Witaj
Gość

Wątek: acid na prezydenta!  (Przeczytany 1302 razy)

  • Wiadomości: 987

  • Pochwał: 10

  • Masz problem? Napisz!
acid na prezydenta!
« dnia: Listopad 18, 2011, 09:12:57 am »
<Jako, ze jestem w pracy i nieco sie nudze>
Postanowilem zalozyc ten watek jako wyraz "czci" dla pierwszego "straznika miejskiego" tego forum. ACID, nikt inny jak on nie zabija flamu i postow chocby minimalnie odbiegajacych od tematu. Straznik miejski sie czepia i zabija nawet ciekawe rozmowy choc odbiegajace od tematu. Moze wyluzujesz
 troszke?
Ale nie przejmuj sie i tak Cie lubimy   :P
<flame>
A może by wrócić na oficjal :)


  • Wiadomości: 111

  • Pochwał: 12

  • Fluttershy <3
Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 18, 2011, 09:38:48 am »
... lol mamy swojego Chuck Norrisa ...
... gram w wowa na Burning Onion ^_^


  • Wiadomości: 281

  • Pochwał: -3

Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 18, 2011, 10:55:03 am »
strazak kwas


Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 18, 2011, 11:08:33 am »
I co powinienem z tym zrobić? Wyrzucić do kosza i wlepić za spam?  :oops:
Od dawna wieje hipokryzją. Ciągłe narzekania, że nic nie da się przez tonę flamu i spamu znaleźć, a jak się go usuwa? Sami widzicie. Polaczkom nie dogodzisz.

Zaznaczam jednocześnie, że porównywanie mnie do "strażnika miejskiego" mi uwłacza i mogę traktować to jako obrazę.  :roll:
« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2011, 11:10:10 am wysłana przez Acid »


  • Wiadomości: 987

  • Pochwał: 10

  • Masz problem? Napisz!
Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 18, 2011, 11:38:18 am »
I co powinienem z tym zrobić? Wyrzucić do kosza i wlepić za spam?  :oops:
Od dawna wieje hipokryzją. Ciągłe narzekania, że nic nie da się przez tonę flamu i spamu znaleźć, a jak się go usuwa? Sami widzicie. Polaczkom nie dogodzisz.

Zaznaczam jednocześnie, że porównywanie mnie do "strażnika miejskiego" mi uwłacza i mogę traktować to jako obrazę.  :roll:
Jakbys sie postaral to moglbys mi nawet bana dac sumujac moje przewinienia  :oops:
Ale wracajac do tematu to pisze to z prostego powodu. Czepianie sie kazdego offtopu, nawet w watkach innych modow jest dziwne. Nie jestesmy w pracy, nie jest to forum o pracy tylko o grze, zabawie. Pisze to liczac, ze skoro pisze to otwarcie na forum wezmiesz to pod uwage. Nie jestem flamerem, haterem ani fanem kucykow. Pisze to jako twoj starszy (choc niewiele) kolega :)
Zluzujesz troche?
P.S.
Jestem Polakiem, nie polaczkiem.
« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2011, 11:39:59 am wysłana przez Russe »
A może by wrócić na oficjal :)


  • *******
  • Wiadomości: 2148

  • Pochwał: 7

  • Cynizm, nihilizm, sarkazm i orgazm.
Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 18, 2011, 01:54:03 pm »
Brakuje tylko tekstu "Gdybym ja był modem, to by tak nie było."
"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."


  • Banned
  • Wiadomości: 210

  • Pochwał: 0

Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 18, 2011, 02:31:54 pm »
Dla Acida tylko podziękowania zero crytyki:D Jak alarion(mod) walnie przynajmniej 1 wall of tekst offtop a Acid go usunie to masz 15 min więcej zycia xD Ale nie twierdze, że Alarion nie jest pomocny xD
a ja tam jestem zadowolony bo na razie hb czyli klan z offa jest jedynym side a nie jakieś rumuńskie dzieci privow


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 18, 2011, 02:55:03 pm »
Prawda taka, ze wymowka "Jest tona spamu i nei moge znalezc" jest w wiekszosci (nie mowie ze zawsze!) uzywana przez ludzi, ktorzy z totalna wy*** wchodza na forum i wala glupiego posta, zanim cokolwiek sporbuja przeczytac/znalezc. To mnei boli, tak jak to, ze jak juz usuwasz ten niby zawsze "spam i flame" to zamiast przerzucic do jakiegos dzialu z flamem (powiedzmy screeny, pvp flame Lancer, o ile pasuje do kategorii") to walisz do kosza i ucinasz dyskusje.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 841

  • Pochwał: 3

Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 18, 2011, 03:17:52 pm »
Ostatnio nie jestem na bieżąco i dawno nie zaglądałem do TOPKI spamerskich tematów i powiem, że dzięki temu jest odrobinę zdrowszy :)
Tak więc Acid good job, a płacz zawsze i tak będzie


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 18, 2011, 03:24:14 pm »
Ostatnio nie jestem na bieżąco i dawno nie zaglądałem do TOPKI spamerskich tematów i powiem, że dzięki temu jest odrobinę zdrowszy :)
Tak więc Acid good job, a płacz zawsze i tak będzie

Kolego, jezeli ty przezywasz spamerski topici, ze bez nich zaczynasz czuc sie lepiej, to ja jednak poradze zmienic podejscie. Wiecej dystansu do tego, to ci sie w zyciu przyda, nie tylko na forum! : )
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 18, 2011, 03:29:17 pm »
I co powinienem z tym zrobić? Wyrzucić do kosza i wlepić za spam?  :oops:
Od dawna wieje hipokryzją. Ciągłe narzekania, że nic nie da się przez tonę flamu i spamu znaleźć, a jak się go usuwa? Sami widzicie. Polaczkom nie dogodzisz.

Zaznaczam jednocześnie, że porównywanie mnie do "strażnika miejskiego" mi uwłacza i mogę traktować to jako obrazę.  :roll:
Rób swoje, bo niektórzy moderatorzy tutaj reprezentują żenujący poziom i sami dostaja % ostrzeżenia.


Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 18, 2011, 03:37:04 pm »
Dla Acida tylko podziękowania zero crytyki:D Jak alarion(mod) walnie przynajmniej 1 wall of tekst offtop a Acid go usunie to masz 15 min więcej zycia xD Ale nie twierdze, że Alarion nie jest pomocny xD
CRYTYKI

kurwa ja studiuje angielski i tak na codzien nie mowie/pisze



I co powinienem z tym zrobić? Wyrzucić do kosza i wlepić za spam?  :oops:
Od dawna wieje hipokryzją. Ciągłe narzekania, że nic nie da się przez tonę flamu i spamu znaleźć, a jak się go usuwa? Sami widzicie. Polaczkom nie dogodzisz.

Zaznaczam jednocześnie, że porównywanie mnie do "strażnika miejskiego" mi uwłacza i mogę traktować to jako obrazę.  :roll:
Rób swoje, bo niektórzy moderatorzy tutaj reprezentują żenujący poziom i sami dostaja % ostrzeżenia.
ba, historia pamieta jeszcze gorsze przypadki niesubordynacji moderatorow!


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 18, 2011, 05:40:17 pm »
wracaj lepiej do swojego QQ na temat wszystkiego czym się w danej chwili zajmujesz. Wychodzi ci to lepiej niż osiąganie czegokolwiek konkretnego.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 841

  • Pochwał: 3

Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 18, 2011, 05:48:48 pm »
Ostatnio nie jestem na bieżąco i dawno nie zaglądałem do TOPKI spamerskich tematów i powiem, że dzięki temu jest odrobinę zdrowszy :)
Tak więc Acid good job, a płacz zawsze i tak będzie

Kolego, jezeli ty przezywasz spamerski topici, ze bez nich zaczynasz czuc sie lepiej, to ja jednak poradze zmienic podejscie. Wiecej dystansu do tego, to ci sie w zyciu przyda, nie tylko na forum! : )

Nie, nie to miałem namyśli. Ironicznie miało być :(
Czasem jest z czego pośmiać, ale czasem poziom wypowiedzi jest strasznie niski i wieje chamstwem. Różni ludzie tu są.
Dość systematycznie pojawiają sie QQtopici  :)
Pozdrawiam


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 18, 2011, 06:03:47 pm »
Dla Acida tylko podziękowania zero crytyki:D Jak alarion(mod) walnie przynajmniej 1 wall of tekst offtop a Acid go usunie to masz 15 min więcej zycia xD Ale nie twierdze, że Alarion nie jest pomocny xD
CRYTYKI
<br -_-' ja studiuje angielski i tak na codzien nie mowie/pisze



I co powinienem z tym zrobić? Wyrzucić do kosza i wlepić za spam?  :oops:
Od dawna wieje hipokryzją. Ciągłe narzekania, że nic nie da się przez tonę flamu i spamu znaleźć, a jak się go usuwa? Sami widzicie. Polaczkom nie dogodzisz.

Zaznaczam jednocześnie, że porównywanie mnie do "strażnika miejskiego" mi uwłacza i mogę traktować to jako obrazę.  :roll:
Rób swoje, bo niektórzy moderatorzy tutaj reprezentują żenujący poziom i sami dostaja % ostrzeżenia.
ba, historia pamieta jeszcze gorsze przypadki niesubordynacji moderatorow!
No niestety niektórzy tutaj nie mam pojęcia dlaczego są moderatorami, sami wszczynają flame a potem ostrzeżenia dostają. Ludzie co nie trzymają nerwów na wodzy nie powinni pełnić takiej funkcji.


  • *******
  • Wiadomości: 3534

  • Pochwał: -666

  • Antropomorficzna personifikacja
Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 18, 2011, 06:30:05 pm »
wzięlibyście to do Hyde już przenieśli :D


  • ********
  • Wiadomości: 3315

  • Pochwał: 14

  • Spam Slayer
Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 18, 2011, 07:06:56 pm »
Chyba sobie żartujecie... Sorry, ale przewidujemy taką fajną karę za podobne działania i nie śmiem jej nie wykorzystać w tej sytuacji. Na Hyde Park nie zasłużyliście.

Cytuj
4. Zakładanie tematów w nieodpowiednim dziale: 5%

Zamykam i wywalam za 24 godziny.

And the odd crowd packed all around
Is listening still
Nobly
Subtly

http://dragcave.net/user/Nathel


Odp: acid na prezydenta!
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 18, 2011, 07:08:37 pm »
Juz to gdzies pisalem, ale powtorze raz jeszcze.
Majac moda/admina na jakimkolwiek forum/serwerze zawsze staram sie robic to co do mnie nalezy i to co nakazuja zasady danego forum/serwera. Tak jest i tutaj. Jestem typem czlowieka, ktory jesli juz sie czegos podejmie to daje z siebie 101% aby bylo dobrze. Nie mam w zwyczaju starac sie o jakiekolwiek ze stanowisk dlatego bo chce je miec albo by chwalic sie nim przed znajomymi.
Zapewniam rowniez, ze ani po tym, ani po zadnym innym podobnym topicu nie zmienie swego stylu, chyba, ze nakarze mi to ktorys z przelozonych.
Userom pragne przypomniec, ze istnieje cos takiego jak ogolny regulamin serwera + regulamin dzialu. Gwarantuje, ze po zapoznaniu sie z nimi zaden post nie poleci do kosza, ba... nie bede mial za co dawac ostrzezen.

@Alarion
Gdy userzy z Toba wlacznie beda patrzyli na nazwy topicow, nie trzeba bedzie zadnego dzielic. W momencie gdy w trzech tematach w tym samym dziale prowadzone sa dyskusje o f2p albo o tym jakie to na Lancerze sa imba party z Twoim wlacznie, choc tylko jedna topic ku temu sluzy reszte traktuje jako spam i wyrzucam do kosza co dla mnie jest logiczne. Nie bede nikogo uczyl jak korzystac z forum bo wszystko jest wyjasnione w tematach przyklejonych niemal w kazdym dziale.

Skoro nikt nie szanuje mojego czasu dlaczego ja mam szanowac posty lamiace regulamin?

A na koniec... "Haters gonna hate" Zawsze chcialem to napisac! Dzieki za mozliwosc. ;)

P.S. Next time z uwagami na temat mojej moderacji prosze na PM //Soulern: PM administratora, tak jak jest to zapisane w regulaminie, zamiast zakladac kolejne zalosne tematy.
« Ostatnia zmiana: Listopad 18, 2011, 07:12:58 pm wysłana przez Soulern »