Witaj
Gość

Wątek: Tyrant [Tyr]  (Przeczytany 236199 razy)

  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 19, 2006, 08:59:19 pm »
Co sadzicie o Tyrancie + dagger ? Atk speed jest jeszcze wiekszy ,ale jest cena - brak skilli oprocz totemow.


  • Wiadomości: 69

  • Pochwał: 0

  • Cowboy from Hell
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 19, 2006, 09:02:56 pm »
No wlasnie i z tego wzgledu nie polecam takeigo polaczenia chyba ze za wszelka cene chcesz osiagnac duzy atk speed), bo to bez sensu. O wiele lepiej sobie poradzi tyrant ze wszystkimi swoimi skillami ktorych uzywa w polaczeniu z fistami ;)
Ciągle mam -przed oczami głodnych władzy,
zimny wiatr czarnych koszul nową armię pcha !!


  • Wiadomości: 353

  • Pochwał: 2

  • Sh!t happens... So do I XD
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 26, 2006, 06:15:04 pm »
Co sadzicie o Tyrancie + dagger ? Atk speed jest jeszcze wiekszy ,ale jest cena - brak skilli oprocz totemow.
W życiu bym nie zamienił b. przyzwoitej szybkości + stun + Hurricane A. na jeszcze większy a.spd....


  • Wiadomości: 556

  • Pochwał: 6

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 28, 2006, 03:54:00 pm »
LoL tyrant ma skille do fistow, spory attack speed wiec po cholere mu dagger?


  • ******
  • Wiadomości: 1191

  • Pochwał: 13

  • Nie bądź głupi-nie daj się zabić
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 01, 2006, 12:22:42 pm »
LoL tyrant ma skille do fistow, spory attack speed wiec po cholere mu dagger?

Nie kombinować panowie i panie,szponki to to co Tyranty lubią najbardziej  :P





L2 EPI
Nick:   FiluteK-WS
Nick:   BumCykCyk lv 79+noblesse
Klasa:  Fortune Seeker - subka ST lv 78+
subka Titan lv 77+


  • *******
  • Wiadomości: 2208

  • Pochwał: 20

  • JUŻ 13 LAT z lineage2.com.pl !!
    • Age Of Splendor
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 13, 2006, 10:02:31 pm »
Przeglądałem miedzynarodowe forum z screenami postaci z 3cią klasą max lvl.
Ludzie sie niezle chwala ale to co zobaczylem na tyrancie to poprostu mnie przeroslo. O mało nie zemdlalem.
Screeny oczywiscie pochodzą z retaila.
Zresztą co tu mowic sami obczajcie...

Grand Khavatari lvl 78 fully buffed


Grand Khavatari lvl 78 fully buffed z łukiem !!!!!!!!![ obczajcie ten kosmiczny atk.spd]


DEXclassic- x4
NIGHTBIRD - Artisan (2x lvl)
EarthisFlat - Shilen Oracle (2x lvl)


  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 20, 2006, 02:33:27 pm »
jakie macie taktyki na pvp?
jestem doswiadczonym maniakiem, ale nie umiem walczyc w pvp tyrantem niestety...
z wojami i daggerami sobie radze spokojnie, ale z lucznikami juz tak rozowo nie jest, jakies rady? :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2006, 04:01:28 pm wysłana przez Reina »
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku


  • Wiadomości: 228

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 20, 2006, 03:52:19 pm »
Cytuj
ludznikami juz tak rozowo nie jest, jakies rady?

chodzi o lucznikow zdaje sie

nei bede odkrywczy jak powiem ze tyr > all with bow

jak ?

do 62 lvl jezeli uda nam sie dobiec do archera (wolf) robimy crriple (zawsze 1 co robimy to criple - nie wazne z kim - potem stun....)

jezeli mamy juz krolika (62) mozemy dopasc kazdego nawet z frezing strikiem PR, entagle SR nam nei grozi dlugo trwa a jak juz dobiegniemy latwo przerwac byle jakim skillem

klopoty sa z HE dziad ma duzo zycia - ale  to tylko kwestia czasu, moga se pojawic nerwy jak bedzie mu wchodzil stun (ze wszystkimi zreszta TAK JEST) sr NA FULL BUFIE ma neizle kopyto (speed) mzoe to byc meczace bo nawet z crriple jest przy szybki, pr sprawia najmniej klopotu - choc hex + critic potrawi wystraszyc a FS zapuszczony w czas moze przysporzyc peoblemu jak nei mamy krolike (regeneruje sie) to mozemy se darowac - NASZCZESCIE CHLOPAK JEST MIZERNEJ BUDOWY STUN wchodzi jak ruska wodka

podstawa walki na kroliku - crriple- stun -huricain - 1 lvl ladunku - blaster - stun - wejdzie ladujemy sie - i w kolko burninga tez warto uzywac jak czas ogluszenia nam pozwala (mamy 1 minutke na ubicie)
manny nam wystarczy jak zotaje namokolo 300 mp zostawiamy na stuny jesli wejdzie puma i liczyc ze to juz okruchy HP - mozna doom punch sprobowac, wymaga wprawy z ocena Hp przeciwnika nei bylo by dobrze jak sie sami zestunujemy a ofiara ucieka (azwyczaj uciekaja jak ktos wykorzystuje okazje i strzela ... zasili nasze statystyki PVP)

UE - lucznikow jak widzimy blekitne gowienko  zaladowane przez lucznika uzywamy tylko skili - zreszta walka z nimi sa na kroliku. (lucznik nas nei trafi- a i my uywamy tlko skilli)

nei wiem jak to jest na 3 kalsach lucznikach maja tam jakies skille z kajdanem, cos tak czy inaczej zmie ni nam nasz speed, ale chyba finalbedzie dla nas

grand khavatari jeszcze nie mam ale skille sa troche mizerne na 3 klase mam wrazenie ze nam tyranty troche oslabili w porownaniu z innymi 3 klasowcami.


napisze jak radzic sobie z magami
nasze zalty
-odp na slep i inne -_-'ki (ale i tak wchodza  :P za 3 razem wejda ... a rzucaja to szybko
-a. speed + 2udezenia z racji fiostow (2 hity)
-ignoruja nas na pvp jak juz sie dopchniemy do wrogow mzoemy bic do znudzenia tak czy innaczej wrog targetuje necrosow , sps i inne badziew co robi wieksza krzywde - no chyba ze zobaczy - te duze zielone robi wiekszy zamet niz chuherka za drzewem.
-sporo hp i cp wytrzymamy
-doom punch zada 1 k dmg srednio w maga + huricain 1,3k reszta stun i fisty (burninga nei uzywamy za wolno udeza!!!) DP bijemy z wyczuciem stun dla nas skonczy sie strata expa.( 50 % procent szans na ogluszenie)
-STUN nasza  glowna zaleta uzywamy jak zobaczymy ze zniknelymu gwiazdki nad glowa - badz zaczyna   reagowac
-CRRIPLE TO PODSTAWA W 1 KOLEJNOSC WLASNEI TEN SKILL

wady
-NIE STWIERDZilem no moze poza tym ze musimy dobiec ... mali nei jestemy i moga nas uspic za nim dopadniem celu.
-maly m def to jak i u innych ot trzeba z tym zyc i nei slyuchac przechwalek OL

sama walka - krolik !!! (substytut wolf) - crriple- stun (wejdzie na pume)- huricein i konwencjonalnie jak robi sie cieplo dom pucnch i pwoinno wystarczyc)
 
mozna smailo  trenwoac z SH ( slow tojedyne fuj) sps mozna pokonac ale cancel :/ psuje czesto nasze checi, necro :) nie dawnopokonalemtakiego  4 stuny mi wlazly (czytaj mozna - jak sie ma ..) necro jak zechce da nam anchora i niestety stwierdze ze wchodzi ...
sorc slow i decay + cancel :( uwazam ze przytomy sorc najwiecej po SPS nam na nabroi

PVP tylko kontrolowanei 1 vs 1 jezeli uda nam sie wbiec w grupe teoretycznei lepszego przeciwnika mozemy przechylic szanse ale zazwyczaj nei dobiegniem :/ mass pvp jest ciezko mowia ze nei nadaje sie na mass pvp i cos w tym jest ale bywa roznie ..
najlepiej radzimy sobie z fighterami, wszystko co opiera sie na atku fizycznym mozemy smialo atakowac
nie pokonamy kazdego ale umiejetnosc, opanowanie sa bezcenne (pvp 1 vs 1 nie ma sie czego bac tylko magowie moga zdecydowanie! nam dolozyc reszta tak czy innaczej mozan wygrac (czesciej) przegrac tez zwiac da sie zawsze(klamie)

grunt to zdecydowanie nei ma co czekac krolik i niech cie niesie furia paggiro - zwrocie uwage 250 seeed na kroliku wytarczy, czasami wbiec w przeciwnika i nie bic latac, czesto probuja ztargetowac tego co jest miedzy nimi latwy kill a nasi juz to wykorzystaja - mozna tez robic przystanki na criple i stun.

nasi glowni odbiorcy w pvp - wszystko co jest w ava robie i dc - OL unikac zrobia z nas kaleke.

« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2006, 04:11:11 pm wysłana przez hrypek »
Doombringer Gaav - 81
DeathAdders clan on Luna server.

CORE eu

Warsmith Funnyguy


  • Wiadomości: 392

  • Pochwał: 3

  • [AP]cOmbos
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 20, 2006, 08:38:27 pm »
Wyciagniesz łuk , a ja wyskocze na Ciebie SK/DA .
Jednym słowem masz polatane :P


  • Wiadomości: 192

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 21, 2006, 02:24:19 pm »
Tyrant z lukiem ? :>

A i ten tego nie ma shoutboxa, a nie chce zakladac nowego topicu. Ile powinna wazyc instalka l2 c4 ? :)


  • *******
  • Wiadomości: 1917

  • Pochwał: 1

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 21, 2006, 02:37:45 pm »
2.4gb a tyrant tez dosaje takiego powerupa jak glad w c5? tzn crytkilae ze skilla i zuzycie focus sonikow?


  • Wiadomości: 228

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 22, 2006, 01:59:45 pm »
tak sa krytyki ze skilow (x2 dmg)
poza tym ogolnie pozminiali dzialanie totemow - na lepsze
nowy totem HAWK
WOLF
C4 - +speed
C5 - +speed
       +acurecy

BEAR
C4 - +(pokazny) atack
C5 - +atack
       +power krytyka

PUMA
C4 - +a speed
       +evasion
       -p.def
C5 - +a.speed
       +acurecy

ORK
C4 - +atack
       +defens
       +HP max rate
       +bost w hp(okolo 1,3k - chyba z lvl na level(tyranta) troche rosnie ?
       -speed
       -evasion
C5 - +p.def
       +m.def
       -speed
       -evasion

RABBIT
nie zmieniony.
+speed
+evasion

BIZON
C4 - kiedy zycia malo (60%)
      +p.atak
      +critical rate (200+)
C5 - te same zasady
      +bez wplywu zycia +accurecy i to co wyzej

HAWK
C5 - +accurecy
       +critical rate
       +critical power

nowe skile
ZEALOT
30% HP i doda nam umiejestnosci bojowe pewnei atak , critical rate i power accurecy i speed ataku ale  to nei potwierdzone :) ot sam bym tak chcial.

dodane:
Zealot 3lvl  Atk. Spd. +30%, Critical +100, Accuracy +6, Speed +30, blokuje regeneracje hp

WAR FRENZY
Odpornosc na SLEEP i STUN konsumuje MP po uzyciu

INFERNAL FROM
Odpornosc na ogien (chyba cos innego nam oslabi  ...)

« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2006, 03:09:34 am wysłana przez hrypek »
Doombringer Gaav - 81
DeathAdders clan on Luna server.

CORE eu

Warsmith Funnyguy


  • Wiadomości: 58

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 23, 2006, 07:42:55 pm »
BIZON
C4 - kiedy zycia malo (60%)
      +p.atak
      +critical rate (200+)
C5 - te same zasady
      +bez wplywu zycia +accurecy i to co wyzej
[/quote]

bizon dodaje max crit atack rate z 170 robi mi sie 500 ;] a 500 to max wiecej nie mozna ^_^


  • Wiadomości: 228

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 24, 2006, 10:55:20 am »
z 170 robi ci sie 500to grasz na jakims bagu
jak masz z fistami 170 critical rate (kiedy ja mam na BT+SA focus = 112 critica) i bizon dodaje 330 critical rate... nei wprowadzaj w blad graczy ... nei ma czym sie chwalic porostu nei graj na tym serverze, a jak Ci sie tam podoba chociaz bzdur nei wypisuj.

na bizonie z fistami z SA focus mozna wyciagnac 312 critical rate, bez SA (244).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 24, 2006, 10:59:14 am wysłana przez hrypek »
Doombringer Gaav - 81
DeathAdders clan on Luna server.

CORE eu

Warsmith Funnyguy


  • Wiadomości: 58

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 24, 2006, 12:58:43 pm »
a czy ja mowie o fistach? z fistami mam 52 crit rate z bowem mam 170 a bizon nawet z fistami daje mi MAX, gram gdzie? na dragonie %-) ale przynajmniej ciekawie jest masz przynajmniej szanse z magiem %-) i ty nie gadaj bzdur bo taka prawda jest


  • Wiadomości: 228

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 24, 2006, 02:18:26 pm »
Cytuj
a bizon nawet z fistami daje mi MAX

no to jednak sie nei pomylilem

a z lukiem max critical rate(bazowy z luku + 200[z bizona] - tak jest zrobione i nei ma zadnych 500)
probuje ci napisac ze nei ma sensu szczycic sie swoim  wypierdzistymi statystykami bo kazdy moze takie miec  jak  sobie server postawi dla 1 gracza i dla swoich potrzeb  ustawi


Cytuj
przynajmneij szansa z magami jakas jest

z fistami mozna rozlozyc maga chyba ze u was ten mag - jest znowu  nei wyobrazalnie przekrecony
jak to zrobic napisalem juz w tym temacie
jezeli TY nei miales zaparcia probowac wygrac z magiem z fistami to trudno ale nei wypisuj takich rzeczy .. jak to ujelem a ty wykorzystales "bzdur"

Prawda jest tez taka ze DN a inne servery probujace nasladowac w jakims stopniu retail to 2 komedie jak masz swoje uwagi to chociaz umieszczaj z jakiego serva masz te doswiadczenie ludzieto czytaja i sie smieja a jak sie nei znaja to nasladuja traca tylko nerwy bo jak sie okazalo ich server z DN nei ma nic wspolnego, a podane informacje to ....

 

Doombringer Gaav - 81
DeathAdders clan on Luna server.

CORE eu

Warsmith Funnyguy


  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 26, 2006, 06:37:02 pm »
hrypek co tak agresywnie Oo
Sam nie masz sprawdzonych informacji,a się pieklisz. Otóz totem Rabbit takze został zmieniony, daje mniejszego busta speeda i evasion, co mozna spokojnie z oficjalnej strony wyczytać.
Co do bizona to jeśli l2guru się nie myli, ani strona na której są podane w 95% wszystkie modyfikatory skillów, atrybutów itp z oficjala to nie licząc juz jego innych własności tylko crit rate przy 60% hp ma wzrost o 100, a przy 30% o 400. Więc Thangorodrim na jakim by tam serwerze nie grał moze osiągać 500 czyli maksimum w crit rate.
I uspokój się człowieku :)


  • Wiadomości: 228

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 26, 2006, 07:20:36 pm »
Bison Spirit Totem: An Accuracy bonus has been added (the lower the HP level, the higher the effect.)
a co do rabiita fakt tam cos napisali ze decreseed...

to odnosi sie tylko do accurecy bizon dodaje 200 i tak zostalo (na moj gust nigdzie nei widzialem zeby dodawal wiecej critica, a faktycznie specjalista nei jestem i moge sie mylic a oboje gramy na c4
ludzie tez moga meic racje jak za rok wprowadza profesje hawkrengera.... z L3
 i ja k*** jestem spokojny TAK  :D
 


« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2006, 07:23:39 pm wysłana przez hrypek »
Doombringer Gaav - 81
DeathAdders clan on Luna server.

CORE eu

Warsmith Funnyguy


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 26, 2006, 07:35:35 pm »
Mam nadzieje ze to spowoduje ze przestaniecie sie kłócić.

Prawidlowe dane totemow:

- Rabbit Totem Spirit: Cooldown 180 seconds. Movement Speed +30%, Evasion +12, P.Atk -30%, Accuracy -9.

- Bison Totem Spirit: Cooldown 180 seconds. With HP below 60% P.Atk +43%, Accuracy +6, Critical +100. With HP below 30% P.Atk +43%, Accuracy +6, Critical +400 (note: going below 30% HP just changes your Critical, other stats remains the same).
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • Wiadomości: 228

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 26, 2006, 10:38:09 pm »
+400 no ladnie :}
zwracam honor
Doombringer Gaav - 81
DeathAdders clan on Luna server.

CORE eu

Warsmith Funnyguy


  • *******
  • Wiadomości: 1216

  • Pochwał: 17

  • The Soul of an Angel
Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 27, 2006, 09:02:01 pm »
czy mi sie wydaje, czy juz samo 100 critical to wysmiety wynik, o +400 juz nie wspomne o.O

bo jesli to mi daje +400 a juz jakis tam mam, to czy to nie znaczy ze trzeba miec pecha zeby NIE wszedl ctytyk?
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku


  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 28, 2006, 12:22:51 am »
500 to wartość maksymalna dla crit rate. Więc teoretycznie co drugi cios to krytyk.


  • Wiadomości: 58

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 28, 2006, 03:06:23 pm »
czasem jest tak ze przez 5 min masz non stop krytyka non stop poprsotu hit za hitem a czasem jest tak ze przez 30 sekund krytyk trafia sie raz na 5 hitow ;]


  • Wiadomości: 228

  • Pochwał: 2

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 28, 2006, 06:35:42 pm »
a czasem bywa tak ze jak Ci wzrosnie krytyk na+400 to juz tyranta nei ma .. :] glownie na  mas pvp :/

Doombringer Gaav - 81
DeathAdders clan on Luna server.

CORE eu

Warsmith Funnyguy


  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Odp: Tyrant [Tyr]
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 29, 2006, 12:16:48 am »
To zalezy jak daleko jesteś od maga który Cie moze zdjąć :) hyhy :) Jak się jest blisko to z takimi krytykami powinno się ładnie mu przerywać. A skoro to jest w C5 więc takze Zealot zostanie włączony. Wtedy taka postać blisko nas ma naprawdę kiepsko :P