Czyli oly na razie sobie odpuszczę, to co z innymi klasami na ogólne pvp? Przyjemność gry, solo exp i pvp i wgl
-Yul archer
-Feoh przebudzony z kamaela
-Tyrr warrior , kama bądz ork tyrant
- ewentualnie sztyleciarz
Na pvp wszystkie te klasy mają swoją określoną rolę i dosyć dobrze sięsprawują, o ile pasuje nam ich playstyle.
Feoh jest chyba najwygodniejszą klasą do expienia solo po summonerze (a nawet w niektórych sytuacjach lepszą), dobrze nastakowany robi wymiot i bez wątpienia jest najlepszym AoE DD w grze. Problemem jest tylko to, że jest strasznie papierowy i bez dobrej współpracy tanka, issa i healerów utrzymanie feoha na pvp jest trudne, a nawet jak support jest bardzo dobry to i tak trza być gotowy, że reza się zaakceptuje kilka razy.
Warrior to w skrócie stały przyzwoity DPS z niewielką domieszką AoE + niezłym Crowd controlem z możliwością szalenia na okres odpalenia dopałek (boosta i zerka). Brakuje mu takiego spike damage jaki potrafi wyciągnąć archer lub dagger, ale jego genialny debuff obniżający p def jest świetnym combo dla właśnie tych 2 pozostałych klas, a sam tyrek jest mocno przeżywalny, szczególnie gdy założy heavy. W light będzie miał lepsze jebnięcie.
Obecnie warrior z tyranta jest najsłabszym wyborem, ale niedługo Episodion, więc radzę poczytać zmiany u poszczególnych warriorów, bo właśnie te najbardziej zaniedbane w livindorze (czyli kebab i deska) mają dostać boosta i nowe skille z racji swojej słabości na początku livindora (np. deska dostaje gutsa i frenzy w pełni wymiarowego, co zapewne zrób zrobi z niej bestie na PvE jak kiedyś)
- Warlord to bardzo dobra specjalizacja AoE dla fanów tego typu gry
- Glad, szczególnei gdy zostawi się na nim starego duelist spirita jest postacią, która ma największe jebnięcie ze skilli, których każdy tyr ma dużo
- Kamael to duża mobilność (dzięki spamowalnej szarży), dodatkowy CC w postaci drugiego disarma i w episodionie kolejne rodzaje UD i barier jakie kiedyś miały kamalole
Dodatkowo wszystkie warriory majądostać w episodione 30% p atacku, co podniesie ich DPS na pewno
Archer jest mocny, szczególnei taki, który umie wykorzystać przewagę range ataków (wiadomo mass pvp i takie tam). Mocny DPS, kilka skilli na podniesienei przeżywalności, ale wiadomo, że ogólnie papier na tle tanka czy warriora. Trzeba dobrze pozycjonować, assystować i efekt murowany. Główne źródła DPS-u archera to Mind eye i debuff Bullzeye, pilnowanie tych 2 rzeczy to podstawa.
Dagger to postać specyficzna i trzeba ją lubić. Ma DPS dość wysoki, ale bardzo nieregularny. Niczym nadzwyczajnym walenie blowów po 10-14k aż nagle wejdą dwa blowy po +25k. Mobilna, z dużą ilością skilli (szczególnei z PW) na przeżywalność, wiadomo, że gorzej radzi sobie na mass pvp, ale w small case pvp jest naprawdę świetna
Radzę przeglądać zmiany w Episodionie dot. wszystkich klas, szczególnei gdy grasz na Core, bo na polaczkowymPL nie ma jeszcze Livindora nawet, więc episiodion to tam za rok chyba będzie, u nas myślę MAX 2 miesiące.