Witaj
Gość

Wątek: Lineage 2 Revolution  (Przeczytany 20544 razy)

  • Wiadomości: 53

  • Pochwał: 0

Lineage 2 Revolution
« dnia: Czerwiec 14, 2017, 08:07:35 pm »
Cześć,
W ciągu kilku tygodni wystartuje globalna wersja gry mobilnej Lineage 2 Revolution, można się już zakładać konto i rezerwować nicki, za pre-register przewidziane są paczuszki z przedmiotami ułatwiające start.

Chciałbym zaprosić was do wspólnej gry na serwerze Ken Rauhel01 w klanie Raiderz http://l2.netmarble.com/en#event/prereg/1443

Gram aktualnie już 3ci miesiąc na serwerze SEA, chciałbym więc zebrać jak najwięcej ludzi i zagrać z wami w naszej europejskiej strefie czasowej na nowym serwerze. Ofiaruję wiedzę i doświadczenie. Niedługo postaram się rozbudować discorda dla klanu https://discord.gg/QSqNDR

PS. Gra jest znakomita pod względem pracy, ustawiamy auto w polu albo dungu i po 8h roboty mamy tyle expa/adena/itemów że bania mała :D
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2017, 10:06:05 pm wysłana przez hasdan »


  • Wiadomości: 7

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 16, 2017, 03:08:11 pm »
Zapraszam do klanu na serwerze Giran 02


  • Wiadomości: 116

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 16, 2017, 08:09:26 pm »
Jaki nick w grze masz ?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2017, 10:37:51 pm wysłana przez Ak47 »


  • Wiadomości: 680

  • Pochwał: 1

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 17, 2017, 03:40:29 pm »
Czemu nie Aden1? Gracie przez nox'a?


  • Wiadomości: 116

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 17, 2017, 03:42:53 pm »
Ja zacząłem na Giran 02 ale w sumie co to za różnica oprócz nazwy ?


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 19, 2017, 10:50:26 pm »
Duzy nacisk na platnosci jest?


  • ******
  • Wiadomości: 1147

  • Pochwał: 1

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 19, 2017, 11:13:03 pm »
Duzy nacisk na platnosci jest?
nic ciekawego, gierka na tydzień

donatora nie zabijesz, ale bez donacji tez sie da pograć


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 19, 2017, 11:15:34 pm »
Nie szukam niczego na powaznie, zabijacz czasu w robocie ;)  jak na mobilke wyglada na rozbudowana gre, do tego sentyment do l2


  • Wiadomości: 680

  • Pochwał: 1

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 20, 2017, 11:12:51 am »
Nie ma sensu grać inaczej niż na noxie. Bo tam trzeba grindować nonstop. I tak, płatności mają duży wpływ, ale casualowo oczywiście da się bez.


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 20, 2017, 01:07:43 pm »
Testuje teraz na noxie i czekam na premiere globala, ale w robocie bede grac na telefonie.
Duzo rzeczy na auto mozna robic, co mi sie podoba, do pracy jak znalazł.


  • ******
  • Wiadomości: 1147

  • Pochwał: 1

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 20, 2017, 08:27:53 pm »
ja nie czekałem na globala bo azjatycka wersja była już w całości po angielsku, nawet polskie klany tam grały :P
z gier mmo na telefon jedna z ciekawszych w które grałem, ale pvp jest tak chaotyczne i zbugowane ze to raczej tylko dodatek do grindu.

Ja bym polecił jakąś moba do zabijania czasu, o ile masz go z 20min na jedną rozgrywke:
arena of valor https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ngame.allstar.eu&hl=pl
mobile legends (chiński klon lola) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mobile.legends&hl=pl
w obie grałem, są różne ale równie dobre
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2017, 08:31:46 pm wysłana przez kornes »


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 20, 2017, 10:13:02 pm »
Nigdy wiecej zadnej moby, szkoda nerwow na gre z randomami. Pisalem, ze szukam czegos do pracy, gdzie nie zawsze siedze przy telefonie. Testowalem to l2 i widze, ze mozna sporo na auto robic, co akurat nadaje sie idealnie. Plus juz namowilem dwoch kumpli, co maja sentymen do l2 jak ja


  • Wiadomości: 53

  • Pochwał: 0

Lineage 2 Revolution Global
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 20, 2017, 07:33:57 pm »
Cześć,
W ciągu kilku tygodni wystartuje globalna wersja gry mobilnej Lineage 2 Revolution, można się już zakładać konto i rezerwować nicki, za pre-register przewidziane są paczuszki z przedmiotami ułatwiające start.

Chciałbym zaprosić was do wspólnej gry na serwerze Ken Rauhel01 w klanie Raiderz http://l2.netmarble.com/en#event/prereg/1443

Gram aktualnie już 3ci miesiąc na serwerze SEA, chciałbym więc zebrać jak najwięcej ludzi i zagrać z wami w naszej europejskiej strefie czasowej na nowym serwerze. Ofiaruję wiedzę i doświadczenie. Niedługo postaram się rozbudować discorda dla klanu https://discord.gg/QSqNDR

PS. Gra jest znakomita pod względem pracy, ustawiamy auto w polu albo dungu i po 8h roboty mamy tyle expa/adena/itemów że bania mała :D


  • Wiadomości: 10

  • Pochwał: -1

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 24, 2017, 09:01:51 am »
Właśnie ruszyły zapisy do gry. Dla każdego który się wcześniej zarejestruje otrzyma dodatkowe bonusy na start. Rejestracja ta daje także możliwość "zaklepania" sobie swojego nicka w grze na danym serwerze. Ja i moi znajomi mamy w planach grać na serwerze Ken Rauhel01 pod sztandarem klanu Somgorsi. By do nas dołączyć już teraz, co pomoże nam zdobyć dodatkowe bonusy dla klanu proszę się rejestrować pod linkiem:
 
http://l2.netmarble.com/en#event/prereg/1983
 
Mam nadzieję że serwery niedługo ruszą i zobaczymy się w grze. Dla każdego który chciałby z nami już teraz pograć i poćwiczyć to zapraszamy na serwer Gludio01. Tam gramy w klanie o starej nazwie Niedograni.

Mały filmik dla zwrócenia uwagi:
https://youtu.be/YKHZHk4rMj0

Pozdrawiam i zapraszam także inne klany do sojuszu.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2017, 11:19:23 am wysłana przez cooker »


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 28, 2017, 11:18:25 pm »
Czy posiadacze androida i ios mają wspólne serwery? Kumpel ma iphona a chcemy razem pograć.


  • Wiadomości: 116

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 01, 2017, 11:42:52 am »
Tak , servery są wspólne dla wszystkich.


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 01, 2017, 12:07:53 pm »
Spoko. Zapisałem się z kumplem na pierwszy server gdyby ktoś rekrutował. W robocie mamy sporo czasu na granie.


Ktos kto gra juz dluzej, moze przyblizyc sklep? Na czym sie glownie opiera?
No i z wyborem klasy mam problem, SK albo Warlord, Warlord w pvp tak jak w l2 wali aoe stuny itp?


  • Wiadomości: 7

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 02, 2017, 05:52:43 pm »
Co do gry to mysle ze jest dobrze zrobiona. Troszke monotonna ale tak naprawde kazda gra jest monotonna :)

Sklep nie jest p2w co bardzo mi sie podoba. Mozna placic i miec szybciej EQ i Adene ale nie da sie przeskoczyc fabuly, dungeonow itp. wiec dalej trzeba przeznaczyc calkiem sporo czasu na gre.

Mozna oczywiscie ustawiac postac 24/7 na automatyczna walke ale po pewnym czasie EQ zapelni nam sie od podstawowego sprzetu (ktory sluzy do levelowania tego co juz mamy) a adeny i exp jest z farmy jak na lekarstwo wiec "botowanie" pomaga i jest wskazane ale nie zapewni nam to mega przewagi w krotkim czasie :)

Tworcy gry bardzo fajnie wszystko przemysleli i mysle ze gra bedzie sie fajnie rozwijac.
Na razie gram na serwerze Aden-01 nick: eAlaila


Odnosnie pytania o klasy to znajomosc L2 zupelnie sie tutaj nie przydaje do niczego.
Nie ma tez zbyt duzego nacisku na platnosci, kazdy kto pogra choc kilka dni zrozumie szybciutko ze o Adene i Exp jest bardzo ciezko a EQ i rozne itemy leca tak szybko ze zapelniaja inventory w kilkanascie minut :) Platnosci rozwiazuja problem z Adena i miejscem w Inventory ale bez tego tez da sie spokojnie grac :D


  • Wiadomości: 10

  • Pochwał: -1

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 06, 2017, 04:11:38 pm »
Właśnie klan założyliśmy discord na którego was gorąco zapraszamy. Oto link: https://discord.gg/4shq6kX tutaj możemy popisać lub pogadać i wspólnie oczekiwać na wersje eu.


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 10, 2017, 09:10:15 pm »
Od dłuższego czasu rejestracja jest możliwa jedynie na KEN RAUHEL02 i 03. Jakieś polskie klany się tam tworzą?


  • Wiadomości: 7

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 12, 2017, 10:17:56 am »
Od dłuższego czasu rejestracja jest możliwa jedynie na KEN RAUHEL02 i 03. Jakieś polskie klany się tam tworzą?

Podbijam, też nie załapałem się na 01 :(


  • Wiadomości: 30

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 12, 2017, 10:01:55 pm »
Wiecie co, nie wiem czy czegoś nie ominąłem czy coś względem rejestracji.
Zapisałem się na wersje oczekującą i serwer KEN RAUHEL02.
Następnie trochę poszperałem i udało mi się zainstalować grę pomimo ograniczeń terytorialnych.
Założyłem konto w grze i mogłem wybrać sobie dowolny serwer, aktualnie gram na Dion01


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 20, 2017, 12:52:46 pm »
Od dłuższego czasu rejestracja jest możliwa jedynie na KEN RAUHEL02 i 03. Jakieś polskie klany się tam tworzą?

Podbijam, też nie załapałem się na 01 :(

Też się nie załapałem na 01 i 02 aktualnie jest dostępny tylko 03


  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 20, 2017, 05:23:43 pm »
Tez przespalem rejestracje na 01 i 02 wiec poszla rezerwacja na 03. Od paru miesiecy gram na Aden01 wiec juz jakies doswiadczenie mam i chetnie sie nim podziele. Zakladam klan na 03 co by sie smutno samemu nie latalo jesli jakis kolega kolezanka jest zainteresowana priv tutaj. Dodatkowo podklejam link do invita. [http://l2.netmarble.com/en#event/prereg/7789


  • Wiadomości: 10

  • Pochwał: -1

Odp: Lineage 2 Revolution
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 01, 2017, 02:29:29 pm »
Co do rejestracji na serwerze Ken Rauhel 01 to jest aktualnie możliwa i nawet jak zarejestrowaliście się na innym to spokojnie możecie zmienić.

Więcej informacji udzielę osobiście lub ktoś z członków klanu na naszym serwerze discord: https://discord.gg/4shq6kX

Pozdrawiam i zapraszam do klanu SomGorsi.