Witaj
Gość

Wątek: Lineage 3  (Przeczytany 4450 razy)

  • Wiadomości: 183

  • Pochwał: 0

  • Hollow's Power
Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 07, 2015, 06:42:01 am »
Mały update co do rozwiązań które szykuje, a które jeszcze muszę przedyskutować, jednak zapraszam też do oceniania i ewentualnego negowania lub odwrotnie, chwalenia tych idei.

Klasy jak bd czy sws nie miałyby standardowych songów i dance, a byłyby to skille toggle, które działałyby w obrębie wokół tego 'supportu'. Można by nazwać takie skille 'aurami', jakoże wymagałoby to od graczy trzymania się blisko bd'ka czy sws'a by dostawać od niego buffy (np 500-600 jednostek), wtedy te postacie musiałyby wybierać jaki dance/song chcą aktualnie używać z danej puli, np: można mieć aktywnego albo dance of warrior, albo fury etc, albo songa vitality albo na regen HP.

Dałoby to pole do popisu tym 'supportom' i mały skillcap w używaniu tych skilli. Zależałoby to też od ludzi i setupu z którym gra, czy broni innych supportów i daje im dance na casting speed, czy broni nukerów i daje 'aure' na m.atk.

Dzięki temu również milej widziane będą party z większą ilością bd/sws niż 1 na party, czyli 2x bd, 2x sws, 4x dd i pp/ee/se/wc/ol/bish

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kolejną rzeczą jest wywalenie DYE ze sklepów i zrobienie ich itemami questowymi na 40/60/76 lvlu dające +5 -0 staty.
O co tu chodzi? Pisałem wcześniej że niektóre przedmioty miałyby wymagania co do STR/DEX itp, mogłyby mieć specjalne dodatki lub skille które działają jedynie jeżeli twoja postać ma minimum 50 dexa. Wtedy klasy mogłyby mieszać swoje staty i wybierać jaką ścieżką chcą pójść. I nie byłaby to kwestia taka oczywista. Można byłoby nawet spotkać glada z +5 intem czy +5 witem. Czemu?

Cały system opierałby się na zmienieniu dodatkowych statów za każdy dodatkowy punkt w staty jak DEX/STR etc. Czyli jeżeli wojowie mieliby niski wit, jeżeli dadzą sobie dye do wita, ich casting się drastycznie zwiększy, pozwalając użyć kilku magicznych skilli które mają o wiele szybciej i zredukowaliby szansę na anulowanie castowania. Z drugiej strony mogą iść full siłe.

To rozwiązanie również wiąże się z kolejnym dodatkiem. Pisałem już parę razy że chcę podnieść skillcap w tej grze, stworzyć nowe skille i ogólnie wydłużyć castowanie wszystkich skilli etc. Istniałyby skillę pozwalające przerywać skille channelowane, jak i te zwykłe, które miałyby powiedzmy 3 sekundy cast time. Jeżeli ktoś byłby wystarczająco szybki by zauważyć was castujących skilla, mógłby użyć counter skilla do przerywania castowania. Dlatego też nawet wojowniczym klasom przydałby się wit.

Nie byłoby ograniczeń, każda klasa mogłaby dodać +5 do wszystkiego, łącznie +5 do trzech atrybutów. Mogłoby się wydawać że magowie dla przykładu zrobią +5con+5wit i +5int, ale z drugiej strony pewne przedmioty jak i staty odblokowywałyby się dopiero po dodaniu +5 do dexa czy STR.

Oczywiście jeżeli nie spodoba nam sie nasz build, można byłoby go anulować i wymienić na inny, za odpowiednią sowitą opłatą lub robiąc odpowiedniego questa, jednorazowego bądź wielorazowego, zależnie jak to wykombinuje.
Generalnie to dość skomplikowany system i napewno nie byłby łatwy do zbalansowania tak, aby każda 'ścieżka' rozwoju atrybutów, każda kombinacja na każdej klasie miała ręce i nogi i różniła się nieco od drugiej.


Kombinuje jak koń pod górkę ale to, co chce osiągnąć to możliwość wielowątkowego rozwoju postaci. Tak by nawet dziesięciu gladiatorów mogło się od siebie różnić czymś wyjątkowym.
Żadna z historii , jakie ludzie opowiadają o mnie,
nie zmieni tego faktu, kim naprawdę jestem.


  • Wiadomości: 176

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 07, 2015, 12:07:56 pm »
podoba mi sie ten pomysł z sws i bdkiem :) lineage 3 z nowa grafiką, reszta po staremu z kilkoma usprawnieniami i jazda na farme  :afro:


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 07, 2015, 05:26:17 pm »
Salamon, ciekawe masz pomysły i fajnie sie zapowiada.

Tylko jedno pytanko - wszystkie gry z własną gospodarką, klasami i takimi tam pierdołami to są gry MATEMATYCZNE. Wszystko opiera się na wzorach (czasami dość skomplikowanych) właśnie dla zrównoważenia rynlu, czy klas. Masz matematyka w swoim zepole?

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • ******
  • Wiadomości: 1152

  • Pochwał: 1

Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 07, 2015, 06:53:58 pm »
Klasy jak bd czy sws nie miałyby standardowych songów i dance, a byłyby to skille toggle, które działałyby w obrębie wokół tego 'supportu'. Można by nazwać takie skille 'aurami', jakoże wymagałoby to od graczy trzymania się blisko bd'ka czy sws'a by dostawać od niego buffy (np 500-600 jednostek), wtedy te postacie musiałyby wybierać jaki dance/song chcą aktualnie używać z danej puli, np: można mieć aktywnego albo dance of warrior, albo fury etc, albo songa vitality albo na regen HP.
masz już toggle aury w GOD+ i imo Iss czyli połączenie wszystkich bufferów wygląda pod każdym względem ciekawiej niż buff bot który biega za resztą party jak pies :D swoją drogą taki system buffowania jest w archeagu, tyle, że tam "śpiewasz" bufffy i możesz chodzić/używać w miedzy czasie paru innych skilli.
Istniałyby skillę pozwalające przerywać skille channelowane, jak i te zwykłe, które miałyby powiedzmy 3 sekundy cast time. Jeżeli ktoś byłby wystarczająco szybki by zauważyć was castujących skilla, mógłby użyć counter skilla do przerywania castowania.
w GOD+ masz skille do przerywania casta i cały komplet pushów/knockbacków/debuffów które też przerywają cast

Oczywiście jeżeli nie spodoba nam sie nasz build, można byłoby go anulować i wymienić na inny, za odpowiednią sowitą opłatą lub robiąc odpowiedniego questa, jednorazowego bądź wielorazowego, zależnie jak to wykombinuje.
zobacz sobie jak to zrobili w archeagu, masz pule skillsetów, wybierasz sobie z nich 3 i definiujesz w ten sposób swoją klasę i jej charakterystyczne umiejętności. W każdej chwili możesz sobie zmienić set na inny.


  • Wiadomości: 183

  • Pochwał: 0

  • Hollow's Power
Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 08, 2015, 05:51:12 am »
Jeżeli chodzi o matematyka, jest to moja skromna osoba, co prawda rzuciłem studia ale studiowałem inżynierie materiałową (jestem technikiem budownictwa). Jeżeli chodzi o cokolwiek, to jest to moja skromna osoba. "Zespołem" może pochwalić się projekt nastawiony na zarobienie więc inwestuje się w ludzi, ja takiego nastawienia nie mam, z chęcią wezmę do 'zespołu' ludzi, którzy widzą w tym przyszłość i chcą dorzucić swój grosz, jeżeli zostane sam, nie szkodzi, jestem w stanie to zrobić samemu, jednak termin jak już wiele razy pisałem, to najwcześniej koniec wiosny.

Jeżeli chodzi o god'a, muszę postudiować co oni tam ciekawego pododawali i gdzie rozwiązali to dobrze, jako że nie grałem na tej kronice. To samo z innymi grami, podpatruje rozwiązania z innych mmo w miarę możliwości wprowadzania takich zmian.

Jeżeli ktoś ma konkretne pomysły niech nie krępuje się napisać o nich, napewno je rozważe i ewentualnie poprawię biorąc pod uwagę to, co sam szykuje.
Żadna z historii , jakie ludzie opowiadają o mnie,
nie zmieni tego faktu, kim naprawdę jestem.


  • Wiadomości: 391

  • Pochwał: 10

Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 09, 2015, 10:17:29 am »
Lineage 2 to żywy trup wleczony przewlekłą chorobą objawiającą się tym, że nc jeszcze na tym zarabia.
Od strony klienta - silnik graficzny, który dawno powinien zostać pogrzebany. Biblioteki, które wykorzystuje. to też kiepścizna. Problem z obsługą sieciową, której implementacja pozostawia wiele do życzenia. Geo i patchfinding, który nie jest i nie będzie zbliżony do dzisiejszych rozwiązań.

Rozwiązania, które sugerujesz to utopia. Ładnie brzmią. Mogą mieć sens ale rozgrzebanie l2 tylko dlatego, żeby stworzyć własnego moda... Nie tędy droga.
Model gracza też się zmienił na przestrzeni lat. Rynek MMO niestety nie jest już taki jak kiedyś.

Łatwiej, szybciej i przyjemniej będzie stworzyć nowy twór oparty mechaniką i zamysłem do pierwowzoru niż bawić się w dłubanie w kodzie.

Owszem można wykorzystać serwer l2j i wyciągnąć z niego to co się przyda. Zaimplementować od nowa ruch sieciowy i wybrać implementacje tego co się przyda. Javowy serwer z powodzeniem może pociągną. Samego klienta można zrobić od podstaw. Kwestia grupy zapaleńców i po 3-5 latach będzie można wyjść z produktem do ludzi.

Nie myśl, że neguję twoją ideę. Znam jednak l2 na tyle dobrze od strony implementacji i siedziałem w tym na tyle długo, żeby w Twoim interesie móc zaproponować lepsze rozwiązanie.

Na koniec mogę ci zaproponować abyś zerknął na projekt Valdaron, którego stronę znajdziesz na facebooku. Robią custom serwer nastawiony na role play dla baaardzo wąskiego grona zainteresowanych. Przerobili już sporo rzeczy w kliencie i jest to projekt trochę zbliżony zamysłem do twojej wizji.
Warto zobaczyć jak to wygląda.
Polaczkowo:
Impos - Aeore Healer lvl 93 / Wynn Summoner 85 / TH 58
klan - Kowale
CP Sairea


  • Wiadomości: 183

  • Pochwał: 0

  • Hollow's Power
Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 20, 2015, 03:48:17 pm »
Właściwie nc zarabia więcej na L1 i na nim się zapewne skupia. Ale jeżeli chodzi o l2 trzeba przyznać ci wiele racji w wielu punktach, silnik, grafika, optymalizacja, to wszystko leży porównując do obecnych produkcji, ale nie mam w planach tworzyć nowej gry od podstaw, nie jestem developerem gier i nie mam zamiaru pracować nad czymś tak ogromnym i czasochłonnym by przez kolejne pare lat to dopracowywać. L2 jest tą grą do której wracam najczęściej i tym mmo które wspominam najlepiej, pomimo upływu lat, dlatego pluje nc'softowi w twarz że tak zjebali i poszli (imo) w złym kierunku ze zmianami.

Jeżeli chodzi o valdaron, cóż miałem styczność z wieloma osobami próbującymi wymuszać roleplayowanie w l2 i nigdy się to dobrze nie kończyło.


GARŚĆ UPDEJTÓW I NOWOŚCI! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zastanawiam się nad pewnym rozwiązaniem po przeczytaniu pewnego komentarza o classicu.
Co jeżeli podzielić klasy na 4 cechy, melee, mage, agility i support? Chodzi o podział do wyboru subklas. Jeżeli dla przykładu mamy glada, jako subklase mógłby on wziąć tylko klase ze swojej kategorii (melee), czyli jakiegoś tanka, wl, tyrka, destro. Tylko teraz sekretem jest czemu tak miałoby być? Chodzi o specjalizacje postaci (czyli obecne certyfikaty po subklasach). Tylko że nie byłby to OP celestial ani nic z tych rzeczy, a pasywne bonusy dla twojego maina zależnie od tego jaką subklase wziąłeś. Dla przykładu gdyby ktoś gladem zrobił paladyna, jego main dostałby pasywny p def i więcej by się leczył z każdego źródła. Gdyby był to dla przykładu elfi tank, mógłby dostać kubika leczącego na niskim lvlu.
W tym rozwiązaniu chodzi o kilka rzeczy. Jedną jest specjalizacja twojej głównej postaci. Nie możesz wojownikowi kazać uczyć się bycia magiem, jest to bez sensu. Kolejną jest to, by gracz wybierając swoją postać już na początku wiedział jakim typem postaci będzie grał, jaka ścieżka pasuje do niego (melee, mage, agility, support). Kolejnym plusem tego wyboru jest posiadanie już sprzętu dla danego stylu gry. Grając gladem i krafcąc D/C/B/A mamy zapewniony sprzęt dla swojej suby o który nie musimy sie już martwić (z wyjątkiem broni, która dla wielu klas jest inna).

Main jak i subklasa mogłaby być wbita do 85 lvla. Bonusy te nie byłyby zbyt znaczące (mieszczące się w przedziale 5-10%) więc w razie braków danych klas w sytuacji kiedy wasz klan idzie na rb/wara wasza subka będzie prawie tak samo dobra jak oryginał.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kolejną rzeczą są specjalizacje w enchantowaniu skilli. Jeżeli dążę do tego, by ta sama klasa różniła się pod wieloma względami w zależności od tego jak jej właściciel ją rozwinie, wdrążyć można specjalizacje w skillach.
Skille miałyby dodatkowe efekty przy enchantowaniu, zamiast typowego siła/czas trwania/szansa wejścia/siła elementu
Teraz dla przykładu. Dla klas wojowniczych, taki gladiator, który już z poziomu skilli mógłby wybrać czy chce chodzić w light armorze i mieć szybszy cast time skilli i reuse (ogólna koncepcja mobilnego glada), mógłby dodatkowo enchantować blasty i slashe na zasięg/cast time/czy reuse, a siła wzrastałaby samoczynnie. Z drugiej strony mógłby je też enchantować na dodatkowe efekty jak stun z blasta (ala classic) czy inne. Wszystko zależnie od tego co chce w walce robić, czy nawalać skillami co popadnie czy mieć większy wybór status efektów.
Dla dagerów byłyby to np specjalizacje na dany typ armoru. Dager enchantując swoje blowy na specjalizacje vs robe, zwiększałyby szansę wejścia blowa/szansę lethali etc. Analogicznie vs light i vs heavy.
Klasom magicznym siła elementu w skillach rosłaby samoczynnie tak samo jak siła skilli innych klas, również tak samo miałyby do wyboru dodatkową szansę na różne status efekty. Klątwy, osłabienia, trucizny, bleedy etc. Oczywiście byłyby też skille klas które można byłoby enchantować typowo na power skilla.

Przy takim rozwiązaniu nie ma typowej odpowiedzi co enchantować pierwsze i na co. Wszystko zależne jest od tego jaką ścieżkę obierze dana postać. Jakie dye wybierze, jaką specjalizacje swojej klasy itd. W ten sposób można komplikować i mnożyć możliwości rozwoju postaci i sprawić, by nawet 10 gladów miało w połowie inny setup od swojego rywala.
Żadna z historii , jakie ludzie opowiadają o mnie,
nie zmieni tego faktu, kim naprawdę jestem.


  • Wiadomości: 13

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 22, 2015, 05:41:22 pm »
Salomon, a nie lepiej założyć serwer, taki jak stara dobra aria?. Wybrać kronike Gf czy H5, ustawić raty x15 i co 6-8 miesięcy robić wipe?. Prawdę powiedziawszy, to z chęcią bym zagral na takim serwerze, bez gm shopu i bez buffera z class masterem i z ratami x8-x15, plus co kilka miesięcy wipe.


  • Wiadomości: 58

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 04, 2015, 11:13:23 pm »
BTW L3 oraz Aion 2 w/g plot koreańskich serwisów mają zostać zapowiedziane po premierze Lineage Eternal, we will see

co do tego czemu czemu w/g niektórych GoD poszedl w złym kierunku - powód jest tylko 1 - insty i nic poza tym


Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 05, 2015, 03:22:08 am »
BTW L3 oraz Aion 2 w/g plot koreańskich serwisów mają zostać zapowiedziane po premierze Lineage Eternal, we will see

co do tego czemu czemu w/g niektórych GoD poszedl w złym kierunku - powód jest tylko 1 - insty i nic poza tym
l2 oby nie przed 2019, zeby to min. na dx12/unrealu 4.5 robili


  • Wiadomości: 14

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 08, 2016, 10:39:40 pm »
Wiem - odgrzebuję stary wątek - ale może coś się dalej dzieje? Na sentymenty mnie wzięło ;] Jako że w zasadzie najciekawszą zawartością tego tematu są posty "jak zmieniłbyś l2", chciałbym pociągnąć go dalej w tym kierunku. Pod kątem "jak zmieniłbyś l2" mam namyśli kroniki sprzed GoD - bo tej nie znam zbyt dobrze.
Salamon pomysły bardzo fajne - i w zasadzie większość mocno mnie przekonuje.
Szczególnie podoba mi się pomysł z DYE i możliwościami SWS i BD.

Dorzucam swoje pomysły i zalążki pomysłów.
1) Skille bezużyteczne z pierwszych profesji. W zasadzie każda klasa ma jakieś skille które na 2-giej profie stają się po jakimś czasie bezużyteczne. Może coś z nimi zrobić? Nie mam jeszcze w zasadzie pomysłu na to jak to wykorzystać - może coś na zasadzie "sprzedania" starych skilli, żeby "kupić" jakieś ulepszenia do obecnych skilli lub jakiś skilli na zasadzie augmentu nie broni, a samej postaci? (czyli np takie przeistoczenie power shota w jakiś chance skill zadający mały dodatkowy dmg?

2) Odnośnie SWS i BD. Toggle skill - bardzo fajny pomysł. Zrobiłbym wręcz ograniczenie ilości toggli jednoczesnych w zależności od tego czy SWS jest w party czy solo. Czyli jeśli jest solo - to ma możliwość odpalenia kilku songów. A jeśli w party to np tylko 1 czy 2 (może za ekstremalnie). To samo jeśli chodzi o innych bufferów, toggle byłyby spoko - też np z jakimiś ograniczeniami. Np jeśli będzie za dużo buffów podtrzymywanych naraz to wtedy dany buffer nie ma możliwości leczenia innych. Wpłynęło by to na konieczność dzielenia się rolami (jeden SE party będzie healerem, a drugi bufferem). Jest tylko kwestia tego, że niektórzy bufferzy mają pt buffy a niektórzy pojedyncze - więc tutaj by trzeba było to rozwiązać. Natomiast idea jest taka, żeby buffowanie zaczęło być większym elementem taktycznym.

3) Random - w jednej z gier przeglądarkowych zwróciłem uwagę na mechanizm, który całkiem zgrabnie wymusza interakcję pomiędzy graczami. Tj. losowo gracze mają inne zasoby surowców - nadal nie jest niemożliwe pozyskiwanie pozostałych surowców - jednak mając np zasoby danego kruszcu na swojej mapie mamy znacznie większe możliwości pozyskiwania tego surowca, niż surowców których zasobów nie posiadamy. To wymusza tam interakcję i handel, a jednocześnie o dziwo nie spowodowało "tworzenia boxów".

Być może taki mechanizm byłby wstanie mocno odświeżyć oblicze l2. Np. dana postać może mieć znacznie większy talent do niektórych rzeczy. Nie wiem czy tę zależność by wykorzystać do craftu i spoila (choć przypuszczam że mogłoby to być jakieś rozwiązanie by bardzier rozpowszechnić craft i spoil - powód w następnym punkcie) czy do zupełnie innych rzeczy - jest to tylko jakiś zalążek pomysłu, który być może ktoś będzie w stanie bardziej rozwinąć.

4) Adena - raczej na większości serverów spotkałem się z mocnym spadkiem wartości adeny wraz z rozwojem gry. Myślę, że tutaj też można sporo podziałać w tym temacie. Nie wiem jak tutaj by do tego najlepiej podejść, ale może jakieś rozwiązanie typu brak adeny z zabijanych mobów, a zdobywanie adeny tylko przez sprzedaż materiałów z dropu? Należałoby wtedy zapewne zwiększyć wartość danych materiałów w NPC shopach. Natomiast zależność - im wyższy lvl mobów tym więcej materiałów raczej dość przewidywalnie się zachowuje. Alternatywnie pozostawiłbym jedynie adenę z RB (wręcz na zasadzie, że po zabiciu RB pojawia się skrzynia, którą trzeba otworzyć :P) Przypuszczam, że to zwiększyłoby możliwości handlowe. Np co bardziej sprytny osobnik, przez żonglowanie materiałami przez handel wymienny może sprawić że zarobi trochę więcej adeny. Jedyną obawę mam, że zwiększyło by to znacznie boxowanie spoila, jako maszynki do pieniędzy - więc przypuszczam, że tutaj też trzeba by było znaleźć jakieś rozwiązanie.

5) SSy, SpS i BSpS. Może byłoby to zbyt drastyczne, ale... pozbyłbym się tego. To od razu wywołało by ten efekt "zmniejszenia dynamizmu gry". Może nie usuwałbym tego całkowicie fizycznie z gry, ale mocno ograniczyłbym ich ilość - tak by stały się one towarem mocno luksusowym i unikalnym. Wywaliłbym możliwość crafcenia, no i wywaliłbym ze sklepów. Alternatywnie dodałbym jakieś małe ilości do dropu z RB. Wtedy np. podczas wojen, mogą one stać się ważnym elementem taktycznym.

Jednocześnie zmieniłoby to oblicze craftu. Crafty pozostałyby stricte do ekwipunku - a nie jako maszynka do produkcji ssow.



Myślę, że IMHO wątek typu "co zmieniłbyś w l2" daje całkiem sporo frajdy, dlatego zachęcam do kontynuacji ;]


Dodatkowo: (dorzucam nieco swój zmodyfikowany post sprzd kilku lat z innego wątku - gdyż całkiem dobrze pasuje tutaj)

1. System zawodów  - tj obecnie krasnoludzi sa skazani tylko na kowalstwo i zbieractwo. Otoz wprowadzilbym system zawodow. Polegaloby tona tym, że kazda z klasmoglaby byc np kowalem czy zbieraczem czy kims innym, zaleznie od tego kto jaki zawod woli. Z tym ze np krasnolud miałby większy talent w kowalstwie, elfy np latwiej w zielarstwie, orkowie w zbieractwie, ludzie w wedkarstwie, delfy w eliksirach - z tym ze te zaleznosci to raczej do konca sam nie wiem czy tak pasuje :) Zasada jednak byłaby taka, że w przypadku wywalenia dropu adeny, alternatywne możliwości zarabiania (poza koxaniem) opierałyby się o zawody.

proponowane przeze mnie  przykładowe zawody:

 - kowal (craft broni i zbroi oraz bizuterii)
 - zbieracz (spoil)
 - zielarz (czyli common craft bez ozdób na głowę)
 - rybak (czyli tak jak jest obecnie, ale bez możliwości craftu innych niż bardziej złożonych recept "rybnych")


2. Proponowana modyfikacja klas krasnoludow:
 - Warsmith - nieco podrasowanie summonów + ewentualne dodatkowe skille - czyli glowna zmiana to dostosowanie postaci pod  poważniejsze PVP,
 - Bonty Hunter mialby usunietego spoila (spoil zarezerwowany dla zawodu zbieraczy), ale zyskalby unlocka, poisona, sand bomb czy trick itd. w taki sposób, że stałby się klasą typu łotrzyk , jednak walczący tylko za pomoca mlota lub topora lub wloczni - czyli takze modyfikacja klasy pod pvp,

3. System zmeczenia - dodatkowy pasek obok hp, cp i mp ktory odpowiadalby za zmeczenie postaci. Jesli pasek spadlby do 30% obniza sie np atk speed i patk (dla magow cast i matk). To takie odniesienie do tego, by wymusić krótsze cykle gry wśród graczy. Jednocześnie, jeśli dany gracz nie ma ochoty odpocząć od gry, może się zregenerować w mieście spędzając czas na rękodziele w zależności od zawodu.


« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2016, 09:17:23 pm wysłana przez haran »
Isuel - Plains Walker
Fryngiel - Warsmith
Ywald - Bounty Hunter


  • *******
  • Wiadomości: 1186

  • Pochwał: 17

Odp: Lineage 3
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 09, 2016, 12:22:47 am »
Wyobraźcie sobię serwer bez dualboxa, bez dotacji (jakiejkolwiek)

Bez dualboxa potrafię, ale bez jakiejkolwiek dotacji niestety już nie :P
Zapraszam na serwer Team Speak 3 - Dead Echo - Community of Gamers - Adres: deadecho.pl

W Lineage 2 gram na serwerze: EU Core | Nick: Naito | Clan: TheHorde