Witaj
Gość

Wątek: Aeore Healer  (Przeczytany 159642 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 1185

  • Pochwał: 17

Aeore Healer
« dnia: Czerwiec 19, 2011, 08:25:11 pm »
Wskrzeszaj i lecz innych z drużyny nie pozwalając przeciwnikowi osiągnąć zamierzonego celu.

Aeore Healrzy specjalizują się w dziedzinie zaklęć chroniących, wzmacniających i leczących innych bohaterów. Ich wyjątkowe umiejętności pozwalają drużynie której pomagają pokonać najtrudniejszych przeciwników z jakimi przyjdzie się im zmierzyć w zniszczonym i opanowanym przez Bestie i Demony świecie Lineage 2.

Aeore Healerzy używają zaczarowanych broni zwiększających ich zdolności magiczne. Potrafią oni nie tylko w znacznym stopniu pomagać swojej drużynie, usypiając przeciwników, zdejmując klątwy ze swoich współtowarzyszy, ale i również powodować znaczne szkody wśród swoich wrogów.


Aeore Healer


Droga przebudzenia

Human Mystic ---> Bishop ---> Cardinal ---> Aeore Healer
Elven Mystic ---> Elven Elder ---> Eva's Saint ---> Aeore Healer
Dark Mystic ---> Shillien Elder ---> Shillien Saint ---> Aeore Healer


Każda z naszych postaci niezależnie już od klasy dostaje 7 Holy Pomanderów. Więcej o nich przeczytasz tutaj: http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,36369.0.html

Skille Aeore Healera

- Superior Anti Magic - Zwiększa INT o 2 i M. Def. o 139. Gdy otrzymujesz obrażenia, to istnieje szansa na dodatkowe zwiększenie M. Def. i odporności na atrybuty.

- Superior Armor Mastery - Zwiększa INT o 2 i bonus regeneracji HP i MP. Zwiększa dodatkowo P. Def. o 109, gdy posiadasz lekką zbroję, a nawet szaty magiczne.

- Superior Casting Mastery - Zwiększa INT o 2, Max MP o 313 i Casting Spd. o 23% oraz zmniejsza konsumpcję MP o 15% i reuse time skilli magicznych o 25%.

- Superior Elemental Protection - Zwiększa INT o 2 i odporność na cztery główne żywioły o 20.

- Superior Sigil Mastery - Zwiększa INT o 2 i bonus regeneracji MP +20/tick, a Take moc skilli leczących o 40, gdy używasz sigila.

- Superior Weapon Mastery - Zwiększa INT o 2, M. Atk. o 103 i P. Attack o 82. Zależnie od poziomu INT, istnieje szansa, że re-use time skilla zostanie zresetowany lub podwoi swój czas trwania.

- Superior Mind Resistance - Zwiększa INT o 2 oraz odporność na unieruchomienie, uśpienie, paraliż, zatrucie, krwawienie, ogłuszenie i ataki mentalne o 20. Może także odbić debuffy z powrotem do przeciwnika.

- Blessing of Saha - Zwiększa dla celu Max MP, bonus regeneracji HP, M. Critical Rate +20%, P. Atk. +10%, P. Def. +20%, Atk. Spd. +20%, M. Atk. +10%, M. Def. +20%, Casting Spd. +20%, obrażenia krytyczne podczas normalnego ataku +20% i odporność na debuffy +10%. Przy uniknięciu krytycznego ataku wzrasta P. Def. +15%. Zmniejsza szybkość postaci.

- Clarity of Saha - Zwiększa odporność celu na debuffy o 20, ataki usuwające buffy o 30, unieruchomienie, uśpienie i ataki mentalne o 50.

- Critical of Saha - Zwiększa dla celu P. Critical Rate i P. Critical Damage oraz redukuje koszt MP skilli.

- Force of Saha - Zwiększa dla celu Atk. Spd. +34% i Casting Spd. +31% oraz daje mu średni efekt Vampiric Rage +9%.

- Power of Saha - Zwiększa dla celu P. Atk. +17%, P. Def. +15%, M. Atk. +79% i M. Def +30%.

   - Resistance of Saha - Powiększa dla celu odporność na ogłuszenie +40%, zatrucie +50%, święte i mroczne ataki o 30.

- Speed of Saha - Zwiększa celność o 5, uniki o 5 i szybkość postaci o 34, redukując jednocześnie ilość krytycznych obrażeń, które otrzymuje o 30%.

- Aeore Force - Zwiększa M. Atk. wszystkich członków party o 6%, którzy nie są Aeore Healerem, a także zwiększa P. Atk. tym, którzy używają łuku lub kuszy o 6%.

- Summon Lumi - Przyzywa ducha światła, który walczy po Twojej stronie.

- Summon Tree of Life - Przyzywa stacjonarne Drzewo Życia, które odnawia HP pobliskich członków party i istnieje szansa, że zdejmie z nich debuffy.

   - Fairy of Life - Przyzywa czarodziejkę, która podąża za celem i okazjonalnie odnawia jego HP. Gdy cel otrzymuje obrażenia, to leczenie jest częstsze.

   - Giants' Favor - Gigant obdarza Cię swoim zaufaniem, pozwalając używać swoich mocy, które zwiększają Twój P. Def, M. Def i skille leczące o 1000.

   - Celestial Protection - Na 10 sekund członek party staje się nieśmiertelny. Gdy efekt ten minie, pojawi się drugi, Lingering Protection, który zwiększa HP, regenerację MP oraz szybkość. Gdy efekt Lingering Protection jest aktywny, to nie można otrzymać dodatkowych efektów nieśmiertelności.

   - Emblem of Salvation - Wskrzesza cel i pozwala mu zachować buffy i debuffy, które posiadał przed śmiercią. Jednak Blessing of Noblesse i Lucky Charm znikają.

   - Blessed Resurrection - Wskrzesza martwy cel i jednocześnie oddaje większość doświadczenia, które stracił podczas śmierci.

   - Radiant Heal - Odnawia HP celu. Jeżeli natomiast jego HP jest już pełne, to regeneruje CP.

- Balance Heal - Odnawia HP przez pewien czas i wyrównuje Twoje HP z HP członków party, tak, by każdy z Was miał go podobną liczbę.

   - Panic Heal - Natychmiastowo odnawia HP celu. Jeżeli HP celu jest już pełne, to odnawia się jego CP.

- Brilliant Heal - Odnawia dużą liczbę Twojego HP i HP pobliskich członków party. Jeżeli Ty lub członek party posiadacie pełne HP, to zacznie regenerować się CP.

   - Progressive Heal - Stopniowo przywraca HP celu i najbliższej położonemu członkowi party, który otrzymał znaczne obrażenia. Moc leczenie zmniejsza się, wraz ze zmniejszeniem obrażeń.

- Sustain - Cały czas odnawia HP celu, zwiększą Twoje moce lecące i ilość otrzymywanego leczenia przez cel.

- Rebirth - Kompletnie odnawia HP, MP i CP wszystkich członków party i jest szansa, że usunie też och debuffy. Na ten skill nie wpływają umiejętności, zmniejszające reuse time.

   - Radiant Purge - Usuwa wszystkie debuffy z celu.

- Radiant Recharge - Odnawia MP celu, zależnie od jego poziomu i robi to przez pewien okres. Nie można użyć na celu, który posiada skille typu Recharge.

- Dark Backfire -Zwiększa dla celu koszt MP skilli o 50% i redukuje jego Casting Spd.

   - Dark Devour - Redukuje efekt leczenia o 50%, które otrzymuje cel.

- Dark Force - Zadaje obrażenia na celu z szansą odepchnięcia do tyłu.

- Dark Rain - Zadaje bezatrybutowe obrażenia dookoła gracza i obniża agresję otaczających go wrogów.

   - Erase - Przenosi wrogiego servitora do innego wymiaru.

   - Dissolve - Zwiększa szybkość i usuwa z pobliskich przeciwników agresję wobec Ciebie.

   - Crystal Regeneration - Zamienia Cię w nieruchomy kryształ, dając odporność na wszystkie ataki i debuffy. Dodatkowo następuje szybka regeneracja HP i MP.

- Dark Veil - Zadaje poważne obrażenia dla celu i zmniejsza jego agresję wobec Ciebie.

- Mass Dark Veil - Zadaje poważne obrażenia dla otaczających wrogów i zmniejsza ich agresję wobec Ciebie.

- Fatal Sleep - Usypia cel na pewien czas. Po przebudzeniu jego Atk. Spd., Casting Spd. i szybkość, są nacznie zmniejszone.

- Mass Fatal Sleep - Tymczasowo usypia pobliskich wrogów.

- Mark of Lumi - Naznacza cel marką, która redukuje jego P. Def., M. Def. i ciągle redukuje HP.

- Party Recall - Przenosi całe Party do najbliższej wioski lub miasta. Skill ten nie może zostać użyty w specjalnie zaprojektowanych strefach.

Skille 85+

   - Celestial Party Protection - Wszyscy członkowie party stają się nieśmiertelni na pewien czas. Gdy czas ten minie, to zaczyna działać efekt Lingering Protection, który zwiększa od regenerację HP i MP oraz szybkość. Gdy działa Lingering Protection, to gracz nie może otrzymać dodatkowego efektu nieśmiertelności.

- Group Resurrection - Wskrzesza wszystkich umarłych członków party.
   
- Brilliant Recharge - Odnawia ciągle MP członków party, zależnie od ich poziomu.
   
- Brilliant Purge - Usuwa wszystkie debuffy z członków party i daje im na pewien czas odporność na nie.
   
- Frantic Healing - Gdy włączony, zwiększa Casting Spd. oraz koszt MP skilli.
   
- Laksis Disc - Gdy włączony, leczy sojuszników i uszkadza wrogów dookoła Ciebie. Ciągle konsumuje MP.


Warto zapamiętać

  • Od najnowszej kroniki magiczny atak ma wpływ na moc leczenia, także odpada na pewno gra z homkiem do bardzo wysokiego lvlu.
  • Skille z Holy Pomanderów znikają po przebudzeniu postaci.
  • Nie wszystkie skille z czwartej profesji musisz wykupić. Zawsze można zostawić coś typu Mass Resurrection, który ma o 8 minut mniejszego reusa od nowego skilla.

Sources

Ucieszę się jak ktoś wytknie mi błąd i poprawi coś co się nie zgadza  :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 01, 2011, 07:19:12 am wysłana przez Acid »
Zapraszam na serwer Team Speak 3 - Dead Echo - Community of Gamers - Adres: deadecho.pl

W Lineage 2 gram na serwerze: EU Core | Nick: Naito | Clan: BlackSwans


  • Wiadomości: 631

  • Pochwał: 1

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 27, 2011, 03:51:16 pm »
Chętnie posłucham, jakie wady jak i atuty ma Aero healer. Fajnie by było gdyby Alarion, się wypowiedział bo kocham jego Wall of texty.

Aha, no i czy skille rasowe, mają jakiś znaczący wpływ na klase? Zamierzam się przebudzić z BP, ale kwestia ciągle zostaje do obmyślenia.


  • Wiadomości: 457

  • Pochwał: 1

  • Me haz no lajf
Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 27, 2011, 04:04:09 pm »
Aha, no i czy skille rasowe, mają jakiś znaczący wpływ na klase? Zamierzam się przebudzić z BP, ale kwestia ciągle zostaje do obmyślenia.

PvP-wise to dobrze się jest przebudzać z bp i nie wykupowac nowego mass-reza bo ma aż 10min reuse. Co prawda niektórzy będą płakać o %, ale wygrane pvp > all.(z tego co wiem wzięte ze skill linka mass-rez też zostaje ale nie jestem 100% pewien)
---
ShiningWill - Me haz shield!


  • Wiadomości: 538

  • Pochwał: 1

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 30, 2011, 12:51:39 pm »
mam pytanie bo troszki nie chce mi sie szukac, jak wyglada przemiana SE w GOD?
Jego buffki z holly pomaderow tez sie transformuja w to co jest po Godzie?

//Acid -- Spam 5%, skoro inaczej nie da się Was zachęcić do przejrzenia istniejących już tematów i odciążyć chociaż trochę pracę modów.
« Ostatnia zmiana: Październik 30, 2011, 02:33:42 pm wysłana przez Acid »


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 30, 2011, 01:04:18 pm »
tak, tracisz to na rzecz nowych skilli.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 631

  • Pochwał: 1

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 30, 2011, 06:43:16 pm »
Alarion, nie podzielisz się ze mną swoimi przemyśleniami na temat klasy?

Ewentualnie jakiś inny przebudzony BP, jest tutaj?


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 30, 2011, 07:53:03 pm »
Hmm, nie wiem w sumie o czym mogę pisać, bo dopiero 88 dingnąłem wczoraj, ale coś tam spróbuję skrobnąć...

1) drzewo zawsze "on". To jednak duży boost. Najlepiej też postawić je tak, żeby móc sięodsunąć i nie dostało ono zaraz pierwszym lepszym aoe od kogoś. Drzewo można też fajnie odsumonowywać za pomocą erase.

2) wróżka, to jak bless the blood u SE + samo leczy ubytki w HP co jakiś czas. Rzucona trwa minutę, a to zawsze taki asekuracyjny heal. bardzo fajne na expie i PvP

3) healowanie: Nie da się praktycznie spamować 1 healem. Brak skilli w macrach dających -1 sec jest mocno odczuwalne, trzeba kombinować i na re use zwracać uwagę. Dosyć istotną kwestią, jaką musi ogarnąć każdy healer jest umiejeność podejmowania decyzji, kiedy używać GBH, Major heala, group major heala, które zwracają HP i CP, a kiedy chain heala i balance life'a, które takiego efektu nie dają.

4) przeżywalność:
    To jest najgorszy aspekt i najbardziej dyskusyjny. Z jednej strony pure DPS od większości profek jesteśmy w stanie healem wyspamować (ofc z reistsami, jakimś przyzwoitym sprzętem itd.). Z drugiej strony jest niesamowicie łatwo nas czymś zlockować - Agro od tanka, podniesienie nukera, przewrócenie DD itd.). Wtedy skecamy się jak szmata bez szybkiej reakcji drugiego healera.

Bardzo pomocne są aspekty survi tanka (agro, pt UD, sacrifice itd.) oraz twoje: Nowy divine power dający boost (na 1 lvl po 1000, na 2 po 1500) do p defa i m defa, twoja celka na 1 target (re use 2 min) i celka na całe party (też re use 2 min). O ile większość bajerów od tanka i swój divine power użyjesz podczas danego PvP 1 raz, tak podczas dłuższej potyczki celki, można użyć nawet 2-3 razy. Celka pozwala wykonywać wszystkie akcjie poza healowaniem i rechargowaniem targetu bronionego przez celkę normalnie!!! Jest to czas, jaki trzeba spożytkować mądrze!

5)
Ofensywne aspekty healera są też ważne. To na początek 3 debuffy (z czego 2 mają długi re use) + sleep. Trzeba ieć dobre wyczucie ich używania. Masz też bardzo fajne odepchnięcie, które warto używać na postacie chcące wejść z tobą w interakcję: tank, nóz, dd. Masz też2 aoe damage nuki, które może jakieś amazing nie są, jednak gdy masz czas i możliwość, to zawsze te kilkaset(czasem ~~2k przy crycie) damage więcej, co może pozowolić akurat kogoś zabić.


6) zgranie 2 healerów w party:
my to akurat mamy w miarę wyćwiczone, bo graliśmy na 2 bishów i ee już wcześniej, ale nadal trzeba potrenować. To jest trudne. 2 x balance life, 2 x res, mass res, sublime, mass celka itd.

Słyszałem opinie, że na end game 1 healer daje radę spokojnie, ale to ocenię dopiero na end game. Póki co 2 healerów na PvP wydaje się niezbędnych.

Ofc wg mnie patrząc na dynamikę PvP i ogar healer daje wydaję się trudniejszą profką. Na pewno trudniejszy od dawnego EE/SE (przejmuje obowiązki recharge + wszystkie bishopa) i trochę trudniejszy od dawnego bisha - po prostu wszystk odzieje sięszybciej i używasz trochę więcej skilli.

Pracuję nad frapsem z pierwszych Dni GoD-a. Ogólnie nic specjalnego, dosyć jeszcze lamię, ale coś tam będę mógł pokazać zawsze,


Kurde, dawno już wall of textu nie pisałem : p
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 39

  • Pochwał: 0

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 30, 2011, 08:46:52 pm »
A jak jest z szybkością castowania nowych skilli? Zastanawiam się czy by nie było lepiej nie zrezygnować z lepiej wyglądających rasowych skilli d.elfa na rzecz wysokiego c.spd turbo elfa. Podobno siła heala zależy teraz w dużej mierze od m.atk, ale lepiej chyba leczyć słabiej niż zaspamować healem trupa.
Elth - OldBoyz


  • Wiadomości: 457

  • Pochwał: 1

  • Me haz no lajf
Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 30, 2011, 08:56:49 pm »
Kurde, dawno już wall of textu nie pisałem : p

Yes! Alarion is back!
obstawiam, ze jego wypowiedzi nie przeczytales od poczatku do konca ;p

Akurat przeczytałem, odnośnie ad1 to drzewko czasem dziwnie agruje moby, no ale na pvp fajne! :)
---
ShiningWill - Me haz shield!


  • ******
  • Wiadomości: 1254

  • Pochwał: 11

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 31, 2011, 03:23:40 pm »
wszystkie skille z transferu u healera na 3 profce są auto unlearn, więc bb mass res u dark elf healera : (


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 31, 2011, 03:40:21 pm »
tak, jest to pewna zasadnicza zaleta przebudzania się z bishopa, zamiast EE/SE. Na oly może ci to przewagi nei da, ale na każdym PvP i m ass PvP twój klan doceni, że masz mass reza co ~~2 minuty, a nie 10 minut. Sam już uratowałem przebieg kilku PvP, gdy np. biły się 2 pt vs 1 nasze, wpadaliśmy my, dawałem mass reza i wiedziałem, że użyje go jeszcze z jeden lub dwa razy w trakcie tego PvP, podczas gdy retardy co wykupiły nowego mass resa mają re use 10 min.

//Acid -- Plus.
« Ostatnia zmiana: Październik 31, 2011, 07:11:12 pm wysłana przez Acid »
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 631

  • Pochwał: 1

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 31, 2011, 05:22:15 pm »
Wkońcu topic się rozkrecił, i w miare konkretne info co do klasy.

Co do Walloftext'u Alariona, + poproszę.


  • Wiadomości: 39

  • Pochwał: 0

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 31, 2011, 10:43:42 pm »
tak, jest to pewna zasadnicza zaleta przebudzania się z bishopa, zamiast EE/SE. Na oly może ci to przewagi nei da, ale na każdym PvP i m ass PvP twój klan doceni, że masz mass reza co ~~2 minuty, a nie 10 minut. Sam już uratowałem przebieg kilku PvP, gdy np. biły się 2 pt vs 1 nasze, wpadaliśmy my, dawałem mass reza i wiedziałem, że użyje go jeszcze z jeden lub dwa razy w trakcie tego PvP, podczas gdy retardy co wykupiły nowego mass resa mają re use 10 min.

//Acid -- Plus.

No to mamy jeden wielki plus dla humana healera :). Chyba jednak pozostanę wierny nie tylko swojej klasie ale i rasie ;]
Elth - OldBoyz


  • Wiadomości: 631

  • Pochwał: 1

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 12, 2011, 04:07:15 pm »
Powiedz mi Alarion, czy widziałeś już jakieś CP biegające na 1 healera?

W sumie chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda, na początku. Bo zaczynając od zera, na 1 healera, z dodatkowym dps'em (zamiast drugiego healera), czy ma to sens.  Wiem że pewnie nikt mi tego nie wyjaśni, bo nikogo  takiego nie ma co by z nowym CP zrobił rerolla. Aczkolwiek pogdybać można. Na pewno na początku ciężko, co gorsze po awakeningu, nie robi się kolorowo. Ciekaw jestem jak to się spisuje na End game.


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 12, 2011, 04:11:38 pm »
Jak działa dispell summon? Jaki mniej więcej land rate i reuse?


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 12, 2011, 04:14:23 pm »
Powiedz mi Alarion, czy widziałeś już jakieś CP biegające na 1 healera?

W sumie chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda, na początku. Bo zaczynając od zera, na 1 healera, z dodatkowym dps'em (zamiast drugiego healera), czy ma to sens.  Wiem że pewnie nikt mi tego nie wyjaśni, bo nikogo  takiego nie ma co by z nowym CP zrobił rerolla. Aczkolwiek pogdybać można. Na pewno na początku ciężko, co gorsze po awakeningu, nie robi się kolorowo. Ciekaw jestem jak to się spisuje na End game.
hu-_-o totalnie beznadziejnie po prostu do dupy

Plusy z posiadania drugiego healera są po prostu za duże (chyba z 2 tygodnie lataliśmy na 1 healera, wiem co mówię ;p )

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • ******
  • Wiadomości: 1100

  • Pochwał: 5

  • a.k.a. Darth
Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 12, 2011, 04:26:31 pm »
gdzies - chyba na rochandzie - wyczytalem ze sa tez sklady na 2 enchanterow zamiast 2 healerow
retired


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 12, 2011, 05:38:30 pm »
Arimas, na 85, jak ludzie słabo ogarniali, nikt nie ma jeszcze wielu kluczowych skilli, to 2 healerow wydaje sie niezbedne. Ale coraz bardziej widze, ze w strone end game i z dobrym tankiem mozna dac rade z 1 naprawde dobrze ogarniajacym healerem. 2 Enchanterow moze byc jak najbardziej ciekawym configiem, bo to 2 x wiecej debuffow i CC, a chain heal enchantera nei ustępuje temu healerowemu, a każdy kto pogra trochę, zobaczy, że podstawa healowania w krytycznych sytuacjach to balance i chain heal.

Pożyjemy zobaczymy, do end game trochę brakuej jeszcze
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 13, 2011, 06:40:48 pm »
Mam wrażenie, że nikt nie zauważył mojego pytania :(

Jak działa dispell summon? Jaki mniej więcej land rate i reuse?

Może zwrócę się do konkretnej osoby, żeby wywrzeć odpowiednią presję... Alarion podzieliłbyś się spostrzeżeniami jako pro uber healer? :D


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 13, 2011, 07:25:41 pm »
słabo. Drzewko healerowi odwołasz raz na 3 próby, summony z mentalem bardzo ciężko (~~10-15%). Mimo wszystko ja się staram próbować, szczególnei drzewka healerom.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 13, 2011, 07:49:05 pm »
Dzięki. Przy 30s cd nie jest tak źle. Mam zamiar grać summonerem i bałem się, że w walce z healerem po 10sec zostanę bez summonów.


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 14, 2011, 01:39:32 pm »
Jak na razie to z tego co mowil Alarion healerzy summonera na oli pokonac nie moga.

        // co do dwóch enchanterow moze byc ciekawie 2x impulse, 2x celka na 30sec kontra 2x celka od healerow z tym ze ich reuse dziala zdecydowanie na korzysc nie mowiac o tym ze w trakcie ich trwania mozna bic.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 14, 2011, 02:35:34 pm »
ale enchanter to nei tylko celka i impulse. To również chain heal (sam się przekonałeś, że całkime niezły), to 2 x więcej AoE. Nie wiem jak tam u was skubi, ale są też inne debuffy oprócz tych na - p def - m def, które są oczywiście podstawą.

Póki co za wcześnie na ocenę dobrego configu PvP, to jeszcze kwestia wielu miesięcy.


ok, układam wam stosunek sił na oly:

Summoner >> Healer (ten nei ma do neigo podjazdu, ale widziałem, że dobry DD/nóż może summona pojechać) >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> cała reszta.


To mowa o oli : )
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 14, 2011, 02:37:58 pm »
Jak na razie to z tego co mowil Alarion healerzy summonera na oli pokonac nie moga.

        // co do dwóch enchanterow moze byc ciekawie 2x impulse, 2x celka na 30sec kontra 2x celka od healerow z tym ze ich reuse dziala zdecydowanie na korzysc nie mowiac o tym ze w trakcie ich trwania mozna bic.
Bez healera odpada ci 1 celka w momencie kiedy ktoś padnie bez nobla i trzeba zrobić rebuff
A celka od enchantera jest trochę lipna imo bo ma dłuuugi re-use i byle akcja ją przerywa

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 122

  • Pochwał: 0

Odp: Aeore Healer
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 18, 2011, 12:16:54 am »
Hmm nie wiem czy gdzieś już to było wspominane, ale ciekawego info się dziś dowiedziałem. Mianowicie Aeore Healer nie wczytuje nowego mastery na armor i zostawia tym sposobem Light Armor Mastery z 2 profy dzięki któremu ma 1999 Casting Speed w lekkim secie i proporcjonalnie więcej P.Defa (około 500 porównując lekki low Immortal i robe) - nie potrzebuje nawet broni z Acumenem, żeby tyle CS wyciągnąć o0, więc zakłada albo broń z healthem albo magiczną mackę z jakimś innym SA i jest imba...
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2011, 02:07:15 pm wysłana przez tommaso »