Witaj
Gość

Wątek: Melee Fighterzy - Prezentacja  (Przeczytany 44728 razy)

  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Melee Fighterzy - Prezentacja
« dnia: Lipiec 27, 2006, 04:21:31 pm »
Osobiście zaliczam do nich: Gladiatora, Warlorda, Tyranta oraz Destroyera. Tychże postaram sie w tym temacie po krótce opisać. Każdego będe opisywał osobnie, więc nie będzie "cech wspólnych wojów"

"Melee Fighter" (przecież nie nazwę ich mięsem armatnim - jeśli macie jakieś pomysły to śmiało)  to wojownicy, posiadający wysoką biegłość w walce wręcz. Zazwyczaj są to wojowie w ciężkich pancerzem, posługujący się ciężko bronią (miecz, topór, bronie dwuręczne). Zadają oni raczej (w przeciwieństwie do np. daggerów) stały dmg, który raczej nie ulega znaczącym zmianom.


Gladiator - Ludzki wojownik, wyszkolony w walce dwoma mieczami jednocześnie. Jest dosyć szybki jak na woja, posiada dużo skili umożliwiających mu skuteczną walkę w zwarciu i tym samym szybkie eksterminowanie przeciwników. Może "gromadzić moc" (ale to zabrzmiało :P), aby potem wykorzystać ją np. przy specjalnym ataku z dystansu czy w śmiercionośnych kombinacjach w zwarciu.

Droga Wyboru:
Human Fighter -> Warrior -> Gladiator

Gladiator charakteryzuję się:
- Dużą ilością HP oraz CP
- Pasywem Dual Weapon Mastery (tylko Glad i BD to posiadają), zwiększającym możliwości ofensywne przy użyciu dwóch mieczy
- Okrzykami jak: War Cry, Battle Roar, Lionheart, zwiększającymi na krótki okres czasu odpowiednio: a) P.Atk, b) Maksymalną ilość HP (jeśli jesteśmy ranni po użyciu leczy obrażenia o ilość dodanego max HP) c) większą odpornością na: Paraliż, "przytrzymanie" (hold), sleep i stun. (a, b i c  oznaczają opisy poszczególnych okrzyków)
- Pasywem Sword Blunt Mastery, zwiększającym P.Atk przy użyciu mieczy oraz obuchów (wydaję mi się, że Sword Blunt mastery łączy się z Dual Weapon Mastery tak jak to jest w przypadku Destro - Sword Blunt Mastery + Two handed Weapon Mastery czy Łuk + Two Handed Weapon Mastery)
- Pasywami do pancerza:
* Heavy Armor Mastery, zwiększającym możliwości obronne przy użyciu ciężkiego pancerza
* Light Armor Mastery, zwiększający zarówno możliwości obronne jak i zdolności uników przy użyciu lekkich pancerzy
- Pasywamy: Boost HP i HP Regeneration, zwiększającymi odpowiednio ilość maksymalnego HP (boost) jak i jego regenerację (regen)
- Skilami "zwykłymi" (bez używania "mocy") do walki w zwarciu:
* Triple Slash - przy użyciu dwóch mieczy - zadaje spory dmg
* Fatal Strike - przy użyciu mieczy oraz broni obuchowej - j/w
* Hammer Crush - przy użyciu obuchów - zadaje dmg oraz ogłusza (stun)
- Pasywem Final Frenzy, znacznie zwiększającym możliwości ofensywne kiedy HP gladiatora spadnie do niskiego poziomu
- Skilem Duelist Spirit, zwiększającym na pewien okres czasy szybkość ataku wręcz
- Różnymi skilami, zwiększającymi na pewien okres czasu (tak jak okrzyki) możliwości ofensywne przeciwko różnym typom mobów (np. Detect Weakness Animal - przeciwko zwierzętom, Detect Weakness Plant - przeciwko wszelakim roślinom itp.)
- Skilem Vicious Stance, zwiększającym obrażenia od uderzenia krytycznego, stopniowo konsumuję manę

"MOC"
Od 40 poziomu posiadamy skil Focus Sonic dzięki któremu możemy "naładować moc". Po naładowaniu możemy użyć odpowiedniego skila bazującego na "mocy". Im większy mamy poziom tego skila tym więcej razy możemy naładować moc, gdyż lepsze skile wymagają np. poziomu 2 naładowania. I tutaj w zależności od serwera - na niektorych nie trzeba niczego do ładowania "mocy" (najczęściej High Rate), na niektórych zaś trzeba mieć odpowiedni item (o ile się nie mylę był to Energy Stone - zarówno do Gladiatora jak i Tyranta).

Skile bazujące na mocy
* Sonic Blaster - wymaga 1 lvl naładowania. Atak dystansowy "mocą" zadający obrażenia. Przy użyciu z mieczami, obuchami jak i dwoma mieczami
* Sonic Buster - wymaga 1 lvl naładowania. Atak AoE (Area of Effect) zadający obrażenia wszystkim pobliskim wrogom przy walce w zwarciu (animacja jak przy flame strike bodajże). Do użycia z tymi samymi broniami co Sonic Blaster
* Double Sonic Slash - wymaga 2 lvlu naładowania. Szybka kombinacja w zwarciu, zadająca obrażenia. Przy użyciu z dwoma mieczami (tylko)
* Sonic Storm - wymaga 1 lvl naładowania. Atak AoE (tak jak w przypadku Sonic Buster, tyle, że na odległość (jak w przypadku Sonic Bluster. Do użyciua z mieczami, bronią obuchową oraz dwoma mieczami
*Triple Sonic Slash - wymaga 3 lvlu naładowania. Chyba najpotężniejsza kombinacja Gladiatora w walce wręcz. Zadaje duże obrażenia. Przy użyciu tylko z dwoma mieczami

Ekwipunek:

Armor

No Grade - To co daje najwięcej P.Def, czyli Bronze
D Grade - Brigandine Set - opisywany w podobnych tematach
C Grade - Full Plate Set - j/w ^^
B Grade - Heavy Blue Wolf Set - najlepszy dla takich fighterów - Speed +7, HP Regeneration + 5.24%, Str +3, Con -1, Dex - 2
A Grade Postawiłbym na Tallum Heavy, głównie ze względu na Atk. Speed +8%, a jako, że duale same w sobie są szybkie to z takim bonusem będzie naprawdę dobrze. Do tego: +2 Str, -2 Con, Odporność na truciznę +80%, większy udźwig

Gladiator w Light
Pewnie znowu się zawiąże dyskusja. I dobrze. Na pewno Light jest lepszy do PvP z tankiem (DA itp.), ponieważ DA nie posiada zbyt wielu skili do walki wręcz (a one ZAWSZE trafiają, niezależnie od ilości Defa czy Evasion). W walce z przeciwnikiem, mającym cały arsenał skili lepiej mieć heavy. Do np. walki z magiem idealnym rozwiązaniem będzie Nightmare. Cóż, jest naprawdę dużo możliwości. A tutaj IMO najlepsze sety Light dla Gladiatora:
C Grade Tylko Plated Leather - +4 Str robi swoje. -1 do Con nie jest zbytnio odczuwalne.
B Grade Imo Doom Leather (wielu w nim chodzi) - opisywane np. w temacie z łucznikami
A Grade - Dark Crystal Leather - +4% P.Atk, +4% Atk. Speed, Paralis Resistance 50%, Str +1, Con -1

Weapon
D Grade - Jako warrior chodzimy raczej z bluntem
C Grade - Katana*Katana, która po wyenchantowaniu na +4 zwiększa  Atk. Speed o 4%
B Grade - sls*sls - bonus przy +4 j/w
A Grade Imo 2 Keshenbarki będą dobrym wyborem - bonus przy +4 wynosi AŻ 8% dodatkowego Atk. Speeda


PvP
Co tutaj można o Gladiatorze powiedzieć...wielu mówi, że jest beznadziejną do tego postacią. Dla mnie jest postacią, która może wygrać zarówno z każdym jak i przegrać z każdym. O taktykach nie będe się wypowiadał, ponieważ mam mierne pojęcia. Jednak oczywistym faktem jest, że w walce PvP Gladiator MUSI mieć (tak jak Destro) Blunta, którego będzie w czasie walki używał i stunował (potem powrót do duali - ustawić na pasku skróty do obydwu)
Expienie

Eeerhm...Gladiator nie jest zbyt przydatną postacią do party, więc raczej zostaje expienie solo (lub clan party). Solo radzi sobie całkiem nienajgorzej. Może nie jest tak efektywnie jak w dobrze zorganizowanym party, ale da się tak expić

Warlord - ludzki wojownik, wyszkolony w używaniu broni drzewcowej, przy pomocy której może rozprawiać się z dużą ilością przeciwników naraz.

Droga Wyboru
Human Fighter -> Warrior -> Warlord

Warlord charakteryzuję się:
- Okrzykami tak jak u Gladiatora (War Cry, Battle Roar, Lionheart) - ma jednak ich bardziej ograniczony rozwój niż w przypadku Gladiatora
- Skilami zwiększającymi możliwości ofensywne przeciwko różnym rodzajom mobów, tak jak w przypadku Gladiatora (Detec Weakness)
- Skilem Focus Attack (trzeba aktywować, nie zżera many tak jak np. Vicious Stance) - po aktywowaniu nie możemy atakować kilk przeciwników na raz, tylko jednego, mamy jednak zwiększoną celność (używamy do PvP i walki z silnymi mobami w pojedynkę)
- Skilami do użycia z bronią drzewcową - Thunder Storm - AoE Stun + dmg, Whirlwind - AoE - zadaję obrażenia. Oraz Wrath, zmniejszającym procentowo ilość CP wroga (do PvP)
- Pasywami do pancerza takimi jak u Gladiatora
- Pasywem Polearm Mastery, zwiększającym możliwości ofensywne przy użyciu broni drzewcowej (Warlord nie posiada pasywów do innych rodzajów broni)
- Pasywami Boost HP oraz HP Regeneration - tak jak u Gladiatora
- Skilem Howl - debuffem, zmniejszającym P.Atk otaczających go wrogów
- Skilem Vicious Stance (tak jak Gladiator)
- Skilem Provoke (coś na zasadzie Hate? Nie jestem pewien)
- Skilem Thrill Fight (dosłownie "Walka na kułaki" :P) - zmniejsza prędkość poruszania się, jednocześnie zwiększając szybkość ataku
- Pasywem Final Frenzy (tak jak u Gladiatora)

Ekwipunek
No Grade - Patrz Glad
D Grade - Patrz Glad
C Grade - j/w
B Grade - i również j/w
A Grade - Hmmm IMO Majestic jest dobrym wyjściem - P.Atk +4%, Accuracy +3, Stun Resist +50% , Str +2, Con -2

Warlord w Light

D Grade - Manticore Set - +92 Mp

Dlaczego nie podałem D grade dla Gladiatora? Ponieważ nie posiada jako warrior żadnych skili do duali i jest zmuszony do chodzenia z tarczą, która obniża Evasion, więc byłoby to po prostu bez sensu.

C Grade - Plated Leather - +4 Str FTW!
B Grade - chyba tak samo jak u glada Doom Leather
A Grade - bonus do Atk. Speed przy włóczni jest raczej praktycznie niezauważalny, za to kiedy mamy party z SE najlepszym wyborem jest Nightmare Leather (wbudowany Vamp + Vamp SE  FTW!)

Weapon

C i B grade SA powinien być któryś z: Wide Blow i Long Blow, które zwiększają zasięg broni. A Grade - będzie to definitywnie Tallum Glaive z SA Guidance

PvP
Tutaj niestety warlord jest jedną ze słabszych postaci. W 1 vs 1 jest niezbyt dobry, za to kiedy w mass rzuci się z Halabardą w grupę wrogów wtedy może zdziałać naprawdę sporo. Oczywiście przy 1 vs 1 nie zapominamy włączyć Focus Attack.

Expienie
No, do tego Warlord jest jedną z najbardziej wydajnych postaci. Szybko pokochamy party z BH (Pole) i SE. Imo takie jest nafajniejsze. Możemy też solo robić AoE, jednakże na słabszych mobach. Oczywiście istnieją także bardziej rozbudowane AoE party (jak np. z SR'em do trainowania i magiem AoE)

Destroyer

Destroyer to orkowy wojownik, specjalizujący się głównie w walcę dwuręcznym orężem. Dzięki swojej ponadprzeciętnej sile oraz znacznej tężyźnie fizycznej jest w stanie "kosić" kolejne hordy wrogów swoim ogromnym dwuręczniakiem.

Droga Wyboru
Orc Fighter -> Orc Raider -> Destroyer

Destroyer charakteryzuję się:

- Bodajża największą ilością HP (oraz CP) w grze
- Wysoką biegłością w walce bronią dwuręczną
- Dużym dmg'em
- Małą prędkością poruszania
- Dosyć małą celnością - z racji małej zręczności
- Pasywami na pancerz (patrz Glad)
- Pasywami na broń: Two Handed Mastery, Sword Blunt Mastery oraz Polearm Mastery, zwiększającymi odpowiednio możliwości ofensywne przy użyciu: dwuręcznego oręża, mieczy oraz obuchow, a także broni drzewcowych
- Okrzykami (jak u Glada czy Warlorda) - do tego unikalny dla Destro - Rage - zmniejsza możliwości uników oraz P.Def, zwiększając równocześnie P.Atk
- Pasywy HP Regeneration oraz HP Boost (patrz Glad)
- Pasyw Vital Force, zwiększający regenerację podczas siedzenia
- Skil Vicious Stance - patrz Gladiator
- Skilami do walki w zwarciu:
*Fatal Strike - patrz Gladiator
*Hammer Crush - patrz Gladiator
*Whirlwind - patrz Warlord
*Wrath - patrz Warlord
*Crush of Doom - jeden z najbardziej potężnych skili do walki wręcz - do użycia tylko z bronią dwuręczną (2h miecz, 2h blunt)
- Skilem Bandage - leczenie krwawienia
- Skilem Guts - chwilowo znacznie zwiększa P.Def. Działa tylko wtedy, kiedy HP Destroyera jest poniżej 30% jego maksymalnej ilości
- Skilem Frenzy - tak samo jak Guts, tyle, że zamiast P.Def podnosi P.Atk

Ekwipunek

Pancerz

No Grade- Bronze
D Grade- Brigandine Set
C Grade- Full Plate Set
B Grade- Doom Heavy Set (patrz temat o tankach oraz argumentacja Beatonix'a) lub Heavy Blue Wolf Set (- do dexa, a tym samym do accuracy likwidujemy skilem accuracy z Raidera).
A Grade- Heavy Majestic Plate Set  (wszystkie te pancerze były opisywane w tym temacie lub podobnych)

Destroyer w Light
Myślę, że tak jak w przypadku Warlorda, jednakowóż z orkiem jest sprawa utrudniona, ze względu na niską zręczność, a tym samą niską bazową zdolność uników.

Broń
Bronią Destroyera jest oczywiście dwuręczny miecz (później 2h blunt i mamy dodatkowo stuna). SA to IMO powinien być albo Haste albo Focus. Oczywiście do PvP tak samo jak w przypadku Gladiatora nosimy Blunta to stunowania.

PvP

Destroyer jest dobrą postacią do PvP. Głównie za sprawą swojej naprawdę ponadprzeciętnej siły oraz kondycji. Swoim dwuręcznym mieczem potrafi wyrządzić naprawdę ogromne obrażenia. Do tego dochodzi fakt, że jest najtwardszą postacią w grze. Oczywiście tak jak w przypadku Gladiatora NIE MOŻNA zapomnieć o noszeniu blunta do stunowania.

Expienie Tak jak w przypadku Gladiatora. Solo powinniśmy sobie radzić bez większych problemów. W przeciwieństwie do Gladiatora, Destroyer i Warlord są bardziej oszczędni przy używaniu ss'ów. Godnym wspomnienia jest fakt, iż Destroyer posiada biegłość w używaniu broni drzewcowych, przez co skutecznie może robić AoE (a także chodzić w party AoE)



Tyrant

Tyrant to orkowy wojownik, który w odróżnieniu od Destroyera polega na zwinności oraz szybkości. Używa swoich twardych jak skała pięści (i "napięstniaków") aby zasypać zdezorientowanego wroga gradem ciosów. Posiada również totemy, które mogą pomóc mu w boju z wrogiem. (najlepsza postać dla maniaków mnicha z systemu D&D).

Droga Wyboru
Orc Fighter -> Monk -> Tyrant


Tyrant Charakteryzuje się:

- Sporą ilością HP oraz CP
- Pasywem Fist Mastery, zwiększającym możliwości ofensywne przy użyciu napięstników
- Pasywem na lekki pancerz (Light Armor Mastery), zwiększający P.Def w lekkim pancerzu
- Pasywem Agile Movement, zwiększającym Celność oraz prędkość poruszania się przy użyciu lekkiego pancerza
- Szybką prędkością ataku (jak duale)
- Skilem Fist Fury (zwiększa Atk.Speed) - stopniowo konsumuję HP
- Skilem Cripple - zmniejsza prędkość poruszania się przeciwnika
- Możliwością gromadzenia "mocy" (tak jak Gladiator - o tym później)
- Pasywem Boost Attack Speed, zwiększającym szybkość ataku (Atk. Speed)
- Wieloma skilami do użycia z napięstnikami:
*Burning Fist - zadaje dmg
*Soul Breaker - stun przy użyciu pięści - zadaję także dmg
*Punch Of Doom - jeden z najpotężniejszych skili ofensywnych. Zadaje potężne obrażenia, jednakże nasz Tyrant jest po tym skilu przez chwilę w stanie "szoku" (stun)
- Totemami, pomagającymi w walce:
*Totem Spirit Puma - zmniejsza P.Def, jednocześnie zwiększając możliwości uników oraz Atk. Speed
*Spirit of Ogr -  Zmniejsza prędkość poruszania się oraz możliwości uników. Ponadto Zwiększa P.Def, P.Atk, celność oraz maksymalną ilość HP
*Totem Spirit Rabit - znacznie zmniejszą P.Atk, jednakże zwiększa Szybkość poruszania się oraz możliwości uników
*Totem Spirit Bison -  zwiększa nam P.Atk oraz możliwości krytycznego uderzenia kiedy Tyrant ma mało HP
Totemy z Monka:
*Totem Spirit Wolf - Chwilowo zwiększa prędkość poruszania się
*Totem Spirit Bear - Zmniejsza prędkość poruszania się, jednocześnie zwiększając P.Atk


Skile bazujące na "mocy"
Tak jak w przypadku Gladiatora - do gromadzenia służy skil Focus Force.

*Force Blaster - wymaga 1 lvl zgromadzenia - atak na dystans
*Hurricane Assault - wymaga 2 lvlu zgromadzenia - szybka kombinacja wręcz
*Force Buster - wymaga 1 lvlu zgromadzenia - atak AoE w zwarciu
*Force Storm - połączenie Force Blaster oraz Force Buster - atak AoE na dystans - wymaga  1 lvlu zgromadzenia

Ekwipunek

Pancerz
Tyrant chodzi w lekkim pancerzu, ponieważ posiada tylko na niego biegłość

No Grade- Bronze
D Grade- Manticore Set
C Grade- Niektórzy wezmą pewnie Mithrill żeby zwiększyć uniki, Imo najlepszy będzie Plated Leather. +4 Str FTW!
B Grade- Leather Doom Set, ew. Zubei Leather (+4 Evasion)
A Grade- Dark Crystal Leather (patrz - Gladiator w Light)

Broń
Jako, że głównym atutem Tyranta jest ogromna prędkość ataku, napięstniki z SA Haste wydaja się najlepszym wyborem. Ew. Focus lub Guidance

PvP
Co tutaj dobrze mówić. Tyran jest dobrą postacią do PvP. Wysoka zdolność uników, ogromny Atk. Speed, do tego jest wytrzymały i posiada sporo skili do walki wręcz (w tym stuna)

Expienie
Myślę, że tak samo jak Gladiator. Tutaj ukazuje się jedyna wada dużego Atk. Speed'u: im szybciej atakujemy tym szybciej i więcej ss'ów marnujemy. A to kosztuję.


Jeśli znaleźliście jakiekolwiek błędy to proszę o posta lub PM


  • Wiadomości: 544

  • Pochwał: 10

Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 27, 2006, 04:43:44 pm »
nie znam sie, ale brawo! :D




  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 27, 2006, 04:54:10 pm »
Przyklejony.


  • Wiadomości: 513

  • Pochwał: 7

Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 27, 2006, 06:51:08 pm »
Popraw u tyranta fist fury... po wlaczeniu konsumuje HP nie MP :)


FullMetal Alchemist fan


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 27, 2006, 07:32:58 pm »
Bizon nie odbiera panowania nad postacia tylko sprawia ze rosnie nam szansa na krytyka(niby co kolo 200 ale nie mialem tyranta an globalu wiec sie nie wypowiem) i p.atk.A posses chodzi chyba o to ze opanuwuje psotac dusza bizona.


  • Wiadomości: 644

  • Pochwał: 11

  • Allways follow my dreams.
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 27, 2006, 08:05:42 pm »
Nie wiem o co chodzi z tym łączeniem się skilli ale nie zauważyłem żeby sword/blunt mastery "łączył się" z dual weapon mastery w jakikolwiek sposób ani nie dodaje obrażeń a ni nic. Ogólnie praca na 5 - postarałeś się :)
Your journey's never end

<--= They see me rollin They hatin Patrolling they tryin to catch me ridin dirty =-->



  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 27, 2006, 08:14:31 pm »
Hmmm właśnie też nie jestem pewien, ale dosyć niedawno na shoucie jeden użytkownik UDOWODNIŁ, że Dual Weapon Mastery działa na łuk (no bo skąd Tyrant wyciąga tyle P.Atk z łuku?). Więc czemu miałby nie działać Two Handed Mastery + Sword Blunt Mastery. Jeśli ktoś wie dokładniej to proszę o info. Ok, dzięki Ryltar, poprawiam. Thald - dzięki, poprawiłem.


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 27, 2006, 08:17:37 pm »
Two Handed Mastery i BLunt/sword Mastery kumuluja sie wg. offa.


  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 20

  • JUŻ 13 LAT z lineage2.com.pl !!
    • Age Of Splendor
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 28, 2006, 03:25:29 pm »
Nie zgodze się z autorem tego tekstu.

Najlepszy B-grade dla gladiatora to DOOM LIGHT a nie BW HEAVY.
jesli chcesz heavy to nie wiem juz lepiej doom heavy.

poza tym 20-40lvlu warrior jest lepszy z POLEARMEM a nie z bluntem
Lineage SINCE 2003 !


  • Wiadomości: 499

  • Pochwał: 2

Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 28, 2006, 03:37:03 pm »
Popieram Nighta, sam mam glada na Genesis ( testowałem wszystkie armory ) najlepiej wypada w doom light ewentualnie w doom heavy. BW jest bardzo przeciętne, może mamy wiecej p.atk, ale odbiera nam 2 dexa, a to już boli :)
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone


  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 28, 2006, 03:37:12 pm »
To co powiesz Gladiatorowi, który nie wykupił ani jednej biegłości w Light Armor Mastery? Żeby obniżył sobie cholernie ważny str o 3 i żeby podnieść mniej ważny Con i założył Doom Heavy, bedącego najlepszym armorem dla tanków? Każdy Gladiator jakiego widziałem w Heavy chodził w BW Heavy. Jako Gladiator, który wcześniej chodził z bluntem może użyć jeszcze stun attack, który czasem się przydaję (jak np. Krasnoludowi), a chodząc wcześniej z Pole już nie.

Dex odejmie nam:
*Uniki - Glad w Heavy raczej o to niezbyt dba
*Atk Speed - przy takim speedzie jakie dają duale (a jeszcze większym jakie dają wyenchantowane na +4) nie widzi się praktycznie różnicy
*Celność - poprawiamy skilem Warriora - Accuracy
*Szybkość chodzenia - +7 Speeda z BW

W zamian dostajemy Spory Boost do siły, który w połączeniu z Dye do str daję naprawdę dużo.


  • *******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 31

Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 28, 2006, 04:02:07 pm »
w sumei to wszystko oki itd ale mała niescisłośc, już kilka razy na tym forum udowadniałem że destroyer z armorka b grade to napewno nie BW heavy, tylko doom heavy, moje argumenty:
1)sam napisałeś że destroyer ma mało dex i przez to nie trafia często w cel, a BW obniża mu dodatkowo dex o 2....
2)  gdy nosisz miecz dwóręczny, zbytni nie odczujesz zmiejszenia p atk w doom heavy, ale: a)i tak głównie polegamy na crush of doom a to od str nie zależy b) główną bronią destroyera są skille : frenzy i guts, które działają dopiero po obniżeniu hp do 30% a doom zwięszka ilość hp więc ta granica 30% też idzie w góre np nie od 2000hp tylko mniej więcej od 2600hp a to znacznie wydłuża zcas w którym nie zginiemy zadając masakryszną ilosć obrażeń (przy frenzy) a później utrzymując sie jak najdlużej przy życiu zcekając aż przeciwnik padnie przy użyciu guts




jak chcesz jeszcze jakies argumenciki to moge ci wymyśleć, ale powinno cie przekonać że walczyłem z destroyerami na podobnym lvlu z : BW heavy, Great Sword | BW heavy, aoba, doom shield | doom heavy, aoba | i ze wszystkimi wygrywałem w sprzecie doom heavy + great sword SA:focus


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 28, 2006, 04:02:58 pm »
Cytuj
Każdy Gladiator jakiego widziałem w Heavy chodził w BW Heavy


Tez tak widuje DMH to nie wiem po cholere dla glada.Light to z Archerami ci nic nie da lub z magami...

Cytuj
*Atk Speed - przy takim speedzie jakie dają duale (a jeszcze większym jakie dają wyenchantowane na +4) nie widzi się praktycznie różnicy


Pamietaj o Duelist Spirit.


  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 28, 2006, 04:16:07 pm »
@Beatonix

- Uwzględniłem wybór Dooma
- Karę do Accuracy można tak samo jak w wypadku Glada "zatuszować" skilem o tej samej nazwie (Accuracy).

@Ryltar

Duelist Spirit - zaraz to dodam, dodatkowo to powietrdzenie, że BW Heavy nie wpływa teoretycznie na Atk.Speed ujemnie


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 28, 2006, 04:29:07 pm »
Cytuj
sam napisałeś że destroyer ma mało dex i przez to nie trafia często w cel, a BW obniża mu dodatkowo dex o 2....
'

2-handed mastery po wzieciu 1 raz zwieksza accuary o 4 lub 10(zalezy od serwa) wiec bedzie trafial.I tak to zalezy kto co lubi ja wole BW heavy i GS z focus niz Dooma z GS.I tak Nefryl to pisze to on sobie uwzglednia co mu sie podoba a jak sie nie podoba to napiszcie sami :P


  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 28, 2006, 05:48:21 pm »
Cytat: Ryltar
I tak Nefryl to pisze to on sobie uwzglednia co mu sie podoba a jak sie nie podoba to napiszcie sami :P


No właśnie. :P :D  :|  :shock:  :)


  • Wiadomości: 133

  • Pochwał: 0

Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 28, 2006, 07:04:37 pm »
ja bym chcial tylko zobaczyc jak autor tematu radzi sobie destro z gr8 swordem / dragon slayerem czy innym swinstwem z magiem tudziez lucznikiem na arence... gdize do ludzi bez stuna ? fajnie mamy duzy p atak i trafienie ... ale bez stuna to mozemy pekowac co najwyzej drzewa w EV . wszystko co umie chodzic nam zwieje . btw - dalem sobie z kumplem czas i sprawdzilismy destro + gr8 , destro + dg . dmg byl minimalnie mniejszy - bodajrze o 7-10 per shot w przypadku dg . kryty tez byly czestsze ale co z tego . tak bijac postac na granicy 30% hp mozemy przystunowac a reszta to juz formalnosc. bo po frenzy zestunowanego nie - tanka kladiemy w jakies 5 sec (+/- tyle ile stun potrwa)


  • Wiadomości: 240

  • Pochwał: 4

  • Guild Wars nerd
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 28, 2006, 07:34:50 pm »
Przecież napisałem że do PvP tak jak Gladiator trzeba mieć Blunta, żeby stunować, więc o co Ci chodzi?  :shock:  O.o


  • *******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 31

Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 28, 2006, 09:02:43 pm »
dobra ja sie pogodze że niektórzy wolą bw u destroyera, ale see you in arena :D


  • Wiadomości: 133

  • Pochwał: 0

Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 29, 2006, 04:02:36 pm »
a to zwracam honor i przyznaje racje . expienie lepiej wychodzi z zweihanderami . ale jednak na low ratowym serwie przez pierwsze 2 miechy grania (no chyba ze wezmie nas klan ktory siedzi tam juz troche albo mamy fuxa i dropniemy sobie b grade bron) polecam bieganie destro z bluntem ;)


  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 29, 2006, 04:38:43 pm »
Cytuj
dobra ja sie pogodze że niektórzy wolą bw u destroyera, ale see you in arena


Beat ale pamietaj ze kazdy walczy inaczej.Ty np. grasz dobrze destroyerem ja SK/WL.Ja rozwalaem innych sk z GS/SoV i BW bez wiekszego klopotu(nie mwoie tu o DM i SoV).Ja np. wole uzywac magicznych mieczy bo wole uzyc FS i zapakowac stinga oraz kitowac.


  • Wiadomości: 125

  • Pochwał: 1

  • Zasady można łamać, tak jak... ludzi...
    • http://www.mokra.pl
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 01, 2006, 08:05:57 pm »
Cytuj
Destroyer jest dobrą postacią do PvP


niewierzę, że destroyer jest dobry w PvP!!!! według mnie nienadaje się do PvP
 :|  jedynie walkę może wygrać z którymś z magów, z tego względu, że ma duży m. def  a jedynym godnym przeciwnikiem moze być gladiator, lub warlord... takie jest moje zdanie, mogę się mylić :!:  :|  :D










  • Wiadomości: 644

  • Pochwał: 11

  • Allways follow my dreams.
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 02, 2006, 09:13:09 am »
Ty chyba nie widziałeś destroyera na high levelu nie mówie już o takowym na full buffach. Masakrator jakich mało.
Gram gladem i żadnego pvp z destro nie wygrałem. Sztyleciarz po dupie dostaje od destro. Jedyna szansa żeby dagger wygrał z destro to uniki. Destro ma małoą celność (poprawia ją skill accuracy i dual weapon mastery) ale jak już trafi daggerka to płacz i zgrzytanie zębami.
Mag destroyera nie uśpi, a jak destro podejdzie to sory ale zgon na miejscu, na arence nawet sps nie pogra bo destro z łukiem to niszczyciel jak dobrze rozegra.
Taki destroyer na wysokim levelu podbiega w party całe i sieka... jak hp spadnie to włącza frenzy/guts/rage i łukiem wymiecie resztki tego co zostało.
Osobiście nie lubie grac Destroyerem ale w mojej opini żaden wojak nie ma z nim szans. Nawet DA.
Your journey's never end

<--= They see me rollin They hatin Patrolling they tryin to catch me ridin dirty =-->



  • *******
  • Wiadomości: 8074

  • Pochwał: 7

  • Slutty McSlut Fan//Oficjalny fanklub SK//RAWR Fan
Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 02, 2006, 11:56:23 am »
Na allseronie widzialem walke Destroyer vs OL.To jak OL w neigo walil zakleciami to ten smial sie potem podbiegl do niego i lal go z AoBA a ten sie tylko smial.OL znowu odbiegl i znowu walil w niego dotami i wszedl tylko root a DEstroyer sobie usiadl.Walke zaczol po 30 minutach gdy wlaczyl Frenzy i go zabil 5 strzalami z GS...

DEstroyera(zalezy na jkim builzie) mozna zabic SK ale trzeb go kitowac lub jak wejdzie LS.Jak wlaczysz UD i desttroyer stanie przy tobie to juz giniesz bo destroyer nie moze pozwolic zeby odbiec na Ud(bedzie dostawal z drainow).ALe Destroyer to trudny przeciwnik.


  • *******
  • Wiadomości: 1917

  • Pochwał: 1

Melee Fighterzy - Prezentacja
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 02, 2006, 03:35:16 pm »
Destroyer jest dobry ale wg. mnie nie powinien moc wlaczyc frezny i guts w tym samym czasie albo frezny albo guts. Co do tego ze zaczol walke po 30 min i wlaczyl frenzy to musial miec malo hp (wiadomo) i ol mogl go uspic no ale nie wiem.....