Witaj
Gość

Wątek: EU/NA vs RuOFF  (Przeczytany 8341 razy)

  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 01, 2011, 09:18:21 am »
http://l2movie.ru/offserver/chronos/1224-synergy-nova-9v9-immo.html
na tym frapsie pvp trwa z 12min i dmg jaki zadaja przez 3/4 frapsa jest  :shock:
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 01, 2011, 10:05:39 am »
Co to za lol dmg  :o

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 01, 2011, 10:16:00 am »
tez nie moge skumac o co chodzi, enemy maja wprawdzie tanka, ale party ud to 15 sek + FI to 1min.
ten SR przez 3/4 bije te roby po mniej niz 300 z kryta o skillach nie mowiac
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 694

  • Pochwał: 1

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 01, 2011, 10:25:00 am »
Słabo rengera skonfigurowali bo disco nawet nie przerzucają jak mass toda dostaja....
S.h.O.c.k  Team
Neural Siegel Knight 99


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 01, 2011, 10:34:09 am »
1. Ud to 30 sekund
2. Te roby mają ful resist +6 sety
3. Dmg z łuku z regular hitów jest słaby. Siłą sa criticale, które slabną jeżeli przeciwnik ma dobry buff.
4. ten sr miał burdel w buffach z powodu działania sps i hk w party przeciwników.
5. Tu nie było FI bo w obu grupach był HK

Skład przeciwników:
DD: sps+dagger+HK
Support:dc+2xcardi+EE+sws+bd
cardi, dc, bd - hero

Fajna walka. Nova miała tu słabszy skład ale zagrali trochę lepiej:
1. Party ud nova użyła później
2. Długo zwlekali z mass recharge i sublime
3. HK novy miał dd którzy go hitowali i częściej używał ic.

Oba party podobno bez programów tutaj.

Cytuj
Słabo rengera skonfigurowali bo disco nawet nie przerzucają jak mass toda dostaja....


ciężko przerzucić disco jak przegrywa się starcie na mp. Tu widać efekt dodatkowego mana burn. Wybronili się z tego opóźnieniem sublime.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2011, 10:38:01 am wysłana przez orlok »


  • Wiadomości: 694

  • Pochwał: 1

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 01, 2011, 11:29:37 am »
1. Ud to 30 sekund
2. Te roby mają ful resist +6 sety
3. Dmg z łuku z regular hitów jest słaby. Siłą sa criticale, które slabną jeżeli przeciwnik ma dobry buff.
4. ten sr miał burdel w buffach z powodu działania sps i hk w party przeciwników.
5. Tu nie było FI bo w obu grupach był HK

Skład przeciwników:
DD: sps+dagger+HK
Support:dc+2xcardi+EE+sws+bd
cardi, dc, bd - hero

Fajna walka. Nova miała tu słabszy skład ale zagrali trochę lepiej:
1. Party ud nova użyła później
2. Długo zwlekali z mass recharge i sublime
3. HK novy miał dd którzy go hitowali i częściej używał ic.

Oba party podobno bez programów tutaj.

Cytuj
Słabo rengera skonfigurowali bo disco nawet nie przerzucają jak mass toda dostaja....


ciężko przerzucić disco jak przegrywa się starcie na mp. Tu widać efekt dodatkowego mana burn. Wybronili się z tego opóźnieniem sublime.

Orlok powiedz mi co to ma być za skład party sps dagger i tank, taki skład może być podobnież w przyszłej kronice ale chyba nie teraz slotów na disco im chyba zabraknie .... Co do SRa po ciula bić z luku za 30 dmg jak jest się hero i można pikę wyciągnąć i wycancelować przez 30 sekund paru ludzi... Co do dmg to tu się zgodzę jak maja roby z full resistem to wszyscy nie przekraczają 1k z cryta czy to łucznik czy dager ze stabów. A i jeżeli ten sps jest tam tylko do cancela to slów ( przy połowie łuczników w party przeciwnika) to to głupi pomysł.
Co do takiego party z 3 burnerami , nie wiem czy ty to widzisz podobnie ale ja z perspektywy naszego party to widzę tak że (skład kusza sr pw tyrant) helerzy enemy nie byli by wstanie palić many na pewno nie wszyscy i podejrzewam że max 2 i to rzadko ponieważ mili by ważniejsze sprawy na głowie takie np helować się aby nie paść  a w tym czasie sps i dagger i tank naszych healerów by cmyrali... mass tod fajna sprawa jeżeli tank będzie chciał cancelować dd to max tyranta i pw bo łucznicy nie stoją w środku rozpierduchy (swoją drogą dziwie się temu SRowi że stał na środku dostał ze 3 tody jak nie więcej) więc też bym nie robił z tego imba skila w tym przypadku. Ciekawe jest to że są 3 agro które na pewno będą uprzykrzać zabijanie robów ale nasze 2 mogą może nie z lockować bo się nie da  słabych dd i tyle . Nie wiem co pominąłem rozpatrując tą sytuację możliwe że jest coś :). Od razu dodam , że to tylko teoria a jak by było to się raczej nie dowiemy bo takie wynalazki po Lancerze jeszcze chyba nie biegają.
S.h.O.c.k  Team
Neural Siegel Knight 99


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 01, 2011, 12:39:50 pm »
Masz w pełni rację. Ale najpierw muszę wyjaśnić kilka spraw z naszego serwera.
Chronos to chyba jedyny serwer gdzie nie ma constant party. Może są 2 lub 3 do codziennego działania, trochę więcej constów na sige.
Ale tak to zazwyczaj random składy, lepiej lub gorzej zrobione. Wynika to z silnego wymieszania ludzi grających w czasie NA jak i Euro.
W tej akurat walce oba składy są random. Party novy wypada tu trochę lepiej bo ten skład się częściej zbiera.
Party immos w tym wypadku było brane z tego co mieli (u nich jest już spory problem z aktywnością).
O ile support u immos jest zrobiony bardzo ciekawie - 2x cardi + ee + tank. O tyle ze strony DD mają wyraźne braki i dlatego ich party przegrało. Zestaw 2x cardi + ee + tank spowodował, że party novy nie mialo szans w starciu o mp a support immos był aktywny do końca.
Dlatego walka trwała tak długo, bo trzebo było doprowadzić do sytuacji 3 healerów na glebie.
Widziałem to party w akcji, gdy dd byli dagger + tyrant a nie sps. Różnica jest radykalna i party staje się wtedy bardzo groźne.
Gdyby to było np 2x dobry glad, to party mogłoboby pretendować do jednego z najlepszych składów.
Party novy w tej walce nie mogło spalić mp przeciwników, ale prahnah + ud + talizmany pozwolił im ustać i utrzymać użyteczny poziom własnego mp (choć z disco już były problemy).

Hero pole nie wyciągnął bo ten gość akurat ma hero staff - bo jedzie w pve i czasem na sige na anakimie.

Czysta teoria:
1. 3x healer burnują mp i utrzymują się wzajemnie up
2. 3x agro ochraniają dodatkowo healerów, HK rozdaje mass tod i skutecznie utrudnia heal.
3. 2x dd mają proste zadanie - zabić 2 healerów. A potem pokolei resztę.
W praktyce to już nie jest takie łatwe.
1. 2dd jeżeli nie są naprawdę dobrzy, mogą mieć problem z zabiciem healera
2. 3x agro musi działać na tyle sprawnie, żeby nie dopuścić też do skutecznego agrowania ograniczonej ilości własnych dd
3. Healerzy mają tyle zadań do wykonania, że wszyscy trzej muszą nieźle ogarniać.

Dochodzimy do momentu kiedy liczą się umiejętności graczy. Taki skład party może być zabójczy lub kompletnie nieudolny. Zależy kto i jak to prowadzi.

Cytuj
(swoją drogą dziwie się temu SRowi że stał na środku dostał ze 3 tody jak nie więcej)
Są różne szkoły. Np nasz sagi lubi biegać, zawsze jest na obwodzie walki, jest w ciągłym ruch i tylko puszcza szybkie lotki. Jak ma użyć skilli to aż go skręca, bo uważa że to za długo trwa. SR natomiast lubi swojego triggera, dlatego często wbiega w tłum, żeby nierozgarnięty dd zaczął go hitować (hero glow często prowokuje słabiej ogarniających graczy). Jest ostrożniejszy gdy w tłumie rządzi ol. Ale tutaj był HK, a jest to klasa którą dość rzadko spotykamy. Prawdopodobnie nie docenił siły mass toda. Także popełnił błąd a czy wyciągnie z tego naukę to już nie moja sprawa :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 01, 2011, 12:56:08 pm wysłana przez orlok »


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 01, 2011, 03:01:46 pm »
w ostatniej akcji biega z cancel stickiem ;p
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 01, 2011, 03:23:11 pm »
Nie śledzę, który hero jaką broń bierze :)
Mówił o anakimie, więc myslałem że teraz też wziął (swego czasu miał).
Być może poprostu na tych walkach ustawili się, że bez hero broni.


  • Wiadomości: 137

  • Pochwał: 0

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 01, 2011, 04:59:15 pm »
ustawka i cancel stick...no imba materiał do frapsa..:)


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 01, 2011, 07:01:26 pm »
Warto przeczytać coś dwa razy zanim się odpowie.
Rozmowa tyczyła się faktu, dlaczego hero SR nie wyciągnął cancel pole.
Właśnie dlatego, że najprawdopodobniej w ustawianych walkach umówili się, że nie używają.
Nie znam genezy trzeciej walki. Ale po obu stronach byli hero, więc wszystkie opcje możliwe.

Ja się ustawiałem 1vs1 z niektórymi hero i pozwalałem im używać dowolnej broni, skilli i buff. Co w tym złego, poprostu różnorodne warunki.


  • Wiadomości: 137

  • Pochwał: 0

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 01, 2011, 11:55:31 pm »
Cancel stick to najwieksza porażka NoCareSoftu,no może poza pvp bonusem w dualach i fistach...:)
Używanie cancel stick poza mass pvp/tw/siege to lamerstwo czystej postaci,choć nie neguję pomaga wygrać.


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 02, 2011, 07:43:13 am »
Cancel stick to najwieksza porażka NoCareSoftu,no może poza pvp bonusem w dualach i fistach...:)
Używanie cancel stick poza mass pvp/tw/siege to lamerstwo czystej postaci,choć nie neguję pomaga wygrać.

Bzdura.


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 02, 2011, 08:03:53 am »
Cytuj
Cancel stick to najwieksza porażka NoCareSoftu,no może poza pvp bonusem w dualach i fistach...
Używanie cancel stick poza mass pvp/tw/siege to lamerstwo czystej postaci,choć nie neguję pomaga wygrać.

Tak samo lamerstwem możnaby w myśl tego nazwać tyranta czy deske na skillach.
Jeżeli jakiś toon przeciwnika stwarza znaczące zagrożenie w starciu bezpośrednim, to trzeba tego uniknąć i są na to sposoby.
Ale faktem jest, że ludzie nie lubią wszelkich rzeczy cancelujących buff. Wczoraj miałem party z mass tod + moje 4sec reuse steal divinity.
DC przeciwników się załamał :)


  • Wiadomości: 98

  • Pochwał: 0

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 02, 2011, 04:30:57 pm »
Chuj z cancel stickiem. Prawdziwe dziadostwo to talizmany na oly. Szkoda ze jeszcze CP potów, eliksirów i buff skroli nie dodali.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 02, 2011, 05:57:25 pm »
to nie jest taki drogi wydatek, raptem jest kilka "must have" talizmanow na oly i potrzebnych jedynie na naprawde wyfarmionych enemy.

Co do calej dyskusji z mojej strony, to sadze, ze skoro programy na EU/NA pokazaly, ze pewne niekonwencjonalne typy party pozwalaja wygrac, to znaczy, ze gracze nie uzywajacy ich, rowniez moga do tego (albo bardzo zblizonego poziomu) dojsc sami szkolac swoj skill.

Oczywiscie ciesze sie, ze na ofie nei gram ,bo dla mnie sytuacja do ktorej doprowadzil (notabene na wlasne zyczenie) NCsh1t, jest patologiczna i sprawia, ze z tygodnia na tydzien gra was coraz mnie na ofie, prawda? Podczas gdy na ru ofie otwieraja co roku kilka nowych serwerow, a 1 dobry (np. Cadmus) trzyma online jak wasze obydwa. Szkoda imho walczyc ciagle tylko i wylacznie przeciw tym top top wyfarmionym (ktorzy tez opanowuja mistrzostwo w konfigurowaniu Rangera), bo to dziala bardzo demotywmujaco dla nowych graczy (nie mowie o tych, co chca od razu wylozyc iles tam tysiecy zielonych, zeby byc na poziomie czolowki).

Na ru ofie nawet sprzet czolowki jest proporcjonalnie gorszy od tego co ma czolowka na ofie i to jest fajne. Jest szansa z nimi wygrac nawet nie majac takiego sprzetu jak oni. W miare jak topowi na serwerze beda miec sprzet zblizonych do tych z ofa, mysle ze wzrosnie tez uzytecznosc klas technicznych, bo przy obecnych czesto niekompletnych podstawach ubioru supportu (brak wiecej jak 90 0atri, epikow, OE skilli itd.) to pure DPS ma nadal duza przewage i wydaje sie pozornie bardziej skutecznOrlok, czemu nei mysleliscie z ekipa, by sprobowac swojego skilla i zgrania na ru ofie? ; p   Dalibyscie rade tak karac bez programow na rowni z reszta? (nawet jezeli jest kilka osob co u was tego nei uzywa) : >
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 137

  • Pochwał: 0

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 02, 2011, 07:54:30 pm »
Jakoś tego nie widzę..:)

@orlok
plz nie porównuj SKILLI przypisanych postaciom do cs. :)


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 02, 2011, 08:53:08 pm »
@Alarion

Nie chce mi się zaczynać od nowa. Z mojej ekipy zostało nas 2. I gram sobie rekreacyjnie, żeby dotrwać do GoD.
Mam fajne party na sige i to mi wystarczy.

Cytuj
Dalibyscie rade tak karac bez programow na rowni z reszta?

O kim mówisz? Wszyscy polacy będący w novie za mojej kadencji nie używali programów. Moje party też nie używa, ale ono wywodzi się bardziej z IN (dawny Legion, klan który do nas dołączył) niż z novy. 
To party jest na sige, a nie const na codzień, więc praktycznie nie mam z kim gadać, żeby zaczynać na nowym serwie :)
Czy ja bym dał sobie radę? Przygotowanie slh zajęło mi 2 lata. I i tak jeszcze nie jest skończony. Znam doskonale możliwości swojej postaci.
Osoby z programami mi nie przeszkadzają, więc podejrzewam, że w przypadku osób bez programów byłoby mi jeszcze łatwiej.
Może się mylę.
Ale patrząc na wasze frapsy i na pojawiających się w nich wśród przeciwników slh, to się zastanawiam czy ktokolwiek z was jest w stanie docenić tą klasę obserwując na codzień takie coś :)
Może tylko ci co mieli przyjemność współpracować z Deliosem więdzą co ta klasa w h5 może zaoferować.


@Rzaparuk
Cytuj
plz nie porównuj SKILLI przypisanych postaciom do cs.

Nie rozumiem. W skilach było i jest znacznie więcej przegiętych błędów niż w cs, szczególnie w cs z h5.
Frenzy, ls, steal divinity, cs - zgarnęło nerfa bo było przegięte. Więc czym to się różni obecnie?



  • Wiadomości: 137

  • Pochwał: 0

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 02, 2011, 11:04:30 pm »
Nie miałbym NIC do cs gdyby zrobili prosty trick, bierzesz hero weapona jesli masz masterkę na to. Byłoby pozamiatane z debilami na sws,bd,pw itd którzy biegają z pole i świrują jarząbka. Tylko o to mi chodzi. Z cancelem też zrobili porządek i obecnie jest to zbalansowany skill, lecz po kiego go nerfili w takim razie jak tyrek z fistami albo pwnz0r z cs robia 5 canceli a ty na sps możesz w tym czasie 1 zrobić?
Dyskusję można ciągnać lecz nie w tym rzecz, chodzi mi raczej o zasadę i tyle.
Co do twojego slh...tutaj wyexpionego slh kupisz za grosze a i ubrać chyba nie jest tak źle jeśli dużo grasz w niezłym const.


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 03, 2011, 08:06:17 am »
tutaj jesli sie poswieciesz robisz  shl z 3 subami w 2 miechy :D


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 03, 2011, 08:21:27 am »
fakt - exp to nie problem.... ale bez dużej doty w 2 miechy nie uzbierasz odpowiedniego sprzętu/enchantu  :shock:
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • Wiadomości: 694

  • Pochwał: 1

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 03, 2011, 08:45:00 am »
W 2 nie ale 4 na pewno :) mój łucznik został utworzony 18 lutego jedyny mankament to brak SUB bo się nie chce :) doty żadnej nie robiłem dostałem swoje od konsta ale dużą większość sam wyfarmiłem co prawda slh ma od cholery skili do enchantu nie tak jak łucznik:) ale sądzę że byś się uwinął a może i do consta by cię wzięli :) , zawsze można kupić postać :). Alarion by cię na pewno przygarnął :)
S.h.O.c.k  Team
Neural Siegel Knight 99


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 03, 2011, 09:35:05 am »
Cytuj
co prawda slh ma od cholery skili do enchantu nie tak jak łucznik:)


Nie tak dużo. Podstawa to bariera (wystarczy +10 na zwykłych), sop +27, pride +20-30, parę pasywnych +10. I z takim enchantem da się już grać. Reszta to wersjia ekskluzywna i nie priorytetowa.
Broń to też nie jakiś kolosalny wydatek. Buster albo caster, najlepiej +4,+5 (łatwo teraz zrobić jak const ma spoilera), 300 dark
Trudniej troche z armorem i epicami. Baium, frint, zaken to minimum. Powinien być valakas, ale podejrzewam że u was trudno o niego.
Vorpal set lub inny ale z wysokim elementem, enchanty, augmenty, sprzęt dodatkowy.
Samo wyexpienie toona to zapewne nie problem. Ubranie go to pewnie z 6 miesięcy. Jest opcja oszczędnościowa, ale wtedy slh działa powiedzmy na 60% swoich możliwości. Jaka grupa chciałaby czekać długo zanim toon w ich składzie stanie się użyteczny?
Szukanie grupy dla slh to też nie łatwa sprawa. Meele wymagałaby bezsensownych wydatków na meele setup. W nuker slh jest fajny do pvp, ale w pve raczej marny (choć w sumie moby w dv robię solo...). Dobrą grupą jest skład z elemental summonerem na pokładzie.

Jak u was z dostępnością transformacji? jednorazowe scrole?
Z kumplem expimy suby na demon prince i zajmuje nam 2-3 dni wbicie 75.

Cytuj
fakt - exp to nie problem.... ale bez dużej doty w 2 miechy nie uzbierasz odpowiedniego sprzętu/enchantu

A co za dotację można takiego dostać oprócz enchantów, że uważasz że to ma wpływ na kompletowanie sprzętu?


  • Wiadomości: 694

  • Pochwał: 1

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 03, 2011, 09:51:52 am »
Z tą dotacją to chodziło o kupienie adeny :). Co do epików frinta 150 zaken 500 valdek zapomnij nawet nie wiem ile może kosztować :D antaras ktoś tam mówił że nawet za 4kkk defender sprzedawał wczoraj na rynku widziałem za 6kkk Co do seta bofes light 900 atri to koszt koło 1,2kkk może nawet mniej z bronią to nie wiem :) A o baiumie nie napisałem  około 2kkk. Co do adeny po 70gr za 1kk może coś taniej znajdziesz :)
S.h.O.c.k  Team
Neural Siegel Knight 99


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: EU/NA vs RuOFF
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 03, 2011, 10:21:01 am »
Dota nie jest tu zadnym klopotem. Najcenniejsze co mzoesz kupic, to wlasnie te paczuszki z ktorych masz szanse na enchanty, ale to dziala mnei wiecej tak:

-Najpierw 1/9 szansy, ze to bedzie enchant, a nie inny item z paczki
-teraz 1/2 ze akurat na bron
-nastepnie 1/2 ze bedzie to enchant 10% lub 100% (ten 10% dziala tak, ze jak cos nei spalisz broni i enchant tez nei spada).


Kazda paczuszka kosztuje kilkadziesiat rubli, wiec latwo mozna z rachunku prawdopodobienstwa wyliczyc, ale zajeloby ci (albo inaczej: ile wydalbys $$), zeby sobie zrobic taki safe enchant do dajmy na to +16. Zreszta odzwierciedleniem tego jest to, ze nie widze jakos ludzi z czerwonymi borniami za bardzo (moze widzialem 1 osobe? i na pewno nei byl to zaden vesper ani icar). Daniel Defo (glad z Cadmusa, co gral tez chyba na teonie swego czasu) wydal kilkanascie tys $$, zeby z tych paczuszek wyciagnac enchanty i wlozyc do swoich top duali s86 na +16. Ale ten typ jest dziwny, bo jak uslyszalem od Dantego ile on ma roznych akcesoriow zwiazanych z L2 (jakies repliki butow IC, figurki itd. ; p ) to zwatpilem.

Kolejny item z doty, ktory w jakims tam stopniu moze wplynac na rozgrywke, to specjalna koszulka. Ta koszulke mozesz enchantowac scroalmi dostepnymi ze sklepiku za ruble rowniez, ale o ile sama koszulka kosztuje okolo 30-40 rubli i jest nie trade'owalna, tak enchanty (zwykle i blessed) mozna odsprzedawac graczom. Koszulka taka daje jakis bonus za kazdy enchant powzyej +3 (np +1 con, +7 speed, + 1 men itd.). Ogolnie fajny bajer calkiem, ale osiagalny jak najbardziej dla zwyklego gracza, bo enchantami mozna handlowac, wiec wsytarczy ci koszulka ktora dostajesz na starcie (kazda nowa postac dostaje 1 taka koszulke i 10 enchantow). Wiecej takowych nie ma w sumie.

Wiekszosc itemowo z doty oscyluje w okolo bonus expa, SP, extra ladowanai  vit-a, zmiany kolorow tittle itd.


Jednorazowe scrole na transformacje sa, ale nie wiem dokladnie jak dzialaja, bo nie kupowalem. Przy nazwie maja np. iles tam godzin, czy cos takiego.

A co do tego enchantu SLH, to troche przesadziles chyba... Death mark? Blink? Vortex (fajne debuffy ma)? Dark weapon?   SLH ma sporo waznych skilli na enchant imho z tego co patrzylem co robi Delios.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker