Witaj
Gość

Wątek: Prowadzenie Serwerow High Five x1 / L2J / Poszukuje Casualowego Teamu  (Przeczytany 6743 razy)

  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Prowadzenie Serwerow High Five x1 / L2J / Poszukuje Casualowego Teamu
« dnia: Kwiecień 27, 2016, 09:03:59 am »
Hej,

Od jakiegoś czasu pracuję nad swoim własnym serwerem L2J na kronice H5. Zastanawiam się czy było by zainteresowanie ze strony polskich graczy, GM lub Support Adminów.

Projekt rozwija się powoli ze względu na ilość wolnego czasu ale w przeciągu 1 do 2 miesięcy powinien być gotowy. Do zrobienia pozostały sklepy, nagrody za eventy/zadania, balans dropu oraz klas a także końcowe testy (beta).

Założeniem serwera jest stworzenie klimatycznego super low rate (x1); coś pomiędzy RolePlay (Allseron?) a klasycznym L2. Nie zależy mi na ilości, tylko jakości. Ja wiem, że starzy wyjadacze wolą mid albo high rate ale ja chce wrócić troche do podstaw L2, takich jakie pamiętam sprzed paru lat.

Główne cechy serwera:

Brak Common Items oraz Shadow Weapons
Brak Buffera - zastapiony Sell Buffem ze schemami i free buffem dla clanowiczow itd.
Twardsze i bardziej zabójcze moby
Bogaty system zadań dla balansu nagroda:wyzwanie
Brak GM shopu - nacisk na craft, bonusowa szansa na extra % do sukcesu.
Questy na profesje - możliwe, że 3 profka za coiny itd.
Brak automatycznej nauki skili

Extra silniki:

Pełen event engine - main i on-demand eventy

Pełny Community Board z rankingiem itd.
CB - Auction House
CB - Clan info
CB - Friends tab ze statusem online itd.
CB - Museum
CB - Achievement Engine (jeden z dwóch) Jeden z ważniejszych aspektów serwera. Nagrody: bonus do XP, dropu, szansy na enchant, przedmioty itd.
CB - Drop Database - ala Tales, moby na mapie, drop, spoil, teleport do moba  (za opłatą przy użyciu rzadkiej/eventowej waluty)
CB - Vote Engine z bonusami do dropu, XP itd.
DressMe z broniami i zbrojami od GOD.

+ masa innych systemów.

Dotacje:

Brak dotacji za broń,  zbroje lub jewele.
Sama kosmetyka, Vitality itemy, Mounty, Pets, Summony/Pomocnicy, Premium z bonusami, Runy, Potki itd.

Serwer na plikach płatnych/premium z developerem od naprawy bugów. Dodatkowe silniki od Erlandysa.

Ochrona DDOS oraz ochrona anty botowa z 2 Captchami (nie inwazyjne, ala 'IN YOUR FACE!') oraz solidnym systemem od strony klienta/serwera.

Pliki mam solidne, gwarantowaną pomoc developera oraz dobre zabezpieczenie przeciw botom. Czego nie mam to solidna i przyjazna ekipa. Nie interesują mnie dwie rzeczy: hardcorowe zarządzanie serwerem i zostanie no lifem oraz współpraca z 'pro-oh-soo-awesome cwaniakami'.

Serwer rozwijany jest powoli z nastawieniem na jakość i 100% casualowa/semi-hardcore rozgrywkę.

Zastanawiam się czy był by ktoś chętny na wyluzowaną współpracę przy projekcie. Od razu zaznacze, że potencjalni support-GM nie dostaną natychmiastowego dostępu do przedmiotów, walut oraz 'niebezpiecznych' komend Administratora. Powiedzmy, że nauczony doświadczeniem wiem, że dostęp do GM ogłupia i włącza kompleks Boga tym o słabej woli.

Przepraszam za długi temat, gram w otwarte karty :)

Pozdrawiam

Sybar

Strona: http://www.dwarven-manufacture.com/

Facebook: https://www.facebook.com/Dwarven-Manufacture-397303447130151/


« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2016, 08:41:50 am wysłana przez Sybar »
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2016, 11:15:31 am »
Brzmi ciekawie, radziłbym Ci zrobić wstępną prezentację serwera i wrzucić do Zapowiedzi (tak jak zrobił Valdaron).
Widać, że serwer będzie bardzo customowy, więc radziłbym Ci mieć przynajmniej kilku weteranów L2 do pomocy przy class balance. Często na serwerach widać, że GM coś grzebał przy skillach i wychodzi nawet gorzej niż wcześniej.

Jeśli chodzi o roleplay, to znaczy, że będzie to serwer tylko dla Polaków?

Tak z ciekawości, co to sell buff ze schemami i free dla klanowiczów? Nie do końca rozumiem jak by to miało działać.

Co do dotacji... potki. Jakie potki? QHP? MP poty? Wtedy się robi p2w trochę :)




Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2016, 11:41:20 am »


Brzmi ciekawie, radziłbym Ci zrobić wstępną prezentację serwera i wrzucić do Zapowiedzi (tak jak zrobił Valdaron).
Widać, że serwer będzie bardzo customowy, więc radziłbym Ci mieć przynajmniej kilku weteranów L2 do pomocy przy class balance. Często na serwerach widać, że GM coś grzebał przy skillach i wychodzi nawet gorzej niż wcześniej.

Jeśli chodzi o roleplay, to znaczy, że będzie to serwer tylko dla Polaków?

Tak z ciekawości, co to sell buff ze schemami i free dla klanowiczów? Nie do końca rozumiem jak by to miało działać.

Co do dotacji... potki. Jakie potki? QHP? MP poty? Wtedy się robi p2w trochę :)

Dzięki za odpowiedź

Postaram się zrobić jakąś fajną zapowiedź w przeciągu kilku następnych dni. Może uda mi się tez postawić serwer na jakimś małym dedyku pod testy i prezentacje.

Dodatkowe silniki będą customowe ale przy klasach nie chcę za bardzo grzebać. Mam dosyć solidny class i skill balancer wiec w razie czego można robić testy, ale ogólnie customowa ma być oprawa a nie rdzeń L2 w kierunku retail.

Serwer nie tylko dla Polaków. Obawiam się, że wtedy było by mało online. Plus chciał bym wykorzystać ten vote engine. Wspominając RolePlay miałem bardziej na myśli kilka elementów które będą wprowadzone w grze. Nie chce tylko farmienia i PvP, może rozpocznę kilka klimatycznych eventow, ubarwnie rzadko odwiedzane lokacje itd. Świat L2 jest bogaty, tylko trochę zapomniany i ominięty przez wysokie raty.

Jeżeli chodzi o buffy. Nie chce Buff managera (NPC), chcę aby gracze tworzyli support postacie i sprzedawali swoje buffy innym graczom. System który wykorzystam nie tylko pozwala sprzedawac buffy ale tez tworzyc schemas oraz decydowac czy gracz z tego samego klanu albo IP może kupic te buffy za free itd. A wiec gracz otwiera taki sklepik z bufami, deculyduje po ile pojedynczy buff chce sprzedac, moze nawet tworzyc zestawy bufow z inna cena (np. Dla mystica lub tanka) a potem ten sklepik postawić, rowniez offline. Inni gracze beda wybierac pojedyncze buffy lub cale zestawy. Jezeli naleza do tego samego klanu, albo graja z tego samego IP (np. drugie konto) to te buffy dostana za free.

QHP będą rzadkie i nie z dotacji. Mana potki będą dostępne poprzez samą gre, może z craftu tylko, ale rowniez nie z dotacji. Potki z PremiumShopu to moze Vitality Maintaining Potions itd.

Fundamenty już są, teraz tylko szlifowanie i testy :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2016, 11:50:59 am »
Ciekawe jak to będzie wyglądało, bo na moje oko, prawie każdy trzaśnie buffera na boxie na starcie, bo zawsze może go w mieście zostawić. Buff time retail like?

Masz już jakąś stronę/forum?
Daj znać jak odpalisz betę, jak będę miał czas, to z czystej ciekawości sprawdzę.


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 27, 2016, 11:56:58 am »


Ciekawe jak to będzie wyglądało, bo na moje oko, prawie każdy trzaśnie buffera na boxie na starcie, bo zawsze może go w mieście zostawić. Buff time retail like?

Masz już jakąś stronę/forum?
Daj znać jak odpalisz betę, jak będę miał czas, to z czystej ciekawości sprawdzę.

Zastanawiam sie nad ograniczeniem DualBoxu do 2 albo nawet zakazać. Oczywiście muszę podejść do sprawy realistycznie bo przecież niektórzy IP i HWID ograniczenia obejdą plus brak DualBoxu moze w ogóle odstraszyć. Wszystko wyjdzie w testach itd. Nawet jeśli ludzie będą ganiac od początku z support klasami to i tak lepsze to niz leniwy NPC Buffer ;)

Stronki i forum jeszcze nie odpaliłem. Myślę, że uruchomię razem z betą. Na FB założę stronę i zacznę wrzucać screeny i może jakiś filmik.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • ******
  • Wiadomości: 1191

  • Pochwał: 1

Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 27, 2016, 12:08:11 pm »
czyli pliki talesa z kilkoma utrudnieniami? :D

konfrontowałeś swoją wizje z aktualną sytuacją i trendami?
ludzie którzy chcą trudnej gry wybrali classic.club albo offowego classica innovy, ci którzy lubią h5 na plikach talesa grają na jednym z dziesiątek klonów - aktualnie l2greenworld, przedtem l2saga, l2seal.

Pytanie, czy jest wiele osób które chciałoby coś pośrodku.


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 27, 2016, 12:19:25 pm »
czyli pliki talesa z kilkoma utrudnieniami? :D

konfrontowałeś swoją wizje z aktualną sytuacją i trendami?
ludzie którzy chcą trudnej gry wybrali classic.club albo offowego classica innovy, ci którzy lubią h5 na plikach talesa grają na jednym z dziesiątek klonów - aktualnie l2greenworld, przedtem l2saga, l2seal.

Pytanie, czy jest wiele osób które chciałoby coś pośrodku.

Ja bym nie pogardził jakimś projektem, który naprawi większość błędów z offa.
Jakieś customizacje (nawet niewielkie) mogą znacznie poprawić przyjemność z gry.
Wyboraź sobie, że epiki by wyglądały tak jak na GOD+. Baium nie ma okna, respi sie o ustalonej godzinie (nie szedłbym tak drastycznie daleko, ale 1h okna, ze czego 1h to pvp jest lepsze niż czekanie tam 8h).
Na H5 normalnie mainem nawet nie uderzysz baiuma, co jest niepoważne. Gdyby podnieść levele wszystkich grand bossów do 83, to gra byłaby od razu przyjemniejsza.

Takie drobne zmiany, a ile by wniosły. Chociaż ja to bym dużo więcej zmienił w H5 :)


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 27, 2016, 12:21:31 pm »


czyli pliki talesa z kilkoma utrudnieniami? :D

konfrontowałeś swoją wizje z aktualną sytuacją i trendami?
ludzie którzy chcą trudnej gry wybrali classic.club albo offowego classica innovy, ci którzy lubią h5 na plikach talesa grają na jednym z dziesiątek klonów - aktualnie l2greenworld, przedtem l2saga, l2seal.

Pytanie, czy jest wiele osób które chciałoby coś pośrodku.

Rzecz w tym, że serwer buduje taki na jakim ja chciałbym grać przy czym biorę pod uwagę innych zainteresowanych. Np. osobiście nie przepadam za PvP ale event engine i dynamicznie zmieniające się pvp zones też będą.

Wszystkim nie dogodze a i nawet o to nie chodzi. Gdybym mierzył w duży online to pewnie musiał bym robić mid rate. Nie wiem co odróżni mój serwer od innych, może jakość którą chcę wcisnąć w każdy zakamarek.

Od razu powiem szczerze, że znawcą świata L2 nie jestem. Do gracza typu 'min-max' wiele mi brakuje. Gram dla przyjemności a i serwer z tego samego powodu stawiam. Do kompletu brakuje chyba tylko ludzi, którzy by na spokojnie chcieli przy serwerze podłubać i pograć.l :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 27, 2016, 12:33:05 pm »
Rzecz w tym, że serwer buduje taki na jakim ja chciałbym grać przy czym biorę pod uwagę innych zainteresowanych. Np. osobiście nie przepadam za PvP ale event engine i dynamicznie zmieniające się pvp zones też będą.

Ludzie grają w l2 głównie ze względu na PvP. PvE niestety ogranicza się do bezmózgiego bicia mobów. Nawet bicie większości bossów.

Wszystkim nie dogodze a i nawet o to nie chodzi. Gdybym mierzył w duży online to pewnie musiał bym robić mid rate. Nie wiem co odróżni mój serwer od innych, może jakość którą chcę wcisnąć w każdy zakamarek.

Musisz mierzyć w przyzwoity online, bez graczy nic się nie będzie w grze działo. Na H5 mapa jest dosyć spora :)

Od razu powiem szczerze, że znawcą świata L2 nie jestem. Do gracza typu 'min-max' wiele mi brakuje. Gram dla przyjemności a i serwer z tego samego powodu stawiam. Do kompletu brakuje chyba tylko ludzi, którzy by na spokojnie chcieli przy serwerze podłubać i pograć.l :)

Jak sam nie jesteś znawcą, to potrzebujesz znaleźć kilku takich do pomocy. Robisz serwer, na którym sam byś chciał grać, gorzej jak 90% community będzie miało inne oczekiwania.


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 27, 2016, 12:39:28 pm »


Rzecz w tym, że serwer buduje taki na jakim ja chciałbym grać przy czym biorę pod uwagę innych zainteresowanych. Np. osobiście nie przepadam za PvP ale event engine i dynamicznie zmieniające się pvp zones też będą.

Ludzie grają w l2 głównie ze względu na PvP. PvE niestety ogranicza się do bezmózgiego bicia mobów. Nawet bicie większości bossów.

Wszystkim nie dogodze a i nawet o to nie chodzi. Gdybym mierzył w duży online to pewnie musiał bym robić mid rate. Nie wiem co odróżni mój serwer od innych, może jakość którą chcę wcisnąć w każdy zakamarek.

Musisz mierzyć w przyzwoity online, bez graczy nic się nie będzie w grze działo. Na H5 mapa jest dosyć spora :)

Od razu powiem szczerze, że znawcą świata L2 nie jestem. Do gracza typu 'min-max' wiele mi brakuje. Gram dla przyjemności a i serwer z tego samego powodu stawiam. Do kompletu brakuje chyba tylko ludzi, którzy by na spokojnie chcieli przy serwerze podłubać i pograć.l :)

Jak sam nie jesteś znawcą, to potrzebujesz znaleźć kilku takich do pomocy. Robisz serwer, na którym sam byś chciał grać, gorzej jak 90% community będzie miało inne oczekiwania.

Ja zazwyczaj gram bo lubie crafcic i sprzedawać na targu :) Masz rację, wielu graczy lubi PvP i dla nich tez dużo musi być.

Ilu aktywnych graczy dawało by przyzwoity 'online'?

Przerabialem juz scenariusze gdy gracze wchodzili na low rate i plakali, ze nie jest high rate. Dla mnie to tak jakby iść do sporzywczaka i marudzić, że wierteł nie sprzedają (no chyba, ze to Lidl ;)

Przede wszystkim nie chce sie zatracic i pod naciskiem stworzyć serwer na którym sam nie chcial bym grać.

Wielu pewnie obejdzie szerokim łukiem ale może jakiejś grupce się spodoba :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • ********
  • Wiadomości: 1827

  • Pochwał: 671

  • Try Me
Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 27, 2016, 12:47:00 pm »
Projekt wygląda fajnie, ciekawe jak się rozwinie.
Gdybym znała się na GMowaniu zgłosiłabym się do pomocy ;)


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 27, 2016, 12:54:39 pm »
Projekt wygląda fajnie, ciekawe jak się rozwinie.
Gdybym znała się na GMowaniu zgłosiłabym się do pomocy ;)
Ja rok temu nie znałem się nad zarządzaniem serwerem i nadal się uczę. Kodować nie umiem, ale to nic, w końcu nie mozna się znać na wszystkim.

Jak dla mnie bycie GM to interakcja z graczami lub ich obserwacja. Technicznych spraw można się nauczyć. Poza tym nie mam zamiaru graczy za rączkę prowadzić. Pomóc owszem, ale świat najlepiej odkrywa się bez zapoznania z guidem ;)

Biorąc pod uwagę moją ograniczoną ekspertyze cała moja drużyna albo składałaby się z doświadczonych graczy/GM oraz mnie(nooba), albo mnie oraz grupy równie pozytywnie nastawionych noobów :)

A tak na marginesie to wydaje mi się, że znasz sie GMowaniu i mnie wkrecasz :)

Mi też się tak wydaje ! ^^
//RedWind





« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2016, 01:15:34 pm wysłana przez RedWind »
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 27, 2016, 01:00:24 pm »
Online na H5... Jeżeli mówimy o real online bez boxów i shopów, to stawiam, że 500 dałoby radę na jakąś rozgrywkę. Pewnie dla innych serwer, który nie ma nawet 1k online nie jest warty uwagi.
Inną opcją by było jedynie obcięcie lokacji w jakiś sposób. Dlatego do takich spraw najlepsza jest grupa osób, gdzie każdy może mieć inne pomysły i wtedy można prowadzić dyskusję. Za często trafiałem na serwery, gdzie admin wprowadzał swoje nietrafione pomysły w życie i każdy narzekał.

Ty na przykład chcesz mieć pięknie rozbudowany rynek, pomysł dobry. Jednak masa osób nienawidzi robić spoila na level 40 do branded, na 60 na coś innego, a na 80 na jeszcze coś innego. Ja jestem zwolennikiem robienia wszystkiego na mainie, a nie przelogowywania się co chwilę na inną postać. Do tego mapa wydaje się za duża na taki serwer, który chcesz stworzyć. Na serwerach x3 ludzie są porozrzucani na lokacjach na każdy level.  Na sam 80+ masz GC, LoA, IoP, HB, SoA, MoS, BF, DoE i na pewno jeszcze część pominąłem. Skończy się na tym, że pójdziesz na spota i będziesz na nim sam. Niby możesz sobie farmić i crafcić, jednak czy to ma sens, gdy ludzi będziesz spotykał tylko w mieście?



Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: Prace nad Low Rate H5 L2J // Sprawdzam zainteresowanie
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 27, 2016, 02:03:13 pm »
Online na H5... Jeżeli mówimy o real online bez boxów i shopów, to stawiam, że 500 dałoby radę na jakąś rozgrywkę. Pewnie dla innych serwer, który nie ma nawet 1k online nie jest warty uwagi.
Inną opcją by było jedynie obcięcie lokacji w jakiś sposób. Dlatego do takich spraw najlepsza jest grupa osób, gdzie każdy może mieć inne pomysły i wtedy można prowadzić dyskusję. Za często trafiałem na serwery, gdzie admin wprowadzał swoje nietrafione pomysły w życie i każdy narzekał.

Ty na przykład chcesz mieć pięknie rozbudowany rynek, pomysł dobry. Jednak masa osób nienawidzi robić spoila na level 40 do branded, na 60 na coś innego, a na 80 na jeszcze coś innego. Ja jestem zwolennikiem robienia wszystkiego na mainie, a nie przelogowywania się co chwilę na inną postać. Do tego mapa wydaje się za duża na taki serwer, który chcesz stworzyć. Na serwerach x3 ludzie są porozrzucani na lokacjach na każdy level.  Na sam 80+ masz GC, LoA, IoP, HB, SoA, MoS, BF, DoE i na pewno jeszcze część pominąłem. Skończy się na tym, że pójdziesz na spota i będziesz na nim sam. Niby możesz sobie farmić i crafcić, jednak czy to ma sens, gdy ludzi będziesz spotykał tylko w mieście?
Nie wiem na jaki online można by liczyć. Za raz po odpaleniu pewnie decydowała by o tym reklama. A w następnej kolejności trafność rozwiązań, rodzaj graczy itd. Nie wiem czy mogę realnie nastawić się na 500+ online. W gruncie rzeczy są też gracze, którzy nie lubią siedzieć w tłoku i wolą spotykać innych tylko w mieście lub na instancjach.

No niestety, bez NPC Buffera i z nastawieniem na craft sam wszyskiego na majnie nie zrobisz. Przerabiałem już serwer Multi Skill i już tę stronę nie patrzę. Co do konieczności tworzenia nowych postaci od zera to mam już pewie  pomysł aby to ułatwić.

Zajmę się stroną na FB, zamieszczę parę screenów i zobaczymy jak się zainteresowanie rozwinie :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com


  • Wiadomości: 102

  • Pochwał: 0

Odp: Prowadzenie Serwerow High Five x1 / L2J / Poszukuje Casualowego Teamu
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 11, 2016, 12:51:54 pm »
Polecam taki (tam sobie) autorski (chyba) pomysł na klan (i nie klan) buff. Dodał bym postaciom duplikat każdego buffa za na przykład 10x normalnego SP. Po wyuczeniu takiego skilla idziemy do menadżera i "oddajemy" buff do ogólnego użytku lub tylko dla klanu. Buffer który pierwszy wrzucił skill do systemu otwartego dostaje za każde użycie kilka adena. Można by na tą okazję dodać jakieś ciekawe zadanie (na otwarcie oddawania buffa do NPC lub dla każdego buffa).


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

    • Dwarven Manufacture
Odp: Prowadzenie Serwerow High Five x1 / L2J / Poszukuje Casualowego Teamu
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 12, 2016, 10:06:10 am »
Polecam taki (tam sobie) autorski (chyba) pomysł na klan (i nie klan) buff. Dodał bym postaciom duplikat każdego buffa za na przykład 10x normalnego SP. Po wyuczeniu takiego skilla idziemy do menadżera i "oddajemy" buff do ogólnego użytku lub tylko dla klanu. Buffer który pierwszy wrzucił skill do systemu otwartego dostaje za każde użycie kilka adena. Można by na tą okazję dodać jakieś ciekawe zadanie (na otwarcie oddawania buffa do NPC lub dla każdego buffa).

Pomysł całkiem niezły ale wymagał by konkretnego dopracowania. Idea ciężkiej pracy aby później moc dzielić się owocami (za nagrodę)z całym klanem jest interesująca.

@Moderatorzy
Proszę o zamknięcie wątku. Temat serwera już jest w dziale zapowiedzi. Dzięki :)
...<!>... SAM PRZECIWKO SOBIE ...<!>...
http://www.dwarven-manufacture.com