Witaj
Gość

Wątek: Dyskusja o ideii CP w GoD  (Przeczytany 34173 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #150 dnia: Listopad 27, 2011, 03:19:47 am »
@Razyda: mi tylko brakuje jakiejś ranged klasy(mag/łuk) co nie musi podchodzić do celu, żeby zadać dmg  :)

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #151 dnia: Listopad 27, 2011, 03:28:59 am »
Ci co grają bez CP, nie zobaczą baaaaaardzo długo żadnego end game content, a dobre PvP pooglądają sobie jedynei na frapsie.

I właśnie tutaj jest pies pogrzebany. Przynajmniej dla mnie.  Ostatnie kroniki ( bez obrazy ale dla większości z was jedyne kroniki jakie znacie) wymusiły w pewnym stopniu większą konieczność sprawnej organizacji czy to klanu czy party ale system cp kompletnie wyrzucił na margines "zwykłego gracza".  Na porządku dziennym jest to że ludzie traktują grę w cp jak pracę. Musisz wyrobić pewną określoną  "normę". Jeśli jej nie wyrabiasz to nie dostaniesz się do w miarę ogarniętego cp i dalej klanu. A jeśli tego nie zrobisz to skończy się to tak jak napisał Alarion w podanym cytacie. Kwintesencję L2 zobaczysz jak świnia niebo.

L2 już nie jest grą dla gracza który chce sobie pograć dla przyjemności wtedy kiedy ma ochotę i czas. Grą która pomimo takiego podejścia daje możliwość poznania wszystkich swoich zalet i wad. Teraz to gra dla wyrobników czy to się komuś podoba czy nie.

Żeby nie było niejasności. Nikogo nie namawiam do zmiany swojego "stylu" gry itp. Każdy gra jak chce i lubi. Pora tylko uświadomić co poniektórym że L2 nie jest już grą stricte 4fun dla każdego.

W przypadku takim jak opisałeś, najlepsze co można zrobić, to albo prowadzić jakąś postać w duo + być w razie czego extra driverem, albo po prostu zapasowa osoba w party.

U nas działa to tak:

w party mamy 7 postaci (szukamy drivera na 8). 2 osoby prowadzą tą samą postać (wspólnie w nią inwestują itd.). Obydwaj grają raczej mało, więc często któregoś z nich nie ma. Jeżeli są obydwaj, to jeden z nich np. wskoczy na tanka (gdyż nasz tank ma 3 razy w tyg zajęcia do 21:00), drugi na wspólną postać.

Chłopaki zdają sobie sprawę, że mają za mało czasu na grę niemal codziennie, a taki układ im pasuje.

Graczom, którzy chcą zobaczyć jakiś end game content polecam poszukać mniej lub bardziej podobnych rozwiązań. Ofc nie jest to łatwe zazwyczaj z 1 powodu: brak zaufania do nowo poznanych osób. W naszym przypadku jest o tyle dobrze, że wiele osób gra wspólnie już długi czas i nawet była okazja się poznać w realu i wypić wódkę. Stąd u nas problem zaufania jest raczej nie istnieje.

Z tego też płynie prosty wniosek: Gracz zupełnei sam, który idzie na serwer bez żadnego znajomego (albo renomy) ma duuużo bardziej pod górkę niż kilku kumpli, którzy jak się ogarną, to zmontują sami swoje mniej lub bardziej poważne CP oparte na takich regułach, jakie będą większości pasować (ilość dni/godzin/cele itd.)
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 41

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #152 dnia: Listopad 27, 2011, 03:34:49 am »
@ Arimas
Party z zalozenia mialo byc melee?
Aczkolwiek jak juz pisalem spoila mozna wymienic (chociaz szkoda), jednak w tym wypadku tez raczej bym wzial summonera, przypuszczalnie PS. Tak przy okazji ktos wie czy na 4 profce bufy na summonerze trafiaja automatycznie na summony? i jesli tak to czy Disparity Z Dark Elfa tez?


  • Wiadomości: 281

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #153 dnia: Listopad 27, 2011, 10:56:11 am »
Tak trafiaja automatycznie na summony.
Core:
Gozbar - Archer 89
Lancer:
Gozz - Warrior - 87
Morfeusz - Enchanter - 87


  • Wiadomości: 35

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #154 dnia: Listopad 27, 2011, 11:14:56 am »
Razyda, a kto będzie buffować te 7 postaci? Bo chyba nie biedny SE?


  • Wiadomości: 75

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #155 dnia: Listopad 27, 2011, 11:28:09 am »
Razyda, a kto będzie buffować te 7 postaci? Bo chyba nie biedny SE?

Po jednym dniu pewnie dostałby rozstroju nerwowego.



"Laugh whenever you can. Keeps you from killing yourself when things are bad. That and vodka."


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #156 dnia: Listopad 27, 2011, 12:08:27 pm »
Jak tak czytam te wasze posty to widzę, że macie straszne skrzywienie. Rake ma 50% racji. Ta staje się nie 4funowa przez myślenie i podejście. Jeżeli będziemy mówić, że tylko cp bo inaczej się nie da to raczej to się będzie pognębiało. Koreańczycy nie biegają w cp i mają fun z gry a wy go powoli tracicie i to dla czego ? Często pojawia się słowo osiągnąć ? Ale co ono dla was oznacza ? To, że po zabiciu bilardów mobów wpiernicze komuś kto zabil 0,5 bilarda ? Zauważyłem, że dużo osób traktuje te grę rpg jak fpsa :D Może to przez mass pvp ale nie oszukujmy się  kto normalny grał by w fpsa z 10- 15 klatkami na sekundę :D Jak dla mnie l2 daję możliwość(jak prawie każde inne mmo) poznania różnych ludzi z różnych zakątków świata a gra w cp to mocno ogranicza. Zagrajcie sobie w swotora a zobaczycie zupełnie inne podejście do gry z ludźmi. Przypomina ono np przechodzenie z znajomymi kampanii w starych rpgach  takich jak BG czy NVN.

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • Wiadomości: 687

  • Pochwał: -1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #157 dnia: Listopad 27, 2011, 12:26:25 pm »
U nas na przyklad nie ma szansy na jakies CP bo ludzie pracuja, maja dzieci i nikt nie moze grac regularnie, ale zamek bylismy w stanie zdobyc, srednio co drugie siege (plus czasem na alt clanie).
Dlatego właśnie ktoś sie zapytał jaki to priv, pograsz troszke na normalnym serwerze i się zdziwisz, ze to se neda :)


i wychodzi mi ze jest imba melee party z sensownym skladem po Awakening, dlatego bym prosil o jakies opinie do dyskusji na temat tego party.
Uważasz, że wybrałaś dobry temat do rozmawy o składzie pt?  :o

L2 już nie jest grą dla gracza który chce sobie pograć dla przyjemności wtedy kiedy ma ochotę i czas. Grą która pomimo takiego podejścia daje możliwość poznania wszystkich swoich zalet i wad. Teraz to gra dla wyrobników czy to się komuś podoba czy nie.
Ostatnio grałem w WoW, Aion, Rift i pare innych, każda z tych gier jest dla wyrobników, jeśli chcesz coś w nich osiągnąć zobaczyć to musisz być zorganizowany i poświecić na to czas, więc nie jest to jakiś wyjątek. Przy czym dla ciebie zjawienie się o określonej godzinie i na określony czas to już praca, a dla mnie to świetny układ bo daje mi szanse wszystko sobie zaplanować, wiem ile czasu mogę poświęcić na zabawę i mam pewność, że wejdę do gry i nie będą się zastanawiał gdzie by party znaleźć, a czy ludzie ogarnięci, a czy znajdę kogoś kto pójdzie ze mną tam gdzie ja chcę.

Razyda, a kto będzie buffować te 7 postaci? Bo chyba nie biedny SE?
przecież będzie crafter :P

poznania różnych ludzi z różnych zakątków świata a gra w cp to mocno ogranicza. Zagrajcie sobie w swotora a zobaczycie zupełnie inne podejście do gry z ludźmi. Przypomina ono np przechodzenie z znajomymi kampanii w starych rpgach  takich jak BG czy NVN.
Tak w L2 masz świetne kampanie, co prawda w L2 masz pve, ale ono jest tylko środkiem do celu czyli pvp, to jest kwintesencja tej gry, dlatego ludzie w nią grają, a jeśli komuś to nie odpowiada to właśnie ma swotora.

Jak dla mnie l2 daję możliwość(jak prawie każde inne mmo) poznania różnych ludzi z różnych zakątków świata a gra w cp to mocno ogranicza.
Ja jak chce poznać ludzi to się z nimi spotykam w realu, bo co to za znajomość przez pixele?
Char : Incertus :: Iss
Clan : BlackSwans


  • Wiadomości: 169

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #158 dnia: Listopad 27, 2011, 12:48:35 pm »
Ostatnio grałem w WoW, Aion, Rift i pare innych, każda z tych gier jest dla wyrobników, jeśli chcesz coś w nich osiągnąć zobaczyć to musisz być zorganizowany i poświecić na to czas, więc nie jest to jakiś wyjątek. Przy czym dla ciebie zjawienie się o określonej godzinie i na określony czas to już praca, a dla mnie to świetny układ bo daje mi szanse wszystko sobie zaplanować, wiem ile czasu mogę poświęcić na zabawę i mam pewność, że wejdę do gry i nie będą się zastanawiał gdzie by party znaleźć, a czy ludzie ogarnięci, a czy znajdę kogoś kto pójdzie ze mną tam gdzie ja chcę.

niestety to prawda
też ostatnio grałem  i w Aiona i w Rifta, i właściwie we wszystko co wychodziło i taka jest rzeczywistość
najbardziej to właśnie odczułem w Rifcie- na początku grałem normalnie po 2-4 godziny dziennie, sporo funu, warfronty, party i rajdy, w pewnym momencie musiałem trochę odpuścić ( nawał roboty w pracy) i nagle okazało się , że nie bardzo z kim mam iść na party- koledzy z gildii poubierani w tier 2-3 , a ja jakieś tam itemki słabiutkie, bo oczywiście na insty nie chodziłem- mimo to poszli ze mną raz , drugi  ale sam stwierdzeniem ze to dla nich strata czasu, więc próbowałem sam znaleźć party na określone insty
efekt był taki , że raz czekałem godzine na party , drugi raz godzine  a przy trzecim razie stwierdziłem , ze moja przygoda  z Riftem właśnie się skończyła- szkoda dla mnie tracić czas na szukanie party , żeby pograć- a w pewnym momencie gry juz się nie dało grać bez party

Lineage2 ma m.in. tę przewagę nad nowymi mmo , że tu praktycznie na każdym lvl można posolowąc ( o efektywności nie mówię, ale można wejść i samemu coś pograć) i można tez pójść na spota z random party, jakoś nigdy na Chronosie długo nie czekałem na party jeśli akurat mój const nie grał
z tego co czytam w Awakeningu te najlepsze spoty do expa wymagają jednak ogrania , a więc niestety CP będą konieczne do efektywnego lvl, ale to nie oznacza , że niezbędne


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #159 dnia: Listopad 27, 2011, 12:55:42 pm »
Mu chodziło z innych krajów. Poznać trochę kultury. Jak możesz spotkać się z ludźmi z całej Europy to powiem Ci, że masz niesamowite możliwości i tylko pozazdrościć.


L2 EU off @ TapMadls


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #160 dnia: Listopad 27, 2011, 01:09:12 pm »
Solar, ty piszesz to z perspektywy non factora, ktory nie mial przyjemnosci wziac udzialu w klanowych eventach, powaznych pvp klanowych itd.

Kiedys gralem na privach, to tak wygladala moja gra. Na franz juz przynajmniej jakis mid klanik i cos sie dzialo juz (ale boty, programy i inne syfy zabraly przyjemnosc gry). Na ru offie pracowalismy na swoje osiagniecia, dzieki czemu mozemy sie bawic w czolowce serwera.

Nie oszukujmy sie, 90% end game contentu jest zarezerwowane dla factor klanow i CP. Solo juz prawie nie mozna nic osiagnac.

Nie zdajecie sobie sprawy jak sa zbudowane nowe lokacje. End game spot (orbis) spot od 92+ jest bardzo maly. Tylko kilka pt moze expic na kazdym pietrze, wiec albo jestes w dobrym party i dobrym klanie, albo do orbisu wejdziesz tylko w godzinach, gdy inni nie graja.

Smutne? Nie, dzieki temu tylko zgrani ludzie cos osiagna, ktorzy umieja wszystko jakos zaplanowac i cos ogarnac. Reszta zostanie daleeeeko w tyle z niczym.

Nie ma mmo, w ktorym nie trzeba sie ogarnac, by zobaczyc end game content. PvP w L2 sa genialne, ale te na wysokim poziomie sa tylko dla waskiego grona osob. Dlatego jest tak duzo qq od tych, ktorzy zderzaja sie z brutalna rzeczywistoscia
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 675

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #161 dnia: Listopad 27, 2011, 01:22:40 pm »
Solar, ty piszesz to z perspektywy non factora, ktory nie mial przyjemnosci wziac udzialu w klanowych eventach, powaznych pvp klanowych itd.

Kiedys gralem na privach, to tak wygladala moja gra. Na franz juz przynajmniej jakis mid klanik i cos sie dzialo juz (ale boty, programy i inne syfy zabraly przyjemnosc gry). Na ru offie pracowalismy na swoje osiagniecia, dzieki czemu mozemy sie bawic w czolowce serwera.

Nie oszukujmy sie, 90% end game contentu jest zarezerwowane dla factor klanow i CP. Solo juz prawie nie mozna nic osiagnac.

Nie zdajecie sobie sprawy jak sa zbudowane nowe lokacje. End game spot (orbis) spot od 92+ jest bardzo maly. Tylko kilka pt moze expic na kazdym pietrze, wiec albo jestes w dobrym party i dobrym klanie, albo do orbisu wejdziesz tylko w godzinach, gdy inni nie graja.

Smutne? Nie, dzieki temu tylko zgrani ludzie cos osiagna, ktorzy umieja wszystko jakos zaplanowac i cos ogarnac. Reszta zostanie daleeeeko w tyle z niczym.

Nie ma mmo, w ktorym nie trzeba sie ogarnac, by zobaczyc end game content. PvP w L2 sa genialne, ale te na wysokim poziomie sa tylko dla waskiego grona osob. Dlatego jest tak duzo qq od tych, ktorzy zderzaja sie z brutalna rzeczywistoscia

Muminku mój kochany zauwaz ze jednak jest sporo osób które graja w gru o dziwo zeby sobie pograc, a nie cos "osiagać". Pisanie o tym jak ktos cos "osiagnal" w grze jest imo zalosne, ale to juz moje skromne zdanie.

Oo Boosty jak zwykle szybszy odemnie QQ
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2011, 01:25:16 pm wysłana przez Quentim »

na razie chodzi by poinformować dużą ilość osób, szczególnie, że tym razem uczestnictwo za darmo, więc jak pisałem, nawet forumowi prosi mogą się popisać swoim skillem w "nabijaniu" : )


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #162 dnia: Listopad 27, 2011, 01:24:47 pm »
Dla niego każdy kto gra na luzie i nie ma ekipy z która dzień w dzień napiernicza pare godzin jest noobem.


  • Wiadomości: 631

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #163 dnia: Listopad 27, 2011, 01:24:53 pm »
Nie chce im ubliżać... :-D


  • Wiadomości: 44

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #164 dnia: Listopad 27, 2011, 01:30:43 pm »
Solar, ty piszesz to z perspektywy non factora, ktory nie mial przyjemnosci wziac udzialu w klanowych eventach, powaznych pvp klanowych itd.

Kiedys gralem na privach, to tak wygladala moja gra. Na franz juz przynajmniej jakis mid klanik i cos sie dzialo juz (ale boty, programy i inne syfy zabraly przyjemnosc gry). Na ru offie pracowalismy na swoje osiagniecia, dzieki czemu mozemy sie bawic w czolowce serwera.

Nie oszukujmy sie, 90% end game contentu jest zarezerwowane dla factor klanow i CP. Solo juz prawie nie mozna nic osiagnac.

Nie zdajecie sobie sprawy jak sa zbudowane nowe lokacje. End game spot (orbis) spot od 92+ jest bardzo maly. Tylko kilka pt moze expic na kazdym pietrze, wiec albo jestes w dobrym party i dobrym klanie, albo do orbisu wejdziesz tylko w godzinach, gdy inni nie graja.

Smutne? Nie, dzieki temu tylko zgrani ludzie cos osiagna, ktorzy umieja wszystko jakos zaplanowac i cos ogarnac. Reszta zostanie daleeeeko w tyle z niczym.

Nie ma mmo, w ktorym nie trzeba sie ogarnac, by zobaczyc end game content. PvP w L2 sa genialne, ale te na wysokim poziomie sa tylko dla waskiego grona osob. Dlatego jest tak duzo qq od tych, ktorzy zderzaja sie z brutalna rzeczywistoscia

Alarion Ty grasz bo Ci to sprawia przyjemność? czytając to co piszesz, ciężko jest w to uwierzyć... to tylko gra! a nie jakieś mistrzostwa świata... i chociaż trudno będzie Ci w to uwierzyć to 90% servera stanowią normalni ludzie a nie fanatycy którzy świata poza grą nie widzą... i nie grają w CP na zmianę jako "driverzy", spędzają miło czas w gronie znajomych, często sobie siedzą na TSie nawet jeśli akurat nie grają... i nie płaczą z tego powodu że sobie nie poekspią w godzinach szczytu na topowej lokacji... ani nie są załamani po przegranym pvp...

ta gra w wydaniu niektórych to już po prostu patologia...


  • Wiadomości: 675

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #165 dnia: Listopad 27, 2011, 01:37:04 pm »
Mavi gratulacje. Dołączyłaś do ekskluzywnego grona hejterów Alariona.

Informacje o miejscu i terminach naszych spotkań zostaną przekazane Ci wkrótce.

na razie chodzi by poinformować dużą ilość osób, szczególnie, że tym razem uczestnictwo za darmo, więc jak pisałem, nawet forumowi prosi mogą się popisać swoim skillem w "nabijaniu" : )


  • Wiadomości: 44

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #166 dnia: Listopad 27, 2011, 01:47:53 pm »
Quentim - nie chodzi mi o Alariona, tylko o "styl gry" jaki przedstawia ludziom jako jedyny właściwy, bo jeśli nie grasz w topowym CP to nic nie osiągniesz...

To jest gra... w którą gramy dla zabawy a nie po to aby zdobyć złote kalesony.. rozumiem, że można rozważać jaka konfiguracja party jest bardziej efektywna, jak np. prawidlowo grać daną klasą, etc. ale jeśli ktoś twierdzi, ze jedyne co się liczy to bycie w "topce
" servera bo zwykły gracz nie zobaczy endgame i nie będzie miał super pvp... to przepraszam za to co teraz napisze, ale jest to po prostu chore!

Zwykły gracz wstaje z ziemi, otrzepuje kurz ze spodenek i gra dalej... i śmieje się z klanów złożonych z nolife CP...

grunt to mieć dystans, a paru osobom od dawna go brakuje...



  • Wiadomości: 66

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #167 dnia: Listopad 27, 2011, 01:50:51 pm »

Skupcie się na życiu prywatnym, bo pixele przy życiu Was nie utrzymają, nie dadzą Wam dupy, nie -_-'ą się z Wami jak macie zły humor.


Sporo osob zarabia na tych "pixelach" i to nie male pieniadze , nie pisze akurat tutaj o l2 ale ogolnie o "pixelach" :)
L2Paradise       - SK/HE- abhorsen                     
L2Supreme       - HE/EE/DA - XiHuan                   
Luna                 - EE - YouMakeMeCry
RpgClubx15      - BP/TR/PAL - YouMakeMeCry
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Aion - Cleryk - Nunane - spatalos/perento - AmberEye/Taco clan :)


  • Wiadomości: 631

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #168 dnia: Listopad 27, 2011, 01:51:01 pm »
Mavi ameryki nie odkryłaś. Taka jest brutalna prawda, że ludzie którzy taktują gre totalnie 4fun, nigdy nie dogonią ludzi którzy mają zgrane CP, farmią co się da etc. etc.

Po prostu Twoje wypociny są zbędne, bo i tak każdy robi co chce. A na dodatek zaraz się zleci grono hejterów, i po Tobie pojadą :D haha


  • ******
  • Wiadomości: 1516

  • Pochwał: 14

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #169 dnia: Listopad 27, 2011, 01:51:31 pm »
Twierdzenie ze trzeba posiadać dobre CP aby mieć możliwość uczestniczenia w end game pvp/pve jest całkowicie blednę. Wróciłem do l2 3 miesiące temu i przez ten czas bez constant brałem odział w end game pvp/pve. Kluczem do tego było to w jakim klanie jestem a nie w jakim constant. Wiec liczy się klan a nie constant.
Oczywiście conbstant jako całości łatwiej się dostać do dobrego klanu niż pojedynczej osobie.
Naia - oficjalny server
DominionWind- Healer 99/Enchanter 90/Blade Dancer 5x - aktywny
Jestem ciekawy czy to Montezuma pisze te wszystkie posty tu, czy jakiś skrypt znalazł.
Ah, te chłopaki z NA są tak zautomatyzowani.
Zanim zacząłem grać z Alarionem to miałem do czynienia z kilkoma Cp,ludźmi i mogę powiedzieć, że ta jego "teoria" jest dla 90% graczy nieosiągalna bo po prostu są zbyt słąbymi graczami. 


  • Wiadomości: 675

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #170 dnia: Listopad 27, 2011, 01:52:17 pm »
Quentim - nie chodzi mi o Alariona, tylko o "styl gry" jaki przedstawia ludziom jako jedyny właściwy, bo jeśli nie grasz w topowym CP to nic nie osiągniesz...

To nie ważne, masz czelność miec inne zdanie wiec kupuj bilet za granice czem prendzej


Kard ja czy Boosty nie uwazamy ze gra to zUo. Po prostu gdy gra (ciezko nazwac gra "osiaganie" czegos), zajmujie wiekszosc twojego zycia i przeslania takie drobne aspekty jak rodzina, praca/uczelnia, dziewczyna/zona, kumple to juz mozna powiedziec ze cos tu jest nie tak.

Idea CP tez nie jest zla, zalezy co sie w tym cp dzieje.

na razie chodzi by poinformować dużą ilość osób, szczególnie, że tym razem uczestnictwo za darmo, więc jak pisałem, nawet forumowi prosi mogą się popisać swoim skillem w "nabijaniu" : )


  • Wiadomości: 631

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #171 dnia: Listopad 27, 2011, 01:58:19 pm »

Skupcie się na życiu prywatnym, bo pixele przy życiu Was nie utrzymają, nie dadzą Wam dupy, nie -_-'ą się z Wami jak macie zły humor.


Sporo osob zarabia na tych "pixelach" i to nie male pieniadze , nie pisze akurat tutaj o l2 ale ogolnie o "pixelach" :)

Ok zgodze się. Były osoby na Teonie (tam miałem styczność z takimi) które wyciągały nie małe sumy $$, ze sprzedawania epików, postaci czy innych badziewi. Ale powiedz mi co oni z tego tak naprawde mieli ? :)  To że wydawali te pieniądze na kolejnego bot traina, który nie zawsze uchodził bez banana, jakoś mnie osobiście by to nie satysfakcjonowało :)

Nie mówi tutaj o azjatyckich kafejkach internetowych, gdzie skośnooki idzie "do pracy" na 8 godzin, trzepać złoto w l2, czy WoWie. Za co ma płacone od godziny, a pracodawca na czarnym rynku kasuje za to straszliwe kokosy. Bo tak naprawde oni też od życia (pracownicy) nic nie mają.


  • Wiadomości: 499

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #172 dnia: Listopad 27, 2011, 02:15:46 pm »
Ostatnio grałem w WoW, Aion, Rift i pare innych, każda z tych gier jest dla wyrobników, jeśli chcesz coś w nich osiągnąć zobaczyć to musisz być zorganizowany i poświecić na to czas, więc nie jest to jakiś wyjątek. Przy czym dla ciebie zjawienie się o określonej godzinie i na określony czas to już praca, a dla mnie to świetny układ bo daje mi szanse wszystko sobie zaplanować, wiem ile czasu mogę poświęcić na zabawę i mam pewność, że wejdę do gry i nie będą się zastanawiał gdzie by party znaleźć, ...
Na razie najlepszy post póki co widziałem. Dlatego cp pt jest dużo lepsze niż random granie. I nie traci się cennego czasu na szukanie random pt, co jeszcze nie wiadomo jak się już znajdzie takie pt to czy się nie rozpadnie po paru trainach ofc


  • Wiadomości: 44

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #173 dnia: Listopad 27, 2011, 02:19:41 pm »
Quentim - nie chodzi mi o Alariona, tylko o "styl gry" jaki przedstawia ludziom jako jedyny właściwy, bo jeśli nie grasz w topowym CP to nic nie osiągniesz...

To nie ważne, masz czelność miec inne zdanie wiec kupuj bilet za granice czem prendzej

Idea CP tez nie jest zla, zalezy co sie w tym cp dzieje.

no to muszę szybko zrobić rezerwację, pewnie gdzieś do ciepłych krajów :D

Idea CP ma swoje minusy tylko jakoś nikt o tym nie pisze... to jakby mini-klan w klanie... bardzo często ludzie nie pomogą Ci, bo nie jesteś z ich konsta... CP łatwo wyjść z klanu jeśli np. dojdzie do scysji z innym CP... Clan Leader teoretycznie ma dzielic drop w sprawiedliwy sposób, a potem się okazuje że faworyzuje np. dwa i tak już najmocniejsze konsty.. a dlaczego? bo sobie nie może pozwolić na to aby mu taki cp wyszedł z klanu...

każdy medal ma dwie strony i tak samo jest z ideą CP...


  • Wiadomości: 147

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #174 dnia: Listopad 27, 2011, 02:20:04 pm »
Solar, ty piszesz to z perspektywy non factora, ktory nie mial przyjemnosci wziac udzialu w klanowych eventach, powaznych pvp klanowych itd.

Kiedys gralem na privach, to tak wygladala moja gra. Na franz juz przynajmniej jakis mid klanik i cos sie dzialo juz (ale boty, programy i inne syfy zabraly przyjemnosc gry). Na ru offie pracowalismy na swoje osiagniecia, dzieki czemu mozemy sie bawic w czolowce serwera.

Nie oszukujmy sie, 90% end game contentu jest zarezerwowane dla factor klanow i CP. Solo juz prawie nie mozna nic osiagnac.

Nie zdajecie sobie sprawy jak sa zbudowane nowe lokacje. End game spot (orbis) spot od 92+ jest bardzo maly. Tylko kilka pt moze expic na kazdym pietrze, wiec albo jestes w dobrym party i dobrym klanie, albo do orbisu wejdziesz tylko w godzinach, gdy inni nie graja.

Smutne? Nie, dzieki temu tylko zgrani ludzie cos osiagna, ktorzy umieja wszystko jakos zaplanowac i cos ogarnac. Reszta zostanie daleeeeko w tyle z niczym.

Nie ma mmo, w ktorym nie trzeba sie ogarnac, by zobaczyc end game content. PvP w L2 sa genialne, ale te na wysokim poziomie sa tylko dla waskiego grona osob. Dlatego jest tak duzo qq od tych, ktorzy zderzaja sie z brutalna rzeczywistoscia

Alarion Ty grasz bo Ci to sprawia przyjemność? czytając to co piszesz, ciężko jest w to uwierzyć... to tylko gra! a nie jakieś mistrzostwa świata... i chociaż trudno będzie Ci w to uwierzyć to 90% servera stanowią normalni ludzie a nie fanatycy którzy świata poza grą nie widzą... i nie grają w CP na zmianę jako "driverzy", spędzają miło czas w gronie znajomych, często sobie siedzą na TSie nawet jeśli akurat nie grają... i nie płaczą z tego powodu że sobie nie poekspią w godzinach szczytu na topowej lokacji... ani nie są załamani po przegranym pvp...

ta gra w wydaniu niektórych to już po prostu patologia...

zeby nie czerpal przyjemnosci z gry to by w to nie gral... jesli sie juz za cos bierzesz to robisz to jak najlepiej, czerpiesz przyjemnosc z rywalizacji a reszta przy okazji. Chcesz sobie pograc od czasu do czasu to graj w pasjansa a nie w l2. Tutaj niestety, zeby cokolwiek znaczyc trzeba poswiecic troche czasu. Duzo spotykam takich co graja po 10 lat w csa i nawet nie wiedza na jakiej zasadzie dziala rozrzut w grze. Jesli masz ogarniete party i przegrywasz pvp to tylko sie cieszyc, ze na serwerze jest taki poziom i dodatkowo cie to motywuje zeby sie bardziej ogarnac. Pewnie twoje myslenie tego nie ogarnie bo jestes niedzielnym graczem i babką. Elo

//Ogranij się kolego - warn (Saladin)
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2011, 02:57:02 pm wysłana przez Saladin »