Witaj
Gość

Wątek: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam  (Przeczytany 3855728 razy)

  • Banned
  • Wiadomości: 48

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14175 dnia: Sierpień 05, 2012, 05:06:42 pm »
jak juz mowilem na rpg tazman byl nikim az wylizal dupe dla ooc i doszedl do klanu bo brakowalo im necro na tiata. tazman duzo szczeka a jest slaby, jedyne co umie to wchodzic w dupe lepszym. idz jeszcze napisz ile to zarobiles na l2 pajacu, wziolbys sie do roboty jakiejs lepiej chociaz z twoim mozgiem kaczka to max co moze z ciebie byc

Jesteś nowy więc nie dam ostrzeżenia ale nie obrzucamy się tutaj błotem. Także pohamuj język :)
//Russe
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2012, 05:59:57 pm wysłana przez Russe »


  • Wiadomości: 393

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14176 dnia: Sierpień 05, 2012, 06:08:58 pm »
jak juz mowilem na rpg tazman byl nikim az wylizal dupe dla ooc i doszedl do klanu bo brakowalo im necro na tiata. tazman duzo szczeka a jest slaby, jedyne co umie to wchodzic w dupe lepszym. idz jeszcze napisz ile to zarobiles na l2 pajacu, wziolbys sie do roboty jakiejs lepiej chociaz z twoim mozgiem kaczka to max co moze z ciebie byc

Jesteś nowy więc nie dam ostrzeżenia ale nie obrzucamy się tutaj błotem. Także pohamuj język :)
//Russe


:D lubie cie :D jaki miales nick? :D


  • Wiadomości: 393

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14177 dnia: Sierpień 05, 2012, 06:18:35 pm »
Raczej w prowokację Tazmana tutaj nie uwierzę, chociaż bym bardzo chciał :)
A i odkąd jedziecie w tym samym polonezie ciężko tutaj o obiektywność, w sumie to ogółem na tym forum o to ciężko.

I nie 2 razy bo w Twoim poście czuć sarkazm na kilometr, czym ja podsumowałem jednak Twój post, że i tak wiele osób w licznik na stronie wierzy i wierzyło.

W tym Tazman bo strasznie się wczuł od kilku dni w temat rpg, aż troszkę mnie to przeraża.

Studiujesz  jakas filozofie albo pedagogike? Jak nie to chyba czas najwyzszy. Wiem ze licznik byl podkrecony o jakies 2-3k co nie zmienia faktu ze sam licznik pokazywal po 15-16k na sieagach. A co do wyciagania xx recek z hs/fog to widzialem duzo rzeczy na rpg wiec moge uwierzyc ale takie cos nie ma nic wspolnego z item lagiem.


  • Wiadomości: 918

  • Pochwał: 2

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14178 dnia: Sierpień 05, 2012, 06:23:27 pm »
Raczej w prowokację Tazmana tutaj nie uwierzę, chociaż bym bardzo chciał :)
A i odkąd jedziecie w tym samym polonezie ciężko tutaj o obiektywność, w sumie to ogółem na tym forum o to ciężko.

I nie 2 razy bo w Twoim poście czuć sarkazm na kilometr, czym ja podsumowałem jednak Twój post, że i tak wiele osób w licznik na stronie wierzy i wierzyło.

W tym Tazman bo strasznie się wczuł od kilku dni w temat rpg, aż troszkę mnie to przeraża.

Studiujesz  jakas filozofie albo pedagogike? Jak nie to chyba czas najwyzszy. Wiem ze licznik byl podkrecony o jakies 2-3k co nie zmienia faktu ze sam licznik pokazywal po 15-16k na sieagach. A co do wyciagania xx recek z hs/fog to widzialem duzo rzeczy na rpg wiec moge uwierzyc ale takie cos nie ma nic wspolnego z item lagiem.

tak sie dawalo wyciagac na poczatku serwa jak caly serwer lagowalo, ale to pamietam na ktorejs z pierwszych edycji rpg-a.


  • Wiadomości: 298

  • Pochwał: 1

  • BALLS OF STEEL !!!
Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14179 dnia: Sierpień 05, 2012, 06:29:13 pm »
Studiujesz  jakas filozofie albo pedagogike? Jak nie to chyba czas najwyzszy. Wiem ze licznik byl podkrecony o jakies 2-3k co nie zmienia faktu ze sam licznik pokazywal po 15-16k na sieagach. A co do wyciagania xx recek z hs/fog to widzialem duzo rzeczy na rpg wiec moge uwierzyc ale takie cos nie ma nic wspolnego z item lagiem.


Cytat: NotTheFakeTazman
widac ze nie masz pojecia jak dziala item lag.

ej profesorze co to ten item lag ??
ej to chyba skoro wyciąganie ITEMOW z questa nic nie ma wspólnego z item lagiem to lag ss-ów to tez nie jest item lag, o -_-' jak ja mało wiem o l2 :/ ej profesorze weź napisz jakiś poradnik :oops:



@pokit
x30 x5
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2012, 06:33:29 pm wysłana przez russek »


  • Banned
  • Wiadomości: 48

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14180 dnia: Sierpień 05, 2012, 06:38:16 pm »
jak juz mowilem na rpg tazman byl nikim az wylizal dupe dla ooc i doszedl do klanu bo brakowalo im necro na tiata. tazman duzo szczeka a jest slaby, jedyne co umie to wchodzic w dupe lepszym. idz jeszcze napisz ile to zarobiles na l2 pajacu, wziolbys sie do roboty jakiejs lepiej chociaz z twoim mozgiem kaczka to max co moze z ciebie byc

Jesteś nowy więc nie dam ostrzeżenia ale nie obrzucamy się tutaj błotem. Także pohamuj język :)
//Russe


:D lubie cie :D jaki miales nick? :D
iKraQ ale taki super factor jak ty pewien i tak zna tylko tych u ktorych siedzial w pupie


  • Wiadomości: 393

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14181 dnia: Sierpień 05, 2012, 06:41:38 pm »
jak juz mowilem na rpg tazman byl nikim az wylizal dupe dla ooc i doszedl do klanu bo brakowalo im necro na tiata. tazman duzo szczeka a jest slaby, jedyne co umie to wchodzic w dupe lepszym. idz jeszcze napisz ile to zarobiles na l2 pajacu, wziolbys sie do roboty jakiejs lepiej chociaz z twoim mozgiem kaczka to max co moze z ciebie byc

Jesteś nowy więc nie dam ostrzeżenia ale nie obrzucamy się tutaj błotem. Także pohamuj język :)
//Russe


:D lubie cie :D jaki miales nick? :D
iKraQ ale taki super factor jak ty pewien i tak zna tylko tych u ktorych siedzial w pupie

Trudno spamietac te wszystkie box buffery jak ty, sorry. Jak pkowalem cie w sodzie to nic osobistego, taka gra.

@russek: twoj mozg nie jest wstanie przetworzyc takich informacji.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2012, 06:51:17 pm wysłana przez NotTheFakeTazman »


  • Wiadomości: 187

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14182 dnia: Sierpień 05, 2012, 06:43:31 pm »
Ktoś wie jak wyciągnąć kasę z WebMoney?
S h O c K Team
Yull Trickster 99/ Othell 98/ DC 80 / TH 80


  • Wiadomości: 987

  • Pochwał: 10

  • Masz problem? Napisz!
Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14183 dnia: Sierpień 05, 2012, 06:49:42 pm »
No i pięknie :) Shadowsi nie ogarnęli i stracili zamek w kampanii  :P
A może by wrócić na oficjal :)


  • ******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 8

  • dante <3
Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14184 dnia: Sierpień 05, 2012, 06:57:25 pm »
zarobek  200-400 zeta no powiedzmy tysiac z adena  za 300-400h
na ostatnim rpg, kiedy był w "szczycie formy", adena na allegro dochodziła do 24zł za 1b, potem w miarę szybko spadła do 14-18zł i się na tym trzymała wiele miesięcy (na niektórych aukcjach 100b rozchodziło się w 3 dni), taki tazman za same epiki miał lekko 200b.

Co zabawniejsze, postacie 97 na core chodzą teraz po ~100 euro, więc są warte tyle co 30b na "lolprivie", gz.

edit:
ofc, że rpg club miał 15k, wystarczyło spojrzeć na strone w tracke siege, lolnubs :D
so true, ale jak umiesz grac by zarabiac (czego osobiscie nie rozumiem) to i na lancerze mogles dziennie dniówke rzędu 150 zł sypnąć wystarczyło myśleć

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama


  • Banned
  • Wiadomości: 48

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14185 dnia: Sierpień 05, 2012, 06:58:08 pm »
jak juz mowilem na rpg tazman byl nikim az wylizal dupe dla ooc i doszedl do klanu bo brakowalo im necro na tiata. tazman duzo szczeka a jest slaby, jedyne co umie to wchodzic w dupe lepszym. idz jeszcze napisz ile to zarobiles na l2 pajacu, wziolbys sie do roboty jakiejs lepiej chociaz z twoim mozgiem kaczka to max co moze z ciebie byc

Jesteś nowy więc nie dam ostrzeżenia ale nie obrzucamy się tutaj błotem. Także pohamuj język :)
//Russe


:D lubie cie :D jaki miales nick? :D
iKraQ ale taki super factor jak ty pewien i tak zna tylko tych u ktorych siedzial w pupie

Trudno spamietac te wszystkie box buffery jak ty, sorry. Jak pkowalem cie w sodzie to nic osobistego, taka gra.

@russek: twoj mozg nie jest wstanie przetworzyc takich informacji.
sorry ale nie przychodzilem do sodu nawet bo nie bylo po co jak takie dzieci jak ty siedzialy tam w wakacje 24/7


  • Wiadomości: 393

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14186 dnia: Sierpień 05, 2012, 07:03:47 pm »
jak juz mowilem na rpg tazman byl nikim az wylizal dupe dla ooc i doszedl do klanu bo brakowalo im necro na tiata. tazman duzo szczeka a jest slaby, jedyne co umie to wchodzic w dupe lepszym. idz jeszcze napisz ile to zarobiles na l2 pajacu, wziolbys sie do roboty jakiejs lepiej chociaz z twoim mozgiem kaczka to max co moze z ciebie byc

Jesteś nowy więc nie dam ostrzeżenia ale nie obrzucamy się tutaj błotem. Także pohamuj język :)
//Russe


:D lubie cie :D jaki miales nick? :D
iKraQ ale taki super factor jak ty pewien i tak zna tylko tych u ktorych siedzial w pupie

Trudno spamietac te wszystkie box buffery jak ty, sorry. Jak pkowalem cie w sodzie to nic osobistego, taka gra.

@russek: twoj mozg nie jest wstanie przetworzyc takich informacji.
sorry ale nie przychodzilem do sodu nawet bo nie bylo po co jak takie dzieci jak ty siedzialy tam w wakacje 24/7

Wychodziłeś czasami z miasta? Czy pisales na forum jak to jest zle ze nie mozesz nic sobie pograc bo wszedzie oklep, oczywiscie dodajac ile wazysz gdzie pracujesz i ile masz wzrostu.


  • ******
  • Wiadomości: 1191

  • Pochwał: 1

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14187 dnia: Sierpień 05, 2012, 07:23:07 pm »
ej profesorze co to ten item lag ??
(wg mnie):
serwer l2 składa się z npc/main/cache serwera + bazy danych (msSql) która obsługuje te procesy.
Cache moim zdaniem pełni funkcje buffora który przechowuje aktualne i modyfikowane dane które są systematycznie synchronizowane z bazą. Kiedy baza zaczyna mulić (przez spam zadań/złą konfiguracje/błędy sprzętu itd) zaczyna spowalniać odpowiedzi do procesów serwera, które w tym czasie działają w pełni sprawnie. Wtedy dochodzi do sytuacji gdy np, mamy jakieś quest do oddania:
- npc server zaczyna "gadać" z graczem i widzi (w cache), że masz skończony quest.
- gracz wciska "odbierz nagrodę", npc serwer odbiera to i przekazuje do main serwera, żeby to obsłużył.
- main nagrodza gracza i wrzuca do kolejki polecenie żeby usunąć graczowi quest itemy z bazy danych, ale że działa on bardzo wolno, zanim przemieli kolejkę, w cache ciągle widać ostatni stan quest itemów, czyli ciągle je mamy.

w zależności jak mocno muli baza, możemy szybkimi powtórzeniami poprosić o nagrodę x razy, do póki się nie ogarnie i nie usunie quest itemów, po czym main już nie da nam nagrody a wypluje błąd :P

THE END of cool story.

biorąc pod uwagę że wyciąganie takiej recki wymagało by kilku kliknięć, a baza miała czkawkę okresowo i rzadko dłużej niż ~10sec, naprawdę ciężko byłoby wybrać coś 50 razy :P + na x15 to ogarneli i nie było prawie w ogóle ss lagów
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2012, 07:26:46 pm wysłana przez kornes »


  • Banned
  • Wiadomości: 48

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14188 dnia: Sierpień 05, 2012, 07:28:24 pm »
jak juz mowilem na rpg tazman byl nikim az wylizal dupe dla ooc i doszedl do klanu bo brakowalo im necro na tiata. tazman duzo szczeka a jest slaby, jedyne co umie to wchodzic w dupe lepszym. idz jeszcze napisz ile to zarobiles na l2 pajacu, wziolbys sie do roboty jakiejs lepiej chociaz z twoim mozgiem kaczka to max co moze z ciebie byc

Jesteś nowy więc nie dam ostrzeżenia ale nie obrzucamy się tutaj błotem. Także pohamuj język :)
//Russe


:D lubie cie :D jaki miales nick? :D
iKraQ ale taki super factor jak ty pewien i tak zna tylko tych u ktorych siedzial w pupie

Trudno spamietac te wszystkie box buffery jak ty, sorry. Jak pkowalem cie w sodzie to nic osobistego, taka gra.

@russek: twoj mozg nie jest wstanie przetworzyc takich informacji.
sorry ale nie przychodzilem do sodu nawet bo nie bylo po co jak takie dzieci jak ty siedzialy tam w wakacje 24/7

Wychodziłeś czasami z miasta? Czy pisales na forum jak to jest zle ze nie mozesz nic sobie pograc bo wszedzie oklep, oczywiscie dodajac ile wazysz gdzie pracujesz i ile masz wzrostu.
jestes zalosny dla mnie lepiej podziekuj kolega ze cie brali do klanu i party chyba tylko po to ze zawsze potrzebny jest jakis clown. jakos nikt tu oprocz ciebie nie pisze najlepsi gracze nie musza blyszczec na forum jak psu jajca po kapieli


  • ******
  • Wiadomości: 1191

  • Pochwał: 1

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14189 dnia: Sierpień 05, 2012, 07:40:00 pm »
jestes zalosny dla mnie lepiej podziekuj kolega ze cie brali do klanu i party chyba tylko po to ze zawsze potrzebny jest jakis clown. jakos nikt tu oprocz ciebie nie pisze najlepsi gracze nie musza blyszczec na forum jak psu jajca po kapieli
powtarzasz się, wszystkie twoje posty to płacz do tazman, znajdź sobie lepiej lepszego idola albo wylecz uraz psychiczny :D


  • Wiadomości: 393

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14190 dnia: Sierpień 05, 2012, 07:48:38 pm »
ej profesorze co to ten item lag ??
(wg mnie):
serwer l2 składa się z npc/main/cache serwera + bazy danych (msSql) która obsługuje te procesy.
Cache moim zdaniem pełni funkcje buffora który przechowuje aktualne i modyfikowane dane które są systematycznie synchronizowane z bazą. Kiedy baza zaczyna mulić (przez spam zadań/złą konfiguracje/błędy sprzętu itd) zaczyna spowalniać odpowiedzi do procesów serwera, które w tym czasie działają w pełni sprawnie. Wtedy dochodzi do sytuacji gdy np, mamy jakieś quest do oddania:
- npc server zaczyna "gadać" z graczem i widzi (w cache), że masz skończony quest.
- gracz wciska "odbierz nagrodę", npc serwer odbiera to i przekazuje do main serwera, żeby to obsłużył.
- main nagrodza gracza i wrzuca do kolejki polecenie żeby usunąć graczowi quest itemy z bazy danych, ale że działa on bardzo wolno, zanim przemieli kolejkę, w cache ciągle widać ostatni stan quest itemów, czyli ciągle je mamy.

w zależności jak mocno muli baza, możemy szybkimi powtórzeniami poprosić o nagrodę x razy, do póki się nie ogarnie i nie usunie quest itemów, po czym main już nie da nam nagrody a wypluje błąd :P

THE END of cool story.

biorąc pod uwagę że wyciąganie takiej recki wymagało by kilku kliknięć, a baza miała czkawkę okresowo i rzadko dłużej niż ~10sec, naprawdę ciężko byłoby wybrać coś 50 razy :P + na x15 to ogarneli i nie było prawie w ogóle ss lagów

Z mojego doswiadczenia troche inaczej, najpierw server usuwa quest itemy dopiero potem przydziela nagrode - dlatego spamujac taki quest na hs/fog po 30sec dostaniesz raz nagrode i spam ze nie masz quest itemow badz dc (kilka razy probowalem to robic na x15 nie wiem jak bylo na x5). Co innego jest z questami typu tw/czy tam te questy na shoty na pierwszych lokacjach gdzie wykonanie questa masz zapisane tylko na serverze a nie masz zadnych quest itemow. Ale moge sie mylic bo widzialem duzo rzeczy na rpg np wyciaganie recek/partsow na dynasty w grocery w schutgart...


  • Wiadomości: 918

  • Pochwał: 2

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14191 dnia: Sierpień 05, 2012, 07:56:23 pm »
ej profesorze co to ten item lag ??
(wg mnie):
serwer l2 składa się z npc/main/cache serwera + bazy danych (msSql) która obsługuje te procesy.
Cache moim zdaniem pełni funkcje buffora który przechowuje aktualne i modyfikowane dane które są systematycznie synchronizowane z bazą. Kiedy baza zaczyna mulić (przez spam zadań/złą konfiguracje/błędy sprzętu itd) zaczyna spowalniać odpowiedzi do procesów serwera, które w tym czasie działają w pełni sprawnie. Wtedy dochodzi do sytuacji gdy np, mamy jakieś quest do oddania:
- npc server zaczyna "gadać" z graczem i widzi (w cache), że masz skończony quest.
- gracz wciska "odbierz nagrodę", npc serwer odbiera to i przekazuje do main serwera, żeby to obsłużył.
- main nagrodza gracza i wrzuca do kolejki polecenie żeby usunąć graczowi quest itemy z bazy danych, ale że działa on bardzo wolno, zanim przemieli kolejkę, w cache ciągle widać ostatni stan quest itemów, czyli ciągle je mamy.

w zależności jak mocno muli baza, możemy szybkimi powtórzeniami poprosić o nagrodę x razy, do póki się nie ogarnie i nie usunie quest itemów, po czym main już nie da nam nagrody a wypluje błąd :P

THE END of cool story.

biorąc pod uwagę że wyciąganie takiej recki wymagało by kilku kliknięć, a baza miała czkawkę okresowo i rzadko dłużej niż ~10sec, naprawdę ciężko byłoby wybrać coś 50 razy :P + na x15 to ogarneli i nie było prawie w ogóle ss lagów
dalo sie bo byly lagi i na 30s a nawet zdazaly sie dluzsze, do tego zwykly kliker z nagrywaniem ruchu myszki, ktory potem przyspieszales na maxa i wyciagalo sie poki dc nie poszlo na postaci.


  • Wiadomości: 298

  • Pochwał: 1

  • BALLS OF STEEL !!!
Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14192 dnia: Sierpień 05, 2012, 08:04:56 pm »
ej profesorze co to ten item lag ??
(wg mnie):
serwer l2 składa się z npc/main/cache serwera + bazy danych (msSql) która obsługuje te procesy.
Cache moim zdaniem pełni funkcje buffora który przechowuje aktualne i modyfikowane dane które są systematycznie synchronizowane z bazą. Kiedy baza zaczyna mulić (przez spam zadań/złą konfiguracje/błędy sprzętu itd) zaczyna spowalniać odpowiedzi do procesów serwera, które w tym czasie działają w pełni sprawnie. Wtedy dochodzi do sytuacji gdy np, mamy jakieś quest do oddania:
- npc server zaczyna "gadać" z graczem i widzi (w cache), że masz skończony quest.
- gracz wciska "odbierz nagrodę", npc serwer odbiera to i przekazuje do main serwera, żeby to obsłużył.
- main nagrodza gracza i wrzuca do kolejki polecenie żeby usunąć graczowi quest itemy z bazy danych, ale że działa on bardzo wolno, zanim przemieli kolejkę, w cache ciągle widać ostatni stan quest itemów, czyli ciągle je mamy.

w zależności jak mocno muli baza, możemy szybkimi powtórzeniami poprosić o nagrodę x razy, do póki się nie ogarnie i nie usunie quest itemów, po czym main już nie da nam nagrody a wypluje błąd :P

THE END of cool story.

biorąc pod uwagę że wyciąganie takiej recki wymagało by kilku kliknięć, a baza miała czkawkę okresowo i rzadko dłużej niż ~10sec, naprawdę ciężko byłoby wybrać coś 50 razy :P + na x15 to ogarneli i nie było prawie w ogóle ss lagów

Panie ja to wiem, coś mnie na tych studiach nauczyli, tazmanowi się może przydać, ale to już przykro sie robi patrząc jak ktoś sam się przedstawia swoimi postami jako totalny idiota i mu to pasuje...
na początku x5 było kila 5 parominutowych lagów, na x30 jeszcze więcej, przez parę dni w godzinach szczytu z każdego questa dało się wyciągnąć parę rewardów


  • Wiadomości: 918

  • Pochwał: 2

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14193 dnia: Sierpień 05, 2012, 08:10:57 pm »
a zmiana maina z suba na lagu i kraszowanie klienta to nie byl tez rpg przypadkiem?;d i suba max lvl w 10 sekund


  • Wiadomości: 393

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14194 dnia: Sierpień 05, 2012, 08:15:32 pm »
ej profesorze co to ten item lag ??
(wg mnie):
serwer l2 składa się z npc/main/cache serwera + bazy danych (msSql) która obsługuje te procesy.
Cache moim zdaniem pełni funkcje buffora który przechowuje aktualne i modyfikowane dane które są systematycznie synchronizowane z bazą. Kiedy baza zaczyna mulić (przez spam zadań/złą konfiguracje/błędy sprzętu itd) zaczyna spowalniać odpowiedzi do procesów serwera, które w tym czasie działają w pełni sprawnie. Wtedy dochodzi do sytuacji gdy np, mamy jakieś quest do oddania:
- npc server zaczyna "gadać" z graczem i widzi (w cache), że masz skończony quest.
- gracz wciska "odbierz nagrodę", npc serwer odbiera to i przekazuje do main serwera, żeby to obsłużył.
- main nagrodza gracza i wrzuca do kolejki polecenie żeby usunąć graczowi quest itemy z bazy danych, ale że działa on bardzo wolno, zanim przemieli kolejkę, w cache ciągle widać ostatni stan quest itemów, czyli ciągle je mamy.

w zależności jak mocno muli baza, możemy szybkimi powtórzeniami poprosić o nagrodę x razy, do póki się nie ogarnie i nie usunie quest itemów, po czym main już nie da nam nagrody a wypluje błąd :P

THE END of cool story.

biorąc pod uwagę że wyciąganie takiej recki wymagało by kilku kliknięć, a baza miała czkawkę okresowo i rzadko dłużej niż ~10sec, naprawdę ciężko byłoby wybrać coś 50 razy :P + na x15 to ogarneli i nie było prawie w ogóle ss lagów

Panie ja to wiem, coś mnie na tych studiach nauczyli, tazmanowi się może przydać, ale to już przykro sie robi patrząc jak ktoś sam się przedstawia swoimi postami jako totalny idiota i mu to pasuje...
na początku x5 było kila 5 parominutowych lagów, na x30 jeszcze więcej, przez parę dni w godzinach szczytu z każdego questa dało się wyciągnąć parę rewardów

Faktycznie wiedza studyjna. Wszystko zalezy od configu servera wiec twoje historie mogly dzialac na x5 nie wiem, niestety na x15 nie dzialaly przynajmniej nie w formie jakiej to opisujesz. Wiec to ty robisz z siebie idiote bo nigdy przenigdy nie rozmawialem o x5 tylko o x15 panie studencie.


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14195 dnia: Sierpień 05, 2012, 08:17:42 pm »
O co wy się właściwie spinacie? na Lancerze też wyciągało się badge na lagu.. Cieniu pamiętam wyciągnął 400 a ten BD hero to chyba z 600 (zapomniałem nicku)

P.s. jak się pozbyć statusu Obserwowany, bo mi się nie podoba :P
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2012, 08:19:27 pm wysłana przez Arimas »

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • ******
  • Wiadomości: 1146

  • Pochwał: 2

  • Bycie glamur jest zajebiste
Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14196 dnia: Sierpień 05, 2012, 08:44:14 pm »
P.s. jak się pozbyć statusu Obserwowany, bo mi się nie podoba :P
Lepiej się ukrywaj :)


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14197 dnia: Sierpień 05, 2012, 08:47:03 pm »
P.s. jak się pozbyć statusu Obserwowany, bo mi się nie podoba :P
Lepiej się ukrywaj :)
Pewnie musiał bym zrobić sernik dla Russe :/

Rozważę  :P sernik FTW !!
//Russe
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2012, 09:58:54 pm wysłana przez Russe »

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 342

  • Pochwał: 0

Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14198 dnia: Sierpień 05, 2012, 09:13:47 pm »
BD hero
lcl
przy okazji. ma ktoś nasze stare filmiki z lancera na jakimś serwerze bo bym sobie poprzypominał cosik : PPP.


  • ******
  • Wiadomości: 1146

  • Pochwał: 2

  • Bycie glamur jest zajebiste
Odp: Core (EU) - Screeny, PvP, Flame, Spam
« Odpowiedź #14199 dnia: Sierpień 05, 2012, 09:19:37 pm »
Jak w ogóle Core się trzyma?
Pytam tych co grają bo od pół roku nie mam L2 na PC.