Instant Effect ItemsŻeby maksymalizować szanse samotnego grania, zostały dodane Instant Effect Items. Instant Effect Items są dropowane przez moby w obszarach gdzie można Expic solo. Kiedy zabijamy potwory w tych obszarach, możemy dropnac Herby, zwiększają HP / MP regenerację albo zwiększają P. Atk. / M. Atk.
Instant Effect Item
- Herb of Life: odzyskuje HP.
- Herb of Mana: odzyskuje MP.
- Herb of Strength: chwilowo powiększa się P. Atk.
- Herb of Magic: chwilowo powiększa się M. Atk.
Herb of Life i Herb of Mana nie odnawiają HP i MP w jakimś standardowym tempie; one odnawiają pewien % całkowitego HP i MP gracza. Herb of Strenght i Herb of Magic podnoszą siłę fizyczna i magiczną, mają podobne skutki jak Buff i ich czas trwania wynosi 2 minuty.
Herby nie mogą zostać wprowadzone do Inventory i natychmiast zaczynają działać, kiedy zostaną podniesione.
Jeżeli Herb będzie upuszczony przez potwora i nie będzie podniesiony w ciągu 15 sekund, zniknie.
Kiedy, któryś z członków party podniesie Herb w czasie zabijania mobów, skutek działania Herbu będzie zastosowany natychmiast do osoby, która podniosła ten Herb bez względu na kolejność przydzielania dropu.
Demoniczny Miecz ZaricheBroń rzezi, Demonicznego Miecza Zariche ( poniżej Zariche), raz został użyty przez Demona Bremmnon, jednego z czterech demonicznych królów.
Szansa dropa i Reguły Posiadania- Wszystkie potwory w świecie mają potencjał, do wydropienia tego miecza. Jednakże, tylko jeden miecz w tym samym czasie może istnieć w grze.
- Niemożliwe jest upuszczenie, wymienienie, oraz zniszczenie Zariche.
- Kiedy Zariche zaistnieje w świecie, cały świat staje się ciemny na krótki okresu czasu, ziemia trzęsie się i systemowa wiadomość zawiadamia wszystkich graczy, że Miecz Zariche został znaleziony.
- Gracz, który nabywa Zariche wchodzi do chaotycznego stanu ( czerwony nik) natychmiast jego / jej HP, CP i MP w pełni jest zregenerowany ( 100%).
- Postać dzierżąca Zariche otrzymuje zmaksymilizowaną liczbę punktów PK, i nie może ich zbić. Punkty Pk znikają automatycznie, kiedy Zariche zniknie.
- Kiedy charakter nabywa Zariche, to automatycznie jest w niego uzbrojony i nie może go zdjąć.
- Zariche automatycznie znika, gdy minie czas jego przebywania na świecie.
- Kiedy gracz, który posiada Zariche umiera, miecz ten znika lub wypada
- Zariche zniknie automatycznie bez względu czy jego właściciel jest zalogowany czy nie.
- Gracz, który posiada Zariche będzie zawiadomiony przez systemową wiadomość jak dużo czasem pozostaje do zniknięcia Zariche.
Wojny i PartyZasady posiada Zariche w PvP, wojnach klanów i w party.
- Gracz władający Zariche nie może zaatakować graczy, którzy są równi 20 Lvl albo maja niższy. Tak samo, gracze muszą mieć równo 21 LvL albo wyższy, by atakować gracza władającego Zariche.
- Kiedy uderzasz ( wykluczając magię i fizyczne umiejętności) graczy, włączając Bohaterów, ich CP natychmiast jest zredukowane do 0.
- Kiedy Bohater uderza ( wykluczając magię i fizyczne umiejętności) gracza władającego Zariche, CP tego gracza natychmiast jest zredukowane do 0.
- Kary PK takie jak strata punktu doświadczenia, dropienie rzeczy, wzrosty karmy, etc. nie będzie brane pod uwagę, kiedy gracz włada Zariche.
- Gracz władający Zariche nie może dołączyć się do party z innymi graczami.
- Jeżeli gracz nabywa Zariche, kiedy jest w party, jest automatycznie usunięty z tegoż party.
- Gracz władający Zariche nie może użyć kanału party i kanał rozkazu.(Nie wiem czy to dobrze zrozumiałem, ale wydaje mi się ze chodzi tu o to ze gracz nie może uzywać zakładek invite,trade, ect)
- Gracz władający Zariche nie może przyjmować od innych i dawać innym graczom buffów, nie może zostać uzdrowiony albo uzdrowić innych graczy. Jednakże, on albo ona może użyć własnych bufów i uzdrowić sam siebie.
- Gracz władający Zariche może wezwać zwierzę, ale nie może ich dosiadać.
Olimpiada i Bohaterowie- Gracz władający Zariche nie może uczestniczyć w olimpiadzie.
- Kiedy Bohater nabywa Zariche, umiejętności przeznaczone dla Bohaterów mogą nadal być używane.
Zdolność i trwałość- Kiedy z gracz władajacy Zariche zabija innego gracza, trwałość Zariche skraca się, ale zdolności miecza powiększają się.
- Zariche powoduje, że gracz jest rozpoznawalny jako wróg, w Siage i wojnach klanowych i przez każdego gracza może być atakowany.
- Kiedy gracz władający Zariche umiera a zdolności miecza zostały ulepszone poprzez zabijanie innych graczy, miecz będzie upuszczony i jego parametry wrócą do pierwotnego stanu.
Premie Kompletu zbroiDodatkowe właściwości będą nadane, kiedy kompletne sety zbroi będą zenchantoane do + 6 i wyżej. Każda indywidualna rzecz w komplecie będzie musiała zostać zenchantowana do + 6 albo wyżej żeby otrzymać dodatkowe właściwości.
Te właściwości różnią się w zależności od typu zbroi oraz jakiego są grade(D,C,B,A,S).(Moje przypuszczenia ze będzie to działało na zasadzie jak S.A. na broń ale nic nie znalazłem więcej w tym temacie, albo źle szukałem:P )
Adventurer’s Guide BookPrzewodnik został dodany dla uzyskania informacji w poszukiwaniu, mobów, RB, obszarów etc.
Wyniki ataku i rankingi mogą zostać oglądnięte w oknie informacji ataku. Wynik ataku jest obliczony w jedno -miesięcznych cyklach i kiedy nastąpi nowy początek cyklu, wynik od poprzedniego okresu jest inicjalizowany.
Nowy okres zaczyna sie 1-go każdego miesiąca o 05:00. Poprzedni wynik i zaliczanie będą pokazywane przez 1 tydzień i po jednym tygodniu nastąpi uaktualnienie informacji
Książka może zostać nabyty od sprzedawcy w każdej wsi.
Nowe RzeczyCourage Charms
Courage Charms, rzeczy, które mogą zapobiec redukcji punktów doświadczenia w chwili 6 śmierci podczas Siage,
Te Courage Charms mogą zostać wprowadzone do ekwipunku i są używane podobnie do Lucky Charm ( przez podwójnie klikniecie.) Tylko Courage Charms, które są na tym sam poziom jako czyjaś umiejętnosc skili równa albo wyższa – LVL Courage Charms mogą zostać użyte.
Kiedy gracz umiera w Siage i Charms jest w czasie działania, punkty doświadczenia nie są odejmowane. To jest tylko przydatne, kiedy śmierć następuje na polu bitwy.
Skutek Courage Charms nie pokrywa sie z innymi buffami i działa oddzielnie, trwa około 2 godzin.
Może zostać nabyty od Kupców Ralford w Ivory Tower umieszczonej w Oren Teren. Courage Charms mogą być wymieniane lub sprzedawane.