W odpowiedzi na
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,46287.msg562143.html#msg562143 Może nie dokładnie to o co prosiłeś, ale i tak pewnie feature którego jeszcze jakiś czas nie będzie w l2off:
-'skakanie'
-skile z efektrem, przepychania/przyciągania/powalania/podniesienia
(skakanie nie problem zrobić, ale po co?)
- skile z efektem przepychania, palenia, wybuchu (i fali uderzeniowej), fizyczne obrażenia przy kolizji (czyli po prostu: fizyka w L2)
http://youtu.be/PmAn1NYc7Uk[objaśnienie: różnego typu przedmioty mogą wywierać różnego rodzaju wpływ na otoczenie, na filmiku widać "granat odłamkowy", który roznieca ogień i podpala moby w okolicy, a te najbliżej zabija fala uderzeniowa. te moby, które znajdowały się dalej, zaczynają uciekać przed siebie w panice]
Nie wiem co masz na myśli przez "system markowania targetów"? Chodzi o zapamiętanie położenia w świecie?
- przycisk "Book Mk" (wbudowany dokładny drop calculator w grze, z kalkulatorem recept itd - tego też off nie miał i nie ma)
ja dorzucę od siebie: Zupełnie inna gra na PvP względem poprzednich kronik. Inne priorytety, inna dynamika itd.
o pvp na privie nie będę się wypowiadął, bo pół biedy gdy był to jakiś l2ws, rpg club itd. ale jakieś l2j to był żart, a nie pvp.
Jak będzie potrzeba więcej przykładów, to wrzucę. Póki co (odnośnie PvP) powtórzę pierwszy jaki opisałem: fizyka i przedmioty potrafiące wywierać złożony wpływ na otoczenie (np. event TvT, gdzie przeciwnika należy unieszkodliwić rzucając w niego i trafiając, sztyletem). Dalej idąc, przykładowe, kolejne 3 typy złożonego AI, którego off nie ma i pewnie nigdy nie będzie miał, a urozmaicający całkiem rozgrywkę (moby służą nie tylko do farmienia - mogą wpływać na ekonomię i sytuację polityczną regionu, czy też np. przyjść farmić graczy).
http://youtu.be/XAVuTEQ2hSE I kolejna rzecz [Jeszcze nie jest w pełni ukończona] raczej przerastająca obecny (od gdzieś tak Interlude) team w nc$oft zajmujący się rozwojem gry... A dokładniej - możliwość formowania sojuszów, czy też wynajmu najemników, w celu najechania (i ew. podbicia) sąsiadujących regionów. W zamyśle rozwinięcie prostego i od lat już dość nudzącego systemu TW/siege z L2off. Ale tym razem rozgrywka typowo strategiczna: armie mobów sterowane przez np. władców walczących zamków i pola bitwy nie do zobaczenia (przynajmniej w niedalekiej przyszłości) w L2off... Jak widać L2J (po przeróbkach i poprawkach) daje radę bez problemu:
http://youtu.be/hDEEl7NSV282100+ mobów w jednym miejscu - 0 lagów, 0 opóźnień (klient za to nie wyrabia, ale po włączeniu Alt+P da się w miarę grać). Nie wiem jak jest w chwili obecnej ale kiedyś jak próbowaliśmy zrobić coś podobnego na l2off (kronika gracia 1 lub kamael - nie pamiętam), to w momencie gdy w jednym miejscu stawiało się ponad 500 mobów, lagi były nie do pokonania i nie można było się nawet ruszać. I nie była to kwestia sprzętu, bo serwer stał na 4 procesorowym dedyku, a powyższy filmik pochodzi z serwera uruchomionego na komputerze domowym, z klienta uruchomionego na tym samym komputerze...
I po co to?! Żeby pokazać że się da i że ncsoft jebie od dawna fajną grę jaką była (kiedyś) Lineage II, mając na celu jedynie jak najwięcej wydusić grosza przy maksymalnie małym wkładzie własnym (w rozwój i wreszcie coś nowego i ciekawego...)