Witaj
Gość

Wątek: Odp: [L2J] L2Emi - IL x15 - START 08.09.2017  (Przeczytany 5058 razy)

  • Wiadomości: 919

  • Pochwał: 9

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 05, 2017, 11:14:57 pm »
Jedna dobra rada - jeśli chodzi o balance postaci, nie słuchajcie ludzi. Do tego najlepsza jest mała ekipa doświadczonych graczy, która wie co robi.


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1149

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 05, 2017, 11:36:17 pm »
Jedna dobra rada - jeśli chodzi o balance postaci, nie słuchajcie ludzi. Do tego najlepsza jest mała ekipa doświadczonych graczy, która wie co robi.

tu się z tobą zgadzam, ale dyskusja większego grona ludzi też może wiele wyjaśnić, ludzie lubią się kłócić i dowodzić swoich racji, wtedy mogą polecieć sensowne argumenty lub linki :P

BTW. dorwij teraz doświadczonych graczy którzy będą się ze sobą zgadzać... toż to nie możliwe :D

Swoją drogą nie chce za wiele mieszać w balansie postaci, szczerze mówiąc to w ogóle nie chce...
Prawidłowe działanie skilli itd ok, ale balans w tej grze to raczej nie istnieje i raczej nie istniał tu jest raczej taki łańcuch pokarmowy :P
Robe>Heavy>Light>Robe>Heavy>Light>Robe... Dla mnie to w sumie tak wygląda... Bynajmniej na Interlude... Ale to też zależy...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2017, 11:42:23 pm wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 237

  • Pochwał: 0

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 05, 2017, 11:50:15 pm »
Dagger z  epic setem bijący tyrka po 1.8k w plecy to nie za dużo chyba co? :) nie hejtuje po prostu mówie, że dagger/archer są kompletnie zbugowani.


  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1149

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 06, 2017, 01:12:04 am »
Dagger z  epic setem bijący tyrka po 1.8k w plecy to nie za dużo chyba co? :) nie hejtuje po prostu mówie, że dagger/archer są kompletnie zbugowani.

I właśnie o tym pisałem wyżej... dla jednych to będzie Ok, dla innych mało, a przyjdzie i taki co powie ze za dużo.

Ale tak na chłopski rozum, jeżeli 1.8 to mało, zapewne zadowalające było by 3k albo i więcej, gdzie zapewne tyrant był ubrany tak samo w co sie tylko dało, do tego jakie miał uruchomione totemy? Buffy? Bo to dosyć istotne rzeczy. Już nie wspomnę o tym ze mógł latać w ic secie, lub mieć seta ++

BTW. Jeżeli tyranta Dagger trzaska po 3k+ mag dostawałby chyba po 10k...


I nie uważam tego za hejt, tylko jeżeli masz Buga napisz to na forum serwera, niech wypowiedzą sie na ten temat inni testerzy...
Bo po prawdzie jak możesz wymagać naprawy czegoś co opisujesz tak.

Prawie wszystkie klasy do naprawy, ale myślę że jakoś to ogarniesz ;)

To tak jak by ktoś do mnie na pw napisał "ej wasz server ma bugi, naprawcie to" i na tym by sie urwała rozmowa...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2017, 08:40:45 am wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 237

  • Pochwał: 0

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 06, 2017, 02:40:37 am »
Wzoruj się na l2cleaver jeśli chodzi o balans klas, a najlepiej zobacz na ruskim serwie z plikami l2off jak to ma wyglądać. Grasz w l2 trochę czasu to mniej więcej powinieneś to ogarnąć :) pozdro i czekam na start  :D
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2017, 02:44:15 am wysłana przez rcu2xp »


  • Wiadomości: 144

  • Pochwał: 0

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #55 dnia: Lipiec 06, 2017, 02:00:06 pm »
robe>heavy to chyba tylko liczac tanki a nie destro/tyr/glad
Castani


  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1149

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #56 dnia: Lipiec 06, 2017, 05:23:06 pm »
robe>heavy to chyba tylko liczac tanki a nie destro/tyr/glad

w sumie trochę racji, ale po prawdzie deski też ez padaj od nuków :D Chyba że ma te swoje 120s sławy...



  • Wiadomości: 30

  • Pochwał: 0

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #57 dnia: Lipiec 06, 2017, 09:24:44 pm »
Wzoruj się na l2cleaver jeśli chodzi o balans klas, a najlepiej zobacz na ruskim serwie z plikami l2off jak to ma wyglądać. Grasz w l2 trochę czasu to mniej więcej powinieneś to ogarnąć :) pozdro i czekam na start  :D

nie wiem czy ruskie serwery to dobry przykład...tam magiczny krytyk jest tak duży na większości ruskow sps rządzi


  • Wiadomości: 110

  • Pochwał: -2

  • Leith
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #58 dnia: Lipiec 06, 2017, 10:20:58 pm »
Wzoruj się na l2cleaver jeśli chodzi o balans klas, a najlepiej zobacz na ruskim serwie z plikami l2off jak to ma wyglądać. Grasz w l2 trochę czasu to mniej więcej powinieneś to ogarnąć :) pozdro i czekam na start  :D

nie wiem czy ruskie serwery to dobry przykład...tam magiczny krytyk jest tak duży na większości ruskow sps rządzi
L2Cleaver nie jest ruski.... Jak grałem na Teonie za czasów IL magowie tam również sadzili duże cryty... so?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2017, 10:25:55 pm wysłana przez aqq123 »


  • Wiadomości: 183

  • Pochwał: 0

  • Hollow's Power
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #59 dnia: Lipiec 07, 2017, 09:16:50 am »
wahałem się czy jest sens i chce mi się cokolwiek pisać w tym temacie jako że czytam go od początku, jak widać nie spieszyło mi się, no ale skoro to czytacie, to jednak zdecydowałem się dodać coś od siebie i zwrócić uwagę na parę kwestii

dodatkowym bonusem może być to, że kiedyś grałem z tobą i twoimi znajomymi, ba, nawet byłem na ts, ale to nic nie wnosi do tematu, wspominam to jako ciekawostke

raz.
z tego co można się doczytać, ciągle mówisz o serwerze i ustawieniach pod low rate, do tego rękami i nogami zapierasz się o ustawienia retail-like. jednak z drugiej perspektywy masz niezdecydowaną ankietę z opcjami pod high rate, chcesz by ludzie dyskutowali o balansie klas i sam mówisz że rozważysz kazdą propozycje co do tego jak serwer ma funkcjonować i jakie ustawienia ma mieć. dyskutujesz czy X lub Y jest czymś normalnym czy jednak podlegającym potencjalnym zmianom.

no stary, zdecyduj sie. nie ma nic gorszego niż niezdecydowany 'developer', który 'polega' na głosach graczy i ma nadzieje że poprowadzą za rączke w dobrą strone. to ludzie wymagają od ciebie, że będziesz wiedział co im się spodoba i im to dasz, bo nie mają gwarancji że po ich głosie zrobisz tak jak oni by chcieli, więc albo wiesz jaki serwer chcesz postawić i jakich ludzi chesz przykuć uwagę, albo twoja zabawa nie ma sensu. mówisz że chcesz odpalić drugą edycje, a pierwsza to próba smaku tego co na serwerze będzie, więc zrób łatwego mida, tym bardziej że ludzie cie nie znają ani nie ufają

dodatkowo, co do tego na czym ma się opierać idea serwera, albo akceptujesz tylko retailowe filmy co do tego jak skille działają i tylko udowodnione rzeczy 'poprawaisz', bez słuchania 'oj bo mnie sie wydaje że to powinno być tak, a jak nie zmienisz to nie gram', albo wiesz co trzeba zmienić (nie idąc 100% retail-like) by rozgrywka miała ręce i nogi i była przyjemna, albo robisz custom ustawienia słuchając ciekawych idei i implementujecie je, więc odrzucacie pomysł 'zbliżania się' do retailowych settingów w 100%.

wspomne tylko że nigdy 100% retail like nie był w pełni zbalansowany i nawet ludzie (w tym ja) grający zarówno na niezliczonych l2off i l2j privach jak i offie od zarania dziejów nie powiedzą ci że retail zawsze i pod każdym względem jest lepszy, bo nie jest, a każdy twierdzący inaczej jest chory psychicznie albo nadaje się do grania w co najwyżej bierki. do tego dorzucić musisz fakt, że pewne 'retailowe' ustawienia, we wszystkich aspektach gry (począwszy od skilli, po questy, farme, pvp aż po olimpiade) sprawdzały się tylko w okresach i na serwerach offowych tylko w okresie wypuszczenia interlude, dlatego nie jestem fanem serwerów 'wzorowanych' na retailu.

teraz coś od siebie - to nie retailowe ustawienia ciągną graczy do l2offów IMO, a to, że mają gwarancje poprawnego działania danych rzeczy. jednakże, gdy nawet coś nie działa w 100% retailowo, zawsze można zmienić to tak, by działało inaczej ale równie dobrze i było użyteczne, niestety na niewielu serwerach zawuażyłem chęci I UMIEJĘTNOŚCI (o czym później) developerów do zmian czegokolwiek w tym kierunku, ty jak widze nie rysujesz się na takiego

dwa.

twoja osoba, cele 'projektu' i nastawienie do owego projektu. rozumiem że masz rodzinę, ale za dużo wolnego czasu i serce głodne l2. to zła kombinacja, stąd pomysł na serwer. nie neguje, nie oceniam, nie spisuje na straty, ale... no właśnie

nie będzie żadnego 'zbuduje sobie marke'. będzie za to kupa postrzępionych nerwów, momentów 'po cholere ja to robie i męcze sięz tymi debilami', 'mógłbym te pieniądze wydać na coś innego, co ja robie?', ale to z czasem. możliwe że dojdziesz do tego co nazywasz 'marką', ale wątpie osobiście w wytrwałość, ale mówie to jako ostrzeżenie do zepnięcia pośladów i realizowania tego co chcesz realizować aniżeli nasycania niechęci do kontynuacji owego planu.

z drugiej strony z powietrza się to nie weźmie, jedynie z ciężkiej pracy i wielu zainwestowanych godzin w community i ich potrzeby, z czym wiąże się rozwijanie projektu, więc jak mówisz żadne 'mam nadzieje że nie będzie potrzeba wielu korekt' nie wchodzi w gre. musisz dążyć do ciągłych zmian na lepsze, pokazywać że coś robisz, a nie mieć nadzieje że z gotowca nagle ściągniesz setki graczy.

trzy.
szczerze, na jakich ludzi liczysz? przy twoich OBECNYCH planach, widzę tylko kilka opcji. garstka polaków 'bo polski serwer', garstka napaleńców którzy lubią nowe serwery, garstka 'randomów' którzy jakimś cudem znajdą ten serwer, popatrzą że świeży i zagrają z nudów, garstka fanów interlude lub/i danych ustawień, lub ludzie którym akurat będzie data startu pasować.

nie widzę tu absolutnie NIC co zachęciłoby graczy, czy jakichś małych community (tym bardziej z innych krajów niż nasz), co sprawiłoby by myśleli 'no, tylko czekać aż ten serwer otworzą, już nie mogę doczekać się tych przegranych nocek'. bo tak kiedyś było i wiem że nie jestem w tym sam, a za każdym razem był jakiś konkretny powód do tego. było to zaufanie do developera o stabilny serwer prawie z gwarancją dobrego online i miesiące zabawy, nasze upragnione ustawienia których nie mogliśmy znaleźć wcześniej i/lub podobne. tutaj? czym różnisz się od X innych projektów? czy nie masz zamiaru się niczym różnić i masz cichą nadzieje że wstrzelisz się w cichy okres dzięki któremu swoje upragnione 300 jak z filmu dostaniesz? nie tędy droga

albo robisz serwer pod graczy, albo pod siebie. pod siebie robisz teraz, czyli byle udogodzić jak największej grupie ludzi, z tąd te ankiety etc, a pod graczy robisz wtedy kiedy dajesz pewną ideę na serwer i zbierasz jak największą liczbę chętnych grać pod dane staty a ludzie wiedzą czego oczekiwać kiedy wspierają cię w budowaniu waszego wspólnego placu zabaw.

cztery.
nawiązując do tego co chcesz zrobić dam ci takie swoje porównanie jak ostatnio widze serwery l2 i co o tym myśle.

jestem klientem, głodnym klientem, z chęcią bym zjadł kotleta. mam różne lokale do wyboru, gdzie tego samego kotleta serwują na różne sposoby. ty jesteś kolejnym szefem kuchni który swoim sposobem robienia owego kotleta chcesz przykuć moją uwagę jako klienta. co mi dajesz? gotowca, z proszku. dodajesz troche soli pieprzu i mówisz że to twój specjał, którego niestety, jadłem już milion razy. choć mój pierwszy kotlet był praktycznie identyczny i zawsze będe miał do niego sentyment, to w tym momencie nie za bardzo mam ochote na tego samego, starego odgrzewanego kotleta który dobrze wiem jak smakuje. no to może spróbuj go zrobić troche inaczej? zaskocz mnie? no i niestety, ty nie chcesz tego zrobić, za to proponujesz inną proporcje soli i pieprzu, co kompletnie nie zmieni mojego podejścia do tego kotleta. za to ty zapierasz się że tylko taki kotlet jest prawdziwym kotletem i nie chcesz go zmieniać bo go zepsujesz. zapewne znajdziesz amatorów na niego ale uwierz mi, nie na długo. za to zmieniając recepture możesz oczywiście go spierdolić, ale też może akurat ty będziesz kucharzem którego kotlety zasmakują wielu klientom i będziecie żyć długo i szczęśliwie? nigdy sie nie przekonasz jak nie spróbujesz, a twojej metody próbowało wielu przed tobą bez pożądanego skutku

pięć.
wasze umiejętności. dla przykładu, potraficie łatać dziury w geodacie? naprawić AI rb'ków i tym podobne? zmiany w skillach i questach pomijam bo to najprostrze rzeczy jakie mogą być, sam to wszystko robiłem więc doskonale wiem jak z tym jest.

sześć.

konkrety. interlude, pomimo że chwalone, dalej ma dziury i nie jest dopracowane tak jak powinno, a napewno nie pod taki serwer. zmienić powinieneś dużo, zmieniać powinieneś wszystko i na bieżąco, począwszy od skilli, po sposób i trudność ubierania się, balans w pvp i oli, a jest co poprawiać. zrób x20 takie żeby nie trzeba było tych nieszczęsnych boxów robić, ogłoś fazę wstępną 3-6 miesięcy, po której wipe i przejście na niższe raty, pokaż ludziom że zmieniasz rzeczy na lepsze by grało się lepiej, pokaż że potraficie wprowadzać zmiany w miarę potrzeby a ludzi napewno będziecie mieli

dla przykładu, ogarnięcie magicznych krytyków. party magów od zawsze było MUSEM, począwszy od rb (które jest niemożliwe dla wojów), kończąc na pvp. po prostu było zjebane dostawać 10k magic krytyki nawet z dobrą biżu, a temu mówimy stanowcze nie.

siedem.

oczekuje odpowiedzi, konkretniej konkrety, TY masz powiedzieć co chcesz mieć na serwerze, co chcesz zrobić i jakie KONKRETNE plany wpływające na rozgrywkę graczy masz związane z serwerem, czyli jak pisałem wcześniej, czym potencjalnie mnie przekonasz do grania u siebie? a jeżeli napiszesz -'nie chcesz to nie graj jak ci nie pasuje' to tylko szkoda zmarnowanych pieniędzy na hosting
Żadna z historii , jakie ludzie opowiadają o mnie,
nie zmieni tego faktu, kim naprawdę jestem.


  • Wiadomości: 397

  • Pochwał: 0

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #60 dnia: Lipiec 07, 2017, 09:30:43 am »
retail like to czemu normalnego max enchantu nie bedzie tylko jakies smieszne 13 ?:P


  • Wiadomości: 8

  • Pochwał: 0

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #61 dnia: Lipiec 07, 2017, 11:26:18 am »
możecie przestać już z tym RETAIL sretail balans sralans na tym forum nic nikomu się nie podobna tylko same hejty lecą nic wiecej


  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1149

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #62 dnia: Lipiec 07, 2017, 12:21:31 pm »
możecie przestać już z tym RETAIL sretail balans sralans na tym forum nic nikomu się nie podobna tylko same hejty lecą nic wiecej

+1

retail like to czemu normalnego max enchantu nie bedzie tylko jakies smieszne 13 ?:P

Bo sam po sobie, klanach w których grałem i ogólnie społeczności z która milem przyjemność grać wiem ze nie lubią latarek, większość jest i tak za obcięciem enchant do 6/7. Bo jak twierdzą wtedy gra nie zależy od farta Czyli tego czy masz większy + w broni...
Tak ogólnie to i tak ta gra polega głównie na farcie....

wahałem się czy jest sens i chce mi się cokolwiek pisać w tym temacie jako że czytam go od początku, jak widać nie spieszyło mi się, no ale skoro to czytacie, to jednak zdecydowałem się dodać coś od siebie i zwrócić uwagę na parę kwestii

dodatkowym bonusem może być to, że kiedyś grałem z tobą i twoimi znajomymi, ba, nawet byłem na ts, ale to nic nie wnosi do tematu, wspominam to jako ciekawostke

raz.
z tego co można się doczytać, ciągle mówisz o serwerze i ustawieniach pod low rate, do tego rękami i nogami zapierasz się o ustawienia retail-like. jednak z drugiej perspektywy masz niezdecydowaną ankietę z opcjami pod high rate, chcesz by ludzie dyskutowali o balansie klas i sam mówisz że rozważysz kazdą propozycje co do tego jak serwer ma funkcjonować i jakie ustawienia ma mieć. dyskutujesz czy X lub Y jest czymś normalnym czy jednak podlegającym potencjalnym zmianom.

no stary, zdecyduj sie. nie ma nic gorszego niż niezdecydowany 'developer', który 'polega' na głosach graczy i ma nadzieje że poprowadzą za rączke w dobrą strone. to ludzie wymagają od ciebie, że będziesz wiedział co im się spodoba i im to dasz, bo nie mają gwarancji że po ich głosie zrobisz tak jak oni by chcieli, więc albo wiesz jaki serwer chcesz postawić i jakich ludzi chesz przykuć uwagę, albo twoja zabawa nie ma sensu. mówisz że chcesz odpalić drugą edycje, a pierwsza to próba smaku tego co na serwerze będzie, więc zrób łatwego mida, tym bardziej że ludzie cie nie znają ani nie ufają

dodatkowo, co do tego na czym ma się opierać idea serwera, albo akceptujesz tylko retailowe filmy co do tego jak skille działają i tylko udowodnione rzeczy 'poprawaisz', bez słuchania 'oj bo mnie sie wydaje że to powinno być tak, a jak nie zmienisz to nie gram', albo wiesz co trzeba zmienić (nie idąc 100% retail-like) by rozgrywka miała ręce i nogi i była przyjemna, albo robisz custom ustawienia słuchając ciekawych idei i implementujecie je, więc odrzucacie pomysł 'zbliżania się' do retailowych settingów w 100%.

wspomne tylko że nigdy 100% retail like nie był w pełni zbalansowany i nawet ludzie (w tym ja) grający zarówno na niezliczonych l2off i l2j privach jak i offie od zarania dziejów nie powiedzą ci że retail zawsze i pod każdym względem jest lepszy, bo nie jest, a każdy twierdzący inaczej jest chory psychicznie albo nadaje się do grania w co najwyżej bierki. do tego dorzucić musisz fakt, że pewne 'retailowe' ustawienia, we wszystkich aspektach gry (począwszy od skilli, po questy, farme, pvp aż po olimpiade) sprawdzały się tylko w okresach i na serwerach offowych tylko w okresie wypuszczenia interlude, dlatego nie jestem fanem serwerów 'wzorowanych' na retailu.

teraz coś od siebie - to nie retailowe ustawienia ciągną graczy do l2offów IMO, a to, że mają gwarancje poprawnego działania danych rzeczy. jednakże, gdy nawet coś nie działa w 100% retailowo, zawsze można zmienić to tak, by działało inaczej ale równie dobrze i było użyteczne, niestety na niewielu serwerach zawuażyłem chęci I UMIEJĘTNOŚCI (o czym później) developerów do zmian czegokolwiek w tym kierunku, ty jak widze nie rysujesz się na takiego

dwa.

twoja osoba, cele 'projektu' i nastawienie do owego projektu. rozumiem że masz rodzinę, ale za dużo wolnego czasu i serce głodne l2. to zła kombinacja, stąd pomysł na serwer. nie neguje, nie oceniam, nie spisuje na straty, ale... no właśnie

nie będzie żadnego 'zbuduje sobie marke'. będzie za to kupa postrzępionych nerwów, momentów 'po cholere ja to robie i męcze sięz tymi debilami', 'mógłbym te pieniądze wydać na coś innego, co ja robie?', ale to z czasem. możliwe że dojdziesz do tego co nazywasz 'marką', ale wątpie osobiście w wytrwałość, ale mówie to jako ostrzeżenie do zepnięcia pośladów i realizowania tego co chcesz realizować aniżeli nasycania niechęci do kontynuacji owego planu.

z drugiej strony z powietrza się to nie weźmie, jedynie z ciężkiej pracy i wielu zainwestowanych godzin w community i ich potrzeby, z czym wiąże się rozwijanie projektu, więc jak mówisz żadne 'mam nadzieje że nie będzie potrzeba wielu korekt' nie wchodzi w gre. musisz dążyć do ciągłych zmian na lepsze, pokazywać że coś robisz, a nie mieć nadzieje że z gotowca nagle ściągniesz setki graczy.

trzy.
szczerze, na jakich ludzi liczysz? przy twoich OBECNYCH planach, widzę tylko kilka opcji. garstka polaków 'bo polski serwer', garstka napaleńców którzy lubią nowe serwery, garstka 'randomów' którzy jakimś cudem znajdą ten serwer, popatrzą że świeży i zagrają z nudów, garstka fanów interlude lub/i danych ustawień, lub ludzie którym akurat będzie data startu pasować.

nie widzę tu absolutnie NIC co zachęciłoby graczy, czy jakichś małych community (tym bardziej z innych krajów niż nasz), co sprawiłoby by myśleli 'no, tylko czekać aż ten serwer otworzą, już nie mogę doczekać się tych przegranych nocek'. bo tak kiedyś było i wiem że nie jestem w tym sam, a za każdym razem był jakiś konkretny powód do tego. było to zaufanie do developera o stabilny serwer prawie z gwarancją dobrego online i miesiące zabawy, nasze upragnione ustawienia których nie mogliśmy znaleźć wcześniej i/lub podobne. tutaj? czym różnisz się od X innych projektów? czy nie masz zamiaru się niczym różnić i masz cichą nadzieje że wstrzelisz się w cichy okres dzięki któremu swoje upragnione 300 jak z filmu dostaniesz? nie tędy droga

albo robisz serwer pod graczy, albo pod siebie. pod siebie robisz teraz, czyli byle udogodzić jak największej grupie ludzi, z tąd te ankiety etc, a pod graczy robisz wtedy kiedy dajesz pewną ideę na serwer i zbierasz jak największą liczbę chętnych grać pod dane staty a ludzie wiedzą czego oczekiwać kiedy wspierają cię w budowaniu waszego wspólnego placu zabaw.

cztery.
nawiązując do tego co chcesz zrobić dam ci takie swoje porównanie jak ostatnio widze serwery l2 i co o tym myśle.

jestem klientem, głodnym klientem, z chęcią bym zjadł kotleta. mam różne lokale do wyboru, gdzie tego samego kotleta serwują na różne sposoby. ty jesteś kolejnym szefem kuchni który swoim sposobem robienia owego kotleta chcesz przykuć moją uwagę jako klienta. co mi dajesz? gotowca, z proszku. dodajesz troche soli pieprzu i mówisz że to twój specjał, którego niestety, jadłem już milion razy. choć mój pierwszy kotlet był praktycznie identyczny i zawsze będe miał do niego sentyment, to w tym momencie nie za bardzo mam ochote na tego samego, starego odgrzewanego kotleta który dobrze wiem jak smakuje. no to może spróbuj go zrobić troche inaczej? zaskocz mnie? no i niestety, ty nie chcesz tego zrobić, za to proponujesz inną proporcje soli i pieprzu, co kompletnie nie zmieni mojego podejścia do tego kotleta. za to ty zapierasz się że tylko taki kotlet jest prawdziwym kotletem i nie chcesz go zmieniać bo go zepsujesz. zapewne znajdziesz amatorów na niego ale uwierz mi, nie na długo. za to zmieniając recepture możesz oczywiście go spierdolić, ale też może akurat ty będziesz kucharzem którego kotlety zasmakują wielu klientom i będziecie żyć długo i szczęśliwie? nigdy sie nie przekonasz jak nie spróbujesz, a twojej metody próbowało wielu przed tobą bez pożądanego skutku

pięć.
wasze umiejętności. dla przykładu, potraficie łatać dziury w geodacie? naprawić AI rb'ków i tym podobne? zmiany w skillach i questach pomijam bo to najprostrze rzeczy jakie mogą być, sam to wszystko robiłem więc doskonale wiem jak z tym jest.

sześć.

konkrety. interlude, pomimo że chwalone, dalej ma dziury i nie jest dopracowane tak jak powinno, a napewno nie pod taki serwer. zmienić powinieneś dużo, zmieniać powinieneś wszystko i na bieżąco, począwszy od skilli, po sposób i trudność ubierania się, balans w pvp i oli, a jest co poprawiać. zrób x20 takie żeby nie trzeba było tych nieszczęsnych boxów robić, ogłoś fazę wstępną 3-6 miesięcy, po której wipe i przejście na niższe raty, pokaż ludziom że zmieniasz rzeczy na lepsze by grało się lepiej, pokaż że potraficie wprowadzać zmiany w miarę potrzeby a ludzi napewno będziecie mieli

dla przykładu, ogarnięcie magicznych krytyków. party magów od zawsze było MUSEM, począwszy od rb (które jest niemożliwe dla wojów), kończąc na pvp. po prostu było zjebane dostawać 10k magic krytyki nawet z dobrą biżu, a temu mówimy stanowcze nie.

siedem.

oczekuje odpowiedzi, konkretniej konkrety, TY masz powiedzieć co chcesz mieć na serwerze, co chcesz zrobić i jakie KONKRETNE plany wpływające na rozgrywkę graczy masz związane z serwerem, czyli jak pisałem wcześniej, czym potencjalnie mnie przekonasz do grania u siebie? a jeżeli napiszesz -'nie chcesz to nie graj jak ci nie pasuje' to tylko szkoda zmarnowanych pieniędzy na hosting

Tobie to muszę odpisać jak wrócę z pracy ;) bo bateria chyba padnie :P
I znowu spędzę cześć czasu który chce przeznaczyć na przygotowanie maszyny na odpisywanie tutaj.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2017, 06:17:38 pm wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 144

  • Pochwał: 0

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #63 dnia: Lipiec 07, 2017, 03:11:53 pm »
Mnie zastanawia od kiedy to na retailu bilo sie rb magami a nie deskami. Chyba jakies inne interlude gralem.
Castani


  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1149

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #64 dnia: Lipiec 07, 2017, 07:30:00 pm »
wahałem się czy jest sens i chce mi się cokolwiek pisać w tym temacie jako że czytam go od początku, jak widać nie spieszyło mi się, no ale skoro to czytacie, to jednak zdecydowałem się dodać coś od siebie i zwrócić uwagę na parę kwestii

dodatkowym bonusem może być to, że kiedyś grałem z tobą i twoimi znajomymi, ba, nawet byłem na ts, ale to nic nie wnosi do tematu, wspominam to jako ciekawostke

raz.
z tego co można się doczytać, ciągle mówisz o serwerze i ustawieniach pod low rate, do tego rękami i nogami zapierasz się o ustawienia retail-like. jednak z drugiej perspektywy masz niezdecydowaną ankietę z opcjami pod high rate, chcesz by ludzie dyskutowali o balansie klas i sam mówisz że rozważysz kazdą propozycje co do tego jak serwer ma funkcjonować i jakie ustawienia ma mieć. dyskutujesz czy X lub Y jest czymś normalnym czy jednak podlegającym potencjalnym zmianom.

no stary, zdecyduj sie. nie ma nic gorszego niż niezdecydowany 'developer', który 'polega' na głosach graczy i ma nadzieje że poprowadzą za rączke w dobrą strone. to ludzie wymagają od ciebie, że będziesz wiedział co im się spodoba i im to dasz, bo nie mają gwarancji że po ich głosie zrobisz tak jak oni by chcieli, więc albo wiesz jaki serwer chcesz postawić i jakich ludzi chesz przykuć uwagę, albo twoja zabawa nie ma sensu. mówisz że chcesz odpalić drugą edycje, a pierwsza to próba smaku tego co na serwerze będzie, więc zrób łatwego mida, tym bardziej że ludzie cie nie znają ani nie ufają

dodatkowo, co do tego na czym ma się opierać idea serwera, albo akceptujesz tylko retailowe filmy co do tego jak skille działają i tylko udowodnione rzeczy 'poprawaisz', bez słuchania 'oj bo mnie sie wydaje że to powinno być tak, a jak nie zmienisz to nie gram', albo wiesz co trzeba zmienić (nie idąc 100% retail-like) by rozgrywka miała ręce i nogi i była przyjemna, albo robisz custom ustawienia słuchając ciekawych idei i implementujecie je, więc odrzucacie pomysł 'zbliżania się' do retailowych settingów w 100%.

wspomne tylko że nigdy 100% retail like nie był w pełni zbalansowany i nawet ludzie (w tym ja) grający zarówno na niezliczonych l2off i l2j privach jak i offie od zarania dziejów nie powiedzą ci że retail zawsze i pod każdym względem jest lepszy, bo nie jest, a każdy twierdzący inaczej jest chory psychicznie albo nadaje się do grania w co najwyżej bierki. do tego dorzucić musisz fakt, że pewne 'retailowe' ustawienia, we wszystkich aspektach gry (począwszy od skilli, po questy, farme, pvp aż po olimpiade) sprawdzały się tylko w okresach i na serwerach offowych tylko w okresie wypuszczenia interlude, dlatego nie jestem fanem serwerów 'wzorowanych' na retailu.

teraz coś od siebie - to nie retailowe ustawienia ciągną graczy do l2offów IMO, a to, że mają gwarancje poprawnego działania danych rzeczy. jednakże, gdy nawet coś nie działa w 100% retailowo, zawsze można zmienić to tak, by działało inaczej ale równie dobrze i było użyteczne, niestety na niewielu serwerach zawuażyłem chęci I UMIEJĘTNOŚCI (o czym później) developerów do zmian czegokolwiek w tym kierunku, ty jak widze nie rysujesz się na takiego

dwa.

twoja osoba, cele 'projektu' i nastawienie do owego projektu. rozumiem że masz rodzinę, ale za dużo wolnego czasu i serce głodne l2. to zła kombinacja, stąd pomysł na serwer. nie neguje, nie oceniam, nie spisuje na straty, ale... no właśnie

nie będzie żadnego 'zbuduje sobie marke'. będzie za to kupa postrzępionych nerwów, momentów 'po cholere ja to robie i męcze sięz tymi debilami', 'mógłbym te pieniądze wydać na coś innego, co ja robie?', ale to z czasem. możliwe że dojdziesz do tego co nazywasz 'marką', ale wątpie osobiście w wytrwałość, ale mówie to jako ostrzeżenie do zepnięcia pośladów i realizowania tego co chcesz realizować aniżeli nasycania niechęci do kontynuacji owego planu.

z drugiej strony z powietrza się to nie weźmie, jedynie z ciężkiej pracy i wielu zainwestowanych godzin w community i ich potrzeby, z czym wiąże się rozwijanie projektu, więc jak mówisz żadne 'mam nadzieje że nie będzie potrzeba wielu korekt' nie wchodzi w gre. musisz dążyć do ciągłych zmian na lepsze, pokazywać że coś robisz, a nie mieć nadzieje że z gotowca nagle ściągniesz setki graczy.

trzy.
szczerze, na jakich ludzi liczysz? przy twoich OBECNYCH planach, widzę tylko kilka opcji. garstka polaków 'bo polski serwer', garstka napaleńców którzy lubią nowe serwery, garstka 'randomów' którzy jakimś cudem znajdą ten serwer, popatrzą że świeży i zagrają z nudów, garstka fanów interlude lub/i danych ustawień, lub ludzie którym akurat będzie data startu pasować.

nie widzę tu absolutnie NIC co zachęciłoby graczy, czy jakichś małych community (tym bardziej z innych krajów niż nasz), co sprawiłoby by myśleli 'no, tylko czekać aż ten serwer otworzą, już nie mogę doczekać się tych przegranych nocek'. bo tak kiedyś było i wiem że nie jestem w tym sam, a za każdym razem był jakiś konkretny powód do tego. było to zaufanie do developera o stabilny serwer prawie z gwarancją dobrego online i miesiące zabawy, nasze upragnione ustawienia których nie mogliśmy znaleźć wcześniej i/lub podobne. tutaj? czym różnisz się od X innych projektów? czy nie masz zamiaru się niczym różnić i masz cichą nadzieje że wstrzelisz się w cichy okres dzięki któremu swoje upragnione 300 jak z filmu dostaniesz? nie tędy droga

albo robisz serwer pod graczy, albo pod siebie. pod siebie robisz teraz, czyli byle udogodzić jak największej grupie ludzi, z tąd te ankiety etc, a pod graczy robisz wtedy kiedy dajesz pewną ideę na serwer i zbierasz jak największą liczbę chętnych grać pod dane staty a ludzie wiedzą czego oczekiwać kiedy wspierają cię w budowaniu waszego wspólnego placu zabaw.

cztery.
nawiązując do tego co chcesz zrobić dam ci takie swoje porównanie jak ostatnio widze serwery l2 i co o tym myśle.

jestem klientem, głodnym klientem, z chęcią bym zjadł kotleta. mam różne lokale do wyboru, gdzie tego samego kotleta serwują na różne sposoby. ty jesteś kolejnym szefem kuchni który swoim sposobem robienia owego kotleta chcesz przykuć moją uwagę jako klienta. co mi dajesz? gotowca, z proszku. dodajesz troche soli pieprzu i mówisz że to twój specjał, którego niestety, jadłem już milion razy. choć mój pierwszy kotlet był praktycznie identyczny i zawsze będe miał do niego sentyment, to w tym momencie nie za bardzo mam ochote na tego samego, starego odgrzewanego kotleta który dobrze wiem jak smakuje. no to może spróbuj go zrobić troche inaczej? zaskocz mnie? no i niestety, ty nie chcesz tego zrobić, za to proponujesz inną proporcje soli i pieprzu, co kompletnie nie zmieni mojego podejścia do tego kotleta. za to ty zapierasz się że tylko taki kotlet jest prawdziwym kotletem i nie chcesz go zmieniać bo go zepsujesz. zapewne znajdziesz amatorów na niego ale uwierz mi, nie na długo. za to zmieniając recepture możesz oczywiście go spierdolić, ale też może akurat ty będziesz kucharzem którego kotlety zasmakują wielu klientom i będziecie żyć długo i szczęśliwie? nigdy sie nie przekonasz jak nie spróbujesz, a twojej metody próbowało wielu przed tobą bez pożądanego skutku

pięć.
wasze umiejętności. dla przykładu, potraficie łatać dziury w geodacie? naprawić AI rb'ków i tym podobne? zmiany w skillach i questach pomijam bo to najprostrze rzeczy jakie mogą być, sam to wszystko robiłem więc doskonale wiem jak z tym jest.

sześć.

konkrety. interlude, pomimo że chwalone, dalej ma dziury i nie jest dopracowane tak jak powinno, a napewno nie pod taki serwer. zmienić powinieneś dużo, zmieniać powinieneś wszystko i na bieżąco, począwszy od skilli, po sposób i trudność ubierania się, balans w pvp i oli, a jest co poprawiać. zrób x20 takie żeby nie trzeba było tych nieszczęsnych boxów robić, ogłoś fazę wstępną 3-6 miesięcy, po której wipe i przejście na niższe raty, pokaż ludziom że zmieniasz rzeczy na lepsze by grało się lepiej, pokaż że potraficie wprowadzać zmiany w miarę potrzeby a ludzi napewno będziecie mieli

dla przykładu, ogarnięcie magicznych krytyków. party magów od zawsze było MUSEM, począwszy od rb (które jest niemożliwe dla wojów), kończąc na pvp. po prostu było zjebane dostawać 10k magic krytyki nawet z dobrą biżu, a temu mówimy stanowcze nie.

siedem.

oczekuje odpowiedzi, konkretniej konkrety, TY masz powiedzieć co chcesz mieć na serwerze, co chcesz zrobić i jakie KONKRETNE plany wpływające na rozgrywkę graczy masz związane z serwerem, czyli jak pisałem wcześniej, czym potencjalnie mnie przekonasz do grania u siebie? a jeżeli napiszesz -'nie chcesz to nie graj jak ci nie pasuje' to tylko szkoda zmarnowanych pieniędzy na hosting

Salamon, chętnie odpisał bym ci na wszystkie podpunkty, ale serio... wyjebałeś taką litanie że dokładne przeanalizowanie jej zajęło mi całe śniadanie w pracy... Dlatego też odpiszę Ci Szybko i zwięźle, bo właśnie zajmuje się przenoszeniem alphy na serwer na którym będzie stał LIVE i chciałbym zrobić to wszystko d niedzieli...

So.
Kojarzę twój nick, ale nie wiem skąd i kiedy to było.

Co do serwera, nie ja na nim będę tak naprawdę grał wiec dlaczego mam nie dawać ludziom szansy by przegłosowali to na czym tak naprawdę chcą grać? - to do ankiety.

Low rate, na samym początku piałem że będę dążył w tym kierunku, ale ile czasu to zamie? nie wiem. może pół roku może 3 lata, nie otworze low rate na plikach które dopiero zaczęliśmy tak naprawdę analizować...
Ustaliłem sobie kolejność tak aby zacząć od High/Mid serwera na którym głównie będzie walka o RB, Zamki, PvP i będą pomijane rzeczy które są istotne na low, dzięki temu że tak zrobię na tym wydaniu serwera (można to nazwać L2Emi V1.0) będę mógł tak naprawdę dopracować większą część skilli, instancji RB, część questów (jak wybiorą craft) itd... Następne wydanie będzie miało już to załatane, będzie ponowna ankieta, Beta (którą zapewne większość oleje jak zwykle) i zmiana ustawień serwera o krok do przodu, jeżeli to będzie możliwe, a jeżeli nie to ponownie to samo dla upewnienia się czy wszystko jest w 100% OK i wtedy krok do przodu.

Każdy z nas wie że nie ma wiecznych serwerów midy i pvp padają średnio po 2 miesiącach, zmiana nazwy i od nowa... ($$$) za to low postoi z pół roku, online spada i od nowa za rok - głównie zimową porą.
Nie będę pajacował i pisał że ja to wipe nie zrobię i będę trzymał server do ostatniego gracza... Prosto z mostu walę że zamierzam rozwijać projekt, start dopiszę będzie fajnie, ile frajdy uda mi się wam zapewnić tyle zapewnię, online spadnie do tego poziomu że gra naprawdę nie będzie miała sensu wtedy informacja o wdrożeniu kontynuacji projektu do V2.0 uruchamiam ankietę w której pojawią się inne opcje - oznaka że idziemy na przód... Jeżeli opcję zostaną oznacza to że trzeba jeszcze podłubać w v1.0

Mój czas i moje " kupa postrzępionych nerwów, momentów 'po cholere ja to robie i męcze sięz tymi debilami', 'mógłbym te pieniądze wydać na coś innego, co ja robie?' "
Czasu może nie mam na tyle żeby siedzieć przy serwerze 12/24, ale nie tylko ja tym będę się zajmować, support będzie prowadzony w główniej mierze na forum, po to ono w końcu jest...
Nie zamierzam się przejmować jednostkami które będą hejtować serwer bo choćbym miał naprawdę złote pliki i nie było by się jak do nich przeczepić to i tak hejty polecą, dlaczego polecą? bo tak... taki mamy ten XXI wiek.
Nie jest to mój pierwszy serwer l2, jakieś tam przez lata swojej gry prowadziłem, ale raczej było to okrojone brakiem finansów.
Nie wspomnę o prowadzeniu sieci CS i jednego z największych polskich serwerów RUST.  - a uwierzcie mi, community w tych grach zaczyna się od 13+ . . . także praca z community emerytów, bo tak trzeba nazwać pokolenie l2 będzie dla mnie przyjemnością...

Mój zawód wywodzi się z IT, także tworzenie czegoś swojego w świecie gier online jest dla mnie hobby i choćby nie wiem jakie hejty leciały dla mnie i tak jest to przyjemność
Jestem przygotowany na to że community podzieli się na 2 fronty, osoby które będą mnie wspierać i osoby hejtujące próbujące wręcz zniszczyć projekt. Ogólnie to już tak jest :D

Ogólnie to co mam Ci tu jeszcze napisać, baza przeniosła się już w 95% więc wracam w sumie do pracy, ale dopowiem jeszcze tyle że nie zamierzam się poddać i będę utrzymywał serwer dla tej części community która będzie chciała na nim grać. Koszty utrzymania serwera do l2 nie są już tak wysokie jak były kiedyś, dotacja mam nadzieje też jakaś drobna wpadnie i powinno to długo stać :)

Wiem że ogólnie jeszcze informacje i plan mojego działania nie są do końca tak czytelne jak powinny być, ale to się zmieni jak tylko uwolnię się od walki z wyborem hostingu (już t w sumie zrobiłem), jego konfiguracją i zabezpieczeniem.
Bo co jak co ale to jest podstawa, sam przygotowuje obronę antyddosową na maszynie i firewallu, na routerach, reszta jest już zależna od hosta ich zabezpieczeń "mechanicznych" i ich czasów reakcji. Bo niestety sama maszyna wszystkiego nie wybroni.

Reasumując Salamon, tu masz cześć odpowiedzi na pytania. Jeżeli jeszcze coś nie jest dla ciebie jasne, a chcesz to wyjaśnić to PW podeślę ci ts'a i chętnie wyjaśnię to podczas rozmowy. (i to się tyczy każdego, napiszcie tylko PW)
Niestety forum kradnie mi zbyt wiele czasu na tak obfite wyjaśnienia, jak ostatnio musiałem tu wrzucać.



  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1149

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 08, 2017, 01:07:11 am »
Server przeniesiony na nową maszynę! Aby się połączyć należy pobrać nowy patch :)

Zmianę w płynności widać już w oknie logowania.

http://l2emi.eu/forum/index.php?/topic/12-new-patch/



  • Wiadomości: 110

  • Pochwał: -2

  • Leith
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #66 dnia: Lipiec 08, 2017, 08:22:30 am »
Mnie zastanawia od kiedy to na retailu bilo sie rb magami a nie deskami. Chyba jakies inne interlude gralem.

Na retailu za czasów interlude ludzie grali wszystkimi klasami. Gralo wtedy całkiem inne community. Nie grało się na jednej kronice do usranej śmierci. Nikt nie robił specjalnie Maga bo na tej kronice były super bo zanim doexpi do endgame wchodziła następna kronika.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2017, 08:25:37 am wysłana przez aqq123 »


  • Wiadomości: 676

  • Pochwał: 1

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #67 dnia: Lipiec 08, 2017, 10:19:46 am »
Mnie zastanawia od kiedy to na retailu bilo sie rb magami a nie deskami. Chyba jakies inne interlude gralem.

Na retailu za czasów interlude ludzie grali wszystkimi klasami. Gralo wtedy całkiem inne community. Nie grało się na jednej kronice do usranej śmierci. Nikt nie robił specjalnie Maga bo na tej kronice były super bo zanim doexpi do endgame wchodziła następna kronika.

True, na privach zresztą było podobnie. I nie było takiego parcia na efekt/czas. Na starym dexternecie ze znajomymi biliśmy rbki magami, później tam ktoś zrobił deskę, drugą i się okazywało, że jest dużo szybciej i łatwiej, ale to dawno, dawno było.


  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1149

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #68 dnia: Lipiec 09, 2017, 01:22:28 am »
Mnie zastanawia od kiedy to na retailu bilo sie rb magami a nie deskami. Chyba jakies inne interlude gralem.

Coś z tymi magami jest prawdy, tak na przykład staty Storm Winged Naga P.Def 4188, M.Def 1701



  • Wiadomości: 87

  • Pochwał: 0

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #69 dnia: Lipiec 09, 2017, 08:59:43 am »
Mnie zastanawia od kiedy to na retailu bilo sie rb magami a nie deskami. Chyba jakies inne interlude gralem.

Coś z tymi magami jest prawdy, tak na przykład staty Storm Winged Naga P.Def 4188, M.Def 1701

Jestem Interludowcem i z gry na dziesiątkach róznych interlude mówię ci na pewno, że pt desek na interludzie jesteś wstanie wyciąć wszystko, a w pt magów nic.  Magami się bije na jakiś lol serwach(gdzie jest 6-7 magów w pt) pvp gdzie są mana poty i bp może spamować healem przez godzine czasu, a magom nie kończy się mana to wtedy tak można bić magami, ale deskami i tak jest szybciej. .


  • Wiadomości: 144

  • Pochwał: 0

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #70 dnia: Lipiec 09, 2017, 10:24:43 am »
Mnie zastanawia od kiedy to na retailu bilo sie rb magami a nie deskami. Chyba jakies inne interlude gralem.

Coś z tymi magami jest prawdy, tak na przykład staty Storm Winged Naga P.Def 4188, M.Def 1701


To sa staty boostowane przez gmow na java serwerach glownie na midach bo na full buffie jedna deska w s gratach wycina kazdego rb
Castani


  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1149

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #71 dnia: Lipiec 09, 2017, 10:48:35 am »
Mnie zastanawia od kiedy to na retailu bilo sie rb magami a nie deskami. Chyba jakies inne interlude gralem.

Coś z tymi magami jest prawdy, tak na przykład staty Storm Winged Naga P.Def 4188, M.Def 1701


To sa staty boostowane przez gmow na java serwerach glownie na midach bo na full buffie jedna deska w s gratach wycina kazdego rb

No nie wiem czy takie bostowane chłopacy :P Sprawdzałem na wielu kalkulatorach i ogólnie szukałem w internecie jej saystyk i wszędzie są identyczne jak te co podałem. Dlaczego sprawdzałem? Bo dostałem report dotyczący zbyt twardych i silnych RB i w sumie nie wiem teraz jak się do tego odnieść... Może ktoś przetestuje?

Też jestem fanboyem interlude, bo w sumie gram tylko IT i H5 także macie racje co do desek, tylko pisze że po statystykach można przyjąć że magami "powinno być łatwiej" :P A jaka jest prawda każdy z nas wie.



  • Wiadomości: 199

  • Pochwał: -1

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #72 dnia: Lipiec 09, 2017, 06:18:06 pm »
Nie oprocz m defa rb maja jak sie nie myle 70% rezista na magie


  • Asgota
  • L2Emi- serwer partnerski
  • *****
  • Wiadomości: 1149

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #73 dnia: Lipiec 09, 2017, 11:09:03 pm »
Dobra wróćmy trochę do tematu serwera :D

So.
Ja od jutra mam urlopik do 17.08, 18.08 zamykam ankietę i w przeciągu myślę 2 dni pojawi się częściowa wersja serwera, dlaczego częściowa, ponieważ zależnie od wygranej pojawi się kolejna ale już ostatnia ankieta w której będziemy pytać o pierdoły "wykończeniowe".
W czasie urlopu nie będzie mnie na serwerze, ale będę dostępny na FB oraz forum. W tym czasie będą rządzić sobie Developerzy :D

Na czas mojej nieobecności uruchomiliśmy inne pliki do testów, jest to modyfikowany na własną rękę aCis. Co już zauważyliśmy to głównie mniejsze zużycie Ram oraz pare innych drobnych pierdół...
Po moim powrocie zapadnie ostateczna decyzja czy będziemy rozwijać się na Frozenie czy na aCis.
Nie chciałem ale mnie przekonali no :P Jak na razie jestem mile zaskoczony ich działaniem.

Ustawienia alphy zostały identyczne jak wcześniej z tym że GM Haste został przywrócony do standardu czyli Atk.Spd, C.spd, Speed, i jedyne co dodaliśmy to VR na poziomie 50%
GMshop i buffer się zmieniły, ale kupić można to samo a nawet i więcej.



  • Wiadomości: 334

  • Pochwał: 0

Odp: Odp: [L2J] L2 <Jeszcze brak nazwy> Interlude Mid/PVP
« Odpowiedź #74 dnia: Lipiec 10, 2017, 12:33:47 am »
Nie mam zamiaru grać ale dorzuce kilka groszy
Online mega nie bedzie tak więc powinniście myśleć jak umilić grę w te 100-300 osób.

Jeżeli to bedzie craft server postawiłbym gmowę crafty, lub jakieś craft npcki, phantomy. Mogą być drogie co by jakięś krafty z powołania mogły nadal zarobić.

Wpisałbym spoila do dropa a spoilrate ustawił na jakieś 1/3 rate dropa. Wtedy odpada każdemu robienie spoila specjalnie by dropić keye/recki, ale jak ktoś lubi spoilem to zawsze te 33% więcej wyciągnie.

Przerobiłbym mapkę rb na mapkę online graczy (na stronie www), gdzieś na forach l2j jest gotowiec, nie musi być super dokładna wystarczy refresh raz na 10 minut. Ułatwi znalezienie fragów. (mapka to tylko kropka, żadnych nicków itp).

Spawn rb w dziennych okienkach czasowych (12-24?). Chyba nikomu nie jest na rękę kampienie po nocach rb na lol privach.

Drop w nekropoliach x2 ale na całym terenie jest flag zone (kata normalne).

Wejściówki na antka/valdka nie są jednorazowe. Lepszy drop szmatek na baiuma.

3-dniowe/7-dniowe epiki za jakieś event tokeny jeżeli jakieś eventy są planowane, albo vote reward.

podciągnąłbym też aq do 72lvl żeby można było bić mainami ale pewnie to już dla was gwiezdne wojny  hahaha