Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Pomóż nam stworzyć serwer!

Autor Wątek: wszystko o hellbound  (Przeczytany 1041 razy)

Offline elenros

  • *
  • Wiadomości: 7
  • Pochwał: 0
wszystko o hellbound
« dnia: Styczeń 07, 2015, 08:57:12 pm »
jako ze sporo osob wybiera sie na tego hellbounda x5 (w tym ja) prosil bym was zebyście sobie poprzypominali co było na hellboundzie a czego nie bylo, w porownaniu do wyzszych kronik (powiedzmy do epiloga) sporo osob pewnie dawno nie grało na hb i pewnie chcialoby sobie przypomniec conieco. pewnie paru z was napisze ze google nie gryzie,jednak zawsze to lepiej miec wszystko w jednym miejscu, niz szukac informacji po iluśset stronach
moze zaczne z paroma pytaniami:
-byly commony?
-newbie buff- jezeli tak to do ktorego lvl?
-czy ps miał death spike takie samego jak necro, czy tego osłabionego?
-czy byly certyfikacje?
jezeli macie inne pytania, badz pamietacie inne smaczki z hb ktore byly to sie podzielcie informacjami :)

Offline kHRYSTAL

  • ****
  • Wiadomości: 398
  • Pochwał: 0
Odp: wszystko o hellbound
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2015, 09:04:46 pm »
Jeśli ktoś ma ochotę to niech sobie przetłumaczy to co jest napisane w temacie z forum L2Citadel i wklei to tutaj, chłopaki wyjaśnili tam chyba wszystko (ja nie mam za bardzo chęci i czasu).

http://l2citadel.com/forums/topic/1027-important-differences-between-hellbound-chronicle-and-gracia-final-for-example/

Offline elenros

  • *
  • Wiadomości: 7
  • Pochwał: 0
Odp: wszystko o hellbound
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2015, 09:21:59 pm »
o kurde, nie zauwazylem czegos takiego na ich forum, dzieki :)

Offline Heysheney

  • Wiadomości: 1
  • Pochwał: 0
Odp: wszystko o hellbound
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2015, 11:25:11 am »
Can be used or not.

Offline perfecT

  • ******
  • Wiadomości: 1005
  • Pochwał: 3
  • street workout !
Odp: wszystko o hellbound
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 12, 2015, 02:15:33 pm »
na hb jest quescik na mahumach ?

Offline EsTeCzteryRkA

  • ******
  • Wiadomości: 1260
  • Pochwał: 3
  • Legendarny StarK
Odp: wszystko o hellbound
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 12, 2015, 05:15:53 pm »
nie

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %

Offline Loluś

  • **
  • Wiadomości: 44
  • Pochwał: 0
Odp: wszystko o hellbound
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 20, 2015, 10:16:22 pm »
A mógłby ktoś napisać jakie klasy są op na hb ? Tez planuje wybrac sie na ten serwer a nigdy nie gralem na tej kronice :)

Offline Nemezis

  • ****
  • Wiadomości: 411
  • Pochwał: 0
Odp: wszystko o hellbound
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 21, 2015, 09:54:20 am »
Na oly deska i pal, na mass nuke, a 1v1 kogo to interesuje  :D

 


Strona wygenerowana w 0.191 sekund z 20 zapytaniami.