Iss Enchanter

Zaczęty przez Naito, Czerwiec 19, 2011, 05:57:58 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

NightBird

ma ktos liste nowych songow (combo songow) i dancow (combo dancow) ?

czyli np co zostalo by swsowi albo bd po przebudzeniu ?
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]

tommaso

Po przebudzeniu i wczytaniu wszystkich nowych skilli (prócz Wizard Harmony) zostają tylko 2 sensowne, które się kumulują z pozostałymi buffami - są to combo Siren/Renewal oraz Mystic/Warding.

RYZIA

Lonia StS85/DA79/BD80/Tyrantka78 (Naia Serwer) => GOD healer

NightBird

Cytat: tommaso w Grudzień 07, 2011, 12:32:00 PM
Po przebudzeniu i wczytaniu wszystkich nowych skilli (prócz Wizard Harmony) zostają tylko 2 sensowne, które się kumulują z pozostałymi buffami - są to combo Siren/Renewal oraz Mystic/Warding.

czyli jak rozumiem wizard harmony : Increases the P. Atk.+8%, M. Atk. +40%,
Atk. Spd. and Casting Spd.+8%, M. Def.+14%, M. Critical Rate+100%, MP recovery bonus+20%, and Spd.+8 of a party member for 30 minutes, while reducing P. Def. -8%, Evasion-4, MP cost for magic skills -15%, MP cost for physical skills -5% and reuse time for skills -20%.


jest gorsze niz siren/renewal mystic/warding ?
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]

montezuma

Cytat: NightBird w Grudzień 07, 2011, 03:54:36 PM
Cytat: tommaso w Grudzień 07, 2011, 12:32:00 PM
Po przebudzeniu i wczytaniu wszystkich nowych skilli (prócz Wizard Harmony) zostają tylko 2 sensowne, które się kumulują z pozostałymi buffami - są to combo Siren/Renewal oraz Mystic/Warding.

czyli jak rozumiem wizard harmony : Increases the P. Atk.+8%, M. Atk. +40%,
Atk. Spd. and Casting Spd.+8%, M. Def.+14%, M. Critical Rate+100%, MP recovery bonus+20%, and Spd.+8 of a party member for 30 minutes, while reducing P. Def. -8%, Evasion-4, MP cost for magic skills -15%, MP cost for physical skills -5% and reuse time for skills -20%.


jest gorsze niz siren/renewal mystic/warding ?

dla mele/archer grupy tak.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Cytat: xRelapse w Styczeń 10, 2012, 10:26:06 PM
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Cytat: Dyma w Styczeń 07, 2012, 05:06:19 PM
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 

NightBird

Cytat: montezuma w Grudzień 07, 2011, 04:03:06 PM
Cytat: NightBird w Grudzień 07, 2011, 03:54:36 PM
Cytat: tommaso w Grudzień 07, 2011, 12:32:00 PM
Po przebudzeniu i wczytaniu wszystkich nowych skilli (prócz Wizard Harmony) zostają tylko 2 sensowne, które się kumulują z pozostałymi buffami - są to combo Siren/Renewal oraz Mystic/Warding.

czyli jak rozumiem wizard harmony : Increases the P. Atk.+8%, M. Atk. +40%,
Atk. Spd. and Casting Spd.+8%, M. Def.+14%, M. Critical Rate+100%, MP recovery bonus+20%, and Spd.+8 of a party member for 30 minutes, while reducing P. Def. -8%, Evasion-4, MP cost for magic skills -15%, MP cost for physical skills -5% and reuse time for skills -20%.


jest gorsze niz siren/renewal mystic/warding ?

dla mele/archer grupy tak.

to ja nie rozumiem dlaczego Patk, M.def, Crit rate, MP recovery, speed ma byc gorszy od bonusow z siren/ren + mystic/ward
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]

Fabienne

mele biega na warriorze nie na wizardzie + podane songi dodatkowo. Wykupując all dasz tylko warriora i koniec

tommaso

Fizyczni DD latają albo na Warrior's Harmony albo na Knight's Harmony, z combo songami mają dodatkowy boost. Zauważ, że m.crit.rate daje Siren, Warding dodaje więcej m.defa, mystic daje 20% m.atk. a z warrior harmony masz dodatkowe 16%, więc nawet nukerzy tracą "tylko" 4% m.atk. Jedyne co Wizard Harmony posiada dodatkowego to -10% (bo renewal daje -5% do wszystkich) kosztu do magicznych skilli i 20% regenu mp.

NightBird

Cytat: tommaso w Grudzień 07, 2011, 04:17:23 PM
Fizyczni DD latają albo na Warrior's Harmony albo na Knight's Harmony, z combo songami mają dodatkowy boost. Zauważ, że m.crit.rate daje Siren, Warding dodaje więcej m.defa, mystic daje 20% m.atk. a z warrior harmony masz dodatkowe 16%, więc nawet nukerzy tracą "tylko" 4% m.atk. Jedyne co Wizard Harmony posiada dodatkowego to -10% (bo renewal daje -5% do wszystkich) kosztu do magicznych skilli i 20% regenu mp.

czyli sws czy bd ? (obydwoje maja te same combo dance teraz ?  - tzn chodzi o te o ktorych jest tutaj dyskusja) bo nie mam pojecia o GODzie
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]

tommaso

Combo dostają te same, a który moim zdaniem to już wcześniej napisałem.

s@rn@

A ja mam jeszcze inne pytanie. Otóż, czy OLowi zostaje po przebudzeniu jakiś ciekawy skill czy też OL posiada jakaś cechę która go wyróżnia? Bo w tym temacie mowi sie o enchanterach po przebudzeniu z SWS i BD. Czy OLa warto jest w ogole robic czy lepiej jednak wybierac z posrod bd i sws?

NightBird

Ja w tym wypadku sklaniam sie bardziej ku swsowi chociaz ciekawi mnie racial WC/OL Undying will...
Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]

Alarion

Cytat: NightBird w Grudzień 07, 2011, 04:35:26 PM
Ja w tym wypadku sklaniam sie bardziej ku swsowi chociaz ciekawi mnie racial WC/OL Undying will...

undying will jest swietnym skillem.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

NightBird

Lineage SINCE 2005 !

Classic club - Dion x3
NightBird -  [lvl.x]

marcoos

Cytat: s@rn@ w Grudzień 07, 2011, 04:27:45 PM
A ja mam jeszcze inne pytanie. Otóż, czy OLowi zostaje po przebudzeniu jakiś ciekawy skill czy też OL posiada jakaś cechę która go wyróżnia? Bo w tym temacie mowi sie o enchanterach po przebudzeniu z SWS i BD. Czy OLa warto jest w ogole robic czy lepiej jednak wybierac z posrod bd i sws?

seal of blockade zostaje !! ;D

tommaso

Raczej na postacie po 4 profie wchodzić nie będzie zbytnio.

Alarion

Cytat: tommaso w Grudzień 10, 2011, 05:18:18 PM
Raczej na postacie po 4 profie wchodzić nie będzie zbytnio.

+1
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Okiralla

Witam może ktoś zapodać jakie skille zostają u OL po przebudzeniu w Iss Enchantera ? Jak wygląda wtedy gra takim charem ? Jakie wyposazenie ? Nie czaje tego przebudzenia. Zmienia się też wygląd buffów ? Już nie bedę mógł zapodawać "żołtych kółeczek" dla guild ?  :P Zmienia się cały charakter OL po przebudzeniu ? Chodzi mi o rozgrywke

tommaso

Imo enchanter ma najwięcej wspólnego z OL'em, trochę debuffów, chain heal, trochę dps'u, turn stone; po BD odziedzicza meduzę, shadowa, od PP resa i dodatkowo może polimorfować siebie, party i przeciwników. A 'żółte kółeczka' zostały zmienione w jakieś motylki i chochliki ;p
Reszta jest tu wystarczająco opisana, popatrz wcześniej.

Okiralla

I właśnie przeczytałem i doszedłem do wniosku że grając OL potem będę orczykiem zakutym w ciężki armor z dualami i mieszanką tych wszystkich skilli + pare z OL ktore zostaja. Nie jestem zbytnio przekonany :D  :bump:

Nolifer

Nieogarnolem troche wczesniej tego...skad teraz moge wziąć forgoteny dla WC na 70-74, kat i necro juz nie ma^^, wiec?


Neefrete

To dla wszystkich waszych opcji  i opisów to WC w jakiej wreszć zbroji ma biegać teraz GoD  hv  czy robe bo sie pogóbiłem?

Draghar

Do 85 Twój własny wybór. ale raczej polecam robe jako że drain teraz też regeneruje MP

Po 85 hvy + duale

PangeRus