Asgota pewnie cos orzeknie.
Orzekam iż, jesteśmy zajebani robotą
a wiec:
Po ostatniej aktualizacji niektóre moby zachowują się jakby miały ADHD. To znaczy przemieszczają się zbyt szybko i wygląda to jakby kręciły się dookoła siebie podczas gdy inne mobki stoją spokojnie.
Coraz częściej mam też problem z biciem mobków bo zdarza sie że po zaatakowaniu mobka postać przestaje go bić i nie pomaga nawet klikanie w tego mobka ( postać stoi jak słup a mobek mnie leje). Jedynym sposobem by zmusić postać do uderzenia mobka jest użycie jakiegoś skila niestety działa to tak że aby dobić mobka trzeba go cały czas skilować. Jak na razie pomaga restart gry ale jak już wspomniałem jest to coraz częstsze i coraz bardziej irytujące.
To jest wina wczorajsze zmiany, chciałem kosztem CPU wygenerować więcej dokładnych obliczeń dotyczących GEO, i wszystko było pięknie do 600PPL online, a skończyło się tym ze 8 rdzeni szło na 100% :C
Czemu takie bugi zaczęły się pojawiać? CPU skupił się na geodacie, poruszanie działało prawidłowo, ale bicie mobów itd się nie wyrabiało...
Także to chyba był zły pomysł... Powróciłem do poprzednich ustawień powinno być już OK.
Mnie z kolei zdarza się że wpływając do cata ( obojętnie jakich) postać blokuje się w wodzie i nie może wpłynąć do środka ani wypłynąć. Czasem też spada w dół tracąc prawie całe hp.
Dokładnie to samo co pokazała na screenie Podła zdarza się mojemu boxowi kiedy ciągnę go za soba na "smyczy" i chce zeskoczyć w dół niekoniecznie do cata ale nawet z niewysokiego urwiska gdziekolwiek. Main zeskakuje bez problemu tracąc czasami trochę hp jednak box wbija się w tekstury i nie wiadomo co dalej z nim zrobić, pomaga jedynie soe do miasta.
Cata sprawdzimy, postaramy się naprawić nurkowanie, ale to wszytko WYMAGA CZASU. Pamiętajcie że od strony technicznej jest nas tylko dwóch, ja i Vilmis.
Twój drugi problem to follow, jak wiecie jest on u nas serio zajebisty jeżeli chodzi o znajdywanie drogi, ale ma swoje minusy... I to znowu wymaga czasu.
Dla przykładu głupi VOS zajął nam 3dni i nadal nad nim siedzimy.
Asgota proszę o poprawienie tych bugów.
Nie proś
Wszystko będzie naprawione, tylko w swoim czasie, pisałem wcześniej jak może wyglądać pierwsza edycja.
Co do geoddaty taka ciekawostkaNie mam czasu nagrać filmiku, może dziś się uda...
Ale w większości za geodatę w tej grze odpowiada FPS, tak to nie jest błą FPSy odpowiadają za to czy wpadasz pod textury, sam w to nie mogłem uwierzyć, ale jak nagram filmik to zobaczycie że nawet na Boskich
Przezajebistych Wielbionych przez wszystkich plikach OFF wpadnę w geo jak w gówno.
Jak sprawdzić to samemu? Polecam po prostu ustawić limit FPS na max 60. Gwarantuje wam że możecie skakać gdzie chcecie i się nie wbijecie w tekstury.
Polecam program DXtory:
https://www45.zippyshare.com/v/w37FMnf4/file.htmlUstawiacie w nim limit na 60 i gotowe.
Finalnie chce ograniczyć dla każdego gracza FPS do 60 w plikach systemowych, ale neistety to są koszta, gdyż ani ja ani Vilmis nie jesteśmy w stanie tego zrobić, będzie to zabieg przeprowadzany przez l2-scripts.com
Ale to najpierw wymaga sprawdzenia przez wielu graczy za pomocą właśnie manualnego limitu.