Łucznicy - Prezentacja

Zaczęty przez Nefryl, Czerwiec 09, 2006, 03:06:59 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Marc1n

LOL, takie chu jowe, że potrafi nałapać kilka fragów na raz i jest nakierowalne :P
HATE ME MOAR!

Jastrzab

e tam co to jest takom kulkę na łeb przyjąć gorzej jak Zidane podbiegnie pod mur i z bani walnie wtedy to jest dopiero masakra :P
Jedna strzała jeden trup

Ryltar

Cytat: Jastrzab w Lipiec 10, 2007, 09:38:43 PM
e tam co to jest takom kulkę na łeb przyjąć gorzej jak Zidane podbiegnie pod mur i z bani walnie wtedy to jest dopiero masakra :P

Owned :D To HE pospadaja z murku :D

Jastrzab

No życie mówi się trudno :P:P:Pa co do siegow to wszyscy łucznicy (obrońcy)  mają superowe miejsce na przeciw bramy wejściowej  jak sie tamtędy wbija chmara sztyleciarzy :P:P SR z tego miejsca wymiata na rapid fire :]
Jedna strzała jeden trup

Ryltar

Wiesz raczej pierw sie wbija mieso armatnie :P Ach ten siege na abyss :D

Jastrzab

Nie grałem na abyssie ;] wcale nie powiedziałem ze najpierw sie sztyleciarze wbijają :] najpierw schabowe armatnie a jak w końcu wejdą sztyleciarze to sie robi masakra :]
Jedna strzała jeden trup

Ryltar

Ta tylko to wygladalo tak:Tanki przodem(czyli moze z 10 ich tam bylo :D) UD i obrywaja a magowie za nami laduja w magow co leja nas ^^i

Dev

"wyjdz na przod i sie wroc" A ryltar juz lezy hahah to bylo genialne xD
Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Ryltar

Nie lezalem tylko na UD bylem :P

primabolan

moze to byl fake death z UE UD :)
wracajac do tematu widzialem te dziwne skile z Interlude dla lucznikow,wygladaja jak ZONE BUFF :) i dostaja niezlego kopa wiec "katapulty" ( :shock: ) na siegach musza miec niezlego aim'a by trafic tych na murach,chociaz...ich jest tam tylu ze zawsze kogos trafi hehe...
<br />PVP in EvE is consentual, you agree to it when you login.<br />

Jastrzab

No to fajnie :P:P:P musiał bym wypróbować te skile jak mi naprawią kartę graficzną to se ściągnę interlude
Jedna strzała jeden trup

Ameno

Witam. Mam pytanie na temat sensu grania PR. Na poczatku mowie, ze nie przepadam zbytnio za HE, a PR jest bardzo ciekawym acz bardzo slabym lucznikiem. PR ma bardzo malo zycia w porownaniu do HE. Wiec czesciej pada.Różnica dmg wytwarzane przez tych lucznikow nie jest wcale taka duza. PR ma troszeczke, wiecej m. def., lecz to go nie ratuje ze wzgledu malego hp. Czestosc krytykow.. tutaj HE takze wygrywa z PR. Tak naprawde PR jest lepszy w evansion i speed. Co imo nie jest aż tak strasznie ważne. Fakt, PR ma hex lecz nie zawsze ma czas/szanse go puscic. Wiec powie mi ktoś, jaki jest sens grania PR po za ciekawoscia?


Z Góry thx, and pozdr.

Scroller

Mi najbardziej w PRe spodobała się mnogość skilli jakuch mozna uzywac, jesli sie chce kazde PvP moze wygladac inaczej.
CytatRóżnica dmg wytwarzane przez tych lucznikow nie jest wcale taka duza.
Moze roznica w normalnym strzale nie jest wielka, ale jak wpadnie krytyk to juz sie robi ciekawa sumka.

CytatTak naprawde PR jest lepszy w evansion i speed. Co imo nie jest aż tak strasznie ważne.
Speed u lucznika jest akurat bardzo wazny.

CytatFakt, PR ma hex lecz nie zawsze ma czas/szanse go puscic.
Na puszczeniu hexa traci sie bardzo malo czasu jesli puszcza sie go pomiedzy przeladowniami


Piszę poprawnie po polsku

Nothing lasts forever...
...even cold November Rain

Profesor

nie przejmuj się rzadszym troszkę krytykiem bo na end game'owym setupie i tak bedziesz miał wartość maxymalną - 500 ^^

Ulv

CytatSpeed u lucznika jest akurat bardzo wazny.

to ja myslałem, ze to jednak HE ma więcej speeda...

Profesor

dopiero jak wrzuci Dash, ale on trwa 15 sekund i ma reuse 2 minuty chyba.

Ryltar

Cytatto ja myslałem, ze to jednak HE ma więcej speeda...

Chyba jak PR jedzie na wózku inwalizdzkim.

Arantiel

Pr na wozku jakby zjechal z gorki to by wyprzedzil He :P. Holkaye mialby szanse jakby Pr biegl na rekach z lukiem w zebach :P

Vascius

Cytat
CytatRóżnica dmg wytwarzane przez tych lucznikow nie jest wcale taka duza.
Moze roznica w normalnym strzale nie jest wielka, ale jak wpadnie krytyk to juz sie robi ciekawa sumka.

Eeee... tak się właśnie zastanawiałem jak to jest, że powstaje tak wielka różnica między krytami Hołka i PR'a skoro, różnica siły wynosi 1, a obydwoje mają pasywa na siłę krytów??? Może mi to ktoś klarownie wyjaśnić???

Dev

Throne and Liberty - Dagger/Longbow lvl 55 - Judgement Server
Lineage 2 Project Wolf - Varkas lvl 83
Lineage 2 Essence (L2 Reborn) - Divine Templar lvl 91
Lineage 2 Reborn Origins x1 - Adventurer lvl 77

Bled


Rzezim

mam pytanko bo ostatnio zaczynam się zastanawiać jak wyglądają krytyki u PR i SR chodzi mi o to co który tak mniej więcej strzał wchodzi krytyk u PR a co który u SR...
SILENCE! I'll kill you - Achmed, Martwy Terrorysta.



Reina

co ile strzal... w praktyce to moze byc kazdy, jak i zaden, wiec teoretycznie:
SR, 78,  daconic+focus, na buffie i songu: 477 crt rate (47,7% na krytyka)
PR, to samo: 446 crt rate (44,6% na krytyka)
szansa w sumie podobna, ale to na end game jest, do tego na full buffie, bez buffka to kolejno
SR 255 (25,5%)
PR 226 (22,6%)
roznica w sumie niewielka,
dane podane z L2Guru
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku

Ryltar

SR i He wyciagaja max 50% krytyka a PR 47%.

Reina

czyli w sumie to samo, a PR ma je mocniejsze, wiec jesli  chodzi o krytyki; PR>SR, ale pamietaj tez o innych czynnikach przy wyborze postaci ;)
"The difficulty is not so great to die for a friend, as to find a friend worth dying for"
- Homer

Retarded SuperModerator

Piszę poprawnie po polsku