Pve:-4 con +4 str, -4 con +4 dex, -2 con +1 str.
Pvp:-4 str +4 dex, -4 men + 4 wit.
Wniosek:
tyrant nie jest to postać dla początkujących w jego skillach można sie pogubić a i trzeba mieć niezły refleks by między tym wszystkim jakoś się znaleźć i niestracić głowy, jest to postać raczej dla tych co kochają pvp, oczywiście xpienie to też przyjemność ale jakby niepatrzeć... nie tak wielka. Glad moim zdaniem nawet się nie umywa, jest w porównaniu do tyranta --=NooBkiEm=-- czy to ze względu na skille czy to ze względu na sens gry nim i ciekawość. Polecam tyranta dobrym graczom i tym co lubują się w pvp, lubią wygrywać a przegrywać tylko gdy jest 2v1 ;) dobrze grając tyrantem pokonamy każdego (nawet OL'a ). Poprostu trzeba go lepiej i dłużej poznawać

Wszystko to powstalo w oparciu o informacje znalezione na forum byc moze taki zlepek informacji w jednym miejscu przyda sie bardziej niz tematy z pojedynczymi pytaniami na temat Tyranta.
Jesli ktos poczul sie urazony ze ukradlem jego wypociny to przepraszam. Jesli temat ten uzna sie za nie potrzebny po prostu go usuncie.
Lineage SINCE 2003 !


  • *******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 15

  • Nothing is forgotten, Nothing is forgiven!
    • Ulubiona strona L2
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 06, 2006, 11:06:47 pm »
jezeli dajesz tutaj czyjąś prace to napisz kto to stworzył


Dohid: Ale poza tym niech zostanie, bo się przyda.

Anyway, tutaj skończyłem czyścić temat.


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 27, 2006, 04:54:13 pm »
Witam.

Czy to prawda, że Hurricane Assault wymaga posiadania dwóch mieczy? Gdzieś to przeczytałem i muszę przyznać, że wcale nie cieszy mnie ta wiadomośc. Pozdrawiam.[/code]


  • Wiadomości: 147

  • Pochwał: 1

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 27, 2006, 05:39:36 pm »
A flurry of combat strikes. An equipped hand-to-hand combat weapon is required to use this skill.

Nie potrzbea do tego dwóch mieczy, tylko 'hand-to-hand combat weapon' czyli fisty, piastki, lapki czy jak to tam nazwiesz
Bo paradise trafił szlag ;)


  • ******
  • Wiadomości: 1162

  • Pochwał: 13

  • Nie bądź głupi-nie daj się zabić
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 27, 2006, 01:45:34 pm »
Cytat: NightBird


I jest jeszcze jeden skill którgo nazwy niepamiętam zadaje on kosmiczny dmg, odbierając nam hp i stunując nas na chwile, dobre by zadać ostateczny cios komukolwiek i czemukolwiek np by dobić moba albo dobić kogoś w pvp.


Do tego wspaniałego opisu dodam że jest to Deadly Blow /możliwy przy użyciu szponów/ zdobywa sie go na 55 lv - siła 3664





L2 EPI
Nick:   FiluteK-WS
Nick:   BumCykCyk lv 79+noblesse
Klasa:  Fortune Seeker - subka ST lv 78+
subka Titan lv 77+


  • Wiadomości: 69

  • Pochwał: 0

  • Cowboy from Hell
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 27, 2006, 03:53:49 pm »
Deadly blow to skill daggermanow ... Ten skill to punch of doom i ma power 4580 :)
Ciągle mam -przed oczami głodnych władzy,
zimny wiatr czarnych koszul nową armię pcha !!


  • Wiadomości: 133

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 09, 2006, 08:56:53 am »
mam pytanie dotyczace skila tyranta : punch of doom. ile powinien on robic dmg w graczy(ostatni lewel skila)? (zalozmy w takiego maga na podobnym lewelu), i czy jest mozliwosc zniwelowania efektu stuna poprzez zalozenie np mj lighta i zalonczenie war frenzy ? z tego co wiem udezenie maga z sila skila 9000+ powinno go poskladac do rozmiaru A4 ew zostawic mu tyle hp zeby uciekl i zaczol sie batle helem leczyc ;]


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 09, 2006, 12:53:58 pm »
punch of doom jest kiepskim skillem, zadaje niewiele wiecej dmg od huricane assalut i jeszcze moze ciebe zastunowac. Bazowa szanasa na stun to 40% ale jezeli masz wysoki con (maj to kiepska armor dla tyranta) to zadko jestes stunowany.

Co do dmg to przykladowo tyrant 58 zadaje huricane 9biale moby bez psy resist)1.3k dmg, natomiast punch ok 1.8k dmg.

Ten poradnik na poprzedniej stronie zawiera b duzo bledow, szczegolnie w opisie totemow.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • Wiadomości: 133

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 09, 2006, 01:53:32 pm »
hmmm wlasnie tez to zauwazylem. 6k power wiecej a przeklada sie to na jakies 400 dmg ;/ błąd l2j-tow czy zamierzone dzialanie panow z nc soft? tylko wtedy po jakiego grzyba pisza 9k jak wychodz iajkies 3,400  :?


  • Wiadomości: 69

  • Pochwał: 0

  • Cowboy from Hell
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 09, 2006, 02:46:07 pm »
Raczej bug :P
Ciągle mam -przed oczami głodnych władzy,
zimny wiatr czarnych koszul nową armię pcha !!


  • Wiadomości: 353

  • Pochwał: 2

  • Sh!t happens... So do I XD
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 19, 2006, 04:57:37 pm »
Z jakimi postaciami Tyrant radzi sobie najlepiej a z jakimi może miec trudnośći??? (ktos planuje być PK to chce wiedzieć XD )

BTW> "..zabicia maga zadaje on duży dmg szczególnie magą i archerą czy też daggerą.. " błagam niech ktoś to poprawi..... (post NightBird'a)
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2006, 11:26:57 pm wysłana przez Dohid »