Topic powstaje w duzej mierze w oparciu o informacje publikowane na forach goha/wiki/ncsoft/lineage2.com.pl i jest jedynie zbiorem informacji odnośnie tej klasy, sukcesywnie będę sie starał dodawać nowe rzeczy tak aby topic wyglądał w miare aktualnie.
Filmy podglądowe:
1.
http://www.youtube.com/watch?v=vhjwNTBskng2.
http://www.youtube.com/watch?v=YfrEfExZFpk3.
http://www.youtube.com/watch?v=Wz3Xj3Cb6ls&feature=player_embedded Nowa kronika juz za pasem wiec przydałoby sie zebrać kilka informacji i połączyć je w całość. Othel Rogue to nic innego jak dagger pod nowa nazwa z nowymi skillami kto wie moze i taktyką również. Warto dodac iz po wykonaniu awakening quest (85 lvl) klasą rogue bedzie mógł być każdy niezależnie od tego czy bedziemy grac orkiem kamaelem czy tez krasnalem. Ponizej przedstawiam nowe staty postaci dla kazdej wymienionej rasy, wymienione ponizej wartosci pomimo tego ze wygladaja imponujaco az tak wiele rozgrywki nie zmienią dla mnie bardziej sa zmiana wizualna.
Warto równiez dodac ze wszystkie nowe skille beda wspólna dla kazdej klasy i podobnie jak teraz beda pewne roznice wynikajace z samej rasy. Nie wiem jak to bedzie wygladało w przypadku krasia/kamela/orka
HUMAN There are no skills that are being removed on human after the awakening.
Aim: Critical chance +3%, chance to receive critical -3%
Mental: MDEF +18, MATK +31.
Persistence: Removes Poison / Bleed / Hold / Stun effects (and become immune for 10s)
Activity: HP/MP regen +1.0
ELF The elemental heal is no more.
Rapid: Attack speed +4 and casting speed +3; movement speed +13 when not in combat.
Bless Water: Water Attack/Defense +10, MP regen +2.0.
Delicacy: Physical crit chance +15, Magical crit chance +10
Prevision: Skill - For 15s increases Physical / Magical evasion by 30.
DARK ELF Shadow sense will be removed.
Dark ability: Physical / Magical critical damage increased by 208.
Bless Wind: Wind Attack/Defense +10.
Sharpness: STR / INT increased at night by 1.
Siphon Life: VR +1%.
Acceleration: Removes all debuffs on self and increases Spd. The caster also cannot be targeted for a certain time.
ORC Orc lose toughness and Iron body.
Fire Strength: Fire Attack/Defense +10.
Energetic: HP regen +3.0.
Undying Will: Trigger - when HP falls below 20% the orc becomes invulnerable for 3 seconds, cooldown 5 min.
Savage: Skill - attack speed increased by 17%, defense decreased by 15%.
DWARF Dwarf lose weight limit, dwarven craft.
Dexterity: All Skill damage +2%
Bless earth: Earth Attack/Defense +10, PDEF +16.
Endurance: Skill - Reflect 50% of Melee Physical attacks for 5s, also restores 1992 HP.
Earth Tremble: Knocks down nearby enemies for 3 seconds.
Summon Siege Golem: Summons a Siege Golem.
Summon Wild Hog Cannon: Summons a Wild Hog Cannon.
Summon Swoop Cannon: Summons a Swoop cannon.
KAMAEL Kamael lose the soul mastery.
Battle Instinct: PvP damage +1%, Skill MP consumption -5%.
Dark Silence: Dark Attack/Defense +10, Silence/Fear Resistance +20.
Soul Protection: Skill - Increases debuff resistance by 2 times for 20s.
Body Reinforce: Skill - Final Transformation, lasts 5 min.
Flying Body Reinforce: Skill - Transforms into ultimate combat flying form, lasts 5 min.
Doszło równiez do zmian jesli chodzi o bonusy z poszczególnych atrybutów STR/DEX/CON/INT/MEN/VIT ponizsza tabela pokazuje jak do tej pory to wygladało i jakie zmiany zachodzą w nowej kronice.
SKILLE Jak na nowa rase przystało rogue bedzie posiadał szereg nowych skilli które beda połaczeniem skill z 2/3 profki. Prościej tłumacząc Blood Stab (dawny backstab) bedzie posiadał dodatkowy efekt bleed wiec analogicznie będzie on połączeniem skilla BS+bleed
http://www.youtube.com/watch?v=j1B4peaF3mQ&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=3CBNXIU05wE&feature=related Lista skilli:http://www.terragamers.net/wiki/images/5/54/Rogue1-1.jpgTutaj wersja obrazkowa nieco mniej konkretnahttp://danieldefo.ru/forum/showthread.php?t=38036