a po drugie fear +30 zjada wszystko...
true. Niestety w grze nie ma balansu i dobre party nukerów może zniszczyć każdego. Problem w tym, że jeżeli zmienimy setup, żeby party radziło sobie jakoś z party nukerów, to zaczyna ono być marne vs klasyczny skład np archerów lub zielonych.
U nas mamy sporo sposobów na nuker party. Ale niestety wszystkie one są nienaturalne. To znaczy bazują na dodatkowych zasobach a nie standardowych umiejętnościach klas. Mozna tu wymieniać hero skille, zaken/ vail master transformacje etc. Czyli rzeczy, które nie dla każdego na pewnym etapie gry sa dostępne.
Alarion ciekawie kombinuje ze swoim party. My też zaczęliśmy robić konfigi z 3x healer, jednak preferujemy 2x cardi a nie 2x ee. Wiadomo, że bierze się i tak co się ma.
Widuję podobny skład w akcji. HK+2x dagger + 2x ee + cardi + bd + sws + dc.
Poskładanie 3 healerów z 3x agro, party ud i daggerami na zaken transformacjach w składzie jest bardzo trudne. Po chwili wszyscy są bez mp a HK sieje spustoszenie wśród buff. Dodatkowo to party chodzi częst wspólnie z drugim składem - nuker party z 1 anakimem.
No i trzeba coś na nich wystawić - kosmiczny mana burn, mocny dps z anakima, fear na wszystkie strony, debuffy od 2x necro.
HK lepiej się wpisuje w koncepcję takiego party - osłabić, zmęczyć, zdrainować i dopiero zabić. Ale pal też ma swoje atuty i rzeczywiście ma predyspozycje, żeby dorzucić coś do dps party (w sensie z własnych hitów). Widziałem pala z młotkiem w elegii - masakra. No ale takiego znam tylko 1 na 2 serverach
.
3x healer to może być szybki i mocny mana burn. U nas to działa, bo mamy eventowe runy zwiększające reuse, większość supportu ma valakasy i często mamy buff konia (ludzie porobili boxy z +30 konikiem). Także reuse mana burna jest super i wypalanie zajmuje sekundy. 1 EE nie wyrabia z rechargem 4x DD, BD, SWS, DC przy takiej szybkości i będąc też głównym celem.
Nie wiem jak to wyjdzie w waszych realiach, ale jeżeli Alarion chce testować, to czekam na relację.