Witaj
Gość

Wątek: lista bugów  (Przeczytany 447 razy)

  • Wiadomości: 131

  • Pochwał: 0

lista bugów
« dnia: Czerwiec 07, 2018, 09:14:39 pm »
- moby na sky wagon relic nic nie dropią ani adeny ani matsów
- moby z obstawy na sky wagon relic są undeadami a nie da się ich bić z distrupt undead (incorrect target)
- moby agrują się od razu po respie i to całą grupą a tylko lider powinien być agro (sky wagon relic)
- w ant nest niektóre pająki stoją w miejscu jak się je bije
- w ant nest tak samo moby od razu po respie się agrują
- postać nie rusza się od razu w kierunku w którym się kliknęło przed zakończeniem spella/aa co utrudnia kajtowanie
- na breka stronghold overlordy od razu po zrespieniu się odpalają jakiegoś skilla przez co są za mocne (tak, taki skill istnieje u mobów ale nie od razu po respie)
- moby we wszystkich lokacjach na których do tej pory biłem (neutral zone, cruma marshlands, breka stronghold) respią się w tym samym miejscu [Aktualnie nie zamierzamy tego nawet ruszać, są sztywne spawn pointy, przyszłościowo może wprowadzimy jakiś random +/-, na tą chwile nie ma co ryzykować, a prawda jest taka że to totalnie NIC nie zmienia]
- wizualny bug po wykastowaniu spella w moba nie pokazuje, że spadło mu hp (nie, nie było attack fail) <- to zdarza się czasami, nie co każdego moba.
- klasycznie geodata ale nie wiem czy jest sens o niej pisać bo tego jest pełno w różnych miejscach, na przykład na cruma mrashland chodził sobie death knight ze środka crumy mob lvl ~50
- jak siedze na sklepiku to nie moge targetować innych postaci
- life cubic od newbie daje insta heala czyli dostajesz heala zanim skończy się animacja (tak w ogóle to rate też jakiś duży i op ten cubic)

I jeszcze takie losowe pojedyncze zdarzenie jak biłem na cruma marshland po wykastowaniu energy bolta w moba nie mogłem użyc żadnego innego spella (było napisane, że skill w reuse, zarówno blaze jak i ice bolt, energy bolt) przez co nie mogłem zabić moba i w ostateczności musiałem uciec żeby zrobić reloga i po zalogowaniu się dobić moba. (tak miałem mane i broń oraz target na mobie).

To na razie wszystko co zauważyłem do 37 lvla.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2018, 01:00:29 am wysłana przez Asgota »


  • Wiadomości: 131

  • Pochwał: 0

Odp: lista bugów
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 08, 2018, 02:18:41 pm »
- mob tasama lizardman sniper (field of silence) ma za duży atk speed
- czasami castując spella z górki w moba który stoi niżej spell jest wycastowany w moba i normalnie zabiera mane ale nie zadaje dmg tylko pokazuje się 'cannot see target' (field of silence)
- na lekko czerwonych mobach jest mnóstwo fail ataków ze spelli [Normalne, inaczej po co farmić na białych...]
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2018, 01:01:18 am wysłana przez Asgota »


  • ********
  • Wiadomości: 1119

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: lista bugów
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 08, 2018, 02:48:24 pm »
- na lekko czerwonych mobach jest mnóstwo fail ataków ze spelli
To akurat nic dziwnego.

- mob tasama lizardman sniper (field of silence) ma za duży atk speed
A jakiś przykład? Jakoś nie jestem przekonany do reportów typu "Jest źle bo ja tak twierdze".

- czasami castując spella z górki w moba który stoi niżej spell jest wycastowany w moba i normalnie zabiera mane ale nie zadaje dmg tylko pokazuje się 'cannot see target' (field of silence)
Twoja postać nie widziała targetu dlatego tak się dzieje, było cancelowanie skilli, ale musieliśmy je wyłączyć, po dopracowaniu wróci.



  • Wiadomości: 131

  • Pochwał: 0

Odp: lista bugów
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 08, 2018, 02:59:23 pm »
łucznicy i wszystko co ma range ataki z reguły ma wolniejszy atk speed to logiczne, to jest mob typu plando, ma zasięg i duży crit power a bije z atk speedem moba melee, przy fail ataku (pomijając już czy taka częstotliwość być powinna) jeśli nie zabije go na strzała to padam bo dostaje dmg od łucznika z atk speedem daggera (to tak dla porównania)


  • Wiadomości: 110

  • Pochwał: 0

Odp: lista bugów
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 09, 2018, 05:56:25 pm »
poczekaj jak zobaczysz jakie evasion ma valakas... taka java


  • Wiadomości: 73

  • Pochwał: 0

Odp: lista bugów
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 09, 2018, 06:44:56 pm »
ten sam problem co na breka stronghold jest na orc barracks z turek orc warlord, moby te odpalają swoje 'frenzy' jak tylko pojawiam się w range ~600 od nich i w rezultacie zamiast x2 są x4 ze zwiększonym patk..
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2018, 06:53:51 pm wysłana przez SizeMatters »


  • Wiadomości: 131

  • Pochwał: 0

Odp: lista bugów
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 09, 2018, 07:28:08 pm »
- raid fighterzy mercenary od rb cat's eye bandit (fortress of resistance) biją melee a w interlude powinni tylko leczyć

- na tanor canyon to samo co na sky wagon relic, bijąc grupke obok innej grupki agrują się wszystkie 4 moby z grupki obok a powinien tylko lider...
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2018, 01:01:52 am wysłana przez Asgota »


  • ********
  • Wiadomości: 1119

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: lista bugów
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 11, 2018, 01:02:43 am »
To co zrobione zostało wykreślone, reszta wymaga troche więcej czasu, zajme się tym po naprawie problemu z mobami na Vos, FoD i Beast Farm.