Nowe terenyTalking IslandPo przebudzeniu, Shilien użyła swoich mocy do ściągnięcia unoszącej się w powietrzu wyspy Ye Sagira i rzuciła ją w stronę kontynentu Aden. Ye Sagira uderzyła w Talking Island roztrzaskując się na miliony części i niszcząc całą wyspę. Cała topografia wyspy została zmieniona. Talking Island pozostaje obszarem dla graczy zaczynającym grę z serią questów dla początkujących graczy. Talking Island Village zostało odbudowane jako wspaniałe miasto z każdym rodzajem sklepu i magazynu.
Talking Island VillageStare miasto Talking Island Village zostało zniszczone gdy Ye Sagira rozbiła się na wyspie. Jak również wszystkie inne rodzinne miasta wszystkich ras zostały zniszczone lub porzucone.
Wszystkie rasy wspólnymi siłami odbudowały Talking Island Village. Ruiny starego miasta można zobaczyć w dolinie obok nowego miastem. Nowe miasto Talking Island Village jest teraz punktem startu dla nowych postaci wszystkich ras. Odnowiona seria newbie quest zaczyna się tutaj i prowadzi nowe postacie po przez tutorial wokół wyspy.
Nowe miejsca w Talking Island Village:- Administration Office: Można tu znaleźć Mistrzów każdej z ras. Zapewniają oni transfer klasy, przedmioty i questy dla początkujących graczy oraz wskazówki do gry i przewodniki.
- Muzeum: Funkcje Muzeum można oglądać za pomocą panelu interfejsu w menu głównym budynku. Muzeum jest głównym budynkiem w Talking Island Village. Statues of characters można znaleźć wewnątrz budynku jak i również przy wejściach do miasta.
- Kookaru Handler: Dziewczynka stoi przy wejściu do miasta i oferuje bezpłatny przejazd mechanicznym ptakiem, aby postacie mogły zwiedzać i podróżować szybko po całej wyspie.
- Town Square: Plac jest wypełniony sklepami i NPC wszelkiego rodzaju.
- Gatekeepers: Istnieją dwa Gatekeepers w Talking Island Village. jeden z nich jest na Town Square i teleportuje postacie do Ye Sagira po wcześniejszym odblokowaniu przez postać tego obszaru wędrówką pieszą.
Drugi Gatekeeper jest na wschód od Muzeum i teleportuje postacie na główny kontynent Aden.
Ye SagiraZalecany poziom 1-20
Lokacja Solo.
Ye Sagira było niegdyś stolicą Gigantów z pięknym pałacem, główną siedzibą króla Gigantów Harnaka. Była symbolem zaawansowanej technologii gigantów o czym świadczą rozjarzone glify i tajemnicze konstrukcje z kamienia. Po wojnie między Gigantami i Bogami, miasto zostało opuszczone a Eihasad zdecydowała uwięzić ostatniego z Gigantów Hermuncus w podziemiach Ye Sagira. Po setkach lat wiedza na temat Ye Sagira przetrwała tylko w legendach mówiących o pięknych budowlach, technologii czy ukrytych przez Hermuncus mocy Gigantów.
Shilien wierząc istnienie ukrytej moc rozbiła miasto o ziemię. W zderzeniu z Talking Island, Ye Sagira została zniszczona. Fragmenty niegdyś dumnego miasta Gigantów są teraz rozrzucone po całej wyspie. Ze wszystkich stron świata przybyli na Talking Island badacze, poszukiwacze przygód i skarbów. Dzięki napływowi tak ogromnej liczby ludności i badaniom ruin pozwoliło to odbudować Talking Island Village
Ruiny Ye Sagira podzielone są na pięć części. Postacie mogą poruszać się po tych obszarach za pomocą kamieni nieteleportujących czerwonych i niebieskich. Cały teren ruin jest powiązany serią questów dla początkujących graczy
Reliquary of the Giants jest odrębnym obszarem ruin, to mistyczne miejsce z posągami Giants of the Awakening do zmiany klasy. Posągii te są ostatnim etapem transfery klasy w Awakening.
Labyrinth of BelisZalecany poziom 18-20
Lokacja Solo.
Harnak ostatni król Gigantów, miał piękną żonę imieniem Belis. Harnak będąc o nią zazdrosny zbudował labirynt, aby chronić swoją żonę przed wzrokiem mężczyzn patrzących na nią z pożądaniem. Pomimo tego bóg Gran Kain odnalazł Belis i uwiódł ją. W gniewie Harnak zamordował Belis.
Teraz labirynt jest opanowany przez agentów kultu Embryo, którzy starają się wzmocnić Shilien.
Labirynt Belis jest miejscem części serii Questów początkujących graczy , i questu na pierwszą zmianę klasy postaci
Harnak Underground RuinsZalecany poziom 85-90 l
Lokacja Party
Po zamordowaniu swojej żony król Harnak, ukrywa się w podziemnym sanktuarium pod Ye Sagiria. Chociaż od dawna martwy to jego duch nawiedza lochy
Do Harnak Underground Ruins można wejść po rozmowie z Hadel in Exploration Zone 1 of Ye Sagira. Lochy składają się z trzech pięter i ośmiu pomieszczeń każda. W centrum lochu znajduje się lteleport do przemieszczania między piętrach. Drugie i Trzecie piętro zawiera pieczęcie, które można złamać co skutkuje przywołaniem większej ilości potworów, punktem kulminacyjnym jest pojawienie się RB Harnak’s Wraith i Harnak’s Evil Spirit
Pieczęcie wypadają z mobów. po złamaniu pieczęci postać otrzymuje dodatkowe buffy i pojawiają się potwory Noctum i Demonic Noctum. Kiedy wszystkie pieczęcie zostaną rozbite i wszystkie potwory zabite RB Harnak’s Wraith lub Harnak’s Evil Spirit pojawią się w zależności od piętra na którym pieczęcie zostały rozbite.
MagmeldMagmeld to region we wschodniej części kontynentu Aden. Ponieważ istnieje w innym wymiarze, Magmeld dopiero niedawno został odkryty przez badaczy. Został stworzony przez boginię Einhasad, dla pięknych i czystych stworzeń, które chcą być z dala od skażonego przez ludzkość świata. Przebudzenie Shilien pozwoliło przeniknąć złu do wszystkich zakątków świata, nawet do Megmeld dzięki temu powstała szczelina między wymiarami która stale się poszerza.
Kiedy Elven llider Asterios przybył do Anghel Waterfall prowadzony proroctwem, mówiącym o możliwości uratowania Mother Tree(drzewo życia), odkrył portal prowadzący do Magmeld. Od tej chwili w Magmeld jest dużo poszukiwaczy przygód.
W Magmeld znajduje się jedyne miasto Ancient City of Arcan, jak również liczne tereny łowieckie i kilka lochów. Obszar ten nadaje się dla graczy na wysokich lvl. Aby dostać się do Magmeld za pierwszym razem trzeba udać się do Anghel Waterfall, i przejść przez portal, kolejne wejścia odbywają się za pomocą teleportu Gatekeeper w Ancient City of Arcan
Ancient City of ArcanStarożytne miasto Arcan
Jedyne zamieszkałe miejsce w Magmeld, Ancient City of Arcan jest zamieszkałe przez klan Cat. Po przybyciu Asteriosa do Arcan, po lekarstwo potrzebne do uzdrowienia Mother Tree, wkrótce po nim pojawiły się Krasnoludy, aby stworzyć nowe punkty handlowe w mieście i okolicy. Krasnoludy zmodernizowały miasto i ma takie same udogodnienia jak inne miasta na kontynencie.
Arcan jest umieszczone nad jeziorem, do którego spływają wspaniałe wodospady. Pod dnem jeziora znajduje się Prison of Darkness. Wiązka jasnego światła pada z dna jeziora w górę przez samo centrum miasta. Kiedy w mieście jest spokojnie wiązka światła jest niebieska. Kiedy zwiększa się zły wpływ na miasto z Prison of Darkness, wiązka światła zmienia kolor na czerwony, zaczynają się trzęsienia ziemi, a zło się materializuje pojawiając się w centrum miasta. Podczas wykonywania questa postać może wybrać któremu z NPC oddać item temu pokojowemu NPC czy złemu NPC, stan miasta zmienia się w zależności jaką podejmiemy decyzję.
Fairy SettlementZalecany poziom 90-94
Lokacja party
Rasa wróżek od dawna istniała na kontynencie Aden. Gdy Einhasad stworzyła Megmekd zaprosiła wróżki i pozwoliła im tam mieszkać. Jednak król wróżek Obelius lekceważył boginię. Jego bezczelność spowodowała niezgodę między wróżkami a boginią i zaproszenie zostało cofnięte. Kimerian był jednym z liderów wróżek, który opowiadał się przeciwko królowi. Ttylko on i jego zwolennicy mogli zostać w Magmeld.
Kimerian i jego zwolennicy żyją w Fairy Settlement wśród koron drzew w pięknym i magicznym świecie Magmeld.
Ale zło Shilien dotknęło dobre wróżki i doprowadziło je do szaleństwa, wściekłości i korupcji. Kimerian najbardziej dotknięty złem Shilien jest obecnie RB.
Fairy Settlement jest otwartym i interaktywnym krajobrazem. Rozmieszczone są niebieski świecące kule w różnych miejscach. Ogniki uzdrawiają HP i MP jeśli tylko postać stoi w ich pobliżu.. W nocy liczba potworów wzrasta. Stworzenia o nazwie Pan Direm dropią item, który zapewnia dostęp do Kimerian.
Garden of GenesisZalecany poziom 90-94
Lokacja party
Garden of Genesis jest pełen żywych kolorów, dźwięków, zapachów i zwierząt.
To ogromny ogród chroniący florę i faunę, Einhasad rozkazała swoim aniołom aby zebrały wszystko co żyje, co jest piękne,wartościowe i umieściły w ogrodzie, wśród drzew Tworzenia wiele stworzeń i roślin, które wymarły w naszym świecie, tutaj mogą się rozwijać. Jednak podobnie jak reszta Magmeld, zło Shilien dotknęło i te ogrody a stworzenia i rośliny stały się bezmyślne i brutalne.
Do Garden of Genesis można dotrzeć na piechotę, przez Gatekeeper w Ancient City of Arcan lub za pomocą Sayune poza miastem..
Obszar ten zbudowany jest z czterech podwyższonych poziomów, i każdy z nich zawiera ogród. Każdy poziom podzielony jest przez wysokością i połączone są mostami. W ogrodach kamienne mury tworzą enklawy roślin i stworzeń. Najwyższy poziom jest domem RB Apherus. Obszar ziemi poniżej i wokół podwyższonych i jest otwartym polem.
Różne stworzenia w ogrodach i poza nimi różnie się zachowują- Niektóre stwory które chcą zniszczyć ogród zostają odesłane do do ogrodników , i będą chronione w chwili zagrożenia.
- Każdy z niższych ogrodów posiada RB, który może być wezwany przez centralny punkt orientacyjny w tym obszarze.
- Niektóre winorośle i rośliny zachowują się inaczej w dzień a inaczej w nocy. Mogą pomagać lub utrudniać grę.
- W każdym z trzech ogrodów najniższy ogród Watcher Garden porusza się po obwodzie i tworzy losowo dwa rodzaje pułapek
- Jeden potwór może wywołać innego potwora jeśli jego umiejętności są niewystarczające.
Prison of DarknessZalecany poziom 90-94
Lokacja soloo lub party
Dawno temu bogini Einhasad zaprosiła największych bohaterów świata do zamieszkania w Magmeld, miejsca piękna i dobroci. Jednak bóg Gran Kain oszukał Einhasad i zwabił do Magmeld innych ludzi. Einhasad wydała dekret aby oddzielić wybrańców Gran Kaina od jej uprzywilejowanych. Kazała swojej córce Angel Paulina zamknąć ich w koloni karnej.
Jeden z więźniów Spezion sprzeciwił się Einhasad i doprowadził do buntu,. Spezion miał nadzieję że zwróci uwagę bogów na zły los jeńców. Został jednak zdradzony przez swojego zaufanego przyjaciela Octaviusa, bunt został zmiażdżony. W odwecie Einhasad zesłała Speziona do Prison of Darkness, które objawia ból i gniew Speziona.
Spezion jest uwięziony w sercu więzienia, wysokiej maszynie generującej światło które go więzi.
Po przebudzeniu Shilien, zło w Prison of Darkness wzmocniło swoją siłę co pozwoliło Spezionowi się częściowo wyzwolić i powoduje on ciągłe trzęsienia ziemi w mieście.
Po zakończeniu questa, gracz może wejść do Prison of Darkness przez Gatekeeper w Ancient City of Arcan. Wewnątrz można polować solo lub w party. Jeśli gracze odnajdą specjalny przedmiot, potwory w lochach zostaną przekształcone w bardziej wymagające z większą szansą na drop elementu koniecznego do walki ze Spezion.
Orbis TempleMiejsce wiecznego spoczynku bohaterów, przemienione przez zło Shilen.
Zalecany poziom 95-99
Lokacja party
Orbis Temple jest miejscem spoczynku ulubieńców bogów. Octavis , za zdradę Speziona, został nagrodzony przez Einhasad i został opiekunem świątyni.
Córka Einhasad, Angel Paulina zbudowała świątynię. Gdy świątynia została ukończona, Paulina wróciła do Realm of Light. Wkrótce po odejściu Pauliny, Świątynia padła ofiarą złego wpływy Shilien. Bohaterowie zostali obudzeni ze swojego wiecznego snu, i pod wpływem zła Shilien popadli w obłęd.
Orbis Temple znajduje się na północny zachód od miasta Arcan. To ogromne uroczyste, pełne chwały miejsce słabo oświetlone pochodniami, z rzędami posagów uhonorowanych wojowników.
Do Orbis Temple można dojść pieszo lub przez Gatekeeper w Ancient City of Arcan. Niektóre obszary świątyni tj Orbis Curse możemy użyć dla własnych korzyści. Świątynia składa się z trzech pięter z wielu sal i korytarzy z RB Octavis. Walka z nim odbywa się w gigantycznym pomieszczeniu w stylu areny gladiatorów.
Strefa questu zaczyna się z chwilą wejścia do świątyni graczy w party.
FortunaZalecany poziom 90-99
Lokacja party
Fortuna To zniszczone ruiny które stały się tymczasową bazą rebeliantów w przeszłości. Jest to miejsce spoczynku duchów rebeliantów dowodzonych przez Spezion. Obecnie jest ostoją poległego bohatera Ron i jego żołnierzy, którzy zostali wygnani z Orbis Temple.
Grupa siedmiu graczy w party lvl 90 lub wyżej mogą wejść do Fortuna. Aby wejść trzeba porozmawiać z Izael w Ancient City of Arcan. Walka w Fortuna odbywa się w dziewięciu etapach, każdy z własnym RB.
Do wejścia można rejestrować się 6;30(czasu serwera) każdego ranka.
Inne nowe obszaryAltar of EvilZalecany poziom 85-87
Lokacja solo
Kiedy Krew Shilien spadła na świat. Wyznawcy Shilien zebrali się w Dark Elf Village aby ją czcić, zbudowali Altar of Evil w miejscu, gdzie jej krew zerwała tkaninę wymiarów i stworzyła wyrwę. Tam czekali na pojawienie się Disciples of Darkness.
Altar of Evil jest na zachód od Dark Elf Village. W nocy wszystkie potwory przy Altar of Evil są silniejsi niż w ciągu dnia. RB Stygian Queen czasami pojawia się tu w nocy.
Shilen AltarZalecany poziom 95-99
Lokacja party
Dawno temu Shilien została uwięziona na Forbidden Gateway za pomocą siedmiu pieczęci przez Einhasad i Cesarz Shunaiman. Siedem pieczęci jej więzienia zostało usuniętych przez starożytny kult Embryo. Kult chcąc zakończyć budowę avatara który pomieściłby duszę Shilien, zbudował gigantyczny ołtarz który absorbuje energię z krwi ofiar katakumb i nekropolii.
Do lochów można wejść tylko wtedy gdy postać ma aktywny Quest. Grupa siedmiu graczy w party może dostać się do Shilen Altar jednocześnie. Lochy składają się z trzech poziomów pokoi i rampy prowadzącej w dół. Ścieżką tą trzeba przejść trzy razy za każdym razem przejście jest trudniejsze, przed graczami w końcu pojawi się duży pokój wraz z ołtarzem.
Tutaj znajdziemy RB bliźnięta Maliss i Isadora
Balthus Knights: Antharas ExpeditionPoziom zalecany 90-99
Kiedy wzrósł wpływ Dark Moon na królestwo Aden, wykryto podejrzane ruchy smoka Antharasa i wysłane zostały siły ekspedycyjne do zbadania tych ruchów. Z pomocą Theodrica stało się możliwym wysłanie szybko wielu ludzi do legowiska Antharasa.
Każdego 1 i 15 dnia miesiąca można wejść do tej instancji w ilości graczy od 14 do 35.
po rozmowie z Theodric przy wejściu Antharas Lair.
//Acid -- +.