Witaj
Gość

Wątek: Dyskusja o ideii CP w GoD  (Przeczytany 34183 razy)

  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #100 dnia: Listopad 25, 2011, 08:43:47 am »
W większości tematów wszyscy opisują pt ale już po wejściu GoDa czyli każdy ma 85+,a powiedzcie mi czy takie pt jak tu napiszę od 0 jest dobre:
Tank,Nuk,Nuk,EE,BS,OL,BD-(ma łączone dance i songi od początklu?)
Problem niestety w tym że po przebudzeniu bedzię 2 enchanterów ;/,jednak dla graczy non24h online to zanim dobijemy 85 troszke minie ;)

Tak BD/SWS mają łączone od początku (4x lvl)
Sama idea party jest dobra, ale jak sam zauwazyłeś potem jest problem, że jest 2 enchanterów, jeśli Innova tego jakoś nie rozwiąże, to jest problem.

Moje pt osobiście ciągnie boxed OL oop, moim zdaniem jeśli ktoś ma możliwość pociągnięcia buffera na oop to jest najlepsza opcja. (W przypadku braku kamieni na zmiane)


L2 EU off @ TapMadls


  • Wiadomości: 116

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #101 dnia: Listopad 25, 2011, 09:44:57 am »
jeśli Innova tego jakoś nie rozwiąże, to jest problem.
A jak niby innova miały by rozwiązać ten problem, musieli by ingerować w mechanikę gry? Napisz petycję może specjalnie dla ciebie zwiększą ci ilość slotów w party do 8  :noob:

Inny słowy póki Kard na CORE nie zostanie Hero dopóty CORE nie wolno nazywać dead serwerem.
[/quote]


  • Wiadomości: 190

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #102 dnia: Listopad 25, 2011, 09:50:14 am »
jeśli Innova tego jakoś nie rozwiąże, to jest problem.
A jak niby innova miały by rozwiązać ten problem, musieli by ingerować w mechanikę gry? Napisz petycję może specjalnie dla ciebie zwiększą ci ilość slotów w party do 8  :noob:

stone of destiny w sklepiku? ....


  • Wiadomości: 538

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #103 dnia: Listopad 25, 2011, 09:52:52 am »
ewentualnie wyrzucic 1 iss enchantera i wziac nukera po 4 profie
inna sprawa to wziac Se zamiast ee bo ma 7 pomaderow - tak slyszalem i moze dobrac sobie clarity acumena i inne magiczne skile
+heale a zamiast ola wziac nukera
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2011, 10:03:04 am wysłana przez Thombstone »


  • Wiadomości: 323

  • Pochwał: 4

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #104 dnia: Listopad 25, 2011, 10:19:27 am »
ewentualnie wyrzucic 1 iss enchantera i wziac nukera po 4 profie
inna sprawa to wziac Se zamiast ee bo ma 7 pomaderow - tak slyszalem i moze dobrac sobie clarity acumena i inne magiczne skile
+heale a zamiast ola wziac nukera

Co za różnica EE czy SE?
Przecież to działa w dwie strony!
Moim zdaniem powinni właśnie brać EE bo do 76 będzie im łatwiej wyrobić z mana. Od OL będą bufki a na tym 76 EE sobie uzupełni braki.


Teraz do Quibre :)
"Tank,Nuk,Nuk,EE,BS,OL,BD" Party niby ok..
Ale tak:
Pierwsza sprawa to taka iż na początku całe party będą expić 2 nuki.
Dlaczego? bo innym po 20min odechce się biegania za mobami które i tak będą padać w kilka sekund.
Kolejna sprawa to taka iż na 85 będzie 2x ench. tak jak przedmówca napisał totalny bezsens. znów pytanie dlaczego? no a poco ci dwóch takich samych buferów? to tak jakby wziąć 2x pp do pt.

Jeśli dotrzymacie w takim party do wyższych lvlów to faktycznie może być ciekawie jeśli chodzi o sama efektywność.
Przemyślcie jeszcze sprawę tych buferów to taka moja propozycja.
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2011, 10:27:30 am wysłana przez Onegar »


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #105 dnia: Listopad 25, 2011, 10:30:13 am »
jeśli Innova tego jakoś nie rozwiąże, to jest problem.
A jak niby innova miały by rozwiązać ten problem, musieli by ingerować w mechanikę gry? Napisz petycję może specjalnie dla ciebie zwiększą ci ilość slotów w party do 8  :noob:

(W przypadku braku kamieni na zmiane)
Stone of Destiny... wydawało mi się domyślne, ale cóż widać nie dość.


L2 EU off @ TapMadls


  • Wiadomości: 11

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #106 dnia: Listopad 25, 2011, 10:33:05 am »
Trzymać 2xEnchi tez nie jest źle zwłaszcza ze patrzycie dalej na niego jak na Box WC/Buffera :D i zostawiacie na koniec. Dmg zadaje spory. Teraz 1 Enchi moze zrobic niezle zamieszanie jak umie, a co dopiero dwóch.
Mialem raz czy dwa pvp w ktorym Ja na Enchi i kumpel sprobowalismy zacząc pvp od walniecia na Healerow z przeciwnego pt Petryfikacje odziwo oba wlazly i bez heala dlugo sie nie utrzymali. ^^
Szukacie problemów na sile? Macie opisane klasy jakie pozniej są, macie bodajże Dual class. Nie widze problemu.

Uwielbiam jak gracie schematami juz wymyslonymi  :ork_2_1:


  • *******
  • Wiadomości: 3535

  • Pochwał: -666

  • Antropomorficzna personifikacja
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #107 dnia: Listopad 25, 2011, 10:36:40 am »
W większości tematów wszyscy opisują pt ale już po wejściu GoDa czyli każdy ma 85+,a powiedzcie mi czy takie pt jak tu napiszę od 0 jest dobre:
Tank,Nuk,Nuk,EE,BS,OL,BD-(ma łączone dance i songi od początklu?)
Problem niestety w tym że po przebudzeniu bedzię 2 enchanterów ;/,jednak dla graczy non24h online to zanim dobijemy 85 troszke minie ;)

Zamiast OLa konia i wio :P

Tank,Nuk,Nuk,EE,BS,ES,BD. Co prawda, na PvP będzie trochę tradżedi...


  • Wiadomości: 356

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #108 dnia: Listopad 25, 2011, 10:41:22 am »
Ja nawet nie czaje o co biegaDo party bierzesz BD czy tam SWS, do 75 masz newbie buffy, po 76 masz EE/SE, który zbuffuje bo mają po 7 pomanderów, więc wybiorą odpowiednie buffy więc do 85 lajtowo idzie exp? do 40 na questach, 40-50 cruma tower, 50-70 ToI, ew. 50-60 ToI/EV, 60-70 AB, 70-76 Pavel, 76-85 FoG/PI/DV
Dajcie mu 20 minut na przeczytanie i wywalcie temat...

Chciałbym zobaczyć jak tobie idzie exp od 76 do 85 na bufach EE/SE.
Chcesz zabłysnąć jadąc innych, a sam za wiele pojęcia nie masz o jakiejkolwiek efektywności.
Zanim kolejne głupoty powypisujesz weź się zastanów i zacznij pisać po polsku.

Witam:
Cytuj
Mental Shield
Guidance
Shield/Might = Chant of Combat
Improved Critical Attack = Chant of Critical Attack
Potka na p.atk.speed/Vampiric Rage = Chant of Blood Awakening
Improved Magic = Soul of Paagrio
Improved Movement = Chant of Movement
Potka na c.speed fioletowa = Acumen/Flame Chant/Wisdom of Paagrio
Wild Magic/Concentration
Arcane Protection = Chant of Spirit
Prophecy of Wind/Water = Chant of Victory/Victory of Paagrio
Body of Avatar
Berserker Spirit 1lvl (jeśli w pt ma być BP)
Brak tu tylko Berserker Spirit czy mi się tylko wydaje? Chcesz zabłysnąć jadąc innych?  :oops: Zanim kolejne głupoty powypisujesz weź się zastanów.  :oops:
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2011, 10:48:26 am wysłana przez Cezary93 »
Cytat: skrzydlaty
Jak wykupisz Premium Life u Pana Boga to zwiększy Ci dobe do 30h.
:D :D :D :D


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #109 dnia: Listopad 25, 2011, 10:51:14 am »
I powiedz mi jak będzie wtedy stało pt z maną po zrobieniu rebuffa za pomocą EE/SE? A jak w trakcie rebuffa zjawi sie eneamy? O.o jak to połowa członków nie ma buffa?


L2 EU off @ TapMadls


  • Wiadomości: 222

  • Pochwał: 0

  • BANG BANG PK PK!!!
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #110 dnia: Listopad 25, 2011, 10:51:47 am »
Co do 2x ench niebędzie to OL z boxa bo niechce mi się bawić w ciaganie boxów,a do 85 przyda sie na trainy w pt później pewnie na pvp też bedzie dobry jakby niebyło 2xdebuff.Najpierw trzeba będzie te 85 wbić póxniej się będziemy martwić :)
W większości tematów wszyscy opisują pt ale już po wejściu GoDa czyli każdy ma 85+,a powiedzcie mi czy takie pt jak tu napiszę od 0 jest dobre:
Tank,Nuk,Nuk,EE,BS,OL,BD-(ma łączone dance i songi od początklu?)
Problem niestety w tym że po przebudzeniu bedzię 2 enchanterów ;/,jednak dla graczy non24h online to zanim dobijemy 85 troszke minie ;)

Zamiast OLa konia i wio :P

Tank,Nuk,Nuk,EE,BS,ES,BD. Co prawda, na PvP będzie trochę tradżedi...

Wole mieć jednak tego Ola w pt niż konia.I tak ogólnie się zastanawiam jak teraz będzie wyglądać zapotrzebowanie na summonera w pt prz ograniczonej liczbie osób.
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2011, 10:57:26 am wysłana przez Quibre »


  • Wiadomości: 323

  • Pochwał: 4

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #111 dnia: Listopad 25, 2011, 11:01:40 am »
Ja nawet nie czaje o co biegaDo party bierzesz BD czy tam SWS, do 75 masz newbie buffy, po 76 masz EE/SE, który zbuffuje bo mają po 7 pomanderów, więc wybiorą odpowiednie buffy więc do 85 lajtowo idzie exp? do 40 na questach, 40-50 cruma tower, 50-70 ToI, ew. 50-60 ToI/EV, 60-70 AB, 70-76 Pavel, 76-85 FoG/PI/DV
Dajcie mu 20 minut na przeczytanie i wywalcie temat...

Chciałbym zobaczyć jak tobie idzie exp od 76 do 85 na bufach EE/SE.
Chcesz zabłysnąć jadąc innych, a sam za wiele pojęcia nie masz o jakiejkolwiek efektywności.
Zanim kolejne głupoty powypisujesz weź się zastanów i zacznij pisać po polsku.

Witam:
Cytuj
Mental Shield
Guidance
Shield/Might = Chant of Combat
Improved Critical Attack = Chant of Critical Attack
Potka na p.atk.speed/Vampiric Rage = Chant of Blood Awakening
Improved Magic = Soul of Paagrio
Improved Movement = Chant of Movement
Potka na c.speed fioletowa = Acumen/Flame Chant/Wisdom of Paagrio
Wild Magic/Concentration
Arcane Protection = Chant of Spirit
Prophecy of Wind/Water = Chant of Victory/Victory of Paagrio
Body of Avatar
Berserker Spirit 1lvl (jeśli w pt ma być BP)
Brak tu tylko Berserker Spirit czy mi się tylko wydaje? Chcesz zabłysnąć jadąc innych?  :oops: Zanim kolejne głupoty powypisujesz weź się zastanów.  :oops:

Nie chce mi się tracić czasu na analizowanie twoich wypocin...
Na pierwszy rzut oka brak:

Bless Shield
Magic Barrier
Blessed Soul
Haste
Berserker Spirit
Greater Might/Greater Shield

Właściwie nic takiego a jednak.
Druga sprawa to tak jak przedmówca napisał sprawa many jak i czasu poświęcanego na rebuff.


  • Wiadomości: 356

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #112 dnia: Listopad 25, 2011, 11:06:08 am »
I powiedz mi jak będzie wtedy stało pt z maną po zrobieniu rebuffa za pomocą EE/SE? A jak w trakcie rebuffa zjawi sie eneamy? O.o jak to połowa członków nie ma buffa?
Jak wolisz ciągnąć WC/OL na boxie i expić go jeszcze to powodzenia, wolę ten exp przeznaczyć na członka pt boxowanego jeśli go nie ma. Zawsze istnieje coś takiego jak Invocation to raz, dwa to herby, a trzy - można robić 5-minutową przerwę na szczanie, przygotowanie jedzenia czy cokolwiek innego i masz manę na rebuff... Taka moja koncepcja na party od 0 w GoD.
Cytat: skrzydlaty
Jak wykupisz Premium Life u Pana Boga to zwiększy Ci dobe do 30h.
:D :D :D :D


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #113 dnia: Listopad 25, 2011, 11:11:19 am »
Zauważ, że OL trzeba dociągnąć do 74 (już ten POW zamiast COV,VOP da się przeżyć), a na 7 osób aktywnych wyexpić OL do 74 nie jest wielkim problemem. Przy tej ilości osób na pewno trzeba będzie walczyć o spot i jak sądzisz, że robiąc 5 min przerwę będziesz miał jeszcze wolnego spota to się mylisz.

Dla mnie buffowanie całego pt za pomocą EE/SE jest po prostu zbyt czasochłonne i nie opłacalne i już na pewno nie do przyjęcia na pvp. Bo zamierzam się dobrze bawić w pvp nie czekając aż do 4 profy.


L2 EU off @ TapMadls


  • Wiadomości: 356

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #114 dnia: Listopad 25, 2011, 11:17:00 am »
Zauważ, że OL trzeba dociągnąć do 74 (już ten POW zamiast COV,VOP da się przeżyć), a na 7 osób aktywnych wyexpić OL do 74 nie jest wielkim problemem. Przy tej ilości osób na pewno trzeba będzie walczyć o spot i jak sądzisz, że robiąc 5 min przerwę będziesz miał jeszcze wolnego spota to się mylisz.

Dla mnie buffowanie całego pt za pomocą EE/SE jest po prostu zbyt czasochłonne i nie opłacalne i już na pewno nie do przyjęcia na pvp. Bo zamierzam się dobrze bawić w pvp nie czekając aż do 4 profy.
Racja, jest czasochłonne, ale oszczędzasz na ciągnięciu kolejnej postaci, która jest potem po prostu useless. OL na 74 to za mało, np. jak ktoś chce pofarmić Zakena dla epika albo dla funu to już ma lipe, bo minimum lvl to 78. SoA 80 czy 82 lvl na samo wejście chyba, Delusion Chamber 80 na samo wejście. Wolę się troszkę pomęczyć, ale mieć full skład taki jaki zamierzam mieć po przebudzeniu. Nie każdy podziela moje zdanie - rozumiem, jednak IMHO to jest najlepszy wybór.

Nie chce mi się tracić czasu na analizowanie twoich wypocin...
Na pierwszy rzut oka brak:

Bless Shield = Improved Shield Defence od EE
Magic Barrier = Improved Magic od SE
Blessed Soul = fucktycznie brak
Haste = fioletowa potka od mammona
Berserker Spirit = fucktycznie brak, jednak jeśli pt ma BP to 1lvl zawsze coś  :P
Greater Might/Greater Shield = no tego nie ma, ale dla moich nukerów to jest w sumie zbędne

Właściwie nic takiego a jednak.
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2011, 11:26:18 am wysłana przez Cezary93 »
Cytat: skrzydlaty
Jak wykupisz Premium Life u Pana Boga to zwiększy Ci dobe do 30h.
:D :D :D :D


  • Wiadomości: 356

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #115 dnia: Listopad 25, 2011, 11:25:29 am »
Pomyłka, proszę o usunięcie posta.
Cytat: skrzydlaty
Jak wykupisz Premium Life u Pana Boga to zwiększy Ci dobe do 30h.
:D :D :D :D


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #116 dnia: Listopad 25, 2011, 11:53:09 am »

Teraz do Quibre :)
"Tank,Nuk,Nuk,EE,BS,OL,BD" Party niby ok..
Ale tak:
Pierwsza sprawa to taka iż na początku całe party będą expić 2 nuki.
Dlaczego? bo innym po 20min odechce się biegania za mobami które i tak będą padać w kilka sekund.
Kolejna sprawa to taka iż na 85 będzie 2x ench. tak jak przedmówca napisał totalny bezsens. znów pytanie dlaczego? no a poco ci dwóch takich samych buferów? to tak jakby wziąć 2x pp do pt.

Jeśli dotrzymacie w takim party do wyższych lvlów to faktycznie może być ciekawie jeśli chodzi o sama efektywność.
Przemyślcie jeszcze sprawę tych buferów to taka moja propozycja.
takie party expi aoe, tank biega tylko, nuki bija, reszta zbiera drop ;p
z buffem od ee nie ma problemu bo musi zbuffowac siebie, tanka (def+bieganie) i 2x nuker, oni tez jakiegos mega buffa nie potrzebuja, wiec jak sie chce to wszystko mozna zrobic :)
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #117 dnia: Listopad 25, 2011, 12:18:32 pm »
Zauważ, że OL trzeba dociągnąć do 74 (już ten POW zamiast COV,VOP da się przeżyć), a na 7 osób aktywnych wyexpić OL do 74 nie jest wielkim problemem. Przy tej ilości osób na pewno trzeba będzie walczyć o spot i jak sądzisz, że robiąc 5 min przerwę będziesz miał jeszcze wolnego spota to się mylisz.

Dla mnie buffowanie całego pt za pomocą EE/SE jest po prostu zbyt czasochłonne i nie opłacalne i już na pewno nie do przyjęcia na pvp. Bo zamierzam się dobrze bawić w pvp nie czekając aż do 4 profy.
Racja, jest czasochłonne, ale oszczędzasz na ciągnięciu kolejnej postaci, która jest potem po prostu useless. OL na 74 to za mało, np. jak ktoś chce pofarmić Zakena dla epika albo dla funu to już ma lipe, bo minimum lvl to 78. SoA 80 czy 82 lvl na samo wejście chyba, Delusion Chamber 80 na samo wejście. Wolę się troszkę pomęczyć, ale mieć full skład taki jaki zamierzam mieć po przebudzeniu. Nie każdy podziela moje zdanie - rozumiem, jednak IMHO to jest najlepszy wybór.

Nie chce mi się tracić czasu na analizowanie twoich wypocin...
Na pierwszy rzut oka brak:

Bless Shield = Improved Shield Defence od EE
Magic Barrier = Improved Magic od SE
Blessed Soul = fucktycznie brak
Haste = fioletowa potka od mammona
Berserker Spirit = fucktycznie brak, jednak jeśli pt ma BP to 1lvl zawsze coś  :P
Greater Might/Greater Shield = no tego nie ma, ale dla moich nukerów to jest w sumie zbędne

Właściwie nic takiego a jednak.

W sumie każdy i tak wybierze co mu najbardziej pasuje :) nam nie przeszkadza ciągnięcie OL (i tak pewnie będzie dobity do 85)


L2 EU off @ TapMadls


  • Wiadomości: 44

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #118 dnia: Listopad 25, 2011, 01:42:02 pm »
A co powiecie na pt : bish/se/sk/sws/he/trickster/wk?

Z racji, że to party łuczników to aż takiego zapotrzebowania na mane nie ma. Buffy ma praktycznie wszystkie potrzebne, poza gr mightem/shieldem i zerkiem lvl 2 ale raczej rekompensuje to buffem od kota i ewentualnymi debuffami. Tak, wiem rebuff zajmuje trochę czasu ale wole to niż oop buffer. Jest też opcja podmianki bp na ee ale tracimy zerka.

Druga sprawa to sytuacja po 85, niby wszystkie klasy są zbalansowane pod pvp ale jakoś widać parcie nukerów, takie pt miałoby jakąś siłę przebicia czy byłoby tylko mięsem do bicia?


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #119 dnia: Listopad 25, 2011, 01:44:54 pm »
A co powiecie na pt : bish/se/sk/sws/he/trickster/wk?

Z racji, że to party łuczników to aż takiego zapotrzebowania na mane nie ma. Buffy ma praktycznie wszystkie potrzebne, poza gr mightem/shieldem i zerkiem lvl 2 ale raczej rekompensuje to buffem od kota i ewentualnymi debuffami. Tak, wiem rebuff zajmuje trochę czasu ale wole to niż oop buffer. Jest też opcja podmianki bp na ee ale tracimy zerka.

Druga sprawa to sytuacja po 85, niby wszystkie klasy są zbalansowane pod pvp ale jakoś widać parcie nukerów, takie pt miałoby jakąś siłę przebicia czy byłoby tylko mięsem do bicia?

Nie wymieniał był BP na EE spytasz dlaczego, ano dlatego że mass rez z bisha ma mniejszy reuse i powinno sie go zostawić po zmianie profy na 4.


L2 EU off @ TapMadls


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #120 dnia: Listopad 25, 2011, 01:47:59 pm »
Warriorzy moga tak samo scisnac magow, jak magowie melasow. Ludzie, ile musze pisax, ze na obecnym etapie rozgrywki nie widac rozbieznosci w sille na pvp...?
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #121 dnia: Listopad 25, 2011, 02:06:29 pm »
zawsze chodzi o umiejetnosci. W tej grze jest za duzo czynnikow wplywajach na bieg calego pvp.


Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #122 dnia: Listopad 25, 2011, 02:58:54 pm »
Pozwoliłem sobie scalić temat.


  • Wiadomości: 948

  • Pochwał: 4

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #123 dnia: Listopad 26, 2011, 09:54:37 am »
I tak ogólnie się zastanawiam jak teraz będzie wyglądać zapotrzebowanie na summonera w pt prz ograniczonej liczbie osób.

Normalnie. Wymieniasz zamiast jednego DD i tyle. To już nie jest ten tryb gry gdzie kociarz miał za zadanie wrzucać queenówę, a koniarz serafina. Teraz taki summoner nie jest gorszy od żadnej innej profesji.

Dla mnie buffowanie całego pt za pomocą EE/SE jest po prostu zbyt czasochłonne i nie opłacalne i już na pewno nie do przyjęcia na pvp. Bo zamierzam się dobrze bawić w pvp nie czekając aż do 4 profy.

Wszystko zależy od ludzi z jakimi grasz. Niektórzy nie pojmują tego, że grając aktywnie tymi profesjami są zobowiązani do pilnowania buffa. Po tym względem imo niczym nie różni się to od grania prophetem. Jeżeli całość rebuffa porozkłada się na mniejsze części nie ma z tym problemu.

Szczerze to zadziwia mnie wasza selekcja członków party. Jeden lepszy od drugiego? Co wam da imba squad? Nic. Sam byłem świadkiem, że drużyny były od razu skreślane z góry ze względu na dobór party memberów, a jednak sporo potrafiły namieszać.
Jeszcze teraz gdy wszędzie trąbią o tym jak to GoD jest wybalansowany pod względem PvP takie cudowanie z drużynami o to która będzie bardziej ownerska nie ma sensu :)
Powiem nawet tak: spróbować zrobić największy crap i zostać wyśmiany na starcie po czym okazać się może, że jest to najbardziej overpower rozwiązanie  :D
Core - Wynn 99 - sprzedany
R.I.P. Ciapu


  • Wiadomości: 44

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #124 dnia: Listopad 26, 2011, 11:25:51 am »
Przeczytałam to całe teortyzowanie o idei CP w GoD i moim zdaniem nie do końca ma znaczenie jaki skład będzie mieć const. Jego podstawą jest zgranie i na prawdę dobra znajomość klasy jaką każdy gra. Nawet "najlepiej" zbudowany const będzie dostawał po dupie na pvp jeśli będą w nim "nieogarnięci" gracze.
Dużo osób zastanawia się czy boxować postacie czy nie? Party ma teraz 7 slotów i wszyscy jego członkowie muszą się wyekspić a bez "full buffa" jako takiego nie będzie to proste. Nie wierzę też w cuda pt. zawsze całe nasze cp jest online - moim zdaniem zawsze kogoś nie będzie online i wtedy można logować np. zboxowanego buffera (jakiego to już wybór indywidualny)
Zawsze też będzie ktoś grający więcej niż my i taka osoba może na siebie wziąć doexpianie "boxowanego" buffera. Osobiście zamierzam mieć aktywnego BD w const a WC na boxie. Bedziemy potrzebować obu na raz? to ktoregoś DD wymieni się na WC...
GoD wymaga po prostu lepszego planowania i większej elastyczności :) L2 się zmieniło i nie mamy na to wpływu...

btw. nie ma cudownego skladu dla cp, każde party będzie miało swoje plusy i minusy i każde można będzie zabić :D
Jak już ktoś zauważył w GoD pvp zostało bardzo wyrównane.